LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chemtrails

Maegdje
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2008 13:27

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Maegdje »

Chemtrails, het blijft een hardnekkig iets blijkbaar. Zelfs na zoveel jaar blijft men er hardnekkig aan vasthouden.
Als ik gewoon vanuit mijn boerenverstand redeneer, dan vraag ik me af hoe de chemtrailsbelievers het verklaren dat de wereldbevolking tijdens het bestaan van dit topic (9 jaar) met bijna een miljard is gegroeid? Hoe verklaren zij het dat er wereldwijd geen enorme explosie is (geweest) aan geboortes van kinderen met een (meervoudige) handicap? Als er 1 groep is die slecht tegen chemicaliën kan, zijn het de ongeboren kinderen wel, nietwaar? Hoe kan het dat wij met zijn allen nog steeds geen slaaf zijn van de strooiers van het gif? Dat was toch de bedoeling, maar na al die jaren lukt het nog steeds niet? Waarom gebeurt er toch maar steeds niets?

Ach ja, er zullen vast wel weer mensen zijn die hier ook wel weer een verklaring voor hebben bedacht. Zo kun je alles wel recht praten wat krom is.

Gesloten