LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De kans van mijn leven?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
hfcsupport
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 okt 2009 21:26

Re: De kans van mijn leven?

Ongelezen bericht door hfcsupport »

kuklos schreef:Je zet je vraagtekens bij duurzaamheid?
Nee, dat DEED ik. En toen jij zei je te verlaten op de reputatie van het bedrijf stemde ik daarmee in.[/quote]

Prima, accepted. Ik zou zeggen, probeer de producten eens. Ik kan er niet van afblijven. Het is gewoon te lekker.
kuklos schreef:Voor de rest. Jij stelt dat er al veel interesse is. Maar ook dat er geen omzet is. Of letterlijk gezegd dat "de inkomsten op dit moment nog nihil zijn". Ik interpreteer dat, tesamen met de rest van wat je schreef, namelijk dat het tijd kost alles goed op te zetten dat er dus voorlopig nog geen inkomsten zijn.
Nu doet nagenoeg elk bedrijf aan een bepaalde vorm van planning en budgettering en aldus kunnen ze aangeven wanneer ze verwachten wel inkomsten te hebben.
Er is wel omzet, maar nog bijzonder weinig. Ik betitel dat nu even als nihil, omdat we ook kosten maken om het concept bekendheid te geven. In januari zal er een volgende assortiment aanvulling zijn, en verwachten we binnen een maand na het nieuwe jaar ons volop op de verkoop te kunnen storten. Wanneer de inkomsten er zijn, zal ik ze natuurlijk met alle plezier hier melden. En ja, het kost tijd om iets op te zetten. We zijn ook al sinds oktober bezig om de zaken dusdanig voor te bereiden, zodat we in december konden beginnen met het bouwen van het netwerk.
kuklos schreef:Dus, er is veel interesse zeg, maar geen inkomsten. En vervolgens zeg je dat jullie het solide willen opzetten en dat dat tijd kost. Ergo, voorlopig dus geen inkomsten te verwachten. Wat ik vreemd vind, gezien dat er al interesse is aldus jou, en in Nederland genoeg infrastructuur bestaat om alvast producten te verschepen naar geïnteresseerde klanten en hun betaling te ontvangen.
Laat ik je vertellen dat er al producten vanuit België verscheept zijn naar enkele klanten, en ik nodig je uit om eens op de website te kijken, waar reeds enkele klantervaringen zijn opgenomen.

Maar sorry mensen, ik moet nu echt gaan. Er moet ook nog zoiets als parfum verkocht worden.

Miss Tascha
Berichten: 280
Lid geworden op: 15 dec 2009 19:21
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: De kans van mijn leven?

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

@Kuklos

Dit is gewoon reclame, hoe meer je erop reageert, hoe meer ze kunnen vertellen.

Ik lees namelijk allang niet meer of hij het nu wel of niet moet doen, maar dat hij er al lang mee bezig is en hoe geweldig het allemaal al wel niet is.

Just ignore the annoying people.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: De kans van mijn leven?

Ongelezen bericht door kuklos »

@Miss Tascha, je hebt gelijk. Maar gezien wat hier in de loop der jaren voorbij is gekomen aan concepten en would be tycoons en wat ik tot nu toe lees, heb ik er alle vertrouwen in dat dit concept net als Icarus neer zal storten.

Miss Tascha
Berichten: 280
Lid geworden op: 15 dec 2009 19:21
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: De kans van mijn leven?

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

Het is echt een geval van "onkruid vergaat niet".

Ik hoop echt dat hij met die bonbons of parfum eens een keer aan mijn deur komt... :twisted:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: De kans van mijn leven?

Ongelezen bericht door antileugens »

Je hebt niet half door hoe waar je post is. Onkruid vergaat inderdaad niet, het graaft zich enkel dieper in.
:P

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: De kans van mijn leven?

Ongelezen bericht door Niels2010 »

@ HFCsupport

Het is inmiddels een maandje later.. Hoe staan de zaken?

Gesloten