LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe methode Herbalife

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Verwijderd

Re: Nieuwe methode Herbalife

Ongelezen bericht door Verwijderd »

BL2 schreef: @- JohndeBasist: Een oproep tot een ban van een medeforumlid omdat deze wat schrijft wat bij een ander niet in zijn straatje past is alhier nog nooit gehonoreerd. Voor een ban moet je heel andere dingen doen.....
Wat een vreemde manier van toegeven dat je fout zat...

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Nieuwe methode Herbalife

Ongelezen bericht door sjohie »

newmikey schreef:Nog even een uitstekende analyse van de etiketten. Ik zocht op Google naar Herbalife etiketten en kwam zo ook op dit review uit. De meeste doordringende conclusie van dit review (die misschien ook weer wat aan de extreme kant is) was dat de combinatie van synthetische en uitermate bewerkte natuurlijke grondstoffen in deze shakes neerkomen op "kanker in een potje".
http://www.ancestral-nutrition.com/an-u ... herbalife/
Tsja, leuk de term "unbiased" in de titel, maar al vrij snel zie ik dat het kankerverwekkende toe wordt gedicht aan Mononatriumglutamaat (MSG in het Engels), oftewel E621, waarvan ondanks alle internetpagina's, géén bewijs bestaat dat het kankerverwekkend is. :wink: Het lijkt me dus meer op de zoveelste E621 hetze, of een wraakactie van een teleurgestelde distributeur richting Herbalife.

Gesloten