LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte kwaliteit van Sanders Meubelstad

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
l.woerkom
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2006 19:20

Zeer slechte kwaliteit van Sanders Meubelstad

Ongelezen bericht door l.woerkom »

Tot mijn grote genoegen, maar ook verbazing zie ik dat op dit forum veel meer klachten te vinden zijn over Sanders meubelstad. Ook bij mij is de "kookgrens bereikt" en heb ik herhaalde malen een ultimatum gesteld, waar totaal niets mee gedaan wordt. Mijn verhaal summier in een notedop: In November 2004 heb ik een eetkamertafel met 4 stoelen gekocht die 24-02 pas geleverd werden. Bij aankomst werden direct verschiilende krassen in het hout van de eetkamertafel geconstateerd. In tussen zijn we ruim 1 jaar! verder en nog steeds heb ik geen nieuwe tafel geleverd gekregen. Meubelstad komt afspraken niet na, hebben een absurde lange levertijd en de mensen die er werken weten absoluut niet waar ze mee bezig zijn en wat een ieder daar doet. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en gewoon aan het lijntje gehouden. Klachten wordt geheel niet gehoord en serieus nemen kennen ze daar al helemaal niet. Inmiddels heeft het me al 4 snipperdagen en een hoop telefoonkosten opgeleverd en nog steeds geen nieuwe eetkamertafel. KORTOM advies: koop nooit meubels die geleverd worden via de meubelman..........er scheelt enorm veel aan!!

Wheeler
Berichten: 148
Lid geworden op: 25 aug 2005 01:20

Re: Zeer slechte kwaliteit van Sanders Meubelstad

Ongelezen bericht door Wheeler »

Stuur een rekening van de gemaakte kosten :idea: , heb je toch iets om ze mee om de oren te meppen.

Gesloten