LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mrtelecom

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Jaaaah, laten we dat eens doen. Oeps, jij was degene die ze niet uit wou zoeken. Want dat is nou typisch zo'n geval waarvan jij WEET dat je ongelijk hebt en het daarom niet WILT uitzoeken.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Laat maar Rene. Weer mis je een kans.

mrtelecom

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Nee jochie, jij mist een kans want je kunt nu toch bewijzen dat ik ongelijk heb. Eindelijk heb je de kans om met bewijs te komen en ja hoor, je kruipt weer onder je moeders rokken.

Hendrikjan10.000
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2008 01:15

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door Hendrikjan10.000 »

Hallo Forum lezers, ik ben vanavond bij een schemerige bijeenkomst geweest, bij de vertrouwde buren. Werd gebeld 3x door een ander omdat ze iets aan het opzetten waren en of ik interesse heb in meer geld verdienen. Ze lieten van tevoren niet los waar het over ging en dat was om mijn nieuwsgierigheid te wekken. Nou ik altijd druk, toch een uurtje vrijgemaakt van mijn spaarzame tijd. Ik zal jullie het onzinnige op het gemoed werkende verhaal achterwege laten, het ging over Amway. Thuis gekomen ben ik gaan zoeken op internet en tada !!!
Oplichters tot het uiterste. Ik kwam op dit artikel.
[url=http://www.merchantsofdeception.com/dutch.html]
Lees het stuk en volg de links in het artikel en je komt meer te weten over de schandalige oplichtings praktijken die nu al meer dan 4 milioen mensen belazerd heeft en nog belazeren gaat. Ik las zelfs dat zoekmachines gemanipuleerd worden om alleen maar goede berichten bovenaan te zetten. Dat is echt niet zo moeilijk hoor ik ken zat mensen die dat doen voor hun websites. Maar hier is duidelijk een ander belang gemoeid, namelijk het financiele belang van de z.g. 'investeerders' .
Nu wil het geval dat mijn vrouw en ik een verstandelijk gehandicapte neef in Canada hebben die we persoonlijk goed kennen. Hij was betrokken, financieel en mentaal slachtoffer bij de Amway scam.
Hij woonde in een geerft afbetaalt huis en is alles verloren, veel geld.
Mensen verliezen altijd in deze vorm van pyramide netwerken, slechts enkele aan de top en de multinationals worden er beter van, maar die moeten blijven werken aan hun 'ideaal' anders stort de constructie in.
Het heeft geen gezonde basis en het is aan enkele ( 1% ) om er echt iets mee te verdienen. Laat je zelf niet in de kuil vallen en als je er in zit lik je wonden en kruip er uit en trek geen anderen mee in je elende.
En dat is wat ze moeten doen, nieuwe leden aan trekken, die het kapitaal voor jou gaan vergaren, die dan ook weer nieuwe leden moeten aantrekken. Hele familie relaties, sociale banden en vriendschappen zijn kapot gegaan door deze manier van denken.
Deze schade is veel erger dan de financiele schade die men oploopt.
Alle voorstanders zullen niet blij zijn met mijn verhaal, want ze willen overtuigen. Tegenspraak is uit den boze, dat kost potentiele investeerders en dus moet men uitwijken naar andere gebieden.
Ze zijn trots dat ze in zoveel landen werken, en dus zo groot zijn maar zijn alleen opzoek naar nieuwe slachtoffers om hun producten af te nemen en er zelf beter van te worden. N.B. geld maakt niet gelukkig.
Als de satan in vele vormen zit, dan is dit zijn lievelings jas: AMWAY

NO WAY ... !!!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door jor »

Als de satan in vele vormen zit, dan is dit zijn lievelings jas: AMWAY
Om Amway met de duivel te vergelijken vind ik veel te ver gaan.Tevens is het in 1 topic plaatsen van je verhaal ook wel voldoende.


Jor.

mrtelecom

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Wat een klinkklare kolder. leg me eens uit hoe je failliet kunt gaan met Amway?!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door jor »

Een onzinnige vraag natuurlijk, je kunt immmers overal failliet mee gaan als je dingen verkeerd aanpakt.

mrtelecom

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Nou, als je dat wilt geloven dan doe je dat maar.

Hendrikjan10.000
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2008 01:15

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door Hendrikjan10.000 »

Geloven, daar is waar het om draait, twijfelen mag niet.

Het is inderdaad een kwestie van geloof geloof ik.

Als je zeker bent van je zaak reageer je niet.
Wie weet, die "weet" en is immers niet meer te overtuigen!

phil24si
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2008 13:54

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door phil24si »

graag had ik wat eerlijke info over mlm en heb erwat voor over om te betalen voor die info ik ben in contact gekomen met franca peels een hele tijd aan de telefoon gehangen en niets wijzer geworden ze had me een telefoon nummer gegeven ik heb etelijke malen gebrobeerd contact te krijgen maar hoopeloos franca peels in rook opgegaan ik ben dan opnieuw naar haar web pagina geweest en heb me nog eens ingeschreven met mijn verkorte naam en ander e mail adres toen belde ze me wel ,toen ze hoorde dat ik het telefoon gesprekal gevolgd had kon ze allen vertellen bent u daar nog en haakte op heeft er nog eimand zoies meegemaakt is mijn eerste vraag ,waarom moet er nu toch altijd misbruik worden gemaakt van de mensen kan het echt niet eerlijk meer op die manier kunnen bedrijven met de beste bedoelingen toch nergens komen en mensen zoals franca peels maken toch heel wat kapot graag zo ik van haar geweten hebben hoe beter te werken maar zo werk ik niet alle reacies welkom

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door jor »


phil24si
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2008 13:54

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door phil24si »

ik begrijp het jor of mlm nu goed of slecht is wil ik er graag even buiten houden er zijn altijd pros en contras in het leven kueze ligt aanjezelf hoe ermee om te gaan de kern van de zaak is mensen die misbruiken maken ten koste van goede kwalitatieve bedrijven kan daar iets aan gedaan worden zoal franka peels en zo zullen er nog wat namen opduiken daar haar web inhoud ook door anderen gebruikt worden alleen de naam is veandert of omgekeerd ze staat zelfs bovenop de ggogle lijst als je naar verschillende onderwerpen ,daar zouden ze tch iets mogen aan doen vind ik

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door jor »

De bovenste link leid toch ook naar Pro.mlm stukjes.De reden waarom zal moeilijk te achterhalen zijn en lijkt me ook niet bijster belangrijk.Het gaat om Jou keuze voor of tegen om met mlm te beginnen.Mijn opmerking is simpel, lees heel goed de voor en tegens en neem op grond daarvan je beslissing.

Mvg Jor.

mrtelecom

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Dus niet enkel die blogspot lezen want daar staan enkel de tegens.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 28 Jan 2008 15:57 door jor


--------------------------------------------------------------------------------

De bovenste link leid toch ook naar Pro.mlm stukjes
Mag toch duidelijk zijn dat hij/zij alles eerst even goed moet lezen. lijkt me geen slecht advies.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door mlmangel »

mrtelecom heeft zelfs de moeite niet genomen om die website te bekijken, anders had hij volgende link niet over het hoofd gezien http://mlmpage.blogspot.com/2007/09/pro ... ation.html

mrtelecom

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Je hebt 100% gelijk; ik heb niet gekeken. Doodsimpel omdat er zoveel van dat soort sites zijn waar over het algemeen klinklare onzin staat. Mijn excuses dus.
Maar er gaat niets boven een persoonlijk gesprek en als je het gevoel krijgt dat iemand je probeert te overtuigen==> wegwezen.

Iemand met verstand van MLM overtuigd niemand want die weet dat overtuigde mensen toch weer terugvallen op hun oorspronkelijke gedachten en dat is vechten tegen de bierkaai.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door mlmangel »

Maar er gaat niets boven een persoonlijk gesprek en als je het gevoel krijgt dat iemand je probeert te overtuigen==> wegwezen.
Dus iedereen loopt weg als jij je uitleg doet?! :oops: :lol: 8)
Iemand met verstand van MLM overtuigd niemand ...
Nou, dat weten we dan ook weer :lol: 8)

Heb jij verstand van MLM?

mrtelecom

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door mrtelecom »

nee en ja.

marc mc
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:06

Re: MLM in combinatie met oplichters/Madeleine

Ongelezen bericht door marc mc »

graag had ik wat eerlijke info over mlm en heb erwat voor over om te betalen voor die info ik ben in contact gekomen met franca peels een hele tijd aan de telefoon gehangen en niets wijzer geworden ze had me een telefoon nummer gegeven ik heb etelijke malen gebrobeerd contact te krijgen maar hoopeloos franca peels in rook opgegaan ik ben dan opnieuw naar haar web pagina geweest en heb me nog eens ingeschreven met mijn verkorte naam en ander e mail adres toen belde ze me wel ,toen ze hoorde dat ik het telefoon gesprekal gevolgd had kon ze allen vertellen bent u daar nog en haakte op heeft er nog eimand zoies meegemaakt is mijn eerste vraag ,waarom moet er nu toch altijd misbruik worden gemaakt van de mensen kan het echt niet eerlijk meer op die manier kunnen bedrijven met de beste bedoelingen toch nergens komen en mensen zoals franca peels maken toch heel wat kapot graag zo ik van haar geweten hebben hoe beter te werken maar zo werk ik niet alle reacies welkom
Weet niet wat hier jullie probleem eigenlijk is; kwam toevallig effe met wat surfen ook hier op de pagina, schetst mijn verbazing de negativiteit in de MLM. Ben zelf momenteel dus ook al 3,5 jaar bezig met MLM, eerste 2 jaar alleen maar gedaan zoals me voorgeschoteld werd, met geen resultaat. Ben daarna dusook in contact gekomen met Mevr. Peels en doorgestuurd naar een call, wat een opname was van een live call. Dit heeft me wel veel dingen bevestigd waar ik al voor vreesde. Ben toch erg terug houdend in het diepe gestapt en hierbij zijn m'n ogen wel geopend waardoor ik me snel heb opgewerkt. De resultaten van het laatste jaar zijnook aanzienlijk gestegen door deze trainingen. Ben hier Mevr. Peels t/m de dag van vandaag nog steeds erg dankbaar voor,daar ik een op uiterst vriendelijke en spontane manier ben en nog steedswordt begeleid. Dus mensen als u ook daadwerkelijk uw zaak willen laten groeien durf te ondernemen en blijf niet stil zitten en mopperen.

M.vr.gr, Marc

Gesloten