LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A.A.M. International (www.webolution.nl)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Mirreke
Berichten: 80
Lid geworden op: 29 jun 2005 10:11

A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door Mirreke »

Afgelopen zaterdag zijn wij in Bergen op Zoom aangesproken door een persoon die ons vroeg of wij interesse hadden in meer tijd, meer geld, mooi huis, eerder met pensioen, je kent het praatje wel.

Na heel wat aandringen van meneer hebben wij ons telefoonnummer gegeven en wij werden direct maandagavond gebeld voor een afspraak, meneer gevraagd of de afspraak bij hem kon, maar dit was uiteraard niet mogelijk. Wij hebben het bedrijf nagetrokken via sidn.nl en via de kvk, bij de kvk staat het bedrijf niet ingeschreven en via sidn.nl kom je aan verschillende namen, waardoor het verhaaltje weer heel ongeloofwaardig wordt. Maar goed wij willen natuurlijk ook geen afspraak bij ons thuis. We hebben wel een afspraak gemaakt in een horecagelegenheid in Bergen op Zoom, we willen nou wel eens horen wat je precies voor al het moois van hierboven moet doen, want op de website wordt je ook niet veel wijzer!

Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere forummers met wellicht A.A.M. International of soortgelijke bedrijven die verwijzen naar webolution.nl

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Mirreke, ik kan alleen maar zeggen: pas goed op en teken niets, helemaal niets, totdat je er eerst een maand over hebt kunnen nadenken, na kunnen vragen en de te tekenen papieren mee krijgt en pas na een maand er een beslissing genomen dient te worden.
Als dit niet mogelijk is, nee zeggen.

mrtelecom

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Volgens mij praten we hier over Forever Living Products. Een zeer groot gerennomeerd Amerikaans bedrijf.
Op zich niks mis mee maar of het was voor jou is kun je alleen zelf beslissen. Dat je er geen goed gevoel bij hebt is in elk geval geen goede start.

Succes

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

FLP gerenommeerd? Tuurlijk, ze vallen in dezelfde categorie als Citibank, JPMorgan, IBM, Merck&Co en Procter en Gamble. Maar alleen als je een mlm-er bent.

Vriendinnetje
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2005 13:16

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door Vriendinnetje »

mrtelecom als ik het goed begrijp ben jij distributeur van Welness klopt dat? Ik ben namelijk ook benaderd en druk aan het zoeken naar voor en nadelen en risico's. Kan jij me daar wat meer over vertellen vanuit je eigen ervaring?

mrtelecom

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ik ben Euphony Consultant. Mijn mening over Wellness houdt ik voor me.
Mijn mening over Maarschalk zal ondertussen wel duidelijk zijn.

c.mon
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2005 14:39

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door c.mon »

mrtelecom:
ik ben ook benaderd door wellness, kunt u niet uw mening over wellness met ons delen?

mrtelecom

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Nee

Belgarion
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2005 14:33

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door Belgarion »

Aan de voorstanders (en dus deelnemers) van MLM:

Kom nu eens met een duidelijk overzicht van wat MLM inhoudt. Wat zijn de voordelen, wat zijn de nadelen, wat zijn de kosten, wat zijn de inkomsten, enz. enz... MLM doet bij mij al mijn lichaamshaar rechtovereind staan. Wat ik er ook over lees, het wordt alleen maar erger. En volgens mij is Aloë Vera niet afdoende om dit tegen te gaan (FLP) :P

Argumenten dus, geen emoties!

ioannis
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2005 17:10

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door ioannis »

MLM is super als je hard wil werken en een hele onderneming in je eentje wil runnen, en veel van je vrouwelijke downline houdt, of is mijn ervaring, wel open staat voor groepsseks.

Anders is het saai en niet interessant.

Ioannis de Koper

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik zou persoonlijk toch meer waarde hebben gehecht aan de inzichten van Ioannis de Verkoper.

ioannis
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jul 2005 17:10

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door ioannis »

Haha - erg leuk..

In dit geval was ik ook ver-koper, maar dan dichtbij - je kent het wel, de hele mlm-riedel.

Ik wilde maar zeggen: het was een E-NORME tijd (op die Wessilistique wijze ENORM) en veel geleerd over laten we het noemen Druivigheid (Eng: Gullibility).

Ons verse druivenplatform Hypocrisie.net is daarmee doorgegaan, en mijn vurige wens is het alsnog een keer met Gerard sigaren te gaan roken. Maar goed - hij schijnt nog in de buurt te zijn..

Ioannis de Spekkoper

rebecca
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 sep 2003 16:42

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door rebecca »

Niets tekenen en beter nog afspraak niet nakomen.
Wat voor bedrijf kan dat nou zijn?
Hoogstwaarschijnlijk MLM en als het inderdaad FLP is een groot oplichtersbedrijf met nepartikelen en nepclaims.Zoals vrijwel alle MLM bedrijven.

Thijs193
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jun 2005 18:56

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door Thijs193 »

da's wel erg kort door de bocht, naar mijn mening zijn de 'tegenstanders' van mlm vaak direct vijandig. Hoe kan het nou zijn dat ik zo'n 15 mensen ken die diverse mlm activiteiten erop nahouden het goed doen alleen door hard en eerlijk te werken en ik hier hoor dat het allemaal oplichters zijn ? Klinkt eerder jaloers ofzo !

Laat elkaar eens in de waarde, en zowel voor- als tegenstanders de voor- en nadelen tegen elkaar te zetten.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door Henrice »

Nou ben ik nogal nieuwschierig.Als ik nou een pandje in de stad huur en ik zet mijn winkel vol met mnm produkten.Wat doe ik dan fout?

mrtelecom

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Alles

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door Slim »

Criminele handel in luchtkastelen. Blijf er van weg.

Raymond Weltens
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2006 19:21

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door Raymond Weltens »

Beste mensen,

naar aanleiding van een kleine speurtocht over 'webolution'ben ik bij dit forum terecht gekomen. En naar aanleiding van mijn eigen ervaring leek het mij misschien handig er ook wat over te zeggen.
Ook ik werd vandaag (thuis) benaderd door mensen van webolution, overigens handelend onder de naam 'Keren-Or Enterprises'. Heel apart verhaal in het begin maar het klonk best aardig dus ik zou terug gebeld worden voor een afspraak.
Diezelfde dag word ik gebeld voor een afspraak, er zou iemand zijn uitgevallen dus het kon nog diezelfde avond. Hierdoor begon ik toch al enige argwaan te krijgen. Daarom ben ik gaan kijken op internet, het bedrijf stond niet ingeschreven bij KvK en de enige houvast wat ik dus wel had was een website met een vage (slecht uit engels vertaalde) presentatie.
De zogenaamde webshop waar de verkoper het over had bij mij aan de deur is overigens ook nergens te bekennen. Het is misschien geen oplichting maar zal voor de deelnemers volgens mij zeker risicos hebben. Hoe ik het nu begrijp is het zo dat, wanneer je eraan mee doet, je groothandelskorting krijgt van spullen die je koopt van degene die dus bij je aan de deur was. Daarna zit je dus wel zelf met de spullen, ze zullen namelijk niet per stuk verkopen, maar is de ander er wel van af en heeft zijn geld.
Dit is wat ik er tot nu toe van begrijp, maar het is zo vaag en onbetrouwbaar dat ik meteen heb opgebeld dat ik geen interesse meer heb in de diensten. Misschien dat iemand hier iets aan heeft.

Groeten Ray
Laatst gewijzigd door Raymond Weltens op 12 dec 2006 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door So be it »

Hallo Raymond,

Ik stel je maar gelijk gerust!
Er is niks mis met het bedrijf waar je voor benaderd bent..... :lol:

Het is één van de "afdelingen" van de opa van mlm.
Diezelfde dag word ik gebeld voor een afspraak, er zou iemand zijn uitgevallen dus het kon nog diezelfde avond. Hierdoor begon ik toch al enige argwaan te krijgen.

waarom zo achterdochtig?
Vertrouw je jezelf niet? Heb je vuurwapens gezien? Handboeien?
Had hij een een papa- of mamagaai op zijn schouder en een houten poot?
Vroegen ze of je € 30.000 euri klaar wilde leggen?

Sorry dat ik wat cynisch ben...., maar waar ben je bang voor? :shock:
Daarom ben ik gaan kijken op internet, het bedrijf stond niet ingeschreven bij KvK en de enige houvast wat ik dus wel had was een website met een vage (slecht uit engels vertaalde) presentatie.
Inschrijving bij KvK hoeft niet en verder had je op het goede vlaggetje moeten klikken, dan had je het in het Nederlands kunnen horen en zien! (Je praat toch over webolution.nl?)
De tekst is overigens NIET uit het engels vertaald! Mogelijk is dat er engelstalige kreten zijn overgenomen.
De zogenaamde 'webshop' waar de verkoper het over had bij mij aan de deur is overigens ook nergens te bekennen.
Dan had je even moeten bellen dat er iets niet klopt!
Het is misschien geen oplichting maar zal voor de deelnemers volgens mij zeker risicos hebben.

Ik neem zomaar aan dat je nu al vindt dat je "grondig" onderzoek hebt gedaan???
Anders beweer je zoiets toch niet? ? ?
Hoe ik het nu begrijp is het zo dat, wanneer je eraan mee doet, je groothandelskorting krijgt van spullen die je koopt van degene die dus bij je aan de deur was
.
Ja.
Daarna zit je dus wel zelf met de spullen, ze zullen namelijk niet per stuk verkopen, maar is de ander er wel van af en heeft zijn geld.

Nee, Sufduck! Je koopt alleen wat je zelf nodig denkt te hebben.....
Dit is wat ik er tot nu toe van begrijp, maar het is zo vaag en onbetrouwbaar dat ik meteen heb opgebeld dat ik geen interesse meer heb in de diensten. Misschien dat iemand hier iets aan heeft.
Nee dus, Raymond.
daar heeft dus niemand wat aan!
En als je slim bent .... en lef hebt.... bel je die persoon op om te zeggen dat je nu wel het naadje van de kous wil weten, maar dat je geen CENT uit wil geven en dat je NIKS tekent!!!! :lol:

Groeten Raymond,

So be it

Raymond Weltens
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2006 19:21

Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)

Ongelezen bericht door Raymond Weltens »

Hahaha. Sorry dat was mijn eerste reactie.

Je maakt je er zo te zien nogal druk om. Maar als je mijn bericht goed had gelezen stond er wat ik DACHT dat er aan de hand was. Dus ik vind je reactie redelijk overdreven.

Succes met de verkoop.

Gesloten