LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Econometrist »

http://jama.ama-assn.org/cgi/content/extract/291/1/44

Voor de volledige tekst moet je geaboneerd zijn.. en ik denk dat de gaasten van kwakzalverij dat niet zijn?
En jij beschikt natuurlijk wel over dat abonnement? Te oordelen op het feit dat je alleen de gratis text aanhaalt blijkbaar NOT!!

Verder laat je begripsvermogen van verhandelingen in de engelse taal te wensen over. Waar in het onderzoek klaarblijkelijk de vloer wordt aangeveegd met de magnetische wonderclaims komt daar een sukkel als in dit geval Weintraub uit de magnetenkliek, die zelf uiteraard niets aandraagt om de claims te onderbouwen maar achterover leunt en afwacht tot de andere partij wél gedegen en gedocumenteerd onderzoek uitvoert, om dit vervolgens op zijn mlm's te weerleggen met allerlei vage randverschijnselen die opeens blijken te bestaan en waarmee geen rekening gehouden kan zijn, de tijd waarmee de proefpersonen ermee hebben rondgelopen te kort geweest zou zijn, of wordt de ervaring met van de onderzoekers met resonance imaging, radiographs, of nerve conduction betwijfeld. Whatever deze termen dan ook mogen inhouden, en alsof de mlm-ertjes die met deze magneetjes langs de deuren huppelen deze kennis allemaal in huis hebben.
http://jama.ama-assn.org/cgi/content/extract/291/1/43-a

Lachwekkend is het feit dat de link waarnaar jij verwijst de reactie van de onderzoekers op deze plurk (Weintraub) is, en hem in het kleine stukje tekst dat ons gegeven is ook nog eens flink de oren wordt gewassen door er fijntjes op te wijzen dat het een clinisch onderzoek is geweest en dat er geen literatuur wijst op dat de effecten die hij aandraagt diagnotisch zijn voor de betreffende aandoening en dit verweer dus slaat als een tang op een varken. Ook m.b.t. de onderzoeksduur wordt hij en passant eventjes keihard terug in de hoek gezet. Hij blijkt de onderzoeksgegevens niet eens gelezen te hebben.

Wat jij hiermee hebt toegevoegd is dat je een extra link die de magnetenhopsa door het ijs laat zakken hebt aangevoerd en die mlmangel inderdaad blijkbaar had overzien. Ons aller dank daarvoor.

Aan de optimistische kant zou je uit het onderzoek kunnen afleiden dat de magneten toch hun nut afwerpen omdat in beide groepen de kwaal was verbeterd. Placebo's forever!!!

De opgeworpen vraag van kwakzalverij uit de link van mlmangel of JAMA nu ook hazepootjes moet gaan onderzoeken begrijp ik ook niet. Iedereen weet toch dat dit konijnepootjes moeten zijn?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Blablabla---bla!

Dat KON de Scammer niet zijn........
Met zóveel prolurkentaal MOEST dat de Econixnix zijn......! :roll:

SoIbeatitagain..........

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nikken

Ongelezen bericht door jor »

???????????/, Hij is niet dood ! Hij leeft!! Of toch niet?

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

De opgeworpen vraag van kwakzalverij uit de link van mlmangel of JAMA nu ook hazepootjes moet gaan onderzoeken begrijp ik ook niet. Iedereen weet toch dat dit konijnepootjes moeten zijn
nu ja, van de konijnenpootjes weet iedereen wel wat het doet toch? :wink:
van de hazenpootjes nog niet. (heeft iemand wel eens nagedacht over het maken van poot-protheses voor konijnen? Gat in de markt voor mlm. Voor elke konijnenpoot ook een prothese op de markt! verkoopt zichzelf, de kans van je leven!)

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Nikken

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

http://www.mlmwatch.org voor de waarheid en niets dan de waarheid.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Waar zijn eigenlijk de Nikken vertegenwoordigers? Naar mijn weten hebben er nog geen gereageerd, en ik ben echt wel benieuwd naar hun mening.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

o zijn die er nog in NL dan??

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

't Schijnt dat Nederland ervan vergeven is, maar op dit forum hoor je ze niet. Spijtig, 'k had hen graag gevraagd of ze enig wetenschappelijk bewijs heben dat de vermeende werking van hun magnetische producten onomstotelijk aantoont.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

't Schijnt dat Nederland ervan vergeven is
Bewijzen graag!
Link? Artikelen?

So be it 8)

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

SBI toch eens nederlands leren...Hij schrijft "schijnt", interpreteer dat woord eerst eens goed.

Het is geen stelling maar een aanname (waar menig mlm-er overigens graag gebruik van maakt, en volgens jullie hoeven jullie het ook niet te bewijzen dus waarom mlmangel wel?)

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Geplaatst op 16 Apr 2005 12:49 door Gast

Waarom schrijf ik er gemiddeld 50 per maand in dan met mijn organsatie?

Ik ben ruim 5 jaar actief.
Afgezien van zijn gebrekkig taalgebruik, geeft Gast aan dat hij al vijf jaar actief is, dus nu zou hij al een downline hebben van minimaal 3.000 (12x50x5) actieve distributeurs. Zoveel verkopers in Nederland is veel, voor eender welke organisatie. Dus, als alle Nikken distributeurs er zoveel inschrijven, kan je wel stellen dat Nederland ervan vergeven is. :P

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Afgezien van zijn gebrekkig taalgebruik, geeft Gast aan dat hij al vijf jaar actief is, dus nu zou hij al een downline hebben van minimaal 3.000 (12x50x5) actieve distributeurs. Zoveel verkopers in Nederland is veel, voor eender welke organisatie. Dus, als alle Nikken distributeurs er zoveel inschrijven, kan je wel stellen dat Nederland ervan vergeven is.
Zo...., weer terug van weggeweest? Weer ff lekker zeuren?

Even een ", " lezen...... en dan staat er...:
Waarom schrijf ik er gemiddeld 50 per maand in dan......., met mijn organsatie?

Dus wanneer hij 400 man in zijn org heeft..... dan schrijven die samen 50 mensen in per maand.
Waarschijnlijk vallen er aan het eind van het boekjaar weer 40 af..... dan heeft hij aan het eind toch 120 mensen meer in zijn organisatie!

Stel voortaan maar éérst vragen of doe wat onderzoek naar mlm...., dan snap je zulke situaties wat beter!!!

Prettige avond, mlmangel.....!
(Waarom "mlmangel"? Wat heb jij dan helemaal met mlm?
Je wérkt er niet mee en je wéét er weinig vanaf? :oops: )

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Waar in het onderzoek klaarblijkelijk de vloer wordt aangeveegd met de magnetische wonderclaims komt daar een sukkel als in dit geval Weintraub uit de magnetenkliek, die zelf uiteraard niets aandraagt om de claims te onderbouwen maar achterover leunt en afwacht tot de andere partij wél gedegen en gedocumenteerd onderzoek uitvoert, om dit vervolgens op zijn mlm's te weerleggen met allerlei vage randverschijnselen die opeens blijken te bestaan en waarmee geen rekening gehouden kan zijn, de tijd waarmee de proefpersonen ermee hebben rondgelopen te kort geweest zou zijn, of wordt de ervaring met van de onderzoekers met resonance imaging, radiographs, of nerve conduction betwijfeld.
Één zin!
11 Regels..... :shock: .... (9 langere regels, zie ik! Dan valt het méé!)
Ga toch eens kijken..., in de gaten houden of dit nog gebroken gaat worden!!!! :lol:

Alles goed met je Eco? 't Is weer een tijdje geleden?? :(

Zal vanavond, wanneer ik tijd heb, eens kijken of ik nog iets interessants kan vinden over jullie verslaving...: mlm! :wink:

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Even een ", " lezen...... en dan staat er...:
Waarom schrijf ik er gemiddeld 50 per maand in dan......., met mijn organsatie?
De komma staat er niet, dus ga ik ervanuit dat die daar niet staat en ik de zin juist heb begrepen, zoals die er staat, zonder komma. Het verwonderd me niet dat jij echter komma's ziet waar die er niet staan... Brilletje nodig? Teveel geKISSed?

Soit, laten we verder gaan op jou interpretatie. :arrow:
Dus wanneer hij 400 man in zijn org heeft..... dan schrijven die samen 50 mensen in per maand. Waarschijnlijk vallen er aan het eind van het boekjaar weer 40 af..... dan heeft hij aan het eind toch 120 mensen meer in zijn organisatie!
Hij heeft, volgens SBI, 400 personen in zijn organisatie (waar is dit trouwens op gebaseerd?), en samen slagen die 400 erin om per maand 50 andere distributeurs te vinden. Wauw, slechts 1 op de 8 slaagt erin om iemand anders te vinden... :shock:
Nou, da's dan wel pech voor die zeven anderen die niemand anders vinden. Hopelijk verkopen ze iets, anders zien ze geen cent. :?

Trouwens, niet echt succesvol, die organisatie, de meesten lopen weg.... :oops:

Bijkomend, denk je nou echt dat een niet-mlm bedrijf met 400 werknemers, de werknemers met zijn allen bezig zijn om elke maand 50 nieuwe collega's te zoeken?? Daar is de personeelsdienst voor. Hierdoor kunne de anderen zich concentreren op hun job. En als er 50 nieuwe collega's bijkomen, dan is het niet zo dat op het einde van het jaar er 4/5 wegvallen. Bij MLM is dit blijkbaar niet meer dan normaal... :shock: Kwestie van slecht personeelsbeleid, als je iemand inhuurt, dan verwacht je toch dat die enkele jaren blijft, anders huur je die persoon niet in, kwestie van geen onnodige kosten te maken.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 25 jan 2007 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Dus per jaar komen er 12x50=600 bij, waarvan er dus, nog steeds volgens SBI, 12x40=480 wegvallen; en blijven er 20 over. Dus met 400 distributeurs slaag je erin om, op jaarbasis, 20 personen bij te vinden.

Hoe jij aan 120 extra komt is mij een raadsel. Kun je dat uitleggen?
Wat kun jij DOM doen!!! :roll:
600 min 480=120?

En me vastpinnen op "getalletjes"? Simpelweg een voorbeeld en dan ga je achterlijk doen!!
"WANNEER hij 400 man...."!!! Lezen kreng!!! :lol: (zal je wel boos over worden, maar dat zeg ik ook uit lol tegen mijn zoon! Een uitdrukking dus..., anders zou ik je ook wel DOM noemen...., inplaats van te stellen dat je DOM doet!!)

Je doet te dom om simpel te kunnen denken?

Voor de rest zwam je weer, zoals gewoonlijk!

Werkze!

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Je 120 is juist, had even een rekenfout gemaakt, is al verbeterd.

Hoe dan ook, het draait niet om de absolute getallen, maar om de percentages. En van jou horen we dat maandelijks slecht 1 op de 8 erin slaagt nieuwe distributeurs aan te werven...

Daar jij een rasechte MLM'er bent, mag ik er toch vanuit gaan dat de voorbeelden die je opnoemt realistisch zijn? Nu blijkt dus dat je zulke voorbeelden verzint, zonder dat er ook maar enige waarheid in schuilt? :oops:


Doe je dit ook als je anderen tracht te overtuigen om mee in te stappen, voorbeelden geven waarvan achteraf blijkt dat ze niet waar zijn... :shock:

Is dit de manier waarop jij je handeltje verkoopt, mensen wat voorliegen om ze iets te verkopen? :shock:




Dat je jou zoon een kreng noemt! Zogenaamd als grap, voor de gein... :shock:
Lezen kreng!!! (zal je wel boos over worden, maar dat zeg ik ook uit lol tegen mijn zoon!
Ga jij zo altijd met mensen om? Is dit de manier waarop jij jezelf profileert, als een persoon die zijn eigen zoon een kreng noemt, als is het maar voor de grap :!: :?:

Nou ga je echt af, niet als MLM'er, want laat ons wel weten, het laat me koud, maar als mens ga je af...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Sorry, jongen....
Heb geen tijd voor je gezeur. Heb het druk.
("Neem maar even aan" dat die "andere zeven mensen", net als jij..., geen reet aan zinnig werk uitvoeren! :wink: )

SBI

eriktwint
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2007 16:13

Re: Nikken

Ongelezen bericht door eriktwint »

echt ik snap sommige mensen niet ze hebben al een voor oordeel voordat ze in contact zijn gekomen met nikken, ik gebruik het nu al drie jaar en het is echt super ben in die drie jaar NIET ziek geweest ben 10 kilo afgevallen.
en ohja je ziet er geen reclame van omdat je het zo niet goed kan uitleggen het moet via netwerkmarketing, het is echtwaar opsoluut geen piramide verhaal. en het klopt dat je er goed geld mee kan verdienen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nikken

Ongelezen bericht door jor »

je ziet er geen reclame van omdat je het zo niet goed kan uitleggen het moet via netwerkmarketing,



Jou zou verwachten als iets Zo goed is dat het overal en altijd verkrijgbaar zou zijn. Of zit de uiteg zo ingewikkeld in elkaar dat geen hond het dan nog begrijpt.Het is heel fijn dat je al 3 jaar niet ziek geweest bent en ook nog 10 kilo araf, Echter, ik ben al 10 jaar niet ziek geweest en 15 kilo eraf en dat Zonder nikken, Wat is je punt daarin dan? Wat je voor jou goed is is dat goed voor iedereen?Om over geld aan ziekte verdienen te praten als particulier is ook niet gezond, maar goed.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

het moet via netwerkmarketing,
Je bedoelt zeker, eriktwint, DIE netwerkmarketing die niks te maken heeft met Multi Level Marketing (MLM)??

Of krijgen de cursisten betaald van het cursusgeld van de mensen die zij "aanbrengen"....?

So be it

Gesloten