Woonsquare

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Corhanna

Woonsquare

Ongelezen bericht door Corhanna »

Echt wat een bagger bedrijf..woonsquare een ecoleader bankstel gekocht en ba 8 maanden begon toplaag al los te laten. Ook stond de bank al scheef en kraakte giganties. Tussen 2 kussen onstond een spleet van 7 cm waar je dus in wegzakt. De midden zitting staat 2 cm lager dan de rest. In okt 2020 klavht i gediend, in dec geweest, monteur was van mening dat ik de bank te intensief gebruik??ben 90% vande tijd alleen thuis..vulde 1 zitting op schoefde her en der een schroef in onderstel en ging.. nou opnieuw klacht ingediend wat na opvullen 1 zitting werd probleem natuurlijk groter. Ze deden niks meer eigenschuld en toplaag zou door mijn huisdieren veroorzaakt zijn.. dus rechtsbijstand erop.. nou dat werd rekken rekken rekken iederemaand verschoven ze de deadline.. nu gisteren mail gestuurd dat ik koop ontbind.. dat accepteren ze niet... dus dan nu richting de geschillen commisie..

Koop daar niks en laat he niet voor de gek houden ecoleader is niet sterk, geen rest leer wat ons verteld is maar gewoon sky troep...
Lange adem nodig omdit te winnen..

NeoDutchio

Re: Woonsquare

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dat er niets gekocht moet worden is al jaren bekend. Zet Woonsquare maar eens in de zoekfunctie hier en er is genoeg leesplezier.
Ecoleer is gewoon reststukjes fijngemalen leer met polyester. Dat is niet te vergelijken met echt leer en daar is de prijs vaak ook naar.
U gaat nu ook waarschuwen, net zoals vele mensen voor u al gedaan hebben. En zo lang mensen dat blijven doen blijven slechte winkels ook bestaan. Een wijze les voor de volgende keer, eerst kijken naar de ervaringen en daarna ergens anders gaan kopen.

J. Deltoer

Re: Woonsquare

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Eensch met Neodutchie. Ik wil graag nog even melden dat wanneer u hier iets plaatst het handig is om even door iemand na te laten kijken die het Nederlands wat beter machtig is dan (als?) u. Dan is het voor de andere forumleden begrijpelijker cq beter leesbaar.

Plaats reactie