LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chemtrails

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door newmikey »

NoMiHa schreef:Als er geen opdracht gegeven wordt om onderzoek te betalen naar dit fenomeen is er ook geen bewijs nee. Wie zou die opdracht geven? en wie gaat het betalen? dat gebeurt dus niet en daarom is het niet bewezen.
Buitengewoon kromme redenering die we ondermeer ook uit de hoek van de alternatieve geneeswijzen regelmatig horen. Er is wel degelijk onderzoek gedaan en dat heeft nog nooit bewijs opgeleverd en daarom is het niet bewezen. (simpel eigenlijk)

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kuklos »

NoMiHa schreef:Als er geen opdracht gegeven wordt om onderzoek te betalen naar dit fenomeen is er ook geen bewijs nee. Wie zou die opdracht geven? en wie gaat het betalen? dat gebeurt dus niet en daarom is het niet bewezen.
Ik weet het beter gemaakt. Leg jij ons eens uit hoe zo'n onderzoek gedaan zou moeten worden.

Lindsay Brandevoort
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2016 16:16

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Lindsay Brandevoort »

Als ik de reacties hier zo lees, komt het op mij over dat het lijkt alsof er, net als Bellingcat, een aantal mensen op de loonlijst staan van George Soros, de Clinton Foundation, Bayer, of gelieerde "fondsen". Telkens, wanneer mensen met gezond verstand op social media of forums zaken als Chemtrails, de leugens over MH17, het gaspijplijn spelletje tegen- en de leugens over Assad in Syrie, de leugens over Putin, het framen van Rusland en het demoniseren van Russen, de leugens over het Zika virus en het daaraan gerelateerde vaccinatiepropaganda, de leugens over dat eeuwenlang gebruikte alternatieve geneesmiddelen prima tegen kanker werken;
Dan doemt er prompt telkens een herkenbaar groepje op om al deze mensen met gezond verstand proberen af te vallen, als aluhoedje af te schilderen, als complotgekkie of "laagopgeleide" neer te zetten. De beweringen van criticasters, die de handel en wandel van het Zionistische bankenkartel, de oliechargen, gmo-bedrijven, de pharmaceutische industrie en bilderbergers in twijfel trekken, moeten bijna systematisch worden ontkracht. Zo wordt elke bron waar zij mee komen afgekraakt, wat best lachwekkend is en alsof de Rotschild media (Timewarner, Foxnews en Reuters en alle daaraan gerelateerde media als CNN, NBC, BBC, RTL, NOS, Volkskrant (de ergste), Telegraaf, Trouw, NRC, Nu.nl, Ad.nl etc wel betrouwbaar neutraal nieuws of feiten brengt.

Ik hoor hier termen als "wetenschappelijk bewijs" voorbijkomen. Ik zag anders genoeg personen die bijvoorbeeld inzake MH17 spraken over "wetenschappelijk bewijs" van de door het Duitse blad Der Spiegel ontmaskerde eenling blogger 'Bellingcat' Higgins, op de loonlijst van George Soros en wiens leugens en beweringen klakkeloos door NOS, Volkskrant en de overige Rotschild media werden overgenomen.

Het internet staat inmiddels bol van foto's, bewijzen en uitleg over hoe, waarom en hoe vaak vliegtuigen overvliegen die geen streep contrails achter zich laat, maar duidelijk iets anders. Als we hier diverse uitspraken van elite figuren als Bill Gates hiernaast houden, dat hij bijvoorbeeld vind dat de aarde overbevolkt is en dat bijvoorbeeld vaccinaties een prima middel is om overpopulatie tegen te gaan, dan beginnen er toch verbanden te ontstaan die niet ten gunste van de bevolking zijn.
Als we verder in dit verband naar de hele geopolitieke situatie in de wereld kijken; de steeds krampachtiger wordende leugens in de "mainstream (Rotschild) media", de krampachtige leugens van de "volksvertegenwoordigers", de farmaceutische gigant Bayer, die het bedrijf Monsanto (dat genetisch gemanipuleerde zaden en voedsel, glyphosaten maakt en een duister verleden van oa chemische wapens als Mosterd- en Zyklon-B gas heeft), overneemt, het gedrocht voor de mensheid zijnde TTIP en de achterdeurvariant CETA met het monsterlijke ISDS, dat eveneens, net als het walgelijke associatieverdrag met de moordenaars van MH17 gepropageerd en ondemocratisch geprobeerd wordt door onze strot te duwen, de bankiers die Triljarden van de wereldbevolking stalen en rente eisen over geld dat ze creeeren uit het niets en als ze omvallen wordt de belastingbetaler belast of wederom een oorlog georkestreerd. Burgers moeten aan de ene kant worden volgestopt met gmo en volgespoten rommel, en aan de andere kant zoveel mogelijk betalen voor zorg en ziektekosten.
Omdat mensen alle leugens en bedrog steeds meer beginnen te doorzien zijn "plotseling" hele hordes vluchtelingenstromen georkestreerd en doemen ineens overal aanslagen op, waarvan er al een aantal als False flag zijn ontmaskerd. Steeds meer aanslagen zodat voor "onze veiligheid" steeds meer controle en politie moet worden ingezet. Het is te merken dat de elite bang wordt en steeds meer "huurlingen van de staat" bewapent waarbij men in stilte Europese richtlijnen heeft aangepast; burgers mogen nu worden doodgeschoten wanneer zij in opstand komen als ze de overmatige migrantenstroom, leugens en bedrog meer dan zat zijn. Waarom moeten er vliegtuigen met vage sproei-installaties boven onze hoofden rondvliegen? Wat is daar het doel van? Overpopulatie regulering? Het duurt niet lang of de bom gaat barsten.
Mensen worden steeds meer wakker. Als je mensen aanspreekt bij een tankstation, in de trein, in uitgaansplaatsen, op seminars, beurzen en overige openbare plaatsen kom je steeds meer mensen tegen die precies hetzelfde vinden en doorzien. Daar kan geen propagandaschrijver op welke loonlijst dan ook, tegenop.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door newmikey »

Zo, dat heeft u tenminste weer van u af geschreven! Knap hoor,

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lindsay Brandevoort schreef:Als ik de reacties hier zo lees, komt het op mij over dat het lijkt alsof er, net als Bellingcat, een aantal mensen op de loonlijst staan van George Soros, de Clinton Foundation, Bayer, of gelieerde "fondsen". Telkens, wanneer mensen met gezond verstand op social media of forums zaken als Chemtrails, de leugens over MH17, het gaspijplijn spelletje tegen- en de leugens over Assad in Syrie, de leugens over Putin, het framen van Rusland en het demoniseren van Russen, de leugens over het Zika virus en het daaraan gerelateerde vaccinatiepropaganda, de leugens over dat eeuwenlang gebruikte alternatieve geneesmiddelen prima tegen kanker werken;
Dan doemt er prompt telkens een herkenbaar groepje op om al deze mensen met gezond verstand proberen af te vallen, als aluhoedje af te schilderen, als complotgekkie of "laagopgeleide" neer te zetten. De beweringen van criticasters, die de handel en wandel van het Zionistische bankenkartel, de oliechargen, gmo-bedrijven, de pharmaceutische industrie en bilderbergers in twijfel trekken, moeten bijna systematisch worden ontkracht. Zo wordt elke bron waar zij mee komen afgekraakt, wat best lachwekkend is en alsof de Rotschild media (Timewarner, Foxnews en Reuters en alle daaraan gerelateerde media als CNN, NBC, BBC, RTL, NOS, Volkskrant (de ergste), Telegraaf, Trouw, NRC, Nu.nl, Ad.nl etc wel betrouwbaar neutraal nieuws of feiten brengt.

Ik hoor hier termen als "wetenschappelijk bewijs" voorbijkomen. Ik zag anders genoeg personen die bijvoorbeeld inzake MH17 spraken over "wetenschappelijk bewijs" van de door het Duitse blad Der Spiegel ontmaskerde eenling blogger 'Bellingcat' Higgins, op de loonlijst van George Soros en wiens leugens en beweringen klakkeloos door NOS, Volkskrant en de overige Rotschild media werden overgenomen.

Het internet staat inmiddels bol van foto's, bewijzen en uitleg over hoe, waarom en hoe vaak vliegtuigen overvliegen die geen streep contrails achter zich laat, maar duidelijk iets anders. Als we hier diverse uitspraken van elite figuren als Bill Gates hiernaast houden, dat hij bijvoorbeeld vind dat de aarde overbevolkt is en dat bijvoorbeeld vaccinaties een prima middel is om overpopulatie tegen te gaan, dan beginnen er toch verbanden te ontstaan die niet ten gunste van de bevolking zijn.
Als we verder in dit verband naar de hele geopolitieke situatie in de wereld kijken; de steeds krampachtiger wordende leugens in de "mainstream (Rotschild) media", de krampachtige leugens van de "volksvertegenwoordigers", de farmaceutische gigant Bayer, die het bedrijf Monsanto (dat genetisch gemanipuleerde zaden en voedsel, glyphosaten maakt en een duister verleden van oa chemische wapens als Mosterd- en Zyklon-B gas heeft), overneemt, het gedrocht voor de mensheid zijnde TTIP en de achterdeurvariant CETA met het monsterlijke ISDS, dat eveneens, net als het walgelijke associatieverdrag met de moordenaars van MH17 gepropageerd en ondemocratisch geprobeerd wordt door onze strot te duwen, de bankiers die Triljarden van de wereldbevolking stalen en rente eisen over geld dat ze creeeren uit het niets en als ze omvallen wordt de belastingbetaler belast of wederom een oorlog georkestreerd. Burgers moeten aan de ene kant worden volgestopt met gmo en volgespoten rommel, en aan de andere kant zoveel mogelijk betalen voor zorg en ziektekosten.
Omdat mensen alle leugens en bedrog steeds meer beginnen te doorzien zijn "plotseling" hele hordes vluchtelingenstromen georkestreerd en doemen ineens overal aanslagen op, waarvan er al een aantal als False flag zijn ontmaskerd. Steeds meer aanslagen zodat voor "onze veiligheid" steeds meer controle en politie moet worden ingezet. Het is te merken dat de elite bang wordt en steeds meer "huurlingen van de staat" bewapent waarbij men in stilte Europese richtlijnen heeft aangepast; burgers mogen nu worden doodgeschoten wanneer zij in opstand komen als ze de overmatige migrantenstroom, leugens en bedrog meer dan zat zijn. Waarom moeten er vliegtuigen met vage sproei-installaties boven onze hoofden rondvliegen? Wat is daar het doel van? Overpopulatie regulering? Het duurt niet lang of de bom gaat barsten.
Mensen worden steeds meer wakker. Als je mensen aanspreekt bij een tankstation, in de trein, in uitgaansplaatsen, op seminars, beurzen en overige openbare plaatsen kom je steeds meer mensen tegen die precies hetzelfde vinden en doorzien. Daar kan geen propagandaschrijver op welke loonlijst dan ook, tegenop.
Heb je zelf ook in de gaten dat je heel veel schrijft, maar eigenlijk niets zegt?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door newmikey »

breien schreef:Vaak denkt men van complotdenkers dat het maar onschuldige fantasten zijn. Het bovenstaande ellenlange relaas linkt al die complotten toch weer op een subtiele manier aan het antisemitisme. Het relaas noemt bijvoorbeeld de Zionistische bankenkartels en de Rotshild-clan. Dat is toch een kwalijke zaak.
Tsja, dat ben ik helemaal met je eens maar deze poster is dusdanig in de war dat commentaar daarop toch niet aankomt. Valt me nog mee dat de Mossad niet bij de chemtrails betrokken was of dat het in de Protocollen van de WVZ gestaan zou hebben. Griezelige domheid maar gelukkig niet al te wijdverbreid.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door bprosman »

Als we hier diverse uitspraken van elite figuren als Bill Gates hiernaast houden, dat hij bijvoorbeeld vind dat de aarde overbevolkt is en dat bijvoorbeeld vaccinaties een prima middel is om overpopulatie tegen te gaan, dan beginnen er toch verbanden te ontstaan die niet ten gunste van de bevolking zijn.
Als je het interview ECHT gezien hebt en je hebt er dit uit geconcludeerd, sorry , dan zou ik toch echt ergens een fatsoenlijke cursus Engels volgen.
Misschien hebben de criticasters toch een puntje mbt opleiding. Of... je praat anderen na die het ook niet begrepen hebben.

Mucha

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door bprosman »

En Elvis die leeft !!!!!!!

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kuklos »

Lindsay Brandevoort schreef:Als ik de reacties hier zo lees, komt het op mij over dat het lijkt alsof er, net als Bellingcat, een aantal mensen op de loonlijst staan van George Soros, de Clinton Foundation, Bayer, of gelieerde "fondsen". Telkens, wanneer mensen met gezond verstand op social media of forums zaken als Chemtrails,
Nou meid, hier is je kans. Leg jij ons eens uit waarom die chemtrails op zo'n grote hoogte uit vliegtuigen worden gestrooid, terwijl de wind de concentratie zo verdunt dat het effect weg is, en waarom ze hiermee iedereen raken, ook henzelf. Jij hebt immers gezond verstand, dus kom op wees jij eens de eerste die ons dat uitlegt.
Lindsay Brandevoort schreef:de leugens over dat eeuwenlang gebruikte alternatieve geneesmiddelen prima tegen kanker werken;
Dus jij hebt hier het bewijs van? Eindelijk iemand die niet alleen roept, maar ons de onderzoeken laat zien die ons dit bewijzen. Kom, geef a.u.b. de link, dan kunnen we allemaal onze medicijnen weggooien en overstappen op de alternatieve geneesmiddelen.

Lindsay Brandevoort schreef:en alsof de Rotschild media
Waar kan ik de aandelenregisters inzien die laten zien dat de familie Rothschild deze media bezit?
Lindsay Brandevoort schreef: Als we hier diverse uitspraken van elite figuren als Bill Gates hiernaast houden, dat hij bijvoorbeeld vind dat de aarde overbevolkt is en dat bijvoorbeeld vaccinaties een prima middel is om overpopulatie tegen te gaan, dan beginnen er toch verbanden te ontstaan die niet ten gunste van de bevolking zijn.
Top, opnieuw heb jij het bewijs dat anderen die dit ook beweerden niet hadden. Zou je ons de link naar het interview willen geven waarin hij dit gezegd heeft?

Lindsay Brandevoort schreef:de farmaceutische gigant Bayer, die het bedrijf Monsanto (dat genetisch gemanipuleerde zaden en voedsel, glyphosaten maakt en een duister verleden van oa chemische wapens als Mosterd- en Zyklon-B gas heeft), overneemt,
Chips. Nu ben ik een actief belegger, maar deze had ik gemist. Op weke site kan ik nalezen dat Bayer Monsanto overneemt? Tegen welk bedrag eigenlijk. En middels welke betalingsmethode? Cash, aandelen, een combinatie? Dit is goed nieuws, gaan mijn aandelen. Bij wie kan ik mijn aandelen aanmelden?
Lindsay Brandevoort schreef:Mensen worden steeds meer wakker.
Ik wil ook graag tot die groep behoren. Lever jij de bewijzen voor je beweringen, dan sta ik voortaan aan jouw kant.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door bprosman »

Chips. Nu ben ik een actief belegger, maar deze had ik gemist. Op weke site kan ik nalezen dat Bayer Monsanto overneemt? Tegen welk bedrag eigenlijk. En middels welke betalingsmethode? Cash, aandelen, een combinatie? Dit is goed nieuws, gaan mijn aandelen. Bij wie kan ik mijn aandelen aanmelden?
Die pogingen zijn wel aan de gang.

http://www.volkskrant.nl/economie/bayer ... ~a4371240/

Overigens opmerkelijk detail is dat Cyclon-B uitgevonden is door een Jood :oops:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kweenie »

bprosman insinueert ook helemaal niets... Hij vindt het alleen opmerkelijk en, zo je wilt, kun je het ook ironisch noemen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door bprosman »

kun je het ook ironisch noemen.
Tenminste iemand die het snapt.

Nog even over Gates :
https://debunkingdenialism.com/2013/08/ ... opulation/

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Lindsay Brandevoort schreef:Als ik de reacties hier zo lees, komt het op mij over dat het lijkt alsof er, net als Bellingcat, een aantal mensen op de loonlijst staan van George Soros, de Clinton Foundation, Bayer, of gelieerde "fondsen". Telkens, wanneer mensen met gezond verstand op social media of forums zaken als Chemtrails, de leugens over MH17, het gaspijplijn spelletje tegen- en de leugens over Assad in Syrie, de leugens over Putin, het framen van Rusland en het demoniseren van Russen, de leugens over het Zika virus en het daaraan gerelateerde vaccinatiepropaganda, de leugens over dat eeuwenlang gebruikte alternatieve geneesmiddelen prima tegen kanker werken;
Dan doemt er prompt telkens een herkenbaar groepje op om al deze mensen met gezond verstand proberen af te vallen, als aluhoedje af te schilderen, als complotgekkie of "laagopgeleide" neer te zetten. De beweringen van criticasters, die de handel en wandel van het Zionistische bankenkartel, de oliechargen, gmo-bedrijven, de pharmaceutische industrie en bilderbergers in twijfel trekken, moeten bijna systematisch worden ontkracht. Zo wordt elke bron waar zij mee komen afgekraakt, wat best lachwekkend is en alsof de Rotschild media (Timewarner, Foxnews en Reuters en alle daaraan gerelateerde media als CNN, NBC, BBC, RTL, NOS, Volkskrant (de ergste), Telegraaf, Trouw, NRC, Nu.nl, Ad.nl etc wel betrouwbaar neutraal nieuws of feiten brengt.

Ik hoor hier termen als "wetenschappelijk bewijs" voorbijkomen. Ik zag anders genoeg personen die bijvoorbeeld inzake MH17 spraken over "wetenschappelijk bewijs" van de door het Duitse blad Der Spiegel ontmaskerde eenling blogger 'Bellingcat' Higgins, op de loonlijst van George Soros en wiens leugens en beweringen klakkeloos door NOS, Volkskrant en de overige Rotschild media werden overgenomen.

Het internet staat inmiddels bol van foto's, bewijzen en uitleg over hoe, waarom en hoe vaak vliegtuigen overvliegen die geen streep contrails achter zich laat, maar duidelijk iets anders. Als we hier diverse uitspraken van elite figuren als Bill Gates hiernaast houden, dat hij bijvoorbeeld vind dat de aarde overbevolkt is en dat bijvoorbeeld vaccinaties een prima middel is om overpopulatie tegen te gaan, dan beginnen er toch verbanden te ontstaan die niet ten gunste van de bevolking zijn.
Als we verder in dit verband naar de hele geopolitieke situatie in de wereld kijken; de steeds krampachtiger wordende leugens in de "mainstream (Rotschild) media", de krampachtige leugens van de "volksvertegenwoordigers", de farmaceutische gigant Bayer, die het bedrijf Monsanto (dat genetisch gemanipuleerde zaden en voedsel, glyphosaten maakt en een duister verleden van oa chemische wapens als Mosterd- en Zyklon-B gas heeft), overneemt, het gedrocht voor de mensheid zijnde TTIP en de achterdeurvariant CETA met het monsterlijke ISDS, dat eveneens, net als het walgelijke associatieverdrag met de moordenaars van MH17 gepropageerd en ondemocratisch geprobeerd wordt door onze strot te duwen, de bankiers die Triljarden van de wereldbevolking stalen en rente eisen over geld dat ze creeeren uit het niets en als ze omvallen wordt de belastingbetaler belast of wederom een oorlog georkestreerd. Burgers moeten aan de ene kant worden volgestopt met gmo en volgespoten rommel, en aan de andere kant zoveel mogelijk betalen voor zorg en ziektekosten.
Omdat mensen alle leugens en bedrog steeds meer beginnen te doorzien zijn "plotseling" hele hordes vluchtelingenstromen georkestreerd en doemen ineens overal aanslagen op, waarvan er al een aantal als False flag zijn ontmaskerd. Steeds meer aanslagen zodat voor "onze veiligheid" steeds meer controle en politie moet worden ingezet. Het is te merken dat de elite bang wordt en steeds meer "huurlingen van de staat" bewapent waarbij men in stilte Europese richtlijnen heeft aangepast; burgers mogen nu worden doodgeschoten wanneer zij in opstand komen als ze de overmatige migrantenstroom, leugens en bedrog meer dan zat zijn. Waarom moeten er vliegtuigen met vage sproei-installaties boven onze hoofden rondvliegen? Wat is daar het doel van? Overpopulatie regulering? Het duurt niet lang of de bom gaat barsten.
Mensen worden steeds meer wakker. Als je mensen aanspreekt bij een tankstation, in de trein, in uitgaansplaatsen, op seminars, beurzen en overige openbare plaatsen kom je steeds meer mensen tegen die precies hetzelfde vinden en doorzien. Daar kan geen propagandaschrijver op welke loonlijst dan ook, tegenop.
Dit is geen aluhoedje meer, maar een complete bauxietmijn....

Knowledge is power
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2017 23:42

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Knowledge is power »

[Offtopic passage verwijderd door moderator] Chemtrails zijn al toegegeven aan het Amerikaanse congres. Is geen fabeltje maar realiteit. En Monsanto probeert wel degelijk Bayer te kopen. Inmiddels algemeen bekent! Moet ik nog meer uitleggen misschien? Foto's van de binnenkant van een chemtrail vliegtuig?
Laatst gewijzigd door Radar op 28 mar 2017 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic passage verwijderd

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door newmikey »

Knowledge is power schreef:Moet ik nog meer uitleggen misschien?
Nee, laat u maar, alle onzin is al meerdere keren voorbij gekomen. Maar succes met uw verdere leven!

Mucha

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Mucha

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kuklos »

Knowledge is power schreef:Chemtrails zijn al toegegeven aan het Amerikaanse congres. Is geen fabeltje maar realiteit.
Onderbouwing van deze bewering zou zeer welkom zijn.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door sjohie »

kuklos schreef:
Knowledge is power schreef:Chemtrails zijn al toegegeven aan het Amerikaanse congres. Is geen fabeltje maar realiteit.
Onderbouwing van deze bewering zou zeer welkom zijn.
Ik heb wel een goede bui zo met het mooie weer. Ik weet niet of deze persoon doelt op de uitspraken van CIA directeur John O. Brennan ergens vorig jaar, maar die zijnvakkundig ontkracht.

Typisch gevalletje van selectief quoten van de gelovers in chemtrails etc. Het is namelijk zijn bij wet bepaalde werk om na te denken over de gevolgen van van alles en nog wat, en dus ook geo-engineering, een tak van wetenschap welke tot op heden eigenlijk alleen nog maar theoretisch is, maar als daar eenmaal mee geëxperimenteerd zal gaan worden, bijvoorbeeld in het kader van Trumps klimaat-politiek, dan kan dat verregaande geopolitieke gevolgen hebben, en bijvoorbeeld net als het internet, als een soort van wapen worden ingezet.

Gesloten