LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Club-Asteria

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
djanssen
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2010 10:44

Club-Asteria

Ongelezen bericht door djanssen »

Hallo,

Heeft er iemand ervaringen met Club-Asteria ? Ik ben benaderd door ze en ik kan lid worden van de organisatie voor een éénmalig bedrag van €500.00 en na het eerste jaar betaal je dan €20.00 per maand. Vevolgens beweren ze dat je meedoet in de winstdeling en dat het je dan geen geld meer gaat kosten. En wat leveren ze hiervoor? zekerheid dat je met je bedrijf op de eerste pagina van google komt in jouw regio. Aan de ene kant klinkt dit zeer interessant maar het riekt ook een beetje naar een piramide spel. Ik heb dus zo mijn twijfels.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Club-Asteria

Ongelezen bericht door kuklos »

Hoezo riekt dit naar een piramidespel?

Wat levert bovenaan staan in Google zoekresultaten jou op? Oh wacht, niet bovenaan staan, maar op de eerste pagina. Dus nog minder zekerheid.
En wat is jouw regio? Hoe geografisch breed definieert men dat?

En is er een niet goed geld terug garantie? Dus wat als je niet op de eerste pagina staat? En is er exclusiviteit? Dus wat als een concurrent van jou uit dezelfde regio ook meedoet?

Waarom wordt jij trouwens benaderd? Hoe komt men aan jouw gegevens?

Kunnen ze referenties afgeven?

Zo, voldoende vragen om aan hun te stellen en voor jezelf eens duidelijk te krijgen.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Club-Asteria

Ongelezen bericht door Niels2010 »

kuklos schreef:Hoezo riekt dit naar een piramidespel?

Wat levert bovenaan staan in Google zoekresultaten jou op? Oh wacht, niet bovenaan staan, maar op de eerste pagina. Dus nog minder zekerheid.
En wat is jouw regio? Hoe geografisch breed definieert men dat?

En is er een niet goed geld terug garantie? Dus wat als je niet op de eerste pagina staat? En is er exclusiviteit? Dus wat als een concurrent van jou uit dezelfde regio ook meedoet?

Waarom wordt jij trouwens benaderd? Hoe komt men aan jouw gegevens?

Kunnen ze referenties afgeven?

Zo, voldoende vragen om aan hun te stellen en voor jezelf eens duidelijk te krijgen.
Goede vragen Kuklos, ik zou er graag nog één aan toevoegen: heb je überhaupt een bedrijf? En zo nee, krijg je er dan van hen één, en waar ga je in handelen? Als het in licenties om ook op de eerste pagina van Google in je regio te komen te staan is, zou ik er maar ver, ver, ver vandaan blijven..

Ps. smerige kruising tussen een MLM en een piramidespel, specifiek gericht op de zwakkeren in de samenleving, als wel als in derde wereldlanden. Nog minder ethisch besef dan hun voorgangers. Opsluiten zou ik zeggen.. http://www.club-asteria.com

djanssen
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2010 10:44

Re: Club-Asteria

Ongelezen bericht door djanssen »

Dank voor de reactie, kon er maar heel weinig over terug vinden. Ik heb een eigen bedrijf (éénmanszaakje ) en heb alle vragen al wel gesteld en ze geven wel de garantie niet goed geld terug .. maar dan nog. Geloof niet dat ik er op in moet gaan.

rhyker
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 dec 2010 18:13
Locatie: Emmen
Contacteer:

Re: Club-Asteria

Ongelezen bericht door rhyker »

ik ben hier een tijd terug ook benaderd. Mijn eerste indruk was eigenlijk heel simpel ... niet de moeite waard om verdere due diligence in te doen. Het feit dat deze 'club' tevens een hoge notering heeft op het MMG forum ... waar ze graag typische scams promoten onder het mom "riding the ponzi wave" gooide bij mij ook geen hoge ogen.

Kan het wat zijn? Sure

albert1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2011 18:38

Re: Club-Asteria

Ongelezen bericht door albert1964 »

Hallo,

Club asteria is mij ook bekent. via via ben ik er aan gekomen en ik moet eerlijk bekennen dat het hele verhaal vreemd klinkt. Het heeft de schijn van een piramidespel en of MLM bedrijf maar ik ben toch lid geworden en hoe gek of het klink bij mij werkt het in ieder geval wel. Ik heb er al meer uitgehaald als dat ik er ingestopt heb. Het is vind ik natuurlijk typische nederlands om een gezonde dosis argwaan te hebben (wat de boer niet kent dat eet hij niet) maar hoeveel stopt nederland niet iedere week in de postcode loterij etc. Het rendement is al maanden 7% per week waaarvan 5,6% geherinvesteerd wordt en 1,4% cash uitbetaald wordt iedere week. Bij een inleg van 19.95 per maand plus rendement ben je dus binnen 52 weken uit je kosten. en begin je dus geld over te houden.

risico is dus 240 dollar/185 euro, so what!!


ooit in de lotto, staatloterij of postcode gespeelt ? dan ben je je geld ook kwijt

wvtrading
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2011 17:27

Re: Club-Asteria

Ongelezen bericht door wvtrading »

Hallo,

Hoe jammer zal het zijn voor veel mensen als er ook eens iets positiefs te melden valt. Goed nieuws is toch geen nieuws, voor veel mensen toch?
Ok, september 2010 ben ik ook benaderd via een mail van iemand die mij regelmatig mails stuurt over verschillende mogelijkheden om online geld te verdienen via het internet. Club Asteria was er daar een van en ja, ook ik was zeer sceptisch.

Na 4 weken op internet onderzoek gedaan te hebben kon ik niet echt iets negatiefs vinden. Is natuurlijk ook nog een jong bedrijf waardoor ook Ponzi kon zeggen, zal het niet aanraden maar ook niet afraden. Ben dan toch gestart op 1 oktober als free member om ook dan zoveel mogelijk op de site van Club Asteria informatie te verzamelen. Acht dagen later een upgrade gedaan als gold member en betaal je $19,95 per maand met een extra storting van $250. Er werd nl beloofd dat deze verdubbeld zou worden mits je dit binnen de 14 dagen zou doen de zg. matching bonus. Inderdaad binnen de 2 dagen stond ik op 520 asterios (punten). Een week later ontving ik mijn eerste wekelijkse uitbetaling van $7,28.

We zijn nu ruim 4 maanden verder en kan alleen maar zeggen dat Club Asteria perfect werkt. Alles verloopt correct, heb zelfs Andrea Lucas al een keer aan de lijn gehad met een vraag over een member uit mijn downline wat direct opgelost werd. Club Asteria zelf is GEEN MLM men krijgt alleen uitbetaald van de personen die jij zelf hebt aangemeld.

Had binnen een maand mijn $250 al terug met 8 members en tot nu toe bijna $900 eruit kunnen halen. Het risico is is zo bijzonder laag dat ik het een ieder alleen maar kan aanbevelen, Denk eens aan al die studenten die moeten inleveren op hun studie beurs. Dit zou een perfecte aanvulling kunnen zijn ook als extra pensioen.

Club Asteria heeft nog veel meer te bieden, afgelopen weekend is er nu ook een site geopend voor e-commerce solutions.

Voor mij en de personen die met mij meedoen werkt het fantastisch en ziet een ieder zijn bedrag wekelijks groeien.

Zelf noem ik het dan ook een UNIEKSPAARPLAN

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Club-Asteria

Ongelezen bericht door Niels2010 »

albert1964 schreef:risico is dus 240 dollar/185 euro, so what!!

ooit in de lotto, staatloterij of postcode gespeelt ? dan ben je je geld ook kwijt
Lekker argument.. Als je het geld in de zinkput gooit, ben je het ook kwijt; daarom moet je maar met Club Asteria meedoen? Ik heb overigens nog nooit 185 euro betaalt voor een lot van een loterij, hoor..

Jan1957
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2012 19:48

Re: Club-Asteria

Ongelezen bericht door Jan1957 »

d

Gesloten