LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN -Rotterdam

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: ACN -Rotterdam

Ongelezen bericht door kuklos »

Frank007 schreef:Ik lees het verhaaltje door wat jullie argumenten zijn en ik vind dat jullie degelijk wel een punt hebben, maar dan direct MLM afschilderen is weer zo typisch, klagen kunnen we namelijk allemaal wel maar een oplossing bedenken ho maar.
Welke oplossing zoek je? Of beter gezegd, wat is het probleem waarvoor je een oplossing zoekt?
Frank007 schreef: Heb je zelf aan MLM gedaan dat je zo negatief erover bent
Ja, dat zal het zijn, iemand die kritisch is, of zelfs negatief die heeft aan mlm gedaan en heeft gefaald. Het komt natuurlijk nooit voor dat iemand vooraf al heeft gerekend en nagedacht. En vooraf al tot de conclusie kwam dat het niks is en ook nooit iets zal worden.
Ga maar eens na. Mlm bestaat al sinds Amway, Avon en Tupperware. Toch is de wereld nog steeds niet massaal overgestapt op mlm en bij de wereld mag je denken aan zowel de bedrijven als de mensen die distributeur kunnen worden. Wat we sinds een jaar of 15 hebben is e-commerce, en daar stapt de wereld een stuk meer op over. Vreemd toch, als mlm zo geweldig is.
Frank007 schreef:Om anders even een idee te geven waarom ik er zo over denk is het volgende:

paulzanepilzer
tonyrobbins.com
[Commerciële links verwijderd door de Moderator]
Die Pilzer is een goeroe in mlm land en verdient geld met boekjes verkopen. Wat Tony Robbins daarmee te maken heeft is mij een raadsel. Dump jij trouwens altijd een gewone link, zodat wij zelf maar moeten gaan zoeken naar het specifieke stukje info op de site wat jou heeft overtuigd?
Ook bij jou is na al die jaren nog steeds niet doorgedrongen dat je een specifieke link moet geven? :roll:

Frank007
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 mei 2014 13:21

Re: ACN -Rotterdam

Ongelezen bericht door Frank007 »

Grappig wat je zegt, kijk eerst maar even naar beide hun achtergrond vooral van de eerst. Op zijn 25 jarige leeftijd wat hij op zijn naam had staan..

Tuurlijk is het goed dat je je MENING hier vorm op onze forum, maar het doet er niet toe wat wij ervan vinden want het bedrijf staat er en wij hebben daar hoe dan ook geen invloed op.

Overigens heb ik gekeken naar wat Amerikanen wat ze verdienen op Xoom energy klanten, ziet er niet slecht uit. Herbalife heb ik ook bekeken en dat bedrijf doet het ook zeker niet verkeerd.

brokkel
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2011 13:11

Re: ACN -Rotterdam

Ongelezen bericht door brokkel »

@Frank007 Hun merites heeft in elk geval niets met MLM te maken, tenminste niet met geld verdienen door middel van MLM. Ze verdienen hoogstens aan MLM door boeken, trainingen te verkopen aan hongerige MLM-ers en sprekers-fee's op de applaus-sessies die door moeten gaan voor feesten.

Frank007
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 mei 2014 13:21

Re: ACN -Rotterdam

Ongelezen bericht door Frank007 »

[Offtopic uitingen verwijderd door de Moderator] het feit blijft dat ACN in Nederland staat.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mei 2014 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic uitingen verwijderd

Frank007
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 mei 2014 13:21

Re: ACN -Rotterdam

Ongelezen bericht door Frank007 »

Nederlandse overheid ondersteund ACN, was dat niet het geval bestonden ze niet in Nederland. Wat ik hiermee wil verduidelijken is dat jullie puur een mening plaatsen dat jullie het niet er mee eens zijn hoe netwerkmarketing in elkaar steekt. Het is jullie keuze om daarover te spreken.

Daarbij is het leuk om jullie verhalen zo te lezen hoe jullie alles zo doorspitten. Mijn complimenten.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: ACN -Rotterdam

Ongelezen bericht door kuklos »

Frank007 schreef:Nederlandse overheid ondersteund ACN, was dat niet het geval bestonden ze niet in Nederland.
Taaltechnisch correct geschreven moet het zijn ondersteunT, dus met een t.
Maar inhoudelijk snap ik er niks van. Leg uit hoe je dit bedoelt.
Frank007 schreef:Wat ik hiermee wil verduidelijken is dat jullie puur een mening plaatsen dat jullie het niet er mee eens zijn hoe netwerkmarketing in elkaar steekt. Het is jullie keuze om daarover te spreken.
Hier snap ik nog minder van. Behalve de laatste zin. Of heb je nog nooit gehoord van vrijheid van meningsuiting?

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: ACN -Rotterdam

Ongelezen bericht door gilas »

Frank007 schreef:Nederlandse overheid ondersteund ACN, was dat niet het geval bestonden ze niet in Nederland. Wat ik hiermee wil verduidelijken is dat jullie puur een mening plaatsen dat jullie het niet er mee eens zijn hoe netwerkmarketing in elkaar steekt. Het is jullie keuze om daarover te spreken.
En weer een loze bewering zonder enige onderbouwing zoals gewoonlijk.
Dat iets bestaat wil niet zeggen dat de overheid het ook steunt.
Hooligans bestaan ook maar die worden niet ondersteunt door de overheid.

Frank007
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 mei 2014 13:21

Re: ACN -Rotterdam

Ongelezen bericht door Frank007 »

ACN staat er nog steeds nog niet ter executie.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: ACN -Rotterdam

Ongelezen bericht door trail46 »

Frank007 schreef:ACN staat er nog steeds nog niet ter executie.
Nu, lekker gezond is het ook niet. Nog steeds een reeds failliete boel die op een (eventuele?) doorstart wacht.Wat is je punt en waarom zeur je zo door, slechte verliezer?

http://www.insolvensys.nl/Failliet/Acn-Services
Gegevens over failliet Acn Services
Insolventienummer R.16/07/309

Griffie 030 2233280

Doorstartgegevens Acn Services
Er zijn nog geen gegevens over de doorstart beschikbaar.
Zodra er meer bekend is over de doorstart zal dit zo spoedig mogelijk worden getoond.

Sebasjo
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2012 20:08

Re: ACN -Rotterdam

Ongelezen bericht door Sebasjo »

ACN in Leiden niet toegestaan.

Zijn er nog eerlijke ACN vertegenwoordigers die wél eerlijk hun geld verdienen? Ja!

Geef geen start-investering uit als je helemaal niet zeker bent dat je het gaat redden en laat je niet overhalen tot het tekenen van een formulier als je er geen goed gevoel bij hebt. 100% NIET GOED GELD TERUG GARANTIE binnen 14 dagen. En dát staat dus in de kleine lettertjes op het formulier. Lees het formulier eerst eens. Weet waar je voor tekent.
Laatst gewijzigd door Radar op 25 mei 2014 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic uitingen verwijderd

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: ACN -Rotterdam

Ongelezen bericht door encore »

Sebasjo schreef:...Zijn er nog eerlijke ACN vertegenwoordigers die wél eerlijk hun geld verdienen?..
Dafuq...en je foto "stoer_seb.jpg" EPISCH! En dat moeten we serieus nemen? Oh wacht, je verdient natuurlijk al miljoenen....

journalist123
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2015 11:18

Re: ACN -Rotterdam

Ongelezen bericht door journalist123 »

Beste bezoekers van dit forum,

Voor een artikel ben ik op zoek naar mensen die persoonlijk te maken hebben gehad met ACN. Mensen die zelf zijn begonnen aan ACN of familie/vrienden hebben die erin zijn gestapt. Ik wil graag jullie ervaringen horen en meenemen in mijn research. In eerste instantie is dat altijd voor achtergrondinformatie, niets wordt geciteerd tenzij ik daar expliciet om vraag. Je kunt je verhaal ook anoniem vertellen.

Wil je je verhaal delen? Stuur dan een mail naar [email protected]
Oftewel: acngedupeerden [at] g mail punt com.

Dank!

Gesloten