LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chemtrails

kuklos
Berichten: 9766
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kuklos »

ionswitch schreef:De medicijnen die dubble blind getest zijn , als je te veel slik dan krijgt je ook het effect van de Drion pil , dat gebeurt toch met de ouderen , en als edec bacterie op loopt dan helpt niets, jah misschien electro medicine als laatste strohalm.
Wat heeft dit te maken met de contrails? En kan je deze bewering onderbouwen?

Doch, jouw laatste twee berichten geven geen antwoord op de vraag of al die YouTube filmpjes stoelen op wetenschappelijk bewijs.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door GJvdZ »

En stel dat we systematisch worden vergiftigd? Dan moeten er dus behoorlijk veel mensen op de werkvloer zijn die hiervan op de hoogte moeten zijn. Zijn er verklaringen te vinden van medewerkers van de brandstofleveranciers, vliegmaatschappijen, vliegvelden, overheden?

Corin102
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2011 11:39

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Corin102 »

Chemtrails..de reacties op dit forum duiden erop dat het merendeel van de Nederlandse bevolking gewoon dom is en niet weet wat er aan de hand is, of men heeft niet de moeite genomen er eens dieper op in te gaan. Als beroeps fotograaf die veel in de natuur werkt was me jaren geleden al duidelijk dat er iets aan de hand was. Ook in Nederland, en ben eens gaan zoeken op internet waarop veel internationale informatie staat over dit fenomeen.

In de USA zijn door de jaren heen vele patenten geregistreerd om het weer te kunnen manipuleren en dat gebeurd ook dagelijks wereldwijd. Hiervoor worden niet alleen USA tankvliegtuigen vanuit Duitsland ingezet maar ook de goedkope commerciële vliegmaatschappijen maken zich hier aan schuldig. Toch wordt het wereldwijd ontkent en afgedaan als normale vliegtuig sporen die vanzelf oplossen.
Niet dus! Een normale contrail is inderdaad snel verdwenen. Chemtrails lossen niet op maar verspreiden zich door de ruimte en vormen uiteindelijk een grijze deken waarbij het opvalt dat in vele gevallen het weer verslechterd en het gaat regenen de dag erop met alle gevolgen van dien. De tonnen chemicaliën komen met de regen uiteindelijk terecht in het milieu. Bijna dagelijks laat men op de weerberichten foto's zien van "sluierbewolking" dat duidelijk chemtrails zijn. Is men daar nou zo dom, naïef of verzwijgen ze iets!

Het manipuleren van het weer gebeurd reeds sinds de jaren 60. Tijdens de oorlog in Vietnam en Korea zijn hele gebieden onder water gezet met deze technologie door de Amerikanen. Natuurlijk word dit ontkent, ook door de Nederlandse overheid maar het kan denk ik niets te maken hebben met de volksgezondheid.
Er zijn volgens mij twee redenen: Een militaire toepassing of men is inderdaad dagelijks bezig het weer te beïnvloeden. Dit laatste lijkt mij het waarschijnlijkst en zal dan wel weer te maken hebben met de economie. Vooral in de USA waar jaarlijks veel schade ontstaat door Tornado's en andere vervelende weersomstandigheden. Door manipulatie van het weer probeert men deze schade te beperken ten kostte van de volksgezondheid. Wereldwijd, met alle gevolgen van dien. Waar zijn de ouderwetse Hollandse luchten van voorheen en hoe komt het toch dat de zomers zoals er die vroeger waren tot de verleden tijd behoren? De Scepticus zal hierop wel weer een passend lullig antwoord hebben.
Wees slim en kijk eens wat vaker naar boven!

Door de jaren heen heb ik duizenden foto's gemaakt van chemtrails boven Nederland en natuurlijk ook filmpjes waarop niet alleen de trails goed zichtbaar zijn maar ook de vliegtuigen die ze veroorzaken. USA tankers! Vreemd ook is dat in veel gevallen vreemde vliegende voorwerpen te zien zijn in de nabije omgeving van de vliegtuigen of de chemtrails waarvan ik ook foto's en filmpjes in mijn bezit heb.

Mocht u toch zo uw twijfels hebben snuffel dan eens rond op internet. Vooral Tankerenemy op Youtube die er veel onderzoek naar doet zal een en ander duidelijk maken. Kijk en oordeel dan zelf!

Corin

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door puma73 »

Het is weer zomertijd en de complottheorieën worden weer van stal gehaald.

kuklos
Berichten: 9766
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik zat gisteren heerlijk bij vrienden thuis op hun terras en verscheidene vliegtuigen vlogen over. En uiteraard waren er condenssporen.
Dan vraag je je toch af hoe al die mensen die dit chemtrails noemen willen verklaren dat iets wat op zo'n grote hoogte verspreid wordt effect zou kunnen hebben op slechts enkelen. Op die hoogte zou (als het chemtrails zouden zijn wat het niet zijn) toch iedereen daaronder er de effecten van moeten ondervinden en kan men niet mikken op slecht een paar mensen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door GJvdZ »

kuklos schreef:Ik zat gisteren heerlijk bij vrienden thuis op hun terras en verscheidene vliegtuigen vlogen over. En uiteraard waren er condenssporen.
Dan vraag je je toch af hoe al die mensen die dit chemtrails noemen willen verklaren dat iets wat op zo'n grote hoogte verspreid wordt effect zou kunnen hebben op slechts enkelen. Op die hoogte zou (als het chemtrails zouden zijn wat het niet zijn) toch iedereen daaronder er de effecten van moeten ondervinden en kan men niet mikken op slecht een paar mensen.
Bij mensen die in complottheorieen denken ontbreekt het gen dat zorgt voor logisch denken en redeneren....

hanz
Berichten: 387
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:57

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door hanz »

Tja een gen. Maar dan zijn de weermensen ook behept met een ander gennetje.
Een gen dat verhindert dat ze het beestje "sluierbewolking","bewolking"die vaak ontstaat door het uiteenwaaien van al die condenssporen gewoon bij de naam te noemen.
Doen ze niet.
Maar ondertussen vliegen ze met al die vliegtuigen wel de atmosfeer naar de kloten.

Hanz

kuklos
Berichten: 9766
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kuklos »

En hanz, hoe moeten ze het dan noemen?

adSolvendum
Berichten: 1384
Lid geworden op: 20 nov 2010 14:06

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door adSolvendum »

Ehm, ik denk '"sluierbewolking","bewolking"die vaak ontstaat door het uiteenwaaien van al die condenssporen'?

Zijn weermensen overigens net zo bloeddorstig als weerwolven bij volle maan?

Maar nu serieus, toen ik gisteren ochtend heel vroeg al op pad was, zag ik allemaal flarden van bewolking dicht boven de grond. Ik ben er zo veel mogelijk omheen gereden, maar kon op gegeven moment niet anders dan er doorheen. Ik heb zo lang mogelijk mijn adem ingehouden, maar ja, moest toch ademen. Na een diepe ademteug keek ik toevallig in mijn binnenspiegel, en zag ik dat mijn smoel een blauwige kleur had. Is dit het effect van die chemicalien die dan kennelijk door zeer laagvliegende vliegtuigen in de nacht van zaterdag op zondag zijn uitgekotst?
Is er iemand die hier meer van weet?
Ik maak me toch een beetje zorgen, de blauwe kleur trok snel weer weg, maar toch. Ik voel me een speelbal in handen van mensen die ik nooit toestemming heb gegeven met mijn gezondheid te spelen! :mrgreen:

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

@Adsolvendum

Gezien je huiveringwekkende ervaring op deze ochtend, voel je er misschien veel voor om de onderstaande petitie te tekenen:

http://petities.nl/petitie/stop-chemtrails-nu

Op deze manier komt het op de politieke agenda en kan er een plenaire hoorzitting worden gehouden zodat de onverantwoordelijken die dit uitvoeren tot de orde worden geroepen, als de politiek haar verantwoording tenminste neemt.

Onderga het niet alleen, met ingehouden adem, maar onderneem ook actie, nu het nog kan !

Het lijkt waarschijnelijk dat de chemtrails in Nederland worden ingezet om het DNA van de meest weerbare mensen te modificeren zodat de vijand de macht, zonder noemenswaardige tegenstand, kan overnemen.







:mrgreen:

hanz
Berichten: 387
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:57

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door hanz »

Tja kuklos, hoe noemen we die condenstrepen dan? Officieel heten ze "contrails".
Hier de link naar een "leuk" stukkkie daarover uit 2001. Da's 10 jaar geleden. De foto's spraken toen al voor zich.
http://carlkop.home.xs4all.nl/specials/ ... repen.html

Geen wonder dat iedereen graag naar de zon vliegt. En ondertussen gaan we mede daardoor straks met z'n allen naar de maan.

H

kuklos
Berichten: 9766
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kuklos »

hanz, ik vroeg je hoe we ze dan wel zouden moeten noemen. Niet hoe ze genoemd worden, dat weten we al.

Willem191257
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mei 2012 10:51

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Willem191257 »

Ik heb deze topic doorgelezen en het is verbazingwekkend dat er zoveel moeite wordt gedaan om het aangetoonde en bewezen fenomeen Chemtrails als een complottheorie te bestempelen.

Begrijp niet waarom mensen die zeggen dat het maar complottheorien van alu-hoedjes dragende mensen zijn zich dan zo druk maken en maar blijven reageren.

Het fenomeen Chemtrail is er en het is vrijwel ongrijpbaar, mensen die het duidelijk waarnemen (en dat kan ook niet anders want het is dagelijks een terugkerend "spektakel") maken zich grote zorgen om henzelf, kinderen en kleinkinderen en terecht.

Wanneer de mensen hier die het onzin vinden nu eens een ander topic zochten om alleen maar tegengas te geven tegen alles dan kon men hier wat verder komen.
Het is namelijk geen strijd tegen elkaar maar een simpel willen weten wie en wat het veroorzaakt omdat vliegtuigen nu eenmaal normaal gesproken een vaste route volgen en niet met een stuk of 20 vliegtuigen kris kras door de lucht vliegen daarbij chemtrails te sproeien.

Zoek eens verder dan je neus lang lang is, want het is allang door verscheidene landen erkent en bekend gemaakt dat ze er mee bezig waren het klimaat te beheersen, in China hebben ze het op die manier laten sneuwen bijvoorbeeld.

Het is ook voor mensen die het onzin vinden van belang te weten wat er door "Ons" luchtruim vliegt enz.

Het is absoluut geen onzin en de gevolgen zullen niet lang meer op zich laten wachten.

Bij deze.

kuklos
Berichten: 9766
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kuklos »

Willem191257 heeft gelijk hoor. Wist je dat de chemtrails gecodeerd zijn met DNA herkenningssiganlen zodat enkel de mensen getroffen worden die niet tot de Illuminatie behoren? En dat de Illuminatie fazallen zijn van een alien ras wat ons wil overnemen? En dat ze alle mooie vrouwen tot seksslaven willen maken?

Oh oh, er wordt aangebeld. Sh1t, ze hebben me ontdekt. Vergeten mijn computer met aluminium in te pakken.

klaas1978
Berichten: 355
Lid geworden op: 17 dec 2008 22:36

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door klaas1978 »

kuklos schreef:Denk je er trouwens wel aan om jouw computer, toetsenbord en monitor te omwikkelen met aluminium folie?
Dagelijks een flinke slok Mercurium D12 nemen helpt ook. Je loopt weliswaar het risico van een kwikvergiftiging maar van chemtrails heb je gegarandeerd geen last meer!

kuklos
Berichten: 9766
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kuklos »

Willem191257 schreef:het aangetoonde en bewezen fenomeen Chemtrails
Ik begrijp dat jij de bewijzen hebt. En dat deze onweerlegbaar zijn? En zelfs gepubliceerd in gerenommeerde bladen, in plaats van op allerlei vage sites, waar men alles wat niet in hun straatje valt afwijst?
Willem191257 schreef:Begrijp niet waarom mensen die zeggen dat het maar complottheorien van alu-hoedjes dragende mensen zijn zich dan zo druk maken en maar blijven reageren.
Nou, dat recht hebben ze. Om het niet met jou eens te zijn en om alle complottheorieën van tafel te willen vegen en te verlangen naar echt bewijs.
Willem191257 schreef: mensen die het duidelijk waarnemen
Ja, ik zie ook regelmatig condenssporen in de lucht. En wellicht is er een effect op het milieu. Maar ik mis nog steeds het bewijs dat het chemtrails zijn. En wat er nu precies mee bereikt zou moeten worden. En hoe het kan dat het zo hoog in de lucht zit, maar blijkbaar toch niet iedereen er beïnvloed door zou worden.
Willem191257 schreef:Wanneer de mensen hier die het onzin vinden nu eens een ander topic zochten om alleen maar tegengas te geven tegen alles dan kon men hier wat verder komen.
Ah, jij wil dus dat alle critici opdonderen. Want kritiek, nee, dat moeten we niet willen.
Willem191257 schreef:Het is namelijk geen strijd tegen elkaar maar een simpel willen weten wie en wat het veroorzaakt
Wacht even, het was toch bewezen? En wisten er toch van? Waarom moeten we dit dan nog gaan uitzoeken?
Willem191257 schreef:Zoek eens verder dan je neus lang lang is,
Ach, die hadden we al even niet gehoord. Zoek verder. Nee natuurlijk hoef jij niet het bewijs te leveren, nee wij moeten maar op zoek gaan naar hetgeen jij beweert.
Willem191257 schreef: want het is allang door verscheidene landen erkent en bekend gemaakt dat ze er mee bezig waren het klimaat te beheersen, in China hebben ze het op die manier laten sneuwen bijvoorbeeld.
Ooh, waar is het bewijs dan?
Willem191257 schreef:Het is absoluut geen onzin en de gevolgen zullen niet lang meer op zich laten wachten.

Bij deze.
Jij gaat ons dus nu vertellen wat de gevolgen dan zijn?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door newmikey »

In een recente studie van de Vlaamse Universiteiten werd bewezen dat chemtrails helemaal niet wetenschappelijk bewezen kunnen worden. De legende dat deze worden verspreid door de regering om de mensen dom te houden werd volledig weerlegd. Dit verandert echter niks aan het feit dat er nog steeds een sterke aanhang is aan dit geloof.

Bron: Wikipedia (nl)

The existence of chemtrails has been repeatedly denied by scientists around the world, who say the trails are normal contrails. The United States Air Force states that the theory is a hoax which "has been investigated and refuted by many established and accredited universities, scientific organizations, and major media publications". The United Kingdom's Department for Environment, Food and Rural Affairs has stated that chemtrails are not scientifically recognized phenomena. The Canadian Leader of the Government in the House of Commons has rejected the idea of chemtrails as being a "popularised expression", adding that "there is no scientific evidence to support their existence."

Bron Wikipedia (en) en alle wetenschappelijke referenties onder aan de pagina: http://en.wikipedia.org/wiki/Chemtrail_ ... References

Consider, however, that any biological or chemical agents released at 25,000 feet or above would be absolutely impossible to control, making any measurement of effects on the ground nearly impossible. (Presumably, the perpetrators of this evil deed have immunized themselves against the effects of their poisons.) Such an exercise would be pointless, unless you just wanted to pollute the atmosphere. And where is the evidence of the illnesses being caused by these agents? Surely, these chemicals have been identified and the diseases have names? (Yes, according to Clifford E. Carnicom, who claims he's analyzed ground-level air samples and they contained a lot of bad stuff.* Of course, we have to take it on faith that these ground-level samples blew his way from some government plane that dumped toxic chemicals somewhere in the sky at some time, presumably in the past.) If you have a desire to poison your people, do it on a night when the wind isn't blowing and fly at low altitude, so you can have some control over where your poison lands. And use something that's invisible. Cobwebs and clouds dispersed in the troposphere might land more than a thousand miles from where you spew them out and would be visible to many people.

Bron: http://www.skepdic.com/chemtrails.html

klaas1978
Berichten: 355
Lid geworden op: 17 dec 2008 22:36

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door klaas1978 »

kuklos schreef:
Willem191257 schreef: want het is allang door verscheidene landen erkent en bekend gemaakt dat ze er mee bezig waren het klimaat te beheersen, in China hebben ze het op die manier laten sneuwen bijvoorbeeld.
Ooh, waar is het bewijs dan?
Het klopt inderdaad dat ze in China bezig zijn om het weer te beïnvloeden door zilverjodide te injecteren in wolken. Alleen heeft dat weinig met chemtrails te maken.

http://www.deepdyve.com/lp/nature-publi ... yerv84AODX

Willem191257
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mei 2012 10:51

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Willem191257 »

U maakt zich allemaal nogal druk om iets waarvan u vindt dat het nonsens is, uiteraard is dat uw recht.
Maar het recht het anders te zien is er ook, u reageert allemaal buitengewoon fel en dat ziet u mij toch ook niet doen?

Wanneer u via de verschillende reguliere (zoals men ook wel noemt "main-stream"media) zoekt vind u er alle informatie die u zoudt willen hebben maar omdat het mijn beweringen zijn zal ik deze gaarne voor u verzamelen en hier plaatsen.

Over vage internet-sites en dergelijke heb ik met geen woord gerept, dat maakte u er van.
Op klinklare nonsens van lieden die van alles beweren en dit ook op een website plaatsen zit ik ook niet te wachten uiteraard, er zijn al genoeg onzinnigheden geplaatst daar heeft u absoluut gelijk in.

Ik zal de verwijzingen naar de betreffende artikelen en nieuwsuitzendingen zo spoedig mogelijk plaatsen, ik hoop dat we er dan uitkomen aangaande dit alles zonder rancune onderling.

Met vriendelijke groet,
Willem191257

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Gezien het gedrag van veel mensen tegenwoordig zou het verhaal van de chemtrails best wel eens waar kunnen zijn... ;-)

Gesloten