LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DELITIPS ruziemaken ipv serieus reageren

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: DELITIPS ruziemaken ipv serieus reageren

Ongelezen bericht door jor »

antileugens schreef:Wat kunnen jullie zeuren. Pas de regels ook eens zo strak toe op je medestanders!
antileugens
Je zoveelste persoonlijke aanval (die ook nog eens gelogen is) is onmiddelijk gemeld bij de moderator. Het is maar dat je het weet. Dat vind ik wel zo fatsoenlijk.
Dat nu precies jij dat zegt is niet erg, jij die in elk topic het aan de stok krijgt met iedereen en dan ook nog keer op keer zodra je niet kunt winnen de discussie poogt te sturen door klachten bij de moderator ( worden de laatste tijd vrijwel nooit gehonoreerd ).Jij die me dacht voor leugenaar uit te maken in het telefonie-topic en nu wel zult moeten inzien dat het de waarheid was/is (nog 2 dagen tot het plaatsen van de welkomsbrief). Blijf jij je nu maar bezig houden hoeveel delitips chocolaatjes je moet verkopen op de mlm-methode om aan het einde van de maand een krant te kunnen betalen.

amanda123
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 dec 2009 18:26

Re: DELITIPS ruziemaken ipv serieus reageren

Ongelezen bericht door amanda123 »

Jor, nu snap ik er helemaal niks meer van die hfc is dat dan dezelfde persoon als antileugens Jor?
Door dit gedoe haak ik wel af hoor, ik zoek wel een normaal baantje. al dat ingewikkelde over die verdienste vind ik ookal niet zo duidelijk dus laat allemaal maar zitten. evengoed bedank voor de reacties voor degene die mij reacties hebben gegeven .
Toch zou ik wel willen weten of die anti leugens en hfc hier nu dezelfde mense zijn want zo begrijp ik het hier wel uit het verhaal van Jor. Maar het is zo ingewikkeld dat ik niet meer volg.

amanda

Gesloten