LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
michadewith
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2014 14:44

Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door michadewith »

Dag allemaal,

Heeft er al iemand gehoord van de firma Four Corners Alliance Group?
Ga er al direct bij vertellen dat dit een Multi Level Marketing bedrijf is uit de Verenigde Staten.

Als je er al van gehoord hebt mag ik jullie mening dan weten a.u.b.

Iedereen heeft een mening over MLM, mag ik je daarom vragen ieders mening te respecteren hierin a.u.b?

Met vriendelijke groeten,
Micha Dewith uit België
Laatst gewijzigd door Radar op 03 jan 2016 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic bijdragen verwijderd

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door stfwlk »

Ja lees je hier maar bij.

http://behindmlm.com/companies/four-cor ... -0-review/

Dit piramidespel bestaat al een hele tijd, bij [Ongefundeerde bewering verwijderd door de moderator] is het de bedoeling dat je er snel bij bent, dan kan je profiteren van anderen die ook eurotekens in hun ogen hebben. Je bent dus ruim te laat.
Laatst gewijzigd door Radar op 03 jan 2016 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door newmikey »

Ik zou zeggen: gewoon doen! Sneller kan je nooit van je geld af zijn. Gewoon een regelrecht pyramide-knutseltje dus ook nog eens verboden onder Nederlands- en Belgisch recht. Je geld gaat naar de VS en onttrekt zich dus aan ieder toezicht. Veel succes!

michadewith
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2014 14:44

Re: Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door michadewith »

Dat ik te laat ben zou ik niet durven zeggen. Ze hebben op dit moment wereldwijd z'n 300.000 IBO's. Ter vergelijking Herbalife heeft er meer dan 1000.000 wereldwijd.

Groeten Micha
Laatst gewijzigd door Radar op 03 jan 2016 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aanvallende en offtopic bijdragen verwijderd

michadewith
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2014 14:44

Re: Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door michadewith »

newmikey schreef:Ik zou zeggen: gewoon doen! Sneller kan je nooit van je geld af zijn. Gewoon een regelrecht pyramide-knutseltje dus ook nog eens verboden onder Nederlands- en Belgisch recht. Je geld gaat naar de VS en onttrekt zich dus aan ieder toezicht. Veel succes!
Bewijs maar eens eerst dat dit een piramidespel is en dan kunnen we verder praten. By the way van €15 ga je niet sterven hè. Weet dat piramide constructie verboden zijn in Nederland en België.
Testaankoop dacht ook eens slim te zijn en Herbalife voor de rechtbank te dagen wegen piramide constructie praktijken. Maar Testaankoop heeft serieus op zijn doos gehad. Rechtbank heeft verklaard dat er geen enkel hard bewijs geleverd is dat Herbalife een piramide systeem handhaaft. Bedrijven gebruiken constant multi level marketing. Mond aan mond reclame is een vorm van MLM. Vertegenwoordigers zijn ook onderdeel van een vorm van MLM. Budgetten die worden besteet aan reclame is ook een vorm van MLM. Moet ik nog doorgaan....

Hoe bezag je de firma Euphony? Deze firma bestaat ondertussen niet meer maar...

Je bedoelt dat de desbetreffende persoon niet kan controleren waar zijn geld naar toe gaat dan?

Groeten Micha

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door kuklos »

michadewith schreef: Ze hebben op dit moment wereldwijd z'n 300.000 IBO's. Ter vergelijking Herbalife heeft er meer dan 1000.000 wereldwijd.
Is dat 1 miljoen of honderd duizend bij Herbalife? Wat zegt het dat ze 300.000 IBO's hebben? Heb je een bron daarvan?
Als we toch bezig zijn, wat verdienen die IBO's gemiddeld? Bruto verdiensten middels hun kosten, graag beide vermelden, met de vermelding van de bron.
Laatst gewijzigd door Radar op 03 jan 2016 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic bijdragen verwijderd

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door newmikey »

michadewith schreef: Hoe bezag je de firma Euphony? Deze firma bestaat ondertussen niet meer maar...
Ha, we hebben een practical joker! Dat was toch dat bedrijf waarvan de gescripte en geplande ondergang op dit forum exact zo voorspeld werd en waarvan de "consultants" tot het laatst toe volhielden dat ze naar de beurs zouden gaan? Da's een hele goeie :lol: .
Laatst gewijzigd door Radar op 03 jan 2016 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde en aanvallende bewering verwijderd

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door stfwlk »

Hier een zoekertje waarmee Micha Dewith zijn team wil uitbreiden. http://www.thuiswerkbaan.be/mlm/indepen ... ness-owner

One time fee van 15 EUR? Leugen. Je moet per "level" telkens weer geld inleggen. http://www.fourcornersalliancegroup.com ... mmissions/
Het bedrijf is pas enkele maanden geleden opgestart? Leugen. http://www.fourcornersalliancegroup.com/about-us/ "In March of 2013, Four Corners Alliance Group was launched."

Wat wel waar is, is de "functie-omschrijving". "Het enige wat je moet doen is vier mensen te zoeken en hen dan aan te moedigen hetzelfde te doen." En dat is de definitie van een piramidespel.

michadewith
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2014 14:44

Re: Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door michadewith »

stfwlk schreef:Hier een zoekertje waarmee Micha Dewith zijn team wil uitbreiden. http://www.thuiswerkbaan.be/mlm/indepen ... ness-owner

Klopt inderdaad. Maar dit heeft niets te maken met wat ik hier doe.

One time fee van 15 EUR? Leugen. Je moet per "level" telkens weer geld inleggen. http://www.fourcornersalliancegroup.com ... mmissions/

Niet uit eigen zak. Dit komt van je bedrijfs omzet. Op hetgeen je omzet moet je ook nog belasting betalen en sociale lasten enz.

Het bedrijf is pas enkele maanden geleden opgestart? Leugen. http://www.fourcornersalliancegroup.com/about-us/ "In March of 2013, Four Corners Alliance Group was launched."

Kijk van wanneer ik dit zoekertje geplaatst heb!!!!!!!

Wat wel waar is, is de "functie-omschrijving". "Het enige wat je moet doen is vier mensen te zoeken en hen dan aan te moedigen hetzelfde te doen." En dat is de definitie van een piramidespel.
Zeg jij. Als jij voor een werkgever werkt zit je in een piramidespel. Bij een piramidespel wordt je benadeeld. Jullie denken maar altijd dat MLM je rijk zal maken en dit en dat... Dat is wat jullie ervan maken. Er bestaat ook nog altijd zoiets als gewoon het produkt kopen of enkel een goed inkomen verkrijgen.

Gr Micha

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door stfwlk »

Ik denk dat Micha door alle MLM-leugens ondertussen een beetje uit het oog is verloren wat een piramidespel nu echt is.

Definitie volgens de Nederlandse wet:
‘Onder het piramidespel wordt verstaan een gelegenheid waarbij deelnemers een goed (geld) afgeven of een verplichting aangaan teneinde daaruit een voordeel te verwerven dat geheel of ten dele afhankelijk is van de afgifte van een goed of het aangaan van een verplichting door latere deelnemers.

Laten we daar eens naast zetten waar lid zijn van Four Corners Alliance Group volgens Micha op neer komt:
Het enige wat je moet doen is vier mensen te zoeken en hen dan aan te moedigen hetzelfde te doen.

En die mensen moeten dan weer rekruteren en zij ook weer. En oh ja er is ook nog een ebook of zoiets.

Laten we ook nog even de Belgische wet quoten voor Micha:
"Het organiseren van een piramidespel en alle medewerking eraan maakt een misdrijf uit"

igen
Berichten: 259
Lid geworden op: 29 aug 2015 00:38

Re: Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door igen »

Nounou Stfwlk, nu is er niks meer aan. Topic kan gelijk op slot en via de shredder een archief(aka Kliko) in...

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door newmikey »

igen schreef:Nounou Stfwlk, nu is er niks meer aan. Topic kan gelijk op slot en via de shredder een archief(aka Kliko) in...
Yep, voortaan maar wat minder aandacht en tijd besteden aan het beantwoorden of weerleggen. Radar lijkt hier met een nogal botte bijl te werk zijn gegaan. Zo zij het.

Mucha

Re: Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door Brahms »

newmikey schreef:
igen schreef:Nounou Stfwlk, nu is er niks meer aan. Topic kan gelijk op slot en via de shredder een archief(aka Kliko) in...
Yep, voortaan maar wat minder aandacht en tijd besteden aan het beantwoorden of weerleggen. Radar lijkt hier met een nogal botte bijl te werk zijn gegaan. Zo zij het.
Helaas ook hier weer bijna helft berichten verwijderd door moderator team, waardoor de lijn compleet uit de posts is. Besteed er geen tijd meer aan......

De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: Heeft iemand al gehoord van Four Corners Alliance Group?

Ongelezen bericht door De Econometrist »

Jammer van die verwijderde berichten die ik nooit gezien heb. Ik heb nu nog maar 2 kruisjes staan op mijn mlm-bingo kaart. Ben ik daarmee nog wel in de race?

Micha, ik zou zeggen: laat je vooral niet tegenhouden. Misschien wordt er niet uitbetaald naar verwachting, maar dan hou je er in ieder geval toch een hoop hele goede vrienden aan over. Veel succes!!

Gesloten