LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] piramide en cashbacks

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
E de Haan

piramide en cashbacks

Ongelezen bericht door E de Haan »

Ik heb 5 jaar geleden aan een naar achteraf bleek, piramide spel me gedaan in de veronderstelling dat ik aan het beleggen was. De reden dat ik aan deze bgeleggings vorm meedeed, was het feit dat de inleg via een zgn cashback cheque, altijd terug te halen was mits je binnen de juiste termijn en voorwaarde handelde.
De beleggings organisatie met de, achteraf passende naam "Illuminatie" was plots verdwenen zodat er van uitbetalingen van deze zijde niets te verwachten viel.
Ik was in de veronderstelling dat de "verzekering" dmv de cashback, tenminste het verlies zou beperken tot de rente en de niet verkregen winsten.
Helaas was inmiddels een der verzekerings maatschappijen, genaamd Intervest met een post adres in Engeland, aldaar faillier verklaard en liet de Engels curator weten dat er niets meer viel te halen.
Tot mijn ergernis kwam ik er achter dat er vanuit het hoofdkantoor van deze firma, gezeteld in Nevada, Amerika, via internet nog volop gepromoot werd met de cashback produkten.
Helaas ben ik nooit in contact kunnen komen met deze firma omdat er op brieven en mailings mijnerzijds dor hun niet gereageerd werd.
Nog erger vind ik het feit dat een andere zgn verzekerings maatschappij genaamd Provident Capital Indemnety, met een postadres in Belgie, mij in de waan liet dat alles volgens afspraak zou worden afgehandeld zodat ik en met mij nog meerdere mensen, aangetekend en voldaan aan alle voorwaarden, onze vordering op cashback stuurden aan dit berdrijf in Belgie.
Betaald werd er nooit, na meerdere mailtjes kreeg ik als reactie dat er niet betaald werd omdat het beleggings/piramide gebeuren, illegaal was en dat de verzekering daarom niet uit betaalde.
Ik ben ahw 3 keer opgelicht.
Het is erg frustrerend om te zien dat via internet site [email protected] nog altijd met deze oplichtings praktijken word geadverteerd

Martin

Re: piramide en cashbacks

Ongelezen bericht door Martin »

Ik ben op zoek naar reacties van mensen die mee hebben gedaan of nog doen aan het MLM marketingsysteem waarmee ANC werkt. Gaarne zowel positieve als negatieve reacties.

Bedrijven die de werving doen zijn cmi, cmi-network, img, imgnetwork, tele energie, moerstaal en soortgelijken. Vaak word er geheimzinnig gedaan door middel van bepaalde inlogcodes op internetpagina's. Gaarne zo snel mogelijk reactie.

Met vriendelijke groet,

Martin

Gesloten