LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Experiment Herbalife

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

wel... wat denk je? kan mijn verhaal iets bijbrengen op dit forum of verklaar ik enkel onzin?

je mag doorvertellen want ook ik ben nieuwschierig naar wat er komen zal.
3
27%
Stop met zeuren, dit forum dient enkel om twee meningen tegen elkaar uit te spelen in een eindeloze discussie.
6
55%
Hmmmh... we'll see...
2
18%
 
Totaal aantal stemmen: 11

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

Ja, ja..., je spreekt weer wartaal.....

Wat ik WEL duidelijk zie staan.......is:
Mijn woorden waren dat als ik net zoveel betaald kreeg als Donald Trump betaald kreeg door ACN ik ook zou gaan vertellen dat mlm helemaal geweldig is.

Dus je geeft toe dat jij leugenachtig bent??

Maar dat wisten we al, jongen.......:wink:

Haal nog wat chips bij de visite en dan naar bed, knul... en je handen boven de dekens... want je gaat steeds meer onzin verkopen...!:lol:

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En weet je wat nu het mooie is, sobeit? Als ik dat doe ga jij daarna overal rondbazuinen dat weer een "tegenstander" is omgeturnd en in mlm gelooft. Maar he, wat vreemd, behalve dat praatje waar ik vorstelijk voor betaald zal krijgen doe ik niks met mlm. Net zoals meneer Trump, mener Covey, Forbes en meneer Buffet.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

En weet je wat nu het mooie is, sobeit? Als ik dat doe ga jij daarna overal rondbazuinen dat weer een "tegenstander" is omgeturnd en in mlm gelooft.
De hemel bewaar me!!!!!

Ik zou het MUISSTIL houden... uit schaamte!!!:lol:

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wat jij zou moeten doen is hoe het kan dat mlm wordt doodgezwegen in de media. En waarom meneer Trump, meneer Covey en meneer Buffet niet instappen als distributeur.
Het is toch immers zo'n geweldige zakelijke kans?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

hoe het kan dat mlm wordt doodgezwegen in de media.
Je gaat weer brallen......
Komt de inhoud van je flesje weer naar buiten soms.....??

Talloze artikelen over Amway.....!!! (En nat over mlm...)

SBI

En ik ga mijn bedje opzoeken.......

truste, jongen.......

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Zo talloze artikelen over mlm.
Ook nog enkele in Business Week, Fortune en Forbes?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

Tálloze, M.

En ik maak voor jou geen tijd meer......

Dan begin je wel weer over wat anders, knul....... :lol:
Doe zélf maar wat research......
Mijn tijd is té kostbaar om aan jullie nonsensvragen te gemoet te komen.

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Doe zélf maar wat research......
Mijn tijd is té kostbaar om aan jullie nonsensvragen te gemoet te komen.
Jij houdt je liever bezig met het verspreiden van leugens die je vervolgens niet kan bewijzen. Zoals nu over de vermelding van Amway in de media, en vooral in serieuze tijdschriften die wel gelezen worden, ipv het huisblaadje van jullie zeepjes gigant.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

Reader's Digest goed genoeg?? (zal het ff vertalen voor jou...:
Nederlandse editie: "Het Beste"....)
Een zéér positief artikel...:lol:

Zoek het zélf maar op knulletje.....

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik blijf me er elke keer over verbazen dat jij keer op keer pretendeert feiten te hebben die ons ongelijk bewijzen en dan of keer op keer deze niet geeft dan wel dat die feiten jouw ongelijk aantonen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

Nee, nee... lukt je niet...
Je zoekt zélf maar..........

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Opnieuw plaats je hier leugens dus.
Laat maar zitten.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

Laat maar zitten.
Lazy B.......:lol:

mrtelecom

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Nee, Maarschalk, ik heb geen bewijs maar ik kan me niet voorstellen dat je alles wat jezelf neerpent gelooft.
Misschien moet jij je verhalen ook wat vaker zo neerzetten. Want jij zet er nooit bij dat het een theorie is. Sterker nog, jij zet dingen neer als feiten en komt dan vervolgens niet met feiten.

Maar ik beloof je, zodra ik het bewijs heb dat je weet dat je weet dat iets niet waar is wat je hier neerpent, zal ik je op de hoogte brengen.

Als jij dat nou ook eens deed....

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 15 Okt 2007 10:55 door mrtelecom


.

Maar ik beloof je, zodra ik het bewijs heb dat je weet dat je weet dat iets niet waar is wat je hier neerpent, zal ik je op de hoogte brengen.

Als jij dat nou ook eens deed....
Niet teveel drinken voor je iets neerzet hoor. :idea:

mrtelecom

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Zeg Jor, waarom reageer je niet zo op je medestander Schalkje? Beetje selectief bezig of zo?

En niet meteen proberen terug te ketsen dat ik dat ook niet doe want SBI heeft wel eens een tik gehad van mij en ook andere MLM'ers zet ik wel eens recht (als ik meen dat ze verkeerd handelen).

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

??? :shock:

Toktok???

SBI

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 15 Okt 2007 12:27 door mrtelecom


--------------------------------------------------------------------------------

Zeg Jor, waarom reageer je niet zo op je medestander Schalkje? Beetje selectief bezig of zo?

En niet meteen proberen terug te ketsen dat ik dat ook niet doe want SBI heeft wel eens een tik gehad van mij en ook andere MLM'ers zet ik wel eens recht (als ik meen dat ze verkeerd handelen).

Naar boven
De reden is dat M toch ontopic reageert, Niet dat ik zijn mening onderschrijf maar dat is een ander verhaal. Jij daarentegen plaatst de ene offtopic reactie na de andere , Vandaag alweer een keer of 4. De laatste 100 keer dat jij iets op het mlm-forum plaatste waren vrijwel zonder uitzondering mosterd na de maaltijd en vooral op de persoon gericht( door jou tegenstanders ) genoemd.En dat jij welke mlmér dan ook een tik hier gaf is een nieuwe onzin reactie, Maar goed, In jou geval heb ik echt mijn twijfels of je reactie's wel zo in het voordeel zijn van mlm, Als jij dit wel vind zou ik zeggen, Lees je eigen reactie's eens een flink stuk terug en wie weet zie je het licht ( weer ).
Jor.

mrtelecom

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Wie weet ga JIJ het licht wel zien als je eens eerlijk en objectief bent. Tot die tijd heeft inhoudelijk reageren geen nut aangezien jullie toch, zodra je in het nauw bent gedreven met FEITEN het roer omgooien.

Bart Hungenaert
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2007 19:29

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Bart Hungenaert »

Hallo Favulana,

Ik zal met plezier je weg volgen ! Geef niet op meid. Ook ik ben distributeur geworden en ben enkele maanden geleden serieus van start gegaan. Heb reeds mijn eerste klanten etc... en ik vind het plezierig om te doen, ik heb echt fun ! lol

( PS: beste 'andere' lezers : dit is mijn echte naam, ik heb nl. niets te verbergen zoals sommige voor-en tegenstanders ... )

Ik vind het eigenlijk een beetje zielig dat jullie effectief tijd hebben voor dergelijke discussies... en steeds in de aanval gaan
:roll:

Mvg,
Bart

Gesloten