LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wehkamp en een onafhankelijk beoordelingsbedrijf?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
auw mijn rug
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2011 09:19

wehkamp en een onafhankelijk beoordelingsbedrijf?

Ongelezen bericht door auw mijn rug »

na diverse klachten bij Wehkamp is er een "onafhankelijk'" expertise bedrijf wezen kijken bij mijn bed. het enige wat deze beste man heeft gedaan is naar de bovenkant kijken en zeggen dat de zijkanten wat zacht zijn. hij had naar het bed moeten kijken en had daar kunnen zien dat de bedbodem veel te smal is. de cm van het geheel niet kloppen, ipv 140cm is het maar 137cm, de matrassen zijn te smal totaal 134 cm ipv 140cm en dat ik daardoor afschuwelijke rugklachten heb. een bed is nl een behoorlijke uitgave en dat doe je niet zo snel 2 x binnen recordtijd. ik walg van wehkamp met zijn service. na 30 jaar trouwe en wel heel trouwe klant heb ik 1 x een klacht en die wordt niet opgelost. wehkamp verdiend naar het eigen inzicht denk ik nog niet genoeg.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: wehkamp en een onafhankelijk beoordelingsbedrijf?

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

auw mijn rug schreef:na diverse klachten bij Wehkamp is er een "onafhankelijk'" expertise bedrijf wezen kijken bij mijn bed. het enige wat deze beste man heeft gedaan is naar de bovenkant kijken en zeggen dat de zijkanten wat zacht zijn. hij had naar het bed moeten kijken en had daar kunnen zien dat de bedbodem veel te smal is. de cm van het geheel niet kloppen, ipv 140cm is het maar 137cm, de matrassen zijn te smal totaal 134 cm ipv 140cm en dat ik daardoor afschuwelijke rugklachten heb. een bed is nl een behoorlijke uitgave en dat doe je niet zo snel 2 x binnen recordtijd. ik walg van wehkamp met zijn service. na 30 jaar trouwe en wel heel trouwe klant heb ik 1 x een klacht en die wordt niet opgelost. wehkamp verdiend naar het eigen inzicht denk ik nog niet genoeg.
De matrassen zijn maximaal 2 * 3 cm te smal (Ze zullen altijd wel iets smaller moeten zijn dan de omkasting zelf, anders krijg je ze er niet goed uit en in).
Ik weet niet of dit een echte fout van Wehkamp is of dat dit een redelijk normale speling is.

Wel ben ik verbaasd dat deze kleine maatafwijking afschuwelijk rugklachten zou opleveren. Je slaapt toch niet op deze laatste 3 cm aan de zijkant ?

jls63
Berichten: 87
Lid geworden op: 16 nov 2010 13:44

Re: wehkamp en een onafhankelijk beoordelingsbedrijf?

Ongelezen bericht door jls63 »

Net als Leo, de matrassen zijn altijd 2 a 3 cm. korter en smaller als de gesproken maat. daar u 2 matrassen van 70 (68) cm breed hebt, klopt het wel als het ongeveer 135 cm. breed is. Wat de rugklachten met de maat te doen hebben is mij ook vreemd.

U zegt zelf al, dat een bed aanschaffen, een hele investering is. Als u blijkbaar dan ook rugklachten heeft of een gevoelige rug, snap ik niet dat u een bed bij Wehkamp koopt. Hier geldt duidelijk prijs / kwaliteit verhouding. Niet te veel betaald en dus ook niet veel gekregen (letterlijk)......

Misschien dat u het wel veel vindt wat u betaald heeft, maar dan zou u zich eens beter moeten orienteren in de werkelijke prijzen van goede bedden.

Het valt mij wel op, dat het altijd dezelfden zijn die klagen, veel eisen en weinig betalen.

auw mijn rug
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2011 09:19

Re: wehkamp en een onafhankelijk beoordelingsbedrijf?

Ongelezen bericht door auw mijn rug »

ik ben blij met jullie expertise, als ik de foto kon uploaden dan deed ik dat maar doordat de latten hoger liggen dan het frame en er dus een behoorlijke tussenruimte in de bodems zit vormt zich in het midden een grote kuil.
wat is goedkoop? 1200 euro is niet goedkoop!! welliswaar voor elektrische bedbodems.

*de bedbodem is in het midden smaller als aan het voeteneind en aan het hoofdeind waardoor er in het midden een ruimte van 7,8 cm ontstaat.

jls63
Berichten: 87
Lid geworden op: 16 nov 2010 13:44

Re: wehkamp en een onafhankelijk beoordelingsbedrijf?

Ongelezen bericht door jls63 »

een bodem electri. verstelbaar, volledig beveiligd (klasse III), kost 1 persoons tussen de 80 en 1200 per ligplaats!! dus 1200 voor een omranding, 2 bodems en 2 matrassen........ dat is helaas echt goedkoop. Wat niet weg neemt dat het wel veel geld is.

auw mijn rug
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2011 09:19

Re: wehkamp en een onafhankelijk beoordelingsbedrijf?

Ongelezen bericht door auw mijn rug »

de omranding is een conclusie, die zat er niet bij, het betreft enkel de bodem en matras en als het goed was dan zou het goedkoop zijn nu het zo loopt vind ik het duur.

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: wehkamp en een onafhankelijk beoordelingsbedrijf?

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Geachte heer/mevrouw "auw mijn rug"

Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: wehkamp en een onafhankelijk beoordelingsbedrijf?

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Lijkt me toch lastig om je bed op te maken als de ombouw en de lattenbodem en matras alledrie 140cm breed zijn, je komt er dan met je hand niet tussen......

Gesloten