LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door kuklos »

@youngconnect, ik zag jou alleen zeggen dat de distributeurs gefaald hebben. Het lijkt mij dat als de distributeurs beloftes doen die onmogelijk zijn de directie ze moet aanpakken.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door newmikey »

youngconnect schreef:Mooi stuk. Maar wat zegt het nu? Er is een persoon die zoiets tikt. Okee.
Wie is het? Is het wetenschappelijk onderbouwt? Waarom is dit ineens heilig?
Ik wil diezelfde vragen ook wel beantwoorden, neem je het dan voor dezelfde waarheid aan?
Er staan namelijk wel wat foutjes in.
Maar dat is alleen maar mijn menig.
Je leest niks en wàt je dan nog leest trek je in twijfel zonder enig redelijk argument. Het is gewoon zonde van de tijd en van de verspilde ruimte op dit forum. Jij stapt ongetwijfeld in de volgende geweldige "business opportunity" die je tegenkomt waarna je alles nog eens vrolijk over doet. Dat geeft helemaal niks want er zijn altijd nieuwe slachtoffers te vinden voor de volgende mlm scam, jijzelf incluis.

youngconnect
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:32

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door youngconnect »

@kuklos: Mee eens. Dat gebeurt nu ook.

@newmikey:
In een eerdere post gaf ik bijvoorbeeld al aan dat ik niets anders ga doen.
Maar goed.. ik heb het gelezen. Dan blijven mijn vragen bestaan. Het blijft namelijk een mening van iemand die ik niet ken. Misschien heb je het zelfs wel geschreven.
En een mening is geen feit. Terwijl de meesten hier denken feiten te verkondigen zonder ook maar iets te zeggen.
En ik heb aangegeven dat ik die vragen ook wil beantwoorden, dus niet aankomen met onzin dat ik niet wil beargumenteren. Geeft iemand nog eens antwoorden op gestelde vragen mijnerzijds?
Laatst gewijzigd door Radar op 08 mar 2014 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door newmikey »

Nee dank u. Gepasseerd station en paarlen voor de zwijnen. Kom van je luie **** af en doe behoorlijk je research. Wij zijn je niets verschuldigd, je bent gewoon één van de tientallen mlm'ers die hier in de loop van de jaren met exact dezelfde praatjes en houding voorbij zijn gekomen. Je voegt daar niets nieuws aan toe.

youngconnect
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:32

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door youngconnect »

Ik heb inderdaad behoorlijk research gedaan.
maar zoals bij alles zijn er altijd voor en tegenstanders.
Dat vind ik wel mooi aan leven. Alles heeft zijn voors en zijn tegens.
Vind maar eens de juiste weg.
Praten vanuit aannames en dat verkondigen als waarheid is in mijn optiek in ieder geval niet de goede weg.

Het enige wat ik niet begrijp is dat er mensen zijn die moedwillig alles willen afzeiken.
Dit was ook de opening van mijn bijdrage. Ik zou graag willen weten wat de achterliggende gedachtegang is, zodat ik het begrijp.

En begrip creëert solidariteit.
Misschien hebben jullie hartstikke gelijk, maar je streeft voorbij aan het doel (als die er al is) door te extreme uitlatingen.
Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor racisme. Er zijn mensen die tegen andere mensen zijn omdat ze een kleurtje hebben. waarom? omdat ze een kleur hebben.
Daar kan je niets mee. Maar ze willen het verkondigen. okee. bedankt. en nu?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door newmikey »

youngconnect schreef:en nu?
Nu niks

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door kuklos »

youngconnect schreef:Het enige wat ik niet begrijp is dat er mensen zijn die moedwillig alles willen afzeiken.
Dit was ook de opening van mijn bijdrage. Ik zou graag willen weten wat de achterliggende gedachtegang is, zodat ik het begrijp.
Dan moet je mensen gaan zoeken die moedwillig alles afzeiken en dit niet vragen aan mensen die terechte kritiek leveren.

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door Maypole »

youngconnect schreef: Het enige wat ik niet begrijp is dat er mensen zijn die moedwillig alles willen afzeiken.
Dit was ook de opening van mijn bijdrage. Ik zou graag willen weten wat de achterliggende gedachtegang is, zodat ik het begrijp.
Nu ken ik de case van Euphony niet, maar wat wel al ontzettend vaak onderzocht en gebleken is, is dat MLM nooit kan werken. Aangezien Euphony MLM is, kan het niet werken.

Een van de vele redenen waarom MLM nooit kan werken lees ik ook al in dit topic terug. Ik lees dat jij de schuld wijdt aan distributeurs die hun werk niet goed doen. Dit is een steeds terugkerend probleem bij MLM. Omdat mensen die het bedrijf vertegenwoordigen niet bij het bedrijf in dienst zijn, kan het bedrijf ze niet controleren en niet de kwaliteit waarborgen. Vaak gaat dit samen met overdreven beloftes vanuit de distributeur of zelfs gewoon platte leugens, om maar anderen in te schrijven bij het bedrijf.

Ik neem aan dat jij een MLMer bent, youngconnect. Zodoende lijkt het voor jou alsof mensen vaak alles afzeiken wat je doet. Dat is helaas een vertekend beeld vanuit jouw perspectief. Zo lang je niet snapt dat MLM fundamenteel fout is en dat het nooit een gezond bedrijf zal opleveren, zal je altijd blijven denken dat er mensen zijn die zeuren.

Vergelijk het met een auto. MLM is als een vierkant wiel. Zolang je niet snapt dat wielen rond moeten zijn om te kunnen rijden op de weg, zal je er nooit mee kunnen rijden.

Hier wat linkjes met leesvoer over waarom MLM nooit kan en zal gaan werken:
http://www.vandruff.com/mlm.html
http://mlm-thetruth.com/research/mlm-st ... ing-stats/ (en ook de rest van de site staat vol met goed onderzoek, feiten en praktijkcases)
http://mlmforum.nl/forums/afdeling/mlm-algemeen/
Laatst gewijzigd door Maypole op 07 mar 2014 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.

angel1978
Berichten: 10909
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door angel1978 »

Nu niks. Je bent de zoveelste met dezelfde onzinpraatjes die zegt niet de zoveelste te zijn.
Wil je discussiëren? Dan staan er nog talloze Open eindjes en vragen voor je Open.
als je te lui bent om te zoeken, jammer dan.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door gilas »

youngconnect schreef:@gilas. Prima. Doe je het niet. zwakke hap.
Wellicht denk je dat er argumenten worden gegeven, maar verschillen wij dus in de visie van het 'onderbouwen'.
Ik kan gewoon zeer slecht tegen mensen die maar wat roepen om het roepen.
Ik probeerde een opening te vinden voor gesprek, maar klaarblijkelijk wil niemand die opening geven en verwijzen voor het gemak naar jaaaaaaren onzinnige tekstjes op dit grote forum.
Ik denk niet dat er argumenten zijn gegeven,Ik weet dat ze zijn gegeven omdat ik ze gelezen heb.
En dat is het verschil tussen jouw en mij,Ik lees wat er is geschreven,jij kletst in de ruimte zonder enige idee wat er is geschreven.
Je probeert door middel van loze argumenten een gesprek te voeren,terwijl deze argumenten al lang en breed meerdere malen zijn weerlegd.
Het bewijs vind je in dit draadje.
Het feit dat jij al bijvoorbaat roept dat het "onzinnige tekstjes" zijn laat precies zien wat al is gezegd door anderen.
Je wil helemaal geen gesprek,je wil gewoon kost wat kost je gelijk krijgen over iets wat totaal niet werkt en dat is al meerdere keren bewezen.
youngconnect schreef:Ik heb inderdaad behoorlijk research gedaan.

:lol: :lol: :lol: :lol: Natuurlijk jongen,maar je weet dat dromen bedrog zijn he.

youngconnect
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:32

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door youngconnect »

Persoonlijk vind ik het te kort door bocht om te melden dat MLM sowieso niet werkt.
Er zijn namelijk genoeg voorbeelden te vinden dat MLM wel werkt.
Men moet alleen goed uitkijken of men te maken heeft met een piramidespel of een normaal MLM bedrijf.
Zo ook op die linkjes die je gaf, wordt dat onderscheid niet gemaakt en wordt alles over 1 kam geschoren.
Een zeer belangrijk punt, denk ik, is de instelling waarmee men een MLM bedrijf benadert.
Helaas wordt het te vaak gepresenteerd als een snel rijk systeem, echter is niets minder waar.
Wanneer men de insteek heeft een aanvulling te vinden op zijn/haar leven, is dit zeker wel waar.
Zo heb ik een beetje verdiend (dus ik hoor klaarblijkelijk bij 99,6%???), maar voornamelijk veel geleerd.
Wat ook een kracht van een MLMbedrijf is, is dat het een grote netwerkkliek is.
Zo heb ik een collega gehad die van oorsprong fietsenmaker was. Heeft zich ontwikkeld binnen het bedrijf met de vele trainingen en zit nu bij IBM in zuid-afrika om daar weer mensen te trainen.
Of een andere collega die al wat jaren in de uitkering zat en via het netwerken bij een adviseursfunctie terecht kwam bij de ING bank.
Zo zijn er zat voordelen.
Dit heeft dus niets te maken met miljoenen verdienen. Maar wel met voordelen die een MLM bedrijf kan geven.
En nogmaals (ik heb het eerder vermeld) het dient wel een deugdelijk bedrijf te zijn.
Ik vind niet dat men moet betalen om te mogen meedoen.
Je moet wel gewoon aan het werk kunnen. Dan is er toch nergens iets aan de hand?

Dus de intentie is enorm belangrijk.

Wat ook lastig is met die zogenaamde onderzoeken is de vraag wie het heeft geschreven.
Als men heeft geleerd wetenschappelijk onderzoek te doen, dan weet men ook dat een onderzoek zelden tot nooit objectief kan zijn, omdat men de hypothese doorgaans al stelt vanuit een bepaalde bril.
Daarom heb ik, gilas (ohh toch nog even gereageerd), inderdaad veel onderzoek gedaan en uiteindelijk alle plussen tegen alle minnen afgezet en bij mij valt dat positief uit.
Dat dat bij andere mensen negatief uitvalt is natuurlijk prima.
Voor mij werkt het en voor velen met mij.

Desalnietteplus ik begin het eindelijk wat interessanter te vinden dit kletsen hier, maar antwoorden op mijn gestelde vragen zijn nog nooit gekomen.
En dat heeft niets te maken met terug lezen.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 mar 2014 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door bokkel »

youngconnect schreef:Persoonlijk vind ik het te kort door bocht om te melden dat MLM sowieso niet werkt.
Er zijn namelijk genoeg voorbeelden te vinden dat MLM wel werkt.
Maar wij, de 6-jarigen, zijn die nog niet tegengekomen. En ook Maypole niet. Niemand eigenlijk, want iets dat niet bestaat is ook niet te vinden.
youngconnect schreef:Men moet alleen goed uitkijken of men te maken heeft met een piramidespel of een normaal MLM bedrijf.
En het verschil ging je nog uitleggen in een ander topic, toch?
youngconnect schreef:Zo ook op die linkjes die je gaf, wordt dat onderscheid niet gemaakt en wordt alles over 1 kam geschoren.
Je hebt dus niet gelezen. En daar gaan jullie MLM-ers allemaal de fout mee in.
youngconnect schreef: Wat ook een kracht van een MLMbedrijf is, is dat het een grote netwerkkliek is.
Zo heb ik een collega gehad die van oorsprong fietsenmaker was. Heeft zich ontwikkeld binnen het bedrijf met de vele trainingen en zit nu bij IBM in zuid-afrika om daar weer mensen te trainen.
Of een andere collega die al wat jaren in de uitkering zat en via het netwerken bij een adviseursfunctie terecht kwam bij de ING bank.
En dit zijn succesvolle MLM-bedrijven? :shock:
youngconnect schreef:Wat ook lastig is met die zogenaamde onderzoeken is de vraag wie het heeft geschreven.
:shock:
youngconnect schreef:Als men heeft geleerd wetenschappelijk onderzoek te doen, dan weet men ook dat een onderzoek zelden tot nooit objectief kan zijn, omdat men de hypothese doorgaans al stelt vanuit een bepaalde bril.
Zozo, en daar heb jij natuurlijk ook veel onderzoek naar gedaan
youngconnect schreef:Daarom heb ik...inderdaad veel onderzoek gedaan en uiteindelijk alle plussen tegen alle minnen afgezet en bij mij valt dat positief uit.

Je had zeker een lasbril op toen je dat onderzoek deed? Of heb je nog steeds een bord voor je kop?
youngconnect schreef:.. maar antwoorden op mijn gestelde vragen zijn nog nooit gekomen.
En dat heeft niets te maken met terug lezen.
De antwoorden zijn allang gegeven, je accepteert ze alleen niet, da's wat anders...
Laatst gewijzigd door Radar op 07 mar 2014 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door kuklos »

youngconnect schreef:Zo heb ik een collega gehad die van oorsprong fietsenmaker was. Heeft zich ontwikkeld binnen het bedrijf met de vele trainingen en zit nu bij IBM in zuid-afrika om daar weer mensen te trainen.
Of een andere collega die al wat jaren in de uitkering zat en via het netwerken bij een adviseursfunctie terecht kwam bij de ING bank.
Lever het bewijs maar. Je doet nu de hele stevige uitspraak dat deze mensen op die plek gekomen zijn vanwege hun ge-mlm. En dat mag je bewijzen ook.
youngconnect schreef:Wat ook lastig is met die zogenaamde onderzoeken is de vraag wie het heeft geschreven.
Als men heeft geleerd wetenschappelijk onderzoek te doen, dan weet men ook dat een onderzoek zelden tot nooit objectief kan zijn, omdat men de hypothese doorgaans al stelt vanuit een bepaalde bril.
Nu lieg je. Je liegt keihard. Onderzoek wat de wetenschappelijke toets der kritiek kan doorstaan is juist niet afhankelijk van de onderzoeker.
youngconnect schreef:Daarom heb ik, gilas (ohh toch nog even gereageerd), inderdaad veel onderzoek gedaan
Geef de bronnen eens die je onderzocht hebt. Je kan wel roepen dat je onderzoek hebt gedaan en daarmee interessant doen, maar geef eens het onderzoeksmodel, de bronnen etc.
youngconnect schreef:Desalnietteplus ik begin het eindelijk wat interessanter te vinden dit kletsen hier, maar antwoorden op mijn gestelde vragen zijn nog nooit gekomen.
En dat heeft niets te maken met terug lezen.
Ik heb het topic nogmaals teruggelezen en kan geen vragen vinden van jou. Ik ben best wel bereid ze te beantwoorden, maar ik ben benieuwd welke vragen dat dan zijn.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door gilas »

youngconnect schreef:Anderen negeer ik maar omdat dat niveau niet boven dat van een 6 jarige uitkomt.
Nee,die negeer je omdat ze te kritisch zijn.Een typisch kenmerk van iemand die een ander MLM wil aansmeren.
youngconnect schreef:Daarom heb ik, gilas (ohh toch nog even gereageerd), inderdaad veel onderzoek gedaan en uiteindelijk alle plussen tegen alle minnen afgezet en bij mij valt dat positief uit.
Eenzijdige onderzoeken lezen is geen grondig onderzoek doen.
bokkel schreef:En dat heeft niets te maken met terug lezen.
Dus je hebt inderdaad niets terug gelezen want dan had je je antwoorden gehad.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door bokkel »

Laatst bijgewerkt door TROS Radar op 07 maart 2014 22:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote
Zohee, nog laat bezig mods...

youngconnect
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:32

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door youngconnect »

@kuklos: hoe wil je dat ik dat bewijs? De desbetreffende mensen hierheen sturen? Of wil je naar zuid-afrika afreizen?
Mijn opmerking heeft niets met liegen te maken. Men gaat onderzoeken in een richting die hij/zij denkt/verwacht. Heb jij ook universitaire studies gedaan? Ik wel. (psychologie en tandheelkunde)
Dat vervolgens een onderzoek deugdelijk kan ogen omdat het kritieken en tegenonderzoeken doorstaan heeft is wat anders.
Bronnen zijn natuurlijk, in mijn geval, alle informatie die maar te vinden is over netwerkmarketing en piramidespelen. Zo ook die linkjes die eerder waren gegeven. Die kende ik allang natuurlijk.
Echter kijk ik met een open blik naar de negatieve kanten en ervaren jullie zulke verhalen als waarheid omdat dat in je straatje past. Dat is niet erg, dat is zelfs logisch omdat ieder menselijk brein zo werkt.
Als je geen vragen van mij kan vinden (en klaarblijkelijk zijn er meer) dan is het een nog grotere schande dat jullie mij blijven aanvallen op het feit dat ik niet lees..........

@gilas: waar zie jij opmerkingen geplaatst in dit topic (en de vorige) waar jullie mij niet kinderachtig aanvallen? Enkel sjohie en maypole reageren normaal.
Lees mijn bijdragen maar eens terug en geef maar eens antwoord op vragen die ik stel.

Slot conclusie voor mij: Jullie hebben allemaal gelijk! :)
Iedereen praat altijd zo dat het in het eigen straatje past. Zo werken onze hersenen nu eenmaal.
Dat sommigen vinden dat je anderen naar beneden moet halen vind ik kwalijk, maar goed ook dat is jullie goed recht in dit land.
Als ik jullie heb geholpen met weer een stukje zelfvertrouwen omdat jullie de discussie hebben gewonnen (in jullie ogen dan he) dan vind ik dat al een mooi doel.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 mar 2014 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door newmikey »

Bron: mlmforum.nl
Past prima op what youngconnect hier doet

De MLMer beschikt over een groot arsenaal aan dooddoeners voor diegene die kritiek levert. Al deze argumenten zeggen niets en worden geuit in de ijdele hoop dat het onderwerp van de discussie verandert naar iets anders dan het betreffende MLM bedrijf. De argumenten zijn bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend;

- Je bent negatief
- Je snapt het niet
- Bloggers verdienen geld met hun verhalen
- Je bent jaloers
- Je gunt het mij niet

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door trail46 »

youngconnect schreef....Men gaat onderzoeken in een richting die hij/zij denkt/verwacht. Heb jij ook universitaire studies gedaan? Ik wel. (psychologie en tandheelkunde)
Waarom deze opmerkingen? Wilt u zich boven de anderen plaatsen of wat?

Het gaat hier over het (eventuele) faillissement van Euphony en de manier van het aan de man/vrouw brengen van in dit geval telefoonabbo's via de MLM-methode.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door bokkel »

youngconnect schreef:.... Heb jij ook universitaire studies gedaan? Ik wel. (psychologie en tandheelkunde) ...
Ik ook, en nog gekker: zeker de helft van de unies draait software die ik ontwikkeld heb. Nòg gekker? Waar en wanneer heb jij gestudeerd? Kijk ik je referentie even na...

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Faillissementsdossier Euphony eind maart voor de rechter

Ongelezen bericht door Niels2010 »

bokkel schreef:
youngconnect schreef:.... Heb jij ook universitaire studies gedaan? Ik wel. (psychologie en tandheelkunde) ...
Ik ook, en nog gekker: zeker de helft van de unies draait software die ik ontwikkeld heb. Nòg gekker? Waar en wanneer heb jij gestudeerd? Kijk ik je referentie even na...
1) Lekker relevante studies om een 'business opportunity' te beoordelen.

3) Hoeveel MLM-ers verdienen meer dan de gemiddelde tandarts?
4) Het maakt niet uit wie wat schrijft, maar wat er geschreven is en of datgene klopt. In het geval van youngconnect klopt er bijster weinig van het geschrevene dan verandert dat daar nog niets aan.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 mar 2014 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.

Gesloten