LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
amanda123
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 dec 2009 18:26

DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door amanda123 »

Ik wil heel graag een leuk baan vinde, ook thuis te werken en hep gereageerd op een advertentie van iemand van het bedrijf delitips zit, dit zijn bonbonnekes en omdat ik het leuk vind te verkopen en dit ook heel goed kan zeggen de mensen in mn omgeving. Ik wil het wel graag geloven allemaal ik krijg van een meneer E.K. een heel lang verhaal. met bijlages overwat ikdan verdien. Maar nou zeg mijn buuf net dat het niet klopt omdat ik eerst 25 euro en 85 euro moet betalen. Zij is ook geld kwijtgeraakt aan iemand van de energie.dus ze waarschuwt mij wel dat waardeer ik
Dat is toch raar van dat geld betalen en dan moet ik ook nog eerst zelf chocola kopen, maar dat weet ik nog niet precies wat dat kost. Dus vraag ik graag aan jullie wie dit kent en misschien ken ik advies krijgen. Voordat ik weer met die meneer ga meelen.
hoop dat iemand me kan helpen hiermee want ik kom er niet zo goed uit en ben best wel bang dat het geen zuivere koffie si zoals mijn buuf zegt, en daardoorben ik nou hier.

alvast heel erg bedankt voor jullie reacties
Amanda

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik heb vrij recent voor het eerst over dit bedrijf gehoord en ik weet het een en ander van MLM en de compensatieplannen. Het is vrij normaal om een bedrag te betalen om te starten, mits je daar ook een startpakket voor ontvangt. Dat is in dit geval zo.
Je hoeft overigens geen producten aan te schaffen maar hebt de keuze om dat te doen zodat je direct aan je klanten de producten mee kunt geven.
Voor zover ik heb kunnen beoordelen zit dit bedrijf goed in elkaar en heeft het potentieël al zou ik persoonlijk niet zoveel voor chocola over hebben (maar ik ben dan ook geen chocola fanaat, dus dat zegt niets).

Als die mijnheer je verteld wat je verdient, liegt hij. Wat hij waarschijnlijk heeft verteld is wat je mogelijk kunt verdienen. En daar zit in feite geen limiet aan. Ik ken mensen die geen rooie cent verdienen (maar als je niet van de bank af komt is dat ook niet zo verwonderlijk) maar ook mensen die meer dan een ton per maand verdienen (al zijn die héél dun gezaaid). Het ligt voor een deel aan je eigen inzet en of je een team wilt uitbouwen. Als je géén team wilt uitbouwen zal je inkomen beperkt blijven. Wil je dat wel dan zul je een doorzetter moeten zijn, geduld moeten kunnen opbrengen en open moeten staan op een heel andere manier te gaan denken dan je gewend bent.

Voor 25 Euro kun je je naar mijn mening geen buil vallen en mits je je de kop niet dol laat maken, zal het op zijn minst een heel interessante ervaring zijn en mogelijk de beste beslissing die je ooit zult nemen.
Dat hangt echter vooral van jou af.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door kuklos »

@amanda123, wat antileugens niet veeft verteld in zijn post is dat mlm als methodiek consequent al 60 jaar geen deuk in een warm pakje boter slaat.

Die mensen die heel veel geld verdienen zijn onvindbaar. Er wordt continu gezegd dat ze er zijn, maar niemand ziet ze nooit. Je hebt meer kans om 100.000 per maand te verdienen als profvoetballer dan als mlm distributeur.

Besef je dat mlm distributeur worden geen eigen bedrijf is, maar niks meer dan verkopenvoor eigen risico.

Je met mlm geen pensioen opbouwt, geen sociale zekerheden hebt, je hebt gewoon niets.

Mlm draait om verkoop. Zo ook in dit geval. Je moet bonbons gaan verkopen. In eerste instantie aan mensen die je kent. Zitten je kennissen, familie en vrienden daarop te wachten?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door antileugens »

Amanda, Kuklos zegt wel vaker van alles maar als je hem om bewijzen vraagt geeft hij ze niet. Ook liegt hij want er zijn al heel wat namen gegeven van mensen die zeer aanzienlijke bedragen in MLM verdienen.
Dit gaat ook op met betrekking tot zijn verhaal over verkoop; ja, je kunt je richten op verkoop maar dan ben je NIET met MLM bezig. Ben je dat wel, dan laat je mensen zien hoe ze hiermee een inkomen kunnen opbouwen. Sommigen van hen zullen er niets mee doen, sommige zullen de bonbons kopen en sommige zullen met het concept starten en op termijn zul je zo een zeer fatsoenlijk inkomen kunnen opbouwen terwijl je enkel producten afneemt voor eigen gebruik. Niks geen verkoop dus.
Ik denk dat je zelf wel beseft dat de kans dat jij een inkomen op kunt bouwen van een ton per maand als profvoetballer absoluut 0% is terwijl de kans dat je dat via MLM opbouwt geheel aan jezelf is.

Je zult dit soort mensen met verhalen vóór en tégen MLM tegenkomen; zorg dat je zelf informatie opzoekt én verifieërt.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door kuklos »

opzoekt én verifieërt.
Mooi, kom dan maar met de namen van die distributeurs die een ton per maand verdienen.
ja, je kunt je richten op verkoop maar dan ben je NIET met MLM bezig.
We hebben dus weer een piramidespel. Niet verkopen, nee mensen werven. Wie gaat dan de verkoop doen als iedereen mensen gaat werven. Of wacht, ik weet het al. Als je het goed doet zorg je dat jij je richt op mensen werven en de mensen die zijn werft zich richten op verkoop. Tuurlijk.
terwijl de kans dat je dat via MLM opbouwt geheel aan jezelf is.
Verbazingwekkend dat wereldwijd meer dan 100 miljoen mensen bezig zijn met mlm, maar we nooit eens namen krijgen van al die succesnummers die een ton per maand verdienen als mlm distributeur.
Gaan we verder, hoeveel % van die 100 miljoen verdient een ton per maand?

amanda123
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 dec 2009 18:26

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door amanda123 »

meneer of mevr anti leugens, u lijkt me wel ok maar ik snap nu nog niet waarom ik eerst 25 en ook nog 85 euro moet betalen. en u seg net hierboven niks verkoop maar die meneer knoop van de meel zegt dat ik wel moet verkopen en anders verdien je toch ook niets. en ook heeft hij nog 2 andere bedrijven met parfum en meliluca weet niet wat dat is is dat ook zoiets dat je met mlm doet. dat met die parfum heb ik ook eens een keertje gedaan maar dat zijn allemaal neppers en verdien je niet zo veel mee.
maar jullie moeten niet gaan ruziemaken met elkaar hoor want iedereen in zijn waarde laate zij mn vader altijd.ik ga wel meer info opzoeke. kent iemand die meneer dan misscien want moet dan wel bekent zijn met 3 bedrijven. is altijd fijn om als anderen hem kennen. anti leuhgens heeft al van het bedrijf gehoord ook met mr knop gesproken mischien?
Ja sorry hoor ik hep wel veel vrage maar ja het is wel mijn geld wat ik moet betalen dus. en als je een uitkeringkje krijg is het niet breed

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door kuklos »

en als je een uitkeringkje krijg is het niet breed
Precies het soort mensen dat ze zoeken. Mensen die vanwege welke situatie dan ook krap zitten en vatbaar zijn voor allerlei mooie verhalen.

amanda123
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 dec 2009 18:26

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door amanda123 »

nou kuklos ik ben niet vatbaar voor mooie verhalen hoor anders zou ik hier geen info vragen integedeel ik ben best achterdochtig hoor ook vanwege mijn buuf. En ik ontdekte vanmorgen ook dat hier al een ander naar gevraagd heeft, die mijnheer of mevr hfc, in de kans van je leven topic maar die heeft niet gereageerd zou zij al zijn afgehaakt.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door antileugens »

Amanda, trek je niet teveel van Kuklos aan. In het MLM topic probeert hij mensen onderuit te halen om zo zelf wat beter te lijken. Gewoon laten kletsen en negeren.
meneer of mevr anti leugens, u lijkt me wel ok maar ik snap nu nog niet waarom ik eerst 25 en ook nog 85 euro moet betalen.
Je kunt kiezen: óf je betaalt 25 Euro en dan ben je distributeur voor 1 jaar óf je betaalt 85 Euro en dan ben je voor je leven lang distributeur.
u seg net hierboven niks verkoop maar die meneer knoop van de meel zegt dat ik wel moet verkopen en anders verdien je toch ook niets.
Mijnheer Knoop geeft je de verkeerde instructies als hij dat tegen je zegt. Daarom heb ik je ook de link van die andere mevrouw gegeven, want hij snapt duidelijk niet veel van MLM. Je laat het alleen maar aan mensen zien: Sommige mensen doen er niks mee, sommigen worden distributeur en sommigen besluiten klant te worden. Als je dat verkoop wilt noemen is iedereen die wel eens aan mond-tot-mond reklame gedaan heeft verkoper (wat op zich een grappige gedachte is: Nu is Kuklos ineens ook formulierenlopertje :P )

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door antileugens »

Overigens nog een tip voor je: Als iemand iets beweert vraag hem/haar dan om bewijzen van onafhankelijke bronnen. Blijven die uit, dan kun je er donder op zeggen dat het uit de duim gezogen verhalen zijn.

hfcsupport
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 okt 2009 21:26

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door hfcsupport »

Laat ik hier zelf ook even op reageren. Dank je overigens Antileugens voor je commentaren / opmerkingen en hulp aan de schrijfster van dit topic. Ik waardeer dat zeer, en het is goed dat zij onderzoek doet naar het één en ander.

Jammer alleen dat mijn privénaam dan weer wordt genoemd. Ik heb daar een beetje een hekel aan. Maar goed.

Even wat reacties op datgene wat geschreven is:
Antileugens schreef:Als die mijnheer je verteld wat je verdient, liegt hij. Wat hij waarschijnlijk heeft verteld is wat je mogelijk kunt verdienen. En daar zit in feite geen limiet aan.
Ik heb inderdaad Amanda uitgelegd wat de mogelijkheden zijn qua verdiensten. Ik heb dit uitgelegd aan de hand van een rekenvoorbeeld, met aanvullend een duidelijke uitleg over de combinatie van verkopen en teambuilding.

Ik vindt het zelf verkopen van een product toch wel een belangrijke factor, omdat je het niet alleen van teambuilding kunt hebben, en andersom ook niet. Hetzelfde als met de parfum. Ik doe enorm veel aan teambuilding, maar als ik zelf geen parfum zou verkopen, dan verdien ik geen cent commissie. Mijn persoonlijke punten blijven dan op "0" staan, en alle commissie die ik had kunnen verdienen uit mijn downlines vloeien simpelweg terug naar het bedrijf.

Hetzelfde is met Delitips niet anders. Je hebt absoluut een groepsvolume, en dit volume groeit naarmate je meer IBP's inschrijft en klanten (preferred customers).

Wil je echt op een hoger niveau komen (Gold Manager bijvoorbeeld), dan moet je naast een paar IBP's die Field Manager zijn, ook zeker 2 persoonlijk geworven actieve klanten hebben die het product ook daadwekelijk regelmatig bij je kopen.

Dus in zoverre zie ik verkoop als een belangrijke factor.

Verder is iedereen anders. Dat zie ik ook in mijn parfumteam.

- Er zijn mensen die vinden het leuk om de parfum te verkopen, maar die hebben niet zozeer de behoefte om een team te bouwen. Ze verdienen wat extra bij aan het verkopen van het product, hebben hun beetje extra inkomen dat ze willen of nodig hebben, en zijn tevreden. Hetzelfde zal natuurlijk ook bij Delitips voor gaan komen. Mijn persoonlijke mening is dat je deze mensen absoluut goed kunt gebruiken in je team, omdat ze verkopen leuk vinden, en het daar bij willen houden.

- Er zijn mensen die echte teambuilders zijn, en verkopen van een product spreekt ze minder aan. Toch denk ik dat ze het product wel moeten verkopen, om ook als teamleader hun eigen team te motiveren. Want hoe kan je van je teamleden (waarin ook niet teambuilders zitten maar alleen verkopers) verwachten dat ze het product gaan verkopen, als je het zelf niet doet. Dit is dus ook goed in het compensatieplan ingedekt. Je kan niet alleen maar verdienen aan teambuilding, je moet actieve preferred klanten hebben.

- Er zijn ook mensen die sterk zijn in beide. Prima combinatie denk ik.

Ik behoor zelf bij de laatste groep, en vindt het ontzettend leuk om aan een team te bouwen, maar het verkopen van een product doe ik ook met veel plezier.

En tja, wat moet ik zeggen over kuklos. Ik weet niet wie het is, maar misschien is hij wel zo iemand die de nodige teleurstellingen heeft opgelopen in MLM, en daarom zo fel van leer trekt tegen het concept als zodanig. Ik denk dat je dat niet moet doen, maar dat je eerder bij jezelf te rade moet gaan of je de concepten waarin je je teleurstellingen hebt opgedaan, wel degelijk vooraf goed hebt onderzocht.

Ook ik heb mijn teleurstellingen gehad in andere MLM concepten, maar ik heb hier wel van geleerd, en datgene wat ik heb geleerd pas ik toe in datgene waar ik nu mee bezig ben. En dat wil niet zeggen dat ik vele duizenden euro's verdien, nee absoluut niet.

Maar ik kan wel zeggen dat met de concepten die ik nu sinds kort doe, wel een kwart van ons maandinkomen wordt gedekt uit deze concepten, en dat is toch heel prettig. Daarnaast gaat het erom dat je datgene wat je doet, ook met plezier doet.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door kuklos »

En tja, wat moet ik zeggen over kuklos.
Waarom zou je iets over mij moeten zeggen? Waarom moet je iets over de boodschapper zeggen? Hou je bij de boodschap zelf.
Dus, als ik dingen heb gezegd die niet kloppen, weerleg die. maar ga vooral niet lopen mekkeren dat je niks over de boodschapper kan zeggen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door antileugens »

Als de boodschapper een foute boodschap aflevert is het zinnig wat over de boodschapper te zeggen.

hfcsupport
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 okt 2009 21:26

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door hfcsupport »

kuklos schreef:
En tja, wat moet ik zeggen over kuklos.
Waarom zou je iets over mij moeten zeggen? Waarom moet je iets over de boodschapper zeggen? Hou je bij de boodschap zelf.
Dus, als ik dingen heb gezegd die niet kloppen, weerleg die. maar ga vooral niet lopen mekkeren dat je niks over de boodschapper kan zeggen.
antileugens schreef:Als de boodschapper een foute boodschap aflevert is het zinnig wat over de boodschapper te zeggen.
Daarom ook mijn reden om eens navraag te doen bij de boodschapper waarom een dergelijke negatieve boodschap wordt afgegeven, daar waar het concept MLM helemaal niet negatief hoeft te zijn, maar eerder in een negatief daglicht wordt geplaatst door dit soort boodschappen. Vandaar ook mijn gedachte over teleurstelling, omdat veelal deze boodschappen vanuit teleurstelling komen.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door kuklos »

@hfcsupport, nogmaals, als je iets inhoudelijks op mijn posts aan te merken hebt, ga je gang. Als er dingen zijn die ik zeg en die niet kloppen, wijs ze aan en corrigeer ze.
Maar als jij niks meer kan dan de boodschapper aanvallen, dan bewijs je jezelf ongeschikt als upliner en sponsor.

hfcsupport
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 okt 2009 21:26

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door hfcsupport »

kuklos schreef:@hfcsupport, nogmaals, als je iets inhoudelijks op mijn posts aan te merken hebt, ga je gang. Als er dingen zijn die ik zeg en die niet kloppen, wijs ze aan en corrigeer ze.
Maar als jij niks meer kan dan de boodschapper aanvallen, dan bewijs je jezelf ongeschikt als upliner en sponsor.
Ik val de boodschapper niet, jouw dus, niet aan, maar ik vraag me af wat de reden van je negatieve stellingname ten opzichte van MLM is. Nogmaals, ik denk dat door dit soort stellingnames MLM een negatief imago heeft gekregen en nog steeds krijgt.

Maar goed, even naar je stellingnames:
kuklos schreef:wat antileugens niet veeft verteld in zijn post is dat mlm als methodiek consequent al 60 jaar geen deuk in een warm pakje boter slaat.
Als dit al zo is, heb je er dan ooit over nagedacht hoe dit komt? Wat is volgens jouw de essentie van MLM, en wat zou dit volgens jouw dan moeten zijn?
kuklos schreef:Die mensen die heel veel geld verdienen zijn onvindbaar. Er wordt continu gezegd dat ze er zijn, maar niemand ziet ze nooit. Je hebt meer kans om 100.000 per maand te verdienen als profvoetballer dan als mlm distributeur.
Als jij wordt benaderd door een MLM'er die gaat roepen dat jij een ton per jaar kunt verdienen, je baan kunt opzeggen, loop jij daar dan direct als een kip zonder kop achteraan? Helaas hebben veel Nederlanders dat wel gedaan, zijn teleurgesteld geraakt omdat ze inderdaad na een jaar hun baan nog niet konden opzeggen, en nog steeds die ton niet hadden verdiend. Kortom, er zijn inderdaad veel loze beloftes gedaan door veel MLM'ers, met als gevolg veel teleurstelling, met weer als gevolg veel negatieve aandacht voor het concept MLM.

Even los daarvan, je stelt nogal wat als je roept dat wanneer je de boodschapper aanvalt je ongeschikt bent als upline / sponsor. Niet op mezelf op de schouder te kloppen, maar ik ben erg blij dat mijn team (in dit geval in parfumbusiness) positief is over datgene wat ik voor ze doe en kan betekenen).

Ik kijk misschien wel op een iets andere manier tegen MLM aan dan veel andere MLM'ers doen die gouden bergen beloven. Ooit een MLM'er meegemaakt die nieuwe distributeurs niet voor eigen verrijking direct op zijn frontline plaatst, maar juist zijn teamleden helpt een team op te bouwen door nieuwe distributeurs die hij zelf inschrijft, onder zijn teamleden te plaatsen? Ik heb die beloftes ook vaak gekregen in het verleden, ze zijn echter nooit nagekomen. Ik doe niet anders op dit moment, en wat is het gevolg? Mijn parfumteams groeien als kool, omdat er enthousiasme is.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door antileugens »

Daarom ook mijn reden om eens navraag te doen bij de boodschapper waarom een dergelijke negatieve boodschap wordt afgegeven, daar waar het concept MLM helemaal niet negatief hoeft te zijn
Dat hoeft ook niet maar wel als de boodschapper Kuklos heet en consequent alles wat met MLM te maken heeft afkraakt.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door kuklos »

Als dit al zo is, heb je er dan ooit over nagedacht hoe dit komt?
Simpel, mlm werkt niet. Als je na 60 jaar met miljoenen distributeurs minder omzet boekt dat bijvoorbeeld een GE, Toyota of ING dan werkt de methode dus niet.

De intentie van mlm? Net zoals de intentie van elke methodiek, namelijk producten/diensten aan de man brengen. Mlm is geen Rode Kruis met liefdadigheid als doelstelling.
Even los daarvan, je stelt nogal wat als je roept dat wanneer je de boodschapper aanvalt je ongeschikt bent als upline / sponsor.
Werkelijk? Iemand die zijn mensen echt begeleid richt zich op feiten en dus de boodschap en de inhoud daarvan. Niet op de persoon die de boodschap brengt. Een boodschap wordt niet anders als Pietje hem brengt of als Klaasje hem brengt.
ik denk dat door dit soort stellingnames MLM een negatief imago heeft gekregen en nog steeds krijgt.
Ja, dat zal het zijn. Het is de schuld van de boodschapper.
Dat mensen gouden bergen beloofd hebben gekregen is er geen debet aan. Dat hun vrienden er niet op zaten te wachten om tot commerciële partner gebombardeerd te worden is er geen debet aan. Dat veel concepten nauwelijks ouder worden dan een kleuter is er geen debet aan. Dat de producten (soms/vaak) te duur zijn is er geen debet aan. Dat de methode niet werkt is er geen debet aan. Nee het ligt aan de boodschapper.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door antileugens »

Simpel, mlm werkt niet. Als je na 60 jaar met miljoenen distributeurs minder omzet boekt dat bijvoorbeeld een GE, Toyota of ING dan werkt de methode dus niet.
Inderdaad, heel simpel. Als je ziet dat MLM een heel nieuw product in de markt heeft gezet dat tegenwoordig razendpopulair is maar waarin een MLM bedrijf nog steeds marktleider is dan zie je dus dat het niet ligt aan het concept maar aan het (gebrekkige) referentiekader van de boodschapper.
De intentie van mlm? Net zoals de intentie van elke methodiek, namelijk producten/diensten aan de man brengen.
Waarin zeer goede successen worden geboekt.
Werkelijk? Iemand die zijn mensen echt begeleid richt zich op feiten en dus de boodschap en de inhoud daarvan. Niet op de persoon die de boodschap brengt. Een boodschap wordt niet anders als Pietje hem brengt of als Klaasje hem brengt.
Behalve als de boodschapper zich voordoet als iemand met verstand van zaken terwijl dit niet zo is.
Ja, dat zal het zijn. Het is de schuld van de boodschapper.
Inderdaar, als de boodschapperzich voordoet als iemand met verstand van zaken terwijl dit niet zo is.
Dat mensen gouden bergen beloofd hebben gekregen is er geen debet aan.

Er zijn zat voorbeelden dat die gouden bergen niet beloofd zijn (enkel dat er gezegd is dat het mogelijk is, wat ook bewezen is)
Dat hun vrienden er niet op zaten te wachten om tot commerciële partner gebombardeerd te worden is er geen debet aan.
Dat dit een leugen is die door die boodschapper word verspreid heeft er echter wel debet aan.
Dat veel concepten nauwelijks ouder worden dan een kleuter is er geen debet aan. Dat de producten (soms/vaak) te duur zijn is er geen debet aan. Dat de methode niet werkt is er geen debet aan.
Bewijs? Oeps, dat is een vraag die weer vermeden gaat worden.
Nee het ligt aan de boodschapper.
Inderdaad, als die boodschapper onzin verkondigd, het niet onderbouwd met bewijzen en vragen weigert te beantwoorden.
Wedden dat de boodschapper nu de boel gaat omdraaien en mij een vraag gaat stellen en straks gaat doen of ik de vragen niet beantwoord?!

Toolboy
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jul 2012 17:10

Re: DELITIPS wie heeft hier al vangehoord

Ongelezen bericht door Toolboy »

Bestaat Delitips nog?
Klinkt te mooi om waar te zijn, geld verdienen met choco.
Dat lijkt me wel wat eigenlijk, ben benieuwd?

Gesloten