LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chemtrails

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door newmikey »

River88 schreef:Men hoeft niet zomaar alles voor waarheid aan te nemen en te blijven volgen als schapen in de wei.
Past u dit nu zelf eens toe en gooi er nog een ietsepietsie logisch denken tegenaan dan zal het vast beter gaan in de toekomst en hoeft u zich véél minder zorgen te maken.

Deze complottheorien circuleren al sinds de negentiger jaren, er bestaan foto's van langdurige condensstrepen aan een heldere hemel sinds de veertiger jaren en we leven inmiddels in 2014. Wereldwijd zijn tientallen regeringen gevallen/vervangen, dictaturen zijn democratieen geworden en vice versa, natiestaten zijn verschenen en verdwenen.

Even goed nadenkend, hoe overtuigend is het argument dat het eigenlijk chemicalien betreft, door een masterplan van samenwerkende regeringen verspreid, die iets met ons zouden doen? Zouden u en ik daar allang niet iets van hebben gemerkt aan onszelf?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door puma73 »

River88 schreef:Jammer zeg, zoveel naïviteit en vijandigheid zonder inhoud.
Met modder gooien is gemakkelijk (ik hoef geen namen te noemen), maar nederigheid en openheid van geest is in mijn beleving moedig. Men hoeft niet zomaar alles voor waarheid aan te nemen en te blijven volgen als schapen in de wei.

Volg zelf de velen bronvermeldingen ook maar eens voordat je een losse flodder plaats die veel meer zegt over de personen in kwestie.
Succes en inzicht verder, vooral voor diegene met de in mijn ogen negatieve persoonlijke motivaties.
Het is weer tijd voor alu hoedjes. Bovenstaande reactie is gewoon van iemand die simpel begint om vervolgens allerlei complottheorieën naar boven te halen.

Voor medestanders (je wilt immers mensen die je naar de mond praten) moet je op sites zoals niburu zijn, niet hier.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door gilas »

River88 schreef:Jammer zeg, zoveel naïviteit en vijandigheid zonder inhoud.
Met modder gooien is gemakkelijk (ik hoef geen namen te noemen), maar nederigheid en openheid van geest is in mijn beleving moedig. Men hoeft niet zomaar alles voor waarheid aan te nemen en te blijven volgen als schapen in de wei. Hopelijk worden er meer mensen wakker deze bijzonder "mooie" dagen.

http://www.wijwordenwakker.org/content. ... s=M10&l=NL

http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P1062

Volg zelf de velen bronvermeldingen ook maar eens voordat je een losse flodder plaats die veel meer zegt over de personen in kwestie.
Succes en inzicht verder, vooral voor diegene met de in mijn ogen negatieve persoonlijke motivaties.
Het is toch altijd wel opvallend dat als mensen geen medestanders/gelijk krijgen ze meteen weer verongelijkt gaan reageren.
Het is zowel zielig en lachwekkend dat sommige mensen hun hele leven blijven geloven in complottheorieën ,zelfs als het tegendeel is bewezen.
Zelfs Don Quichot kreeg zijn verstand terug en dat was iemand die vocht tegen windmolens.

mandela
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 feb 2013 17:50
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door mandela »

Ik draag de volgende informatie aan .........als stof tot nadenken en ieder een eigen mening te vormen.

Hoe meer mensen zich bewust worden van chemtrails, hoe moeilijker het wordt om deze leugen in stand te houden. Voel je vrij om deze informatie (wel of niet) aan anderen door te geven.

Duitse luchtvaartmedewerker geeft toe sproei installaties voor chemtrails te hebben gebouwd.
http://olympiczion.nl/index.php/duitse- ... n-gebouwd/

Uitgelekte Foto's van chemtrail verspreidingssysteem
http://olympiczion.nl/index.php/uitgele ... gssysteem/

GECONTROLEERDE STAATSOMROEP NOS LIEGEN OVER CHEMTRAILS (VLIEGTUIGSTREPEN)
http://olympiczion.nl/index.php/gecontr ... hemtrails/

VANDAAG CHEMTRAIL TOPDAG 16 EN 17 MEI 2014
http://olympiczion.nl/index.php/vandaag ... reld-orde/

Mijn advies: Onderteken de volgende petitie: https://petities.nl/petitie/stop-chemtr ... pulatie-nu en moedig anderen aan om dat ook te doen...............tot heil van de huidige en komende generaties.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door bprosman »

Op deze foto staat de diesel motor die het systeem aandrijft.
Een pomp IN een vliegtuig aangedreven door een dieselmotor, yea right :mrgreen:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Aluhoedje

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door newmikey »

Bob Schurkjens schreef:Aluhoedje
+1 !

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door dhc »

GECONTROLEERDE STAATSOMROEP NOS LIEGEN OVER CHEMTRAILS (VLIEGTUIGSTREPEN)
Uh...het is "liegt" ..en een site die het heeft over "staatshoeren van het weerbericht"?

Verder uiteraard wetenschappelijk onderbouwd met verwijzing naar erkende vakliteratuur....

Volslagen krankzinnig,what's new?

Bedankt dat ik het weekend begin met een big smile.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Was het maar waar van die chemtrails. Dan hoefde ik mijn stoepje nooit meer onkruidvrij te maken.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door sjohie »

Bob Schurkjens schreef:Was het maar waar van die chemtrails. Dan hoefde ik mijn stoepje nooit meer onkruidvrij te maken.
+1

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door jerwarm »

ik heb me even ingelezen,

1, nooit geweten dat die "sporen' in de lucht contrails heten.
2, nooit geweten dat die gevaarlijk zouden kunnen zijn.....voor de mens!

Dat het een "chemisch spoor" zou zijn acht ik uitgesloten. Zeker als hier de filosofie over bestaat dat het is ontworpen en uitgevoerd wordt om mensen ziek te maken danwel het weer te beheersen, :roll: :lol:

Als ik nu even simpel naar het KNMI kijk, dan kan ik er zelfs niet zeker van zijn dat het over een uur niet regent, dat.... terwijl ze een nieuwe supercomputer nog onlangs hebben aangeschaft die dat wel beter zou moeten kunnen dan de "oude".
Wat zou het voor zin hebben om dit te doen op 10km hoogte? ondanks dat het wetenschappelijk niet onderbouwd is en bijna onmogelijk. Wat heeft men eraan?


nu wat anders; ik geloof wel dat die contrails helemaal niet goed zijn voor het milieu/atmosfeer en dat misschien inderdaad zelfs de bijen daar last van hebben? Het zou kunnen zeg ik.
Ik geloof in ieder geval niet dat de contrails alleen maar condens bevatten, er zal nog veel meer troep in de uitlaatgassen zitten die de atmosfeer beschadigt. [enig idee waar toilet geloosd wordt, dat is ook in lucht, alleen door de snelheid en chemicaliën erin "vervliegt" het op grote hoogte als het geloosd wordt.]

Uiteindelijk gaat het een keer regenen en neemt de regen al die schadelijke troep uit de lucht mee naar beneden en komt het uiteindelijk in het grondwater/oppervlakte water terecht wat wij uiteindelijk gewoon drinken.

Dus heel erg ver gezocht vindt ik het niet, maar dat het persé alleen chemische stoffen betreft die expres in de luchtbaan gebracht worden om de mensheid ziek te maken danwel te verdelgen, acht ik uitgesloten. :wink:

kleine sidenote;


men kan beter eens goed kijken wat hij/zij eet en binnenkrijgt door de hedendaagse voedselindustrie, denkt u dat al die conserveringsmiddelen/Eproducten/ kunstmatige kleur geur en smaakstoffen, goed voor u zijn?? :? :oops:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door dhc »

Je verwart contrails (die bestaan) met chemtrails (die bestaan niet)
Nog een keer inlezen maar....

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door newmikey »

jerwarm schreef:enig idee waar toilet geloosd wordt, dat is ook in lucht, alleen door de snelheid en chemicaliën erin "vervliegt" het op grote hoogte als het geloosd wordt.
Helaas, ook dàt is nonsens. Iedereen die op een vliegveld werkt kent wel de vrachtwagen met slang die de toiletten van toestellen leegtrekt. Toiletten van vliegtuigen worden niet geloosd. Af en toe lekken ze en komt er van grote hoogte een blok urine-ijs naar beneden storten, dwars door een dak heen. Op een hoogte van 10km "vervliegen" dingen niet; ze condenseren of bevriezen.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door jerwarm »

Iedereen die op een vliegveld werkt kent wel de vrachtwagen met slang die de toiletten van toestellen leegtrekt. Toiletten van vliegtuigen worden niet geloosd.
Daar ben ik alleen maar blij mee als dat heus waar is..
Af en toe lekken ze en komt er van grote hoogte een blok urine-ijs naar beneden storten, dwars door een dak heen.
ik hoop dat dat wél een hoax is. :mrgreen:
Op een hoogte van 10km "vervliegen" dingen niet; ze condenseren of bevriezen.
ik heb ze daarom ook tussen aanhalingstekens gezet.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door jerwarm »

dhc schreef:Je verwart contrails (die bestaan) met chemtrails (die bestaan niet)
Nog een keer inlezen maar....
nee, ik noem ze allebei in dezelfde post met een andere context.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door dhc »

Nou had ik altijd goede cijfers voor tekstinterpretatie en begrijpend lezen maar ik lees nergens dat je ze beiden noemt.
Doe nog een poging stel ik voor...

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kweenie »

Nou, schokkend, er bestaan van die sproeivliegtuigen. Is dat nieuws? Stop de persen! En daarom zijn álle condenssporen natuurlijk het resultaat van deze sproeivliegtuigen.

Weet je, ze hebben ze ook op de grond staan. Die zetten ze vaak aan het eind van de nacht aan. Scheelt kerosine en je hoeft er geen vliegtuig voor om te bouwen. En vervolgens doen ze net alsof het een natuurverschijnsel zou zijn. Yeah, right, alsof ook maar iemand zou geloven dat er een natuurverschijnsel zoals mist zou bestaan.

Geloof je nu zelf dat als 'ze' ons zouden willen besproeien, dat zo opzichtig zou gebeuren? Dat is wel heel naïef. Chemische middelen waren een eeuw gelden al onzichtbaar te verspreiden.

Bovendien zijn er veel goedkopere manieren om chemicaliën te verspreiden. Denk je echt dat ze in bv Syrië geld zouden verspillen aan zo'n vliegtuig en aan kerosine, als je het ook gewoon op de grond kunt verspreiden?

Stop luchtvervuiling
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2015 21:49

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Stop luchtvervuiling »

Graag wil ik u er op attenderen dat bij de bevolking een grote verontrust heit aan het groeien is dat steeds sterker wordt.
Al een geruime tijd kunnen wij constateren dat er boven in de lucht een fenomeen plaats vindt dat steeds grotere proporties aan het aannemen is.

Ik zie nu dagelijks vliegtuigen overvliegen tussen België en Nederland die een streep aan uitlaatgassen achter hun verspreiden.
Deze uitlaatgassen zijn eerst een dunne streep waarna ze zich in enkele uren vormen tot een groot mistig gesluierde waas aan nep wolken die vaak de hele lucht bedekken waardoor de blauwe lucht bijna niet meer waarneembaar is.
Zo een uitgerekt waas aan mistige lucht hangt boven heel de stad maar ook steeds meer in andere delen van Nederland. Dit fenomeen veroorzaakt stress bij de bevolking wat zich uit in lichamelijke en geestelijke Klachten aangezien een groot deel van de mensen vermoed dat dit een cocktail aan giftige metalen en andere stoffen verspreid in de lucht die wij inademen.

In de tweede kamer wordt alleen gesproken over fijn stof in de nabijheid van Schiphol maar landelijk en ook in België worden er metingen gedaan van het regenwater en de uitslagen liegen er niet om.
Misschien is het mogelijk dat u zelf een regenwater en grondwater test kan doen om te onderzoeken wat er zoals aan schadelijke metalen en stoffen gevonden worden.
Vliegtuigen vliegen tegenwoordig low budget voor een luttel bedrag van Parijs naar Londen en Amsterdam zonder enige meerwaarde aan winst dit is een grote toename aan vliegverkeer en dat zou makkelijk met de trein gedaan kunnen worden. Ook is dit een onnodige belasting voor mens en milieu.

In het verleden heb ikzelf vaker Contrails van vliegtuigen gezien die dan iets later verdwijnen of sommige die blijven hangen maar de hoeveelheid en verspreiding tegenwoordig is erg alarmerend.

Zelf ben ik bekend over het principe hoe Contrails ontstaan en dat er aluminium aan de brandstof is toegevoegd om op grotere hoogtes een betere verbrandingen te verkrijgen.
De hoeveelheid aluminium gemeten in het regenwater op de grond bedraagt als ik mij niet vergis 200 x de toegestane waarde.
Alleen dit al heeft een effect op de natuur zoals bomen die uitdrogen en grond dat verdroogd en dan nog niet eens gesproken op het effect op de mens.

Er zijn zelf mensen die beweren dat deze nep sluierbewolking ontstaan door geoengineering en de uitstoot van Chemtrails. Deze Chemtrails zouden het weer aanpassen om verschillende redenen.
Er zijn zelfs bedrijven die geld verdienen met weer aanpassingen voor boeren en andere bedrijven.

Ik merk een onmacht in mijn kennissenkring en verontrusting bij de bevolking.
Wat is hier gaande en wat komt er naar beneden via deze massale uitstoot in de lucht door vliegtuigen en wat heeft het voor effect op de volksgezondheid?
Alzheimer en vele andere ziektes kunnen ontstaan door deze metalen die wij inademen.

Vroeger was er een te veel aan lood in de brandstof die terug te meten waren in de mens, natuur en de zee. Deze zijn vervangen door andere stoffen maar de bevolking wordt niet geïnformeerd wat het effect is hiervan door de overheid en de politiek. Ook zwijgt iedere publiekelijk persoon of bedrijf en instelling hierover en wordt er geen informatie terug gegeven op vragen via e-mails hierover.

Ik ben een bezorgde Medelander en met mij vele andere. Dit moet publiekelijk besproken worden en onderzocht worden en wel snel aangezien het zichtbaar is en massaal om ons heen aan het gebeuren is en op grote schaal.

Ps.Op internet en youtube gaan de meest extreme en beangstigende verhalen in de rondte over deze lucht vullende en vervuilende uitlaatgassen van het vliegverkeer. Wat het allemaal alleen maar nog meer beangstigend en verontrustend maakt.

Met positieve en vriendelijke groet.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door newmikey »

Stop luchtvervuiling schreef:Graag wil ik u er op attenderen dat bij de bevolking een grote verontrust heit aan het groeien is dat steeds sterker wordt.
Gaat u vooral rustig slapen!

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door sjohie »

Stop luchtvervuiling schreef:Graag wil ik u er op attenderen dat bij de bevolking een grote verontrust heit aan het groeien is dat steeds sterker wordt.
Al een geruime tijd kunnen wij constateren dat er boven in de lucht een fenomeen plaats vindt dat steeds grotere proporties aan het aannemen is.

Ik zie nu dagelijks vliegtuigen overvliegen tussen België en Nederland die een streep aan uitlaatgassen achter hun verspreiden.
Deze uitlaatgassen zijn eerst een dunne streep waarna ze zich in enkele uren vormen tot een groot mistig gesluierde waas aan nep wolken die vaak de hele lucht bedekken waardoor de blauwe lucht bijna niet meer waarneembaar is.
Zo een uitgerekt waas aan mistige lucht hangt boven heel de stad maar ook steeds meer in andere delen van Nederland. Dit fenomeen veroorzaakt stress bij de bevolking wat zich uit in lichamelijke en geestelijke Klachten aangezien een groot deel van de mensen vermoed dat dit een cocktail aan giftige metalen en andere stoffen verspreid in de lucht die wij inademen.

In de tweede kamer wordt alleen gesproken over fijn stof in de nabijheid van Schiphol maar landelijk en ook in België worden er metingen gedaan van het regenwater en de uitslagen liegen er niet om.
Misschien is het mogelijk dat u zelf een regenwater en grondwater test kan doen om te onderzoeken wat er zoals aan schadelijke metalen en stoffen gevonden worden.
Vliegtuigen vliegen tegenwoordig low budget voor een luttel bedrag van Parijs naar Londen en Amsterdam zonder enige meerwaarde aan winst dit is een grote toename aan vliegverkeer en dat zou makkelijk met de trein gedaan kunnen worden. Ook is dit een onnodige belasting voor mens en milieu.

In het verleden heb ikzelf vaker Contrails van vliegtuigen gezien die dan iets later verdwijnen of sommige die blijven hangen maar de hoeveelheid en verspreiding tegenwoordig is erg alarmerend.

Zelf ben ik bekend over het principe hoe Contrails ontstaan en dat er aluminium aan de brandstof is toegevoegd om op grotere hoogtes een betere verbrandingen te verkrijgen.
De hoeveelheid aluminium gemeten in het regenwater op de grond bedraagt als ik mij niet vergis 200 x de toegestane waarde.
Alleen dit al heeft een effect op de natuur zoals bomen die uitdrogen en grond dat verdroogd en dan nog niet eens gesproken op het effect op de mens.

Er zijn zelf mensen die beweren dat deze nep sluierbewolking ontstaan door geoengineering en de uitstoot van Chemtrails. Deze Chemtrails zouden het weer aanpassen om verschillende redenen.
Er zijn zelfs bedrijven die geld verdienen met weer aanpassingen voor boeren en andere bedrijven.

Ik merk een onmacht in mijn kennissenkring en verontrusting bij de bevolking.
Wat is hier gaande en wat komt er naar beneden via deze massale uitstoot in de lucht door vliegtuigen en wat heeft het voor effect op de volksgezondheid?
Alzheimer en vele andere ziektes kunnen ontstaan door deze metalen die wij inademen.

Vroeger was er een te veel aan lood in de brandstof die terug te meten waren in de mens, natuur en de zee. Deze zijn vervangen door andere stoffen maar de bevolking wordt niet geïnformeerd wat het effect is hiervan door de overheid en de politiek. Ook zwijgt iedere publiekelijk persoon of bedrijf en instelling hierover en wordt er geen informatie terug gegeven op vragen via e-mails hierover.

Ik ben een bezorgde Medelander en met mij vele andere. Dit moet publiekelijk besproken worden en onderzocht worden en wel snel aangezien het zichtbaar is en massaal om ons heen aan het gebeuren is en op grote schaal.

Ps.Op internet en youtube gaan de meest extreme en beangstigende verhalen in de rondte over deze lucht vullende en vervuilende uitlaatgassen van het vliegverkeer. Wat het allemaal alleen maar nog meer beangstigend en verontrustend maakt.

Met positieve en vriendelijke groet.
Spreek je in koninklijk meervoud ofzo?

Gesloten