LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zuiderster

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
senta101
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2010 23:42

zuiderster

Ongelezen bericht door senta101 »

mijn man en ik hebben drie jaar geleden een nieuw bed gekocht bij de zuiderster.
ook twee nieuwe matrassen en lattebodums. al met al een flink bedrag.
de levering zou 9 weken duren en dat werden er dus 21. uiteindelijk toen het gebracht werd en in elkaar gezet ( daar hebben we ook voor betaald) bleek het allemaal niet compleet en er zat een grote dekenkist bij die er niet eens bij hoorde. het hoofd board ontbrak en dat hadden ze niet voorradig en dat moest besteld worden en daar moesten we dan weer 5 weken op wachten.
er werd ons gezegd dat we in de maand juli moesten bellen alleen zo heb ik ook vermeld waren we toen op vakantie. was geen probleem zei de meneer dan mocht ik na mijn vakantie bellen en dan kwam alles goed.
echter in de vakantie werd mijn man ziek en eigenlijk ma de vakantie steeds zieker en bleek uiteindelijk een zware longontsteking te hebben en werd met spoed opgenomen in het ziekenhuis. het heeft even wat weken geduurd eerdat hij zich weer wat beter voelde en ik heb tussen werken en het zorgen voor drie kleine kinderen mijn man ook liefdevol verzorgt. alleen was ik in alle hectiek helemaal dat hoofdboord vergeten en dus belde ik de zuiderster en legde de situatie uit en wat denk je mevrouw van de klantenservice deelde mijn meede dat mijn tijd voorbij was en dat het hoofd boord weer was terug gestuurd en dat als ik nog een hoofd boord wilde ik hem maar moest kopen!!!!

en ja ik heb toen tegen die mevrouw gezegd dat ze het hoofdboord in een diep donker gat mocht steken zo boos was ik.

en nu nog steeds geen hoofdboord we hebben een bed met kasten ombouw maar het hoofdboord ontbreekt en ja dat maak je zelf niet zo maar en ik verdom het om een paar honderd euro uit te geven om dat hoofdboord te krijgen.

de zuider ster??? ik koop er nooit meer super slechte service en die mevrouw van de klantenservice moet nodig een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen.
ik mag wel 21 weken wachten terwijl ze 9 hadden beloofd en zij kunnen geen begrip opbrengen voor mijn situatie.

geen koude douche maar een koud bad

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: zuiderster

Ongelezen bericht door crazyme »

Wat mij betreft mag u zelf in het koude bad plaatsnemen.

U laat zelf uw kans op een oplossing schieten. Daarbij is het bed DRIE jaar geleden gekocht. Over oude koeien gesproken.

Een longontsteking lijkt mij wel een heel slap excuus. Geen reden om niet even contact op te nemen met het bedrijf om de zaak door te spreken.

Schandalig dat u dit zo negatief uitlegt.

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: zuiderster

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Moeten ze dan zo'n hoofdboard in hun magazijn houden totdat ooit iemand hem op komt halen? Je hebt het over wat weken geduurd, hoeveel weken want ik geloof niet dat ze zoiets met een week of 4 gelijk terug sturen, denk dat dit wel wat langer heeft geduurd. Je kan zuiderster niks verwijten door het feit dat je zelf geen actie onderneemt. Natuurlijk moet je nu betalen voor het hoofdboard, transportkosten, handelingskosten, opslagkosten.. reken maar uit.

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: zuiderster

Ongelezen bericht door poespas »

Wat een louzy service van de Zuiderster zeg.
Je had toch voor de hoofdboard betaald.
Door omstandigheden kon je hem niet ophalen (je had een goede reden) en dan sturen ze hem zomaar terug.
Net alsof zo`n board zoveel ruimte inneemt :roll:

Wat ik wel vreemd vind is dat je er nu pas hier een topic over opent.

Gesloten