Chemtrails

Voor alle onderwerpen omtrent natuur en milieu
Mucha

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Mucha » 28 mar 2017 10:46

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

breien

Ongelezen bericht door breien » 28 mar 2017 10:48

Wat heeft de wens van Monsanto om Bayer te kopen te maken met chemtrails? Ik dacht altijd dat de reptielachtigen achter de chemtrails zaten.

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha » 28 mar 2017 10:50

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos » 28 mar 2017 10:52

Knowledge is power schreef:Chemtrails zijn al toegegeven aan het Amerikaanse congres. Is geen fabeltje maar realiteit.
Onderbouwing van deze bewering zou zeer welkom zijn.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie » 30 mar 2017 12:22

kuklos schreef:
Knowledge is power schreef:Chemtrails zijn al toegegeven aan het Amerikaanse congres. Is geen fabeltje maar realiteit.
Onderbouwing van deze bewering zou zeer welkom zijn.
Ik heb wel een goede bui zo met het mooie weer. Ik weet niet of deze persoon doelt op de uitspraken van CIA directeur John O. Brennan ergens vorig jaar, maar die zijnvakkundig ontkracht.

Typisch gevalletje van selectief quoten van de gelovers in chemtrails etc. Het is namelijk zijn bij wet bepaalde werk om na te denken over de gevolgen van van alles en nog wat, en dus ook geo-engineering, een tak van wetenschap welke tot op heden eigenlijk alleen nog maar theoretisch is, maar als daar eenmaal mee geëxperimenteerd zal gaan worden, bijvoorbeeld in het kader van Trumps klimaat-politiek, dan kan dat verregaande geopolitieke gevolgen hebben, en bijvoorbeeld net als het internet, als een soort van wapen worden ingezet.

Maegdje

Ongelezen bericht door Maegdje » 25 jun 2017 16:06

Chemtrails, het blijft een hardnekkig iets blijkbaar. Zelfs na zoveel jaar blijft men er hardnekkig aan vasthouden.
Als ik gewoon vanuit mijn boerenverstand redeneer, dan vraag ik me af hoe de chemtrailsbelievers het verklaren dat de wereldbevolking tijdens het bestaan van dit topic (9 jaar) met bijna een miljard is gegroeid? Hoe verklaren zij het dat er wereldwijd geen enorme explosie is (geweest) aan geboortes van kinderen met een (meervoudige) handicap? Als er 1 groep is die slecht tegen chemicaliën kan, zijn het de ongeboren kinderen wel, nietwaar? Hoe kan het dat wij met zijn allen nog steeds geen slaaf zijn van de strooiers van het gif? Dat was toch de bedoeling, maar na al die jaren lukt het nog steeds niet? Waarom gebeurt er toch maar steeds niets?

Ach ja, er zullen vast wel weer mensen zijn die hier ook wel weer een verklaring voor hebben bedacht. Zo kun je alles wel recht praten wat krom is.

Gesloten