LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nexitrade

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
dedries
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2015 15:40

Nexitrade

Ongelezen bericht door dedries »

middag, ben naar een presentatie geweest van [persoonsgegevens verwijderd] over NEXITRADE.
heeft hier iemand ervaring mee en is dat te betrouwen.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jul 2015 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door tijger1 »

Moet u geld inleggen om geld te kunnen verdienen? Nooit doen.

Moneyman
Berichten: 30001
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door Moneyman »

Is dat nexitrade.com? In dat geval zou ik er geen cent insteken.
Laatst gewijzigd door Radar op 31 jul 2015 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Een mooi ondoorzichtig MLM spelletje dat bedoeld is om geld uit mensen te kloppen. Niet doen!

Op hun site staat ook heel leuk het volgende:
RISICO WAARSCHUWING: TRADEN IN DE FOREX MARKT BRENGT EEN HOGE MATE VAN RISICO VOOR UW KAPITAAL MEE. HANDEL ALLEEN MET GELD DAT U ZICH KAN VEROORLOVEN TE VERLIEZEN. TRADING BINNEN DE FOREX MARKT IS MOGELIJK NIET GESCHIKT VOOR ALLE TYPE BELEGGERS. ZORG ERVOOR DAT U ALLE RISICO’S VOLLEDIG BEGRIJPT EN WIN ONAFHANKELIJK ADVIES IN INDIEN NODIG.
...In caps lock. :lol:

Maar goed: als je wil gaan beleggen zou ik eens kijken wat uw bank aan te bieden heeft. Een low risk pakket aandelen eventueel? Sowieso is het altijd risicovol en moet je bereid zijn je volledige inleg kwijt te raken.

Moneyman
Berichten: 30001
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door Moneyman »

je kunt niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent :D

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door newmikey »

dedries schreef:middag, ben naar een presentatie geweest van [persoonsgegevens verwijderd] over NEXITRADE.
heeft hier iemand ervaring mee en is dat te betrouwen.
Nee, dat is niet te "betrouwen".

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door kuklos »

Je hebt overduidelijk veel ervaring met beleggen. Dus ik zeg: DOEN!!!!

(Lees je het sarcasme in mijn reactie?) Als jij hier moet komen vragen of dit te vertrouwen is zou je dus direct al moeten weten dat je hier ver van weg moet blijven.

Mucha

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door olaf79 »

Julie4444 schreef:Een mooi ondoorzichtig MLM spelletje dat bedoeld is om geld uit mensen te kloppen. Niet doen!

Op hun site staat ook heel leuk het volgende:
RISICO WAARSCHUWING: TRADEN IN DE FOREX MARKT BRENGT EEN HOGE MATE VAN RISICO VOOR UW KAPITAAL MEE. HANDEL ALLEEN MET GELD DAT U ZICH KAN VEROORLOVEN TE VERLIEZEN. TRADING BINNEN DE FOREX MARKT IS MOGELIJK NIET GESCHIKT VOOR ALLE TYPE BELEGGERS. ZORG ERVOOR DAT U ALLE RISICO’S VOLLEDIG BEGRIJPT EN WIN ONAFHANKELIJK ADVIES IN INDIEN NODIG.
...In caps lock. :lol:

Maar goed: als je wil gaan beleggen zou ik eens kijken wat uw bank aan te bieden heeft. Een low risk pakket aandelen eventueel? Sowieso is het altijd risicovol en moet je bereid zijn je volledige inleg kwijt te raken.
FOREX is geen MLM spelletje. Forex is gewoon foreign exchange, ofwel beleggen in vreemde valuta. Als het dus echt om forex gaat is het een prima belegging MITS, MITS, MITS, je weet wat je aan het doen bent. Dus niet voor de consument of de hobbieist.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Als het idd dat is, dan heb ik niet goed gelezen en staat dit topic verkeerd.

Overigens vind ik die "gemiddelde maandelijkse winst" van meer dan 10% (15 en 20% voor de hogere pakketten) wel heel erg hoog.... Dus ik vertrouw het sowieso niet. Het lijkt allemaal behoorlijk high risk, dus dan zijn die beweringen wel heel verdacht positief.

In ieder geval lijkt me duidelijk dat het niet voor leken is en al helemaal niet zonder risico (hence de geciteerde waarschuwing), dus als er een presentatie gehouden is waarin gezegd is of de indruk gewekt is bij TS dat dit wel het geval ik zou ik alleen daarom al gewoon ver weg blijven en, zoals eerder aangegeven, eens kijken wat de bank te bieden heeft.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door newmikey »

Hmmmm...Nexitrade filmpje op internet even op gezocht en wie spreekt daar tot ons met brede grijnslach van oor tot oor? Dhr. GD. Waar kennen we deze meneer ook al weer nog meer van? Met FAN (Fortunity Alliance Network), Iriscall en nog meer soortgelijke MLM concepten heeft hij een spoor van vernieling achter zich gelaten.

Alle seinen staan dus op rood, voor wie het wil zien dan.

BWisse
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2015 09:58

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door BWisse »

Aan alle reacties te lezen roept iedereen maar wat. NexiTrade is een veilige en eerlijke manier van Forextrading. Je opent een rekening bij de broker en het blijft jouw rekening. Daaraan wordt een software gekoppeld. Opnames doe je simpel via de site van de broker en binnen 3 dagen staat het op je privérekening. Ik ga hierover geen discussie aan omdat ik het niet nodig vind maar wil Dries wel eerlijk antwoord geven. Sommige zullen het wel willen en aan het aantal posten wat ze doen hier kun je zien dat ze niet iets nuttigst te doen hebben in dit leven. Tradeland (waarvan Nexitrade is) heeft een goede samenwerking met de broker Go Markets UK en is al meerdere keren uitgeroepen als beste broker (zie website). In tegenstelling met binaire opties is de broker in dit geval niet je tegenspeler dus zij zijn niet gebaat bij jouw verlies. Er wordt echt op de forex markt valuta ingekocht en verkocht. Dagelijks krijg je overzichten en zie je precies wat er gebeurd. Ook is er een samenwerking en overeenkomst met Cyberpol een Internet waakhond op criminaliteit en onveiligheid. Ik heb me er in verdiept voordat ik ermee in zee ging. Ik zou zeggen doe datzelfde en of neem met mij contact op als dat kan. Dan kan ik je er meer over vertellen en laten zien. Stap id nooit ergens te snel in er is genoeg rotzooi en dat kleurt id de reacties zoals hierboven en in veel gevallen hebben ze gelijk.
Laatst gewijzigd door BWisse op 17 sep 2015 20:30, 2 keer totaal gewijzigd.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door newmikey »

BWisse schreef:Ook is er een samenwerking en overeenkomst met Cyperpoll de Internet waakhond op Internet criminaliteit en onveiligheid.
Ach, een niet bestaande organisatie ("Cyberpol" die jij ook nog eens foutief spelt) die geweldige websites heeft, uitgeroepen is bij "Koninklijk Besluit" door de koning van Belgie (wiens voornaam in het "Besluit" ook nog eens fout gespeld is!!!) en jusrisdictie heeft over 28 EU lidstaten en in Antwerpen gevestigd zou zijn? Die organisatie die behalve een .eu domeinnaam, verder bij de EU geheel onbekend is en ook niets met de Europese Unie te maken heeft?

En je hebt er goed in verdiept, komt hier met een eerste post deze nonsens aan de man brengen? Kom op nou, hoe gullible denk je dat we eigenlijk zijn?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door newmikey »

Voor wie nog twijfelt, de meneer die zogenaamd deze organisatie leidt, komt voor in het z.g. "Transparency Register" van de EU (de èchte). http://ec.europa.eu/transparencyregiste ... 7513839-86

Banden met officiele instellingen van de EU: géén
Accreditaties bij EU instellingen zoals het Parlement: nul
Geregistreerd in Belgie, Antwerpen als: Self-employed consultant

Van de EU website nog even over de "ECIPS", z.g. moederorganisatie van "Cyberpol" opgezet door deze slimme zakenman:
Participation in EU structures and platforms
High-level groups (European Commission): No
Consultative committees: No
Expert groups (European Commission): No
Intergroups (European Parliament): No
Industry forums (European Parliament): No

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door kuklos »

BWisse schreef:Aan alle reacties te lezen roept iedereen maar wat. NexiTrade is een veilige en eerlijke manier van Forextrading. Ik ga hierover geen discussie aan
Ah, dus jij roept maar wat.
BWisse schreef:Tradeland (waarvan Nexitrade is) heeft een goede samenwerking met de broker Go Markets UK en is al meerdere keren uitgeroepen als beste broker.
Uitgeroepen door wie? bewijs?
BWisse schreef:Ook is er een samenwerking en overeenkomst met Cyperpoll de Internet waakhond op Internet criminaliteit en onveiligheid. Ik heb me er tot de bodem in verdiept voordat ik ermee in zee ging.
Dan kan je ons ongetwijfeld de bewijzen leveren.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door newmikey »

kuklos schreef:
BWisse schreef:Ook is er een samenwerking en overeenkomst met Cyperpoll de Internet waakhond op Internet criminaliteit en onveiligheid. Ik heb me er tot de bodem in verdiept voordat ik ermee in zee ging.
Dan kan je ons ongetwijfeld de bewijzen leveren.
Ik geloof dat ik inmiddels al heb laten zien dat "Cyberpol" een schijninstelling is en dat er een hechte samenwerking bestaat met de Belgische MLM meneer die wij inmiddels maar al te goed kennen van meerdere topics (FAN bijvoorbeeld) in dit forum - dezelfde meneer die Cyberpol's "CEO" laat opdraven in zijn online joetoep "updates" over deze forex scam. Case closed.

De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door De Econometrist »

Maar NexiTrade heeft toch zeker al wel meerdere awards toegekend gekregen die op feestelijke gala's, waar ook de mercedessen werden uitgedeeld, zijn uitgereikt...?

(BWisse, ben jij trouwens de broer van MWisse?)

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Nexitrade

Ongelezen bericht door newmikey »

De Econometrist schreef:Maar NexiTrade heeft toch zeker al wel meerdere awards toegekend gekregen die op feestelijke gala's, waar ook de mercedessen werden uitgedeeld, zijn uitgereikt...
Maar natuurlijk! Ik heb ook een paar van die ellenlange "updates" bekeken van de ons reeds welbekende Nexitrade / Tradeland / FAN / IrisCall -Belg GD. Hierin doet hij maand na maand verslag van de GEWELDIGE dingen die komen gaan en tegelijkertijd van de "kleine software-bugs" waardoor die GEWELDIGE dingen steeds maar worden uitgesteld. De "updates" van maart van dit jaar verschillen niet echt van die van augustus.

Ook hier gaan uiteraard weer slachtoffers vallen. Hij heeft het wel slim aangepakt door zo'n quasi-organisatie over cyberveiligheid op te zetten en te registreren als NGO waarna het heet "geproclameerd door de Belgische Koning" te zijn. Je mag je inmiddels wel afvragen waar de Belgische justitie toch mee bezig is als het niet met dit soort seriele scammers is...

Maar goed, een zoektocht op Google zal dit topic hopelijk naar boven brengen waarme je mag hopen dat mensen gewaarschuwd zijn.

Gesloten