LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] freedom travel club gaat gewoon door!!!!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
wups

freedom travel club gaat gewoon door!!!!

Ongelezen bericht door wups »

ondanks de uitspraak van de rechter op 1 mei 2002, gaat de freedom travel club gewoon door!!!!
je wordt geronseld door vooruitzichten van 30 euro per uur verdienen (er staaat iemand achter je die het wel wat vindt. maar ja, hij hoort er ook bij!).
je geeft je tel.nr. en je wordt gebeld voor een afspraak.
je wordt opgehaald om naar een meeting te gaan (gisteren, 1 mei 2002 in hilversum!!!).
op die meeting moet je bij binnenkomst van de goeroe, klappend op je stoel gaan staan.
na wat goeroe-taal tekent iedereen (de meesten horen erbij, denk aan het balletje, balletje-spel) een overeenkomst om 3.000 euro te betalen.
de volgende morgen wordt je in alle vroegte teruggebeld.
dan vertellen ze je hoe je bij een bank aan het geld kan komen.
vanavond (2 mei 2002) is er een communicatie-training, m.a.w. hoe naai je je vrienden erbij?
komende zondag (5 mei) is er weer een meeting in hilversum dus:
BEWARE !!!!!!!!!!!
de top is nu wel veroordeeld maar er zullen altijd slachtoffers zijn die snel hun geld terug willen verdienen.
uitroeien zal dus heel lastig worden.

de later fan!!!!

Re: freedom travel club gaat gewoon door!!!!

Ongelezen bericht door de later fan!!!! »

wat begrijp jij nou niet???
de uitspraak van de rechter??? was je er bij???
kom op laat me niet lachen sukkel.
als je goed hebt geluisterd dan weet je dat de rechter niets heeft gezegd over dat ze moetten stoppen.
ik begrijp mensen zoals jij echt niet hoor.
hou liever je mond over dingen waar je niets van weet.

broodje

Re: freedom travel club gaat gewoon door!!!!

Ongelezen bericht door broodje »

Yo de Later Fan: Ik was toevallig wel bij de zitting en ik heb ook wel door wie jij bent! BEWARE!

Gast

Re: freedom travel club gaat gewoon door!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Zo Zo toen ook al kras

Dropje5

Re: freedom travel club gaat gewoon door!!!!

Ongelezen bericht door Dropje5 »

Mijn vraag is of die Club nog operatief is of niet? Want dan moeten eigenlijk alle studenten nogmaals gewaarschuwd worden voor dit gevaar!!!

Want als de rechtstaat niet eens meer helpt, dan kunnen we zo met ze allen dit wel oplossen en voorkomen!!!

Gesloten