LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euphony Benelux GESPLITST

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ik vermoed nu dat je helemaal geen problemen hebt maar weer een van die achterbakse tegenstanders bent die op deze manier zijn ei kwijt wil.
´n Beetje paranoia aan het worden?! :twisted:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door antileugens »

Grappig dat je mij beticht van paranoia en niks zegt over Daria.

Ach, het meten met twee maten: Dat Daria haar paranoia ten toon spreid is geen opmerking waard maar natuurlijk moet er wel wat gezegd worden als ik dat doe. Nee, tegen de feiten kon mlmangel niet op maar hij laat ineens wel zijn neus zien zodra er weer een mogelijkheid is van een persoonlijke aanval.
De duivelssmilie in zijn post is in dit kader zeer veelzeggend.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door kuklos »

Dit is wel een heel erg zwaktebod van de poster-formerly-known-as-mrtelecom. Deze dame waarschuwen voor valse aangifte, beschuldigen van achterbaks gedrag, beschuldigen van identiteitsdiefstal. Het kan niet op.

Voor de goede orde, deze dame is bestolen. Er is zonder haar toesteming geld van haar weggenomen. Daar aangifte van doen is geen valse aangifte. Het kan zijn dat alles een administratieve fout is bij euphony, maar dan moeten ze dat z.s.m. rechtzetten met een zeer welgemeend excuus.

De tip die onze euphony vriend gaf is een goede, geef ze de kans hun fout recht te zetten. Middels een aangetekend schrijven waarin ze tot dertig dagen na dagtekening de kans krijgen dit op te lossen en anders volgt er aangifte wegens diefstal.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door antileugens »

Het was te verwachten van de poster formerly known as(....tja, welke van Kuklos' voorgaande aliassen zal ik gebruiken?.....Maarschalk misschien: per slot van rekening zitten er maar 10 dagen tussen de registratiedatums van beide aliassen), de jochies hebben een pak rammel met feiten voor de kiezen en ja hoor, daar is ie, de persoonlijke aanval:
Dit is wel een heel erg zwaktebod van de poster-formerly-known-as-mrtelecom.
De aloude leugen. Maar ja, je moet wat, als je niet op feiten winnen kan en je weer eens over gedrag van jezelf praat.
Deze dame waarschuwen voor valse aangifte,

Net zo min als ik weet jij of deze vrouw de waarheid spreekt. Alhoewel?! Ken jij eigenlijk het verschil tussen de waarheid en een leugen wel?! Als dat zo is hou je het verdraaid goed verborgen.
beschuldigen van achterbaks gedrag,
iemand uitmaken voor iets wat ie niet is IS achterbaks gedrag, zeker als die persoon je helpen wil
beschuldigen van identiteitsdiefstal.
Hoho, een vermoeden uitspreken is geen beschuldiging. Maar ja, je hebt wel vaker problemen met de Nederlandse taal.
Het kan niet op.
Grappig dat ik geen spatje hulp van de tegenstanders aan haar heb gezien. Enkel persoonlijke aanvallen.
Voor de goede orde, deze dame is bestolen.
Nee, ze zegt dat ze bestolen is.
Er is zonder haar toesteming geld van haar weggenomen.
Dat zegt ze. Of het waar is of een misverstand is moet nog duidelijk worden.
Daar aangifte van doen is geen valse aangifte.
Wel degelijk als later blijkt dat ze het mis heeft. Juridisch ben je ook al niet bijster goed.
Het kan zijn dat alles een administratieve fout is bij euphony, maar dan moeten ze dat z.s.m. rechtzetten met een zeer welgemeend excuus.
Hehe, je zegt tenminste nog wat zinnigs.
De tip die onze euphony vriend gaf is een goede, geef ze de kans hun fout recht te zetten. Middels een aangetekend schrijven waarin ze tot dertig dagen na dagtekening de kans krijgen dit op te lossen en anders volgt er aangifte wegens diefstal.
Zal ik jou eens wat zeggen?! Je bent een absolute eikel en in tegenstelling tot jouw insinuatie dat ik een euphony vriend zou zijn is dat de waarheid. En alsjeblieft, ga geen juridisch advies geven: Je hebt er absoluut geen snars verstand van. Maar dat is niet het enige waar je geen verstand van hebt.

Maar toch fijn voor jullie dat jullie, nu je geen argumenten meer hebt, weer iets hebt gevonden om een persoonlijke aanval mee te starten.
Onze abuse-mail koning Jor laat trouwens ook weer eens zien niet bepaald met één maat te meten. Maar ja, dat hoort bij dat sektarisch fanatisme (een uitspraak die ik natuurlijk mag gebruiken aangezien jullie dat, toen Madeleine het gebruikte, geen woord op tegen hadden).

Het is een zielig zooitje, die tegenstanders.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door jor »

Daria heeft niets geplaatst wat een abusemail rechtvaardigt, wel vind ik haar? reactie naar jou toe knap min. Je probeerde haar? te helpen en de reactie die zij? plaatste was niet echt fijntjes.

Dat Euphone niet altijd even goed bezig is mag ook duidelijk zijn.Echter met de kanttekening dat veel telefoonaanbieders er een zooitje van maken, kijk maar eens in het telefoon-topic

http://www.flopclass.be/viewtopic.php?p=1102257

http://forum.trosradar.nl/viewforum.php?f=25

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door antileugens »

http://www.trosradar.nl/index.php?id=367

Natuurlijk Jor. Iemand die je probeert te helpen uitmaken voor iemand die bij het bedrijf zit waarvan je zegt dat die je belazeren is absoluut niet in strijd met de onderstaande forumregels:
Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
Bezoekers zullen elkaar en anderen respecteren
Je eerste link is overigens een thread van een site waar duidelijk een aantal gelijkgestemden van je zitten. Wat er nu werkelijk aan de hand is word niet duidelijk maar je bewijst onbewust wel iets met die link dat door de tegenstanders lang betwist werd: Euphony is het grootste verkoopkanaal van Mobistar (word bevestigd door een medewerker van Mobistar). Wat niet duidelijk word is of er een contract getekend word. Ik ken de situatie in Belgie niet goed genoeg maar weet wel dat de wetgeving op colportage door vele malen strenger is dan in Nederland dus ik zet grote vraagtekens bij dit verhaal.

Bij je tweede link zie ik niks over Euphony staan, wel heel veel over de andere telecombedrijven. Wat me ook al doet vermoeden dat Daria een tegenstander onder een ander alias is; als ik een probleem had met telefoonbedrijf zou ik dat posten onder de topic 'telecom' en zeker niet onder 'MLM'. Waarom zou ik daar als klant mijn verhaal posten?
Laatst gewijzigd door antileugens op 17 jul 2009 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door jor »

Dan had dat ook voor jou gegolden hoor, dit is bepaald geen reactie waarin jij de anderen respecteert. Of geld het weer alleen voor anderen?
Weet je, je word bedankt voor je achterdochtige, achterbakse gedrag. Verdomme, ik probeer je te helpen en het enige dat je doet is me proberen zwart te maken.
Ik begin wel door te hebben dat jij iemand bent die liever van zich afbijt dan een oplossing zoekt. Je hoeft van mij geen advies meer te verwachten en ga alsjeblieft door met je aangifte. Na je aantijgingen hoop ik dat je inderdaad de kous op de kop krijgt en de aangifte je in de problemen brengt.

Stank voor dank is wat je me geeft.
Bah, wat een vuile streek. Hoe zou het voelen als ik zei: "Ik sta verbaasd dat jij met je gedrag sowieso werk hebt.." Want dat is het soort belediging die jij mij naar het hoofd slingerd.

Ik vermoed nu dat je helemaal geen problemen hebt maar weer een van die achterbakse tegenstanders bent die op deze manier zijn ei kwijt wil.
antileugens..
Onze abuse-mail koning Jor laat trouwens ook weer eens zien niet bepaald met één maat te meten.
Respect dient van twee kanten te komen.En nu weer ontopic, het gaat over Euphony tenslotte.

edit=typefout
Laatst gewijzigd door jor op 17 jul 2009 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door jor »

Trouwens, toen asitwas mij corrupt noemde bleef je akelig stil en kwam je niet met een verwijzing naar de forumregels. Gek he.
.
Geplaatst op 30 Jun 2009 09:48 door asitwas

De grootste onzin en persoonlijke aanvallen vliegen hier over het forum en dan eens een keer zo'n zinnetje tussen door, drijft onze corrupte off-topic politieman Jor met assistent de kast op?
Zielig........

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door antileugens »

Nee, dat heb ik met opzet geplaatst om weer eens aan te tonen hoe jullie met twee maten meten. En het werkte exact zoals ik had vermoed.
Jullie doen er alles aan om een tegenstander van je zwart te maken maar passen die regels keer op keer niet toe op je medestanders. Er word overduidelijk met twee maten gemeten met als enige doel een tegenstander die je niet met feiten onderuit kunt halen, op een andere manier onderuit te halen.

Ook dat toont niet van respect en zou dus aanleiding zijn voor een ban. Om nog maar niet te praten over de misleidende links van mlmangel (ook al met feiten bewezen misleidend te zijn).

Ondertussen is het overduidelijk dat het niet de tegenstanders zijn die mensen proberen te helpen; die zijn er alleen op uit om MLM zwart te maken waarbij ze geen enkel middel schuwen.

Ja, ik ben hartstikke pissig dat keer op keer de insinuatie word gedaan dat ik mrtelecom ben. Dat moet eens afgelopen zijn.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door antileugens »

Trouwens, toen asitwas mij corrupt noemde bleef je akelig stil en kwam je niet met een verwijzing naar de forumregels. Gek he.
Zoals ik al eerder heb aangegeven reageer ik in principe niet meer op asitwas omdat ik van mening ben dat hij een ander alias van een verbannen forumgebruiker is (en dat aankaarten bij de moderator is al gebeurd dus dat heeft geen zin meer). Sterker nog, ik lees zelden zijn bijdrage meer want als ik knipperende lichtjes, rare smilies en ellelange onzinnige verhalen wil lezen, pak ik wel een kinderboek en lees mijn dochter voor. Ik heb die post dus helemaal niet gezien en als je eerlijk bent weet je dat ik meerdere malen zowel voor- als tegenstanders op de forumregels gewezen.

IK ben niet hypocriet!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 17 Jul 2009 08:56 door antileugens
Nee, dat heb ik met opzet geplaatst om weer eens aan te tonen hoe jullie met twee maten meten.
Ja, ik ben hartstikke pissig dat keer op keer de insinuatie word gedaan dat ik mrtelecom ben. Dat moet eens afgelopen zijn.
Dan dien je een forumklacht in en gaat hier niet zelf de fout in.Ik kan me ondertussen best voorstellen dat dit je stoort maar zo los je het niet op.Je maakt ( net als bv mlmangel met zijn steeds terugkerende oude links ) het forum slecht leesbaar.

PS, ik heb diverse malen een mail gestuurd over de steeds terugkerende oude rommel van mlmangel, als de moderator echter anders beslist dien ik me daarbij neer te leggen. Zullen we nu weer ontopic gaan want het gaat natuurlijk in dit topic over Euphony MLM.
Laatst gewijzigd door jor op 17 jul 2009 09:06, 2 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door antileugens »

Laten we het hier maar bij laten. Ik hoop dat iedereen in elk geval met gelijke maat gaat meten van nu af aan want bij de volgende overtreding van dit soort komt er géén waarschuwing meer maar verstuur ik onmiddelijk een abusemail. Ik ben het ge-eikel van de tegenstanders zat.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door jor »

antileugens....
Bij je tweede link zie ik niks over Euphony staan, wel heel veel over de andere telecombedrijven.
Dat was ook niet de bedoeling, ik wilde erop wijzen dat het bij heel veel telefoon-providers fout gaat en niet alleen bij Euphony.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ok, dat is dan prijzenswaardig. Als de anderen nu ook nog zo zouden handelen word het weer een prikbord waar mensen wat aan hebben.
Lovenswaardig.
Ik hoop dat iedereen in elk geval met gelijke maat gaat meten van nu af aan want bij de volgende overtreding van dit soort komt er géén waarschuwing meer maar verstuur ik onmiddelijk een abusemail.
Staat genoteerd.
Ik ben het ge-eikel van de tegenstanders zat.
Je kan het blijkbaar niet laten... :oops:

Ga je nu een abusemail over je eigen gedrag versturen?

Want Daria mag dan wel op je teentjes getrapt hebben toen je haar trachtte te helpen, maar jou reactie was ondermaats en nodeloos beledigend. Zij het dat zij ook niet al te vriendelijk reageerde, maar de wijze waarop jij reageerde was fel overdreven.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door antileugens »

Tuurlijk jongen, je hebt gelijk. Nou blij?! Zo, heb ik mijn goeie daad voor vandaag ook weer gedaan. En nog wel voor de koffie.

Als zodirekt Kuklos ook zijn duitje nog in het zakje doet zal ik niet meer reageren op de off-topic commentaren. Gezien het gemak van jullie eerdere foute conclusies zal ik vooraf maar zeggen dat dat niet betekend dat ik het met hem eens ben.

jan jansen============
Berichten: 204
Lid geworden op: 09 sep 2006 02:31

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

Zoals ik al eerder heb aangegeven reageer ik in principe niet meer op asitwas omdat ik van mening ben dat hij een ander alias van een verbannen forumgebruiker is (en dat aankaarten bij de moderator is al gebeurd dus dat heeft geen zin meer). Sterker nog, ik lees zelden zijn bijdrage meer want als ik knipperende lichtjes, rare smilies en ellelange onzinnige verhalen wil lezen, pak ik wel een kinderboek en lees mijn dochter voor.
@ antileugens en andere gebruikers.

De oplettende lezers hebben kunnen zien dat asitwas hoogstpersoonlijk het bewijs heeft geleverd waar de redactie om vroeg, dit in een topic dat hij nb zelf gestart is.
Degenen die nieuwsgierig zijn kunnen zijn geschiedenis nalezen.
Ik heb de bewuste post met tekst en uitleg in een mail gezet 2 dagen terug, we zullen zien of er dit keer wel iets mee wordt gedaan.Aangezien de dames en heren van de redactie niet echt snel van begrip zijn moeten we maar afwachten.
Het is nu echt helemaal voorgekauwd , ik ben benieuwd.

Mocht meneer van E nu toch gehandhaafd blijven, lijkt het mij het verstandigste om het voorbeeld van antileugens te volgen en gewoon niet meer op hem te reageren .
Ik heb in het geval van handhaving nog wel een leuke post klaarstaan.

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door asitwas »

Word je nou niet helemaal misselijk van jezelf, Ratje JJ??

Schijnbaar heb ik je, in jouw verziekte geest, ooit eens een keer pijn gedaan wat nu ontaardt in een ziekelijke obsessie om mijn identiteit te onthullen.

Denk je echt dat ik mij in allerlei bochten wring om dat maar te voorkomen?? Je zou beter moeten weten, maar misschien ben je weer onder invloed?

Oh, je gaat nu weer dreigen, zeker??

Neem de adviezen hier ter harte, en blijf on topic....

En je mag best doorgaan met je onthullingen. Mensen wiens levensdoel het is zichzelf beter te presenteren dmv het omlaag halen van anderen, zijn geen knip voor de neus waard, en dat zien je medeforummers ook.... ook al zullen ze glunderen bij je gehuil.

Slaap lekker... je hebt het "onomstotelijke" bewijs geleverd....

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door asitwas »

Sterker nog, ik lees zelden zijn bijdrage meer want als ik knipperende lichtjes, rare smilies en ellelange onzinnige verhalen wil lezen, pak ik wel een kinderboek en lees mijn dochter voor.
Hmmm, meneer met de leugentjes...., zullen we eens gaan kijken wie inhoudelijk het meest heeft verteld waarom mlm... mlm is... en wat de werkelijke kenmerken zijn.... en hoe de bonussen in elkaar steken en de verdeling hiervan?

Tuurlijk willen mensen als jij me weg hebben! Je wordt té vaak betrapt op leugens, Meneer Anti Leugens....

Zoals je hebt kunnen constateren wás ik hier al weinig en de enige trigger waarom ik nu reageer is de ziekelijke haat die spreekt uit de verhaaltjes die jij en mensen als JJ graag spuien.

En dat nu over mijn schouder zou moeten kijken als ik de deur uit ga??
Daar zijn camera's voor, ook in mijn auto's.

En ik weet dat mensen met een criminele inslag daar een hekel aan hebben.....

Tot de keer dat iemand hier iets zinnigs zegt..., adieu.

Met "respect"... As it Was.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door jor »

Je blijft de boel provoceren, je gebruikt woorden waar anderen of een IP-ban hebben gehad en anderen hun laatste waarschuwing. dat gaat natuurlijk een keer verkeerd.

Jor.


Geplaatst op 18 Jul 2009 01:22 door asitwas
Word je nou niet helemaal misselijk van jezelf, Ratje JJ??

Schijnbaar heb ik je, in jouw verziekte geest, ooit eens een keer pijn gedaan wat nu ontaardt in een ziekelijke obsessie om mijn identiteit te onthullen.

Denk je echt dat ik mij in allerlei bochten wring om dat maar te voorkomen?? Je zou beter moeten weten, maar misschien ben je weer onder invloed?

Oh, je gaat nu weer dreigen, zeker??
Abusemail op grond van bovenstaande tekst verzonden

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Euphony Benelux GESPLITST

Ongelezen bericht door jor »

Het blijft ook allemaal offtopic en je blijft ( ondanks je zogenaamde respect )de ander beledigen, hier nog zo een voorbeeld.
Geplaatst op 30 Jun 2009 09:48 door asitwas
Gut gut gut...., wat zijn we het weer met elkaar eens....
De grootste onzin en persoonlijke aanvallen vliegen hier over het forum en dan eens een keer zo'n zinnetje tussen door, drijt onze corrupte off-topic politieman Jor met assistent de kast op?
Zielig........
Je bent trouwens een griezelige man, AL.....
Jor staat hier wel bekend als klikspaan (verstuur je abusemail maar weer, jor).
Wat heeft dit toch allemaal met Euphony-MLM te maken?Is er zo weinig slechts over dit bedrijf te vinden? Kennelijk gaat het met Euphony niet zo beroerd.

Gesloten