LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Info over Organo Gold

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door kuklos »

Doorzetter010 schreef:Voor de mensen die zeggen dat ik het niet kan bewijzen zou ik zeggen kom een keer gezellig thuis langs bij mij.
Kom kom, jij komt HIER opscheppen, dan mag je dus ook hier alle bewijzen laten zien. Van zowel de inkomsten als het afvallen en van alle andere beweringen.
Doorzetter010 schreef:Dus niet zomaar vooroordelen als u nog nooit lid bent geweest want dan vind ik dat je er nog geen oordeel over mag geven.
Wil je nu werkelijk zeggen dat een rechter geen oordeel mag vellen over een misdrijf, tenzij het zelf weleens gepleegd heeft? Daar komt jouw argument immers op neer.
Doorzetter010 schreef:inderdaad mentaliteit daarom loopt dit zo gruwelijk hard in crisislanden zoals polen, portugal en zelfs griekenland waar europa geld naartoe stuurt, te belachelijk voor woorden terwijl daar de hoogst gerangeerde leden zitten in OG.
Ook hier, lever het bewijs maar. En dan niet aantallen distributeurs, nee omzetgetallen. Zowel totaal als per distributeur. En daarna graag hun inkomsten.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door newmikey »

Doorzetter010 schreef:Voor de mensen die zeggen dat ik het niet kan bewijzen zou ik zeggen kom een keer gezellig thuis langs bij mij.Als je je businuess namelijk begint bij OG krijg je ook automatisch een eigen site wat al je boekhouding, bestellingen, new members, bestellingen en heel veel meer bijhoudt heel leuk en overzichtelijk.

Dus niet zomaar vooroordelen als u nog nooit lid bent geweest want dan vind ik dat je er nog geen oordeel over mag geven.
Dus bij je thuis komen omdat je een website hebt? :lol: :mrgreen: :twisted:

En dan weer de eeuwige dooddoener die alle, werkelijk alle, mlm'ers uit de hoge hoed trekken als ze géén antwoord meer hebben: je mag er niks van zeggen als je het niet gebruikt/slikt/insmeert/aanschaft/belegd. Het omgekeerde is waar, u verkoopt iets waarvan u niet eens de samenstelling kent en zolang dit zo is mag u er geen oordeel over geven.

Wat een onzin en wat een kneuzig verhaal!

Doorzetter010
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2012 22:39

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Doorzetter010 »

kuklos schreef:
Doorzetter010 schreef:Voor de mensen die zeggen dat ik het niet kan bewijzen zou ik zeggen kom een keer gezellig thuis langs bij mij.
Kom kom, jij komt HIER opscheppen, dan mag je dus ook hier alle bewijzen laten zien. Van zowel de inkomsten als het afvallen en van alle andere beweringen.
Doorzetter010 schreef:Dus niet zomaar vooroordelen als u nog nooit lid bent geweest want dan vind ik dat je er nog geen oordeel over mag geven.
Wil je nu werkelijk zeggen dat een rechter geen oordeel mag vellen over een misdrijf, tenzij het zelf weleens gepleegd heeft? Daar komt jouw argument immers op neer.
Doorzetter010 schreef:inderdaad mentaliteit daarom loopt dit zo gruwelijk hard in crisislanden zoals polen, portugal en zelfs griekenland waar europa geld naartoe stuurt, te belachelijk voor woorden terwijl daar de hoogst gerangeerde leden zitten in OG.
Ook hier, lever het bewijs maar. En dan niet aantallen distributeurs, nee omzetgetallen. Zowel totaal als per distributeur. En daarna graag hun inkomsten.

Opscheppen?? hoef ik voor niemand te doen trust me.
Ik mag toch aan mijn medemensen doorgeven als ik een product zelf aan de tand heb gevoeld mijn mening hierover.

Doe dit puur voor mijzelf en niemand anders :)

Als je het bewijs wil kom je maar keer langs naar een presentatie heel simpel, zoniet blijf dan maar zielig achter je computer trieste reacties geven op onderwerpen waar je nog geen benul van heb.

ajuu

Doorzetter010
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2012 22:39

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Doorzetter010 »

newmikey schreef:
Doorzetter010 schreef:Voor de mensen die zeggen dat ik het niet kan bewijzen zou ik zeggen kom een keer gezellig thuis langs bij mij.Als je je businuess namelijk begint bij OG krijg je ook automatisch een eigen site wat al je boekhouding, bestellingen, new members, bestellingen en heel veel meer bijhoudt heel leuk en overzichtelijk.

Dus niet zomaar vooroordelen als u nog nooit lid bent geweest want dan vind ik dat je er nog geen oordeel over mag geven.
Dus bij je thuis komen omdat je een website hebt? :lol: :mrgreen: :twisted:

En dan weer de eeuwige dooddoener die alle, werkelijk alle, mlm'ers uit de hoge hoed trekken als ze géén antwoord meer hebben: je mag er niks van zeggen als je het niet gebruikt/slikt/insmeert/aanschaft/belegd. Het omgekeerde is waar, u verkoopt iets waarvan u niet eens de samenstelling kent en zolang dit zo is mag u er geen oordeel over geven.

Wat een onzin en wat een kneuzig verhaal!

Nee niet voor de website, maar voor de cijfers die je zo graag wil weten.

Er moet namelijk ingelogd worden op de site met een wachtwoord en dat ga ik niet zomaar op internet gooien als je beetje logisch kan nadenken.

Als dit product niet deugde, zou het in Amerika niet de op 2 na meeste groeiende businuess zijn na het Starbucks concern. Think about itt.

Dit bedrijf is pas in 2008 begonnen en is nu al succesvol in Amerika, Europa is net begonnen maar gaat ook al hard op weg naar succes.

It's Easy. It's Simple. It's Coffee.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door kuklos »

Doorzetter010 schreef:Opscheppen?? hoef ik voor niemand te doen trust me.
Jou vertrouwen? Als jij onbewezen beweringen doet die je weigert te onderbouwen?
Doorzetter010 schreef:Doe dit puur voor mijzelf en niemand anders :)
Als je het puur voor jezelf doet hoef je ook hier niet te posten.
Doorzetter010 schreef:Als je het bewijs wil kom je maar keer langs naar een presentatie heel simpel, zoniet blijf dan maar zielig achter je computer trieste reacties geven op onderwerpen waar je nog geen benul van heb.
We zijn er weer. HIER beweringen doen, maar HIER geen bewijzen leveren. Daarvoor moeten we naar een brainwash sessie, oeps, presentatie noemen jullie zoiets, waar ook geen bewijzen geleverd worden.
Doorzetter010 schreef:Als dit product niet deugde, zou het in Amerika niet de op 2 na meeste groeiende businuess zijn na het Starbucks concern. Think about itt.

Dit bedrijf is pas in 2008 begonnen en is nu al succesvol in Amerika, Europa is net begonnen maar gaat ook al hard op weg naar succes.
Doorzetter010 schreef:Als dit product niet deugde, zou het in Amerika niet de op 2 na meeste groeiende businuess zijn na het Starbucks concern. Think about itt.

Dit bedrijf is pas in 2008 begonnen en is nu al succesvol in Amerika, Europa is net begonnen maar gaat ook al hard op weg naar succes.
Nou hier komt het weer, het gevreesde woordje bewijs. Weer een bewering, weer geen bewijs. Terwijl het zeker nu toch zo simpel is. Laat maar de cijfers van het bedrijf zien.
Wat noem je trouwens succesvol?

Doorzetter010
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2012 22:39

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Doorzetter010 »

Beste Kuklos je doet je naam eer aan om zomaar onzinnige dingen klakkeloos op een forum te posten.

Mensen zoals jou hebben wij niks aan in ons team, blijf jij gewoon tot je 67e werken voor een baas :D

Als je echt informatie wil kom je gewoon een keer op een meeting en daarna mag je best je mening geven.

truste nederland

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door kuklos »

Doorzetter010 schreef:Beste Kuklos je doet je naam eer aan om zomaar onzinnige dingen klakkeloos op een forum te posten.
Onzinnig? Jij beweert hier dingen, ik vraag enkel om de onderbouwing.
Maar goed, weet jij wel wat kuklos betekent?
Doorzetter010 schreef:Mensen zoals jou hebben wij niks aan in ons team,
Dus kritische mensen hebben jullie niks aan? Jullie zoeken dus jaknikkers?
Doorzetter010 schreef: blijf jij gewoon tot je 67e werken voor een baas :D
Ah, dat siert je, zo'n sneer. Doch, misschien doe je er verstandig aan om geen uitspraken over iemand te doen als je die persoon niet kent.
Doorzetter010 schreef:Als je echt informatie wil kom je gewoon een keer op een meeting en daarna mag je best je mening geven.
Nogmaals, jij doet HIER je beweringen. Onderbouw ze dan ook HIER, op de plek waar je ze gedaan hebt.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door newmikey »

Kansloos type...

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door sjohie »

newmikey schreef:Kansloos type...
Tsja, je vraagt je dan toch af op welk dood spoor van de evolutie zijn geestelijke boemeltje rijdt. Aan de andere kant, is hij zo te lezen een prototype klant van MLM, en die voelen zich meestal king of the world tijdens de eerste paar maanden lidmaatschap.

Voorlopig blijf ik lekker bij mijn losse solis bonenmaler en wat Jamaica blue mountain koffie voor de feestdagen, en mogen ze deze gepimpte oploskoffie houden wat mij betreft.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door trail46 »

Doorzetter010 schreef:
Mensen zoals jou hebben wij niks aan in ons team, blijf jij gewoon tot je 67e werken voor een baas :D
Als je echt informatie wil kom je gewoon een keer op een meeting en daarna mag je best je mening geven.
truste nederland
Hoe hoog heb je het in je bol als je Nederland truste gaat wensen.De eerste zin is sinds 2002 standaard op o.a. dit forum als de echte argumenten op zijn, niks nieuws dus. En dan te weten dat deze gast 1of 2 weken bezig is met die zooi.Degene die gewoon bij hun baas werken zijn in ieder geval verzekerd van hun loon/vakantiegeld/ziektegeld enz. MLM? een dood paard waar dankzij deze figuren steeds opnieuw aan getrokken word en waar je na een korte tijd niets meer van hoort omdat zij bij de 98% horen die falen met MLM.

Dizzy72
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2012 20:45

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Dizzy72 »

Dus het product is onzin? En veel te duur?
Waarom is er dan een soortgelijk product te koop bij de Tuinen voor meer dan het dubbele van de OG-prijs?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door newmikey »

Dizzy72 schreef:Dus het product is onzin?
Ja
En veel te duur?
Ja
Waarom is er dan een soortgelijk product te koop bij de Tuinen voor meer dan het dubbele van de OG-prijs?
Géén idee. Is dat relevant dan?

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door trail46 »

Dizzy72 schreef:Dus het product is onzin? En veel te duur?
Waarom is er dan een soortgelijk product te koop bij de Tuinen voor meer dan het dubbele van de OG-prijs?
En voor een dergelijke onbenullige reactie meld je jezelf hier aan? Kom op, leg de relevantie van je reactie uit, of :arrow: :mrgreen:

OGW
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2012 00:37

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door OGW »

Vanavond of vannacht een latertje dus...

Hahaha, wel leuk om sommige reacties te lezen over het hele MLM gebeuren. Ik ben toevallig zelf bijzonder geïnteresseerd in het product zelf, de Organo Gold koffie. Hoewel deze koffie behoorlijk aan de prijs is ben ik van plan deze te blijven kopen.

Ik ben echt bijzonder blij dat ik deze koffie heb ontdekt door toeval. Heb ontdekt dat ik een normale stoelgang krijg wanneer ik de koffie elke dag drink. Wanneer ik teveel van deze koffie drink wordt het zelfs iets teveel van het goede, haha. Tja, nu eens een reactie over de koffie i.p.v. dat eeuwige gezeik of er wel of geen geld te verdienen is met MLM.

Hier laat ik het even bij, het is tijd om nu te gaan slapen en te dromen over?

anoniempje999
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2012 16:02

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door anoniempje999 »

'boekhouding word door og gedaan'
Tot de belastingdienst eind van het jaar bij je komt om uitleg over het inkomsten werven uit een pyramide spel.
OG maakt misbruik van mensen en bekenden van mensen die deelnemen.
Je misbruikt je vrienden,familie

herhaal: JE MISBRUIKT JE EIGEN SOCIAAL LEVEN WAT ENORM BACKFIRED IN DE TOEKOMST.

OG gezonde koffie en binnen notime geen vrienden of familie meer :P

Doorzetter010
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2012 22:39

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Doorzetter010 »

anoniempje999 schreef:'boekhouding word door og gedaan'
Tot de belastingdienst eind van het jaar bij je komt om uitleg over het inkomsten werven uit een pyramide spel.
OG maakt misbruik van mensen en bekenden van mensen die deelnemen.
Je misbruikt je vrienden,familie

herhaal: JE MISBRUIKT JE EIGEN SOCIAAL LEVEN WAT ENORM BACKFIRED IN DE TOEKOMST.

OG gezonde koffie en binnen notime geen vrienden of familie meer :P
WAT EEN ONZIN ZEG HAHAHAH, ALLES STAAT NETJES ZWART OP WIT MR OF MV ANONIEMPJE :D
volgens mij is een piramide spel iets waar je geld in stopt zonder er wat voor terug te krijgen toch ?

Volgens mij ben jij degene die hier is misbruikt, erg sneu voor je. Ik snap uberhaupt niet waarom je reageert als je geen enkel benul hebt wat het precies inhoudt.

Ik ben nu bijna een maand bezig en ben zoveel positiever naar het leven gaan kijken en heb mijn saaie kantoorbaan vaarwel gezegd, Ik bepaal nu zelf met wie ik werk, hoe ik werk en hoeveel uur ik werk :D.

Ik ben eigenlijk nooit een koffiedrinker geweest maar ik vond dat ik wel in mijn eigen product moest gaan geloven voordat ik het aan mijn vrienden en familie kan aanbieden.
Daarom ben ik het gaan drinken en moet zeggen dat ik mijn nog nooit zo goed en sterk heb gevoeld, ook krijg ik zoveel positieve reacties terug aan de mensen waaraan ik het heb gegeven om uit te proberen.

ik heb na een maand al een super team uitgebouwd met echte doorzetters zoals mijzelf.
2013 word godzijdank een heel ander jaar voor mij, geld verdienen met vrienden en familie met een gezondheidsproduct wat mensen dagelijks drinken koffie, in mijn ogen briljant.

iedereen alvast de beste wensen en een super nieuwjaar gewenst :D

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door trail46 »

Doorzetter010 schreef:
anoniempje999 schreef:'boekhouding word door og gedaan'
Tot de belastingdienst eind van het jaar bij je komt om uitleg over het inkomsten werven uit een pyramide spel.
OG maakt misbruik van mensen en bekenden van mensen die deelnemen.
Je misbruikt je vrienden,familie

herhaal: JE MISBRUIKT JE EIGEN SOCIAAL LEVEN WAT ENORM BACKFIRED IN DE TOEKOMST.

OG gezonde koffie en binnen notime geen vrienden of familie meer :P


Volgens mij ben jij degene die hier is misbruikt, erg sneu voor je. Ik snap uberhaupt niet waarom je reageert als je geen enkel benul hebt wat het precies inhoudt.

Ik ben nu bijna een maand bezig en ben zoveel positiever naar het leven gaan kijken en heb mijn saaie kantoorbaan vaarwel gezegd, Ik bepaal nu zelf met wie ik werk, hoe ik werk en hoeveel uur ik werk :D.



ik heb na een maand al een super team uitgebouwd met echte doorzetters zoals mijzelf.
2013 word godzijdank een heel ander jaar voor mij, geld verdienen met vrienden en familie met een gezondheidsproduct wat mensen dagelijks drinken koffie, in mijn ogen briljant.
1= Ach, je snapt wel meer niet zo te lezen.

2= 1 maand bezig en je baan vaarwel, zelf uitmaken hoeveel uur je werkt?

Schaar ik onder de ''sprookjes van Grimm''

3= na 1 maand ook al een superteam opgebouwd en allemaal doorzetters ( weet jij al na 4 weken :lol: )

Schaar ik onder ''fantastische verhalen'' van een enorme bluffer.In jou ogen briljant, in de ogen van de rest een hoop geblaat welke nergens over gaat :mrgreen:

Doorzetter010
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2012 22:39

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Doorzetter010 »

Beste Trail 46,

Nog de beste wensen :D

Wat ik heb gedaan is puur mijn eigen ervaring en mening geven, wat u ervan vind zal mij
aan me reet roesten, u mag me uitlachen nu, maar ik weet zeker dat ik het laatst lach :) .

Als u het niets vind no problemo maar kom aub niet praten als je nooit een distributeur bent geweest voor organo gold.

Ik heb echt me superdraai gevonden heb het zo naar mijn zin, plezier gecombineerd met goed verdienen naar je werk en niet uren wisselen voor geld wat werknemers doen voor de werkgevers.

Organo gold geeft de mogelijkheid om wat voor jezelf te beginnen en niet meer onder een baas te hoeven werken, is het makkelijk: Nee
Kan iedereen het: Ja :D wie kan er niet iemand een gezonde koffie aanbieden met een extra financiele mogelijkheid naast werk en of studie.

Ik heb godzijdank een vliegende start gehad omdat ik toevallig de juiste mensen ben tegengekomen.

Wat ik gewoon aanraad is een keer een meeting bij te wonen en zo zelf te zien of het wat is voor u of niet, zoniet even goede vrienden en heeft u wel een keer de koffie kunnen proeven wat voor mij gewoon een wondermiddel is.

ik ga weer slapen ben kapot dan kan je vast wel zien aan me schrijfwijze haha excuus daarvoor.

gr

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door trail46 »

Doorzetter010 schreef:
Wat ik heb gedaan is puur mijn eigen ervaring en mening geven, wat u ervan vind zal mij
aan me reet roesten,
u mag me uitlachen nu, maar ik weet zeker dat ik het laatst lach :) .

Als u het niets vind no problemo maar kom aub niet praten als je nooit een distributeur bent geweest voor organo gold.

Ik heb echt me superdraai gevonden heb het zo naar mijn zin, plezier gecombineerd met goed verdienen naar je werk en niet uren wisselen voor geld wat werknemers doen voor de werkgevers.

Organo gold geeft de mogelijkheid om wat voor jezelf te beginnen en niet meer onder een baas te hoeven werken,.

Ik heb godzijdank een vliegende start gehad omdat ik toevallig de juiste mensen ben tegengekomen.




gr
Dat mag, taalgebruik is ook echt van een serieuze zakenman.

Dat l*lverhaal (je moet eerst zelf distributeur worden) word hier al sinds 2003 verteld, kom nu eens met iets anders.

Een vliegende start? Heel mooi en nu goed oppassen voor de noodlanding als je de belastingdienst moet overtuigen.
Geen werkgevers meer, goed hé. Nu nog even zien hoe je terecht komt zonder vakantiegeld/ziektekostenverzekering/toeslagen/AOW (mag je nu helemaal zelf de premies voor ophoesten) enz enz. Ik wens je oprecht sterkte toe en hoop dat je jezelf bij de crash-landing niet teveel beschadigd.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door kuklos »

Doorzetter010 schreef:Als u het niets vind no problemo maar kom aub niet praten als je nooit een distributeur bent geweest voor organo gold.
Als we deze redenering doortrekken naar de rest van de wereld mag een rechter niks meer zeggen over een misdrijf tenzij hij die zelf ook gepleegd heeft. Idem voor de politieagent en de officier van justitie. En mag ook de wetgever niks meer zeggen. Om maar een voorbeeld te noemen.

Doorzetter010 schreef:Wat ik gewoon aanraad is een keer een meeting bij te wonen en zo zelf te zien of het wat is voor u of niet,
Ach we zijn er weer. Zoals al voorspeld, kom naar een brainwash sessie. Oeps, meeting. Na alle gepoch hier door een distributeur moeten we naar een meeting komen om vragen te mogen stellen. Waarom kunnen al die mlm spammers toch nooit hun beweringen onderbouwen op de plek waar ze ook komen pochen?
Doorzetter010 schreef:ik ga weer slapen ben kapot dan kan je vast wel zien aan me schrijfwijze haha excuus daarvoor.
Ja dat zal het zijn. Het ligt vast niet aan een gebrek aan taalgevoel en -beheersing dat je "me schrijfwijze" schrijft.

Gesloten