LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] planb4you.eu

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Carodesign
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 sep 2014 16:33

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door Carodesign »

Uitbetaling tot op heden nog steeds niet binnen...we wachten nog steeds af...

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door Maypole »

Carodesign, in je verhaal heb je het er over dat je je inleg zo snel mogelijk er probeert uit te halen maar je zegt ook dat je dat al reeds gedaan hebt. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe een en ander nu in elkaar steekt.

Even ter bevestiging, zou je voor ons helder kunnen neerzetten;
Hoeveel euro's heb je geïnvesteerd? 2800 euro, toch?
Hoeveel euro's zou je volgens het systeem van PlanB4You er uit moeten kunnen halen? Is dat daadwerkelijk 8818 euro?
Hoe lang heb je er over gedaan om dat rendement te behalen?
Hoeveel euro's heb je daadwerkelijk op je echte bankrekening gestort gekregen tot nu toe? Is dat 2800 euro of meer?
Hoeveel euro's zou je nog bijgeschreven moeten krijgen (de uitbetaling waar je nog op wacht)?
Wat is het maximale dat je nu kan opnemen uit het PlanB4You systeem?

Carodesign
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 sep 2014 16:33

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door Carodesign »

Maypole schreef:Carodesign, in je verhaal heb je het er over dat je je inleg zo snel mogelijk er probeert uit te halen maar je zegt ook dat je dat al reeds gedaan hebt. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe een en ander nu in elkaar steekt.

Even ter bevestiging, zou je voor ons helder kunnen neerzetten;
Hoeveel euro's heb je geïnvesteerd? 2800 euro, toch?
Hoeveel euro's zou je volgens het systeem van PlanB4You er uit moeten kunnen halen? Is dat daadwerkelijk 8818 euro?
Hoe lang heb je er over gedaan om dat rendement te behalen?
Hoeveel euro's heb je daadwerkelijk op je echte bankrekening gestort gekregen tot nu toe? Is dat 2800 euro of meer?
Hoeveel euro's zou je nog bijgeschreven moeten krijgen (de uitbetaling waar je nog op wacht)?
Wat is het maximale dat je nu kan opnemen uit het PlanB4You systeem?
Met de laatste opvraging die ik heb gedaan heb ik mijn inleg eruit. Ik dacht dus het eruit te hebben (ging normaal sneller) maar ik heb die betalingen nog steeds niet binnen.
Het gaat om een bedrag van bijna €800 waar ik nog op wacht. (Die overigens wel al uit mijn profiel is geschreven)
- ik heb inderdaad €2800 erin gestopt en wacht dus nog (steeds) op de laatste €800, ik ben inmiddels al heel veel mails verder Maarja....
- volgens planb4you is elk blokje €50 waard dus in mijn geval nog 88 x €50 =€4400 maar zoals je kunt zien op mijn eerdere post hoeveel blokjes ik nu al verloren ben is dat echt veel.
Nu worden er iedere dag *dagwinsten* geplaatst en stel die is €0.60 dan krijg ik in mijn geval met 80 blokjes 80 x €0.60 dus €48 in dit geval, kan per dag verschillen eerder lager dan hoger.
Die €48 kan ik dan opnemen of ik herinvesteer in een nieuw blokje. Als ik mijn profiel op (niet beheren) zet dan verzamel je dus eigenlijk alle dagwinsten. Die je vervolgens kunt laten uitbetalen.
Je kunt dus niet ineens een bedrag afnemen. Doordat ik dus mijn profiel op niet beheren heb gezet en moest wachten tot ik €800 had voor mijn laatste opvraging zijn er ineens veel blokjes vervallen.
Ik heb geen tijd en zin om dit allemaal uit te rekenen maar ik geloof niet dat het klopt wat er gebeurd. Ik ben namelijk al 126 blokjes (vevallen) verloren en dat zou een waarde hebben van €6300
Daarvan heb ik nu net €2800 opgevraagd. (Zonder het hele webshop gedoe, dat is er ook nog)
Van de rest van het geld zullen dan wel extra blokjes zijn gekocht (uhum)
- nee, die 8800 is je omzet daar moet je 20% (dacht ik) van aftrekken voor in je webshoptegoed (wat ik heb gebruikt om nieuwe blokjes à €48.40 per stuk) te kopen want tja het is toch mijn geld.
Bovendien als je het profiel niet stopzet wordt alles wat je die dag aan dagwinsten krijgt geherinvesteerd in nieuwe blokjes dus dan is die €8800 ook niet meer reëel lijkt mij.
Je kunt alleen maar geld opnemen als je het profiel stopzet en dan je dagwinsten opspaart tot het bedrag dat je wilt hebben.
- in ben ingestapt in Februari
- ik heb alles tot nu toe netjes uitbetaald gekregen behalve mijn laatste opvraging, dus daadwerkelijk op mijn bankrekening.
- €800
Het wat ik kan opnemen verhaal heb ik hierboven zover al omschreven :-)

Enfin, ik wacht nog steeds....misschien vandaag ..... Zal mij benieuwen

unbelievable
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 feb 2014 07:47

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door unbelievable »

De uitbetalingen laten nu al weken op zich wachten, de hele smoesjesdoos wordt opengetrokken zoals technische site storingen en een database die bijgewerkt moet worden. Mijn zusje wacht nu al weken op haar geld maar ik heb haar gezegd dat ze naar alle waarschijnlijkheid naar haar geld kan fluiten.Ik zei eerder dat plan b de kerst waarschijnlijk niet zal halen maar zoals het er nu naar uit ziet halen ze november niet eens Liquiditeitsproblemen zullen de oorzaak zijn zoals je wel vaker zit bij ponzi schemas.

sonjaaa
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 aug 2014 13:12

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door sonjaaa »

plan b word een groot sukses we moeten nu even op het geld wachten maar de adminiestratie heeft beloofd dat het allemaal goed komt en ik heb heel veel vertrouwen in Johny en zijn medewerkers allemaal onzin dat plan b het eind van et jaar niet haalt plan b zal nog jaren bestaan en steeds groter worden en ons een heel hoog inkomen bezorgen.

unbelievable
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 feb 2014 07:47

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door unbelievable »

Beste Sonjaaa,

Een al heel oud gezegde luidt: " veel beloven en weinig geven doet de gek (lees in dit geval voor het laatste woord een deelnemer aan Plan B) in vreugde leven " :D

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door newmikey »

sonjaaa schreef:maar de adminiestratie heeft beloofd dat het allemaal goed komt
ik heb heel veel vertrouwen in Johny en zijn medewerkers
Die "adminiestratie' lijkt een beetje mank te lopen en uw Johny heeft al een spoor van vernieling achter zich aan getrokken dus u gelooft blijkbaar in sprookjes. Het zij zo, succes ermee dan maar!

unbelievable
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 feb 2014 07:47

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door unbelievable »

Mijn zusje vertelde me dat er onvrede heerst onder een minderheid van leden omdat de betalingen uitblijven.
De meerderheid is ziende blind en horende doof en heeft er nog volop vertrouwen in dat ze hun geld krijgen ook al kan dit nog lang duren zoals men verklaarde. Johny en consorten zijn blijkbaar goede " hersenspoelers" Zoals Sonjaaa zijn er velen. Het zijn natuurlijk ook niet de snuggersten onder ons die in een Ponzi zoals PlanB4You geloven.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door newmikey »

unbelievable schreef:Het zijn natuurlijk ook niet de snuggersten onder ons die in een Ponzi zoals PlanB4You geloven.
Dat lijkt het taalgebruik (of liever misbruik) inderdaad te suggereren, ja.

Carodesign
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 sep 2014 16:33

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door Carodesign »

Ik zag op een ander mlm forum iets staan over een samenwerking die planb4you zou hebben met Unilever? Ik heb zelf gemaild met Unilever en die schrijven mij terug dat ze op geen enkele manier verbonden zijn met planb4you. Kan iemand mij vertellen op wat voor manier planb4you zei verbonden te zijn met Unilever?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door newmikey »

Carodesign schreef:Ik zag op een ander mlm forum iets staan over een samenwerking die planb4you zou hebben met Unilever? Ik heb zelf gemaild met Unilever en die schrijven mij terug dat ze op geen enkele manier verbonden zijn met planb4you. Kan iemand mij vertellen op wat voor manier planb4you zei verbonden te zijn met Unilever?
Verder dan het jatten/namaken van logo's van Unilever producten zal het niet gaan.

tessalara
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2014 16:31

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door tessalara »

Dit weekend heb ik een bijeenkomst van PlanB bezocht, ze noemen het een Event. Ik ben al een tijdje deelnemer met een heel bescheiden bedrag, dit uit voorzichtigheid omdat ik wel vaker de mist ingegaan ben met andere organisaties.

Wat een opgeblazen toestand! Het lijkt op de bijeenkomst van een sekte. er worden prachtige vooruitzichten voorgespiegeld, de ene nog mooier dan de andere. bijna iedereen hoort alles kritiekloos aan en gelooft blindelings wat er gezegd en beloofd word.

Voorlopig wacht ik dus al weken op betaling van een bedrag dat ik opgevraagd heb; de website is rommelig en onoverzichtelijk en de fouten stapelen zich op. mensen die artikelen uit de webshop besteld hebben, krijgen niet geleverd. Men heeft herhaaldelijk hogere dagopbrengsten beloofd maar deze zijn nog steeds minimaal. De leden laten zich heel gemakkelijk met een kluitje in het riet sturen, een kudde makke schapen die blij mekkeren als de leider van de kudde weer een mooie belofte doet.

Het zal me heel erg benieuwen hoe lang het allemaal nog duurt. Ik heb al quitte gespeeld dus het maakt mij allemaal niet zo veel uit maar er zijn genoeg leden die voor heel veel geld het schip in gaan als de zaak uit elkaar spat .

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door encore »

tessalara schreef:... een heel bescheiden bedrag, dit uit voorzichtigheid omdat ik wel vaker de mist ingegaan ben met andere organisaties... Ik heb al quitte gespeeld dus het maakt mij allemaal niet zo veel uit maar er zijn genoeg leden die voor heel veel geld het schip in gaan als de zaak uit elkaar spat .
Onbegrijpelijk dat je dan weer met een ander Ponzi-schema tòch weer rijk denkt te worden. En in het begin van het bericht moet je nog geld krijgen, aan het eind heb je al quitte gespeeld. Je bent precies het persoon dat ook weer in de volgende Ponzi trapt. Is ook al een topic van. Heb je je geld terug, hou er dan gelijk mee op, voor de rest van je leven. Je maakt mogelijk anderen slachtoffer en de top help je weer aan een enorm kapitaal. Hoe vaak moet jij je hoofd stoten?

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door kuklos »

tessalara schreef:dit uit voorzichtigheid omdat ik wel vaker de mist ingegaan ben met andere organisaties.
En om te bewijzen dat je geen ezel bent besloot je bij de volgende scam in te stappen?
tessalara schreef:Voorlopig wacht ik dus al weken op betaling van een bedrag dat ik opgevraagd heb;
...............
Ik heb al quitte gespeeld
Als ik dit goed interpreteer heb je dus op papier (of via de website) de melding dat jij net zoveel verdiend hebt als dat je hebt ingelegd, maar is het geld nog niet aan je betaald.

Zo ging het bij Madoff ook. Op papier werden winsten gemaakt, maar uitbetaald werd er nooit.

Juan Meijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2014 21:39

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door Juan Meijer »

Beste Nelis01,

U vroeg of het klopt dat de Matrix plan een pyriamide lijkt- klopt dit?

Hierop kan ik u antwoorden ja en nee.
Ja omdat het qua beeld het er wel zo uit ziet. En nee omdat geen piramide spel is. Als u een schets maakt van het bedrijf waar u werkt en begint bij de baas van het bedrijf, dan de managers er onder dan de gewone arbeiders en dan de klant. Wat ziet u als u dat allemaal onder elkaar zet? Dus dan zou in feiten alle bedrijfen, regeringen en instellingen piramide spel moeten zijn. Piramide spel is verboden in NL dus ook voor PlanB4you waardoor het dom zou zijn als het echt een piramide spel zou zijn.

Zelf heb ik in Oktober 2013 een account geopend bij PlanB4you €20,- voor het account en €40,- voor een blokje wat de motor is van je inkomsten dus voor intotaal €60,-.
Als u nu een account opend en na een maand van 10 advertenties klikken van Gilette scheermesjes tot tablets, van Samsonnite koffers tot pampers wat u meteen kan bestellen heeft u €50,- euro verdiend daar van kan u €7,50 direct laten storten op uw rekening dus niet via PayPal of een andere financiële tussen station. De overige €2,50 komt automatich in het webshop tegoed waardoor ik kan sparen voor artikelen uit de webshop. Dus van die €40,- van het blokje heeft u €10,- euro verdiend. Doet u dit zes maal dan heeft u uw investering er uit. Maar als u investeerd en dus meerdere blokjes wat overigens nu Brickx heten gaat u sneller (dan is het niet meer €10,- per maand maar paar tientjes per dag!) meer verdienen. Dat heeft als voordeel dat u dan niet Brickx hoeft te betalen van uw rekening waar ook BTW over betaald moet worden maar dat u het kan betalen van uw eWallet van PlanB4you. Daarnaast kan u ook in de webshop Brickxs kopen waar dan BTW over betaald moet worden omdat het een product is en daar moet dus BTW over betaalt worden.

In de webshop zijn er naast nonfood producten ook food producten van Macaroni tot Surinaams eten te koop.
Heb ik wel eens geld op kunnen nemen zodat ik het echt in handen heb gehad? Ja, van Oktober 2013 tot op heden.
Hoeveel heb ik er wel niet in moeten investeren om op te kunnen nemen?

€60,- in Oktober van mijn rekening daarna alleen nog maar via de eWallet van PlanB4you.

Met vriendelijke groet,

Juan Meijer

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door encore »

Juan Meijer schreef:Beste Nelis01,

U vroeg of het klopt dat de Matrix plan een pyriamide lijkt- klopt dit?

Hierop kan ik u antwoorden ja en nee.
Ja omdat het qua beeld het er wel zo uit ziet. En nee omdat geen piramide spel is. Als u een schets maakt van het bedrijf waar u werkt en begint bij de baas van het bedrijf, dan de managers er onder dan de gewone arbeiders en dan de klant. Wat ziet u als u dat allemaal onder elkaar zet? Dus dan zou in feiten alle bedrijfen, regeringen en instellingen piramide spel moeten zijn. Piramide spel is verboden in NL dus ook voor PlanB4you waardoor het dom zou zijn als het echt een piramide spel zou zijn.

Zelf heb ik in Oktober 2013 een account geopend bij PlanB4you €20,- voor het account en €40,- voor een blokje wat de motor is van je inkomsten dus voor intotaal €60,-.
Als u nu een account opend en na een maand van 10 advertenties klikken van Gilette scheermesjes tot tablets, van Samsonnite koffers tot pampers wat u meteen kan bestellen heeft u €50,- euro verdiend daar van kan u €7,50 direct laten storten op uw rekening dus niet via PayPal of een andere financiële tussen station. De overige €2,50 komt automatich in het webshop tegoed waardoor ik kan sparen voor artikelen uit de webshop. Dus van die €40,- van het blokje heeft u €10,- euro verdiend. Doet u dit zes maal dan heeft u uw investering er uit. Maar als u investeerd en dus meerdere blokjes wat overigens nu Brickx heten gaat u sneller (dan is het niet meer €10,- per maand maar paar tientjes per dag!) meer verdienen. Dat heeft als voordeel dat u dan niet Brickx hoeft te betalen van uw rekening waar ook BTW over betaald moet worden maar dat u het kan betalen van uw eWallet van PlanB4you. Daarnaast kan u ook in de webshop Brickxs kopen waar dan BTW over betaald moet worden omdat het een product is en daar moet dus BTW over betaalt worden.

In de webshop zijn er naast nonfood producten ook food producten van Macaroni tot Surinaams eten te koop.
Heb ik wel eens geld op kunnen nemen zodat ik het echt in handen heb gehad? Ja, van Oktober 2013 tot op heden.
Hoeveel heb ik er wel niet in moeten investeren om op te kunnen nemen?

€60,- in Oktober van mijn rekening daarna alleen nog maar via de eWallet van PlanB4you.

Met vriendelijke groet,

Juan Meijer
Even saven hoor. Die domme uitleg over het NIET-piramide spel zijn hebben we al zovaak gehoord. HEt is pas een piramidespel als er sprake is van GEEN produkten ( dat is ook het geval bij PlanB ) en up- en downlines. Dus de een krijgt geld voor het "lid maken" van een ander. Dàt heb je nietin het gewone bedrijfsleven. Ook hoefje bij een werkgever niette betalen om aan het werk te mogen. Nou ja, ik als ondernemer vind het natuurlijk wel best als mij collegae mij betalen..lol..maar het is niet normaal.
En volgens mij reageert voorganger wel op een HEEL oud bericht...En ik denk zelfs dat voorganger dezelfde is als het account waar op wordt gereageerd....

47712
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:22

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door 47712 »

Heeft u een heel groot bedrijf ?

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door kuklos »

Juan Meijer schreef:Als u nu een account opend en na een maand van 10 advertenties klikken van Gilette scheermesjes tot tablets, van Samsonnite koffers tot pampers wat u meteen kan bestellen heeft u €50,- euro verdiend
OpenT is met een T.
Maar we gaan even verder op basisschoolniveau. 1 maand klikken, 10 advertenties klikken in die ene maand dus, levert 50 euro op. Dat is dus 5 euro per advertentie. Right. En die bedrijven betalen 5 euro per klik op een advertentie? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Is er nu werkelijk niemand bij plan4you die zich afvraagt hoe die hoge bedragen beloofd kunnen worden? Als een bedrijf voor elke klik zoveel zou moeten betalen gaan ze failliet vanwege hun aanwezigheid op internet. Is dan het argument dat alleen zoveel betaald wordt als leden klikken op die advertenties? daarop is dan de logische gezond boerenverstandreactie dat het voor een bedrijf niets toevoegt als alleen leden van plan4you betaald om op een advertentie te klikken. Wat schiet het bedrijf ermee op? Niets.

Dit is niet eens een piramide, niet eens een kaartenhuis. Dit is totale BS.

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door Maypole »

Juan Meijer schreef:Als u een schets maakt van het bedrijf waar u werkt en begint bij de baas van het bedrijf, dan de managers er onder dan de gewone arbeiders en dan de klant. Wat ziet u als u dat allemaal onder elkaar zet? Dus dan zou in feiten alle bedrijfen, regeringen en instellingen piramide spel moeten zijn. Piramide spel is verboden in NL dus ook voor PlanB4you waardoor het dom zou zijn als het echt een piramide spel zou zijn.
Voor jouw info: Mensen die dit soort dommigheden roepen zijn vrijwel altijd bezig met illegale piramidespellen. Je hebt geen flauw idee waar je het over hebt. Lees dit eens: MLM misvatting: een gewoon bedrijf is ook een piramide
Als u nu een account opend en na een maand van 10 advertenties klikken van Gilette scheermesjes tot tablets, van Samsonnite koffers tot pampers wat u meteen kan
Geen enkel van de merken die je noemt zijn op wat voor manier dan ook verbonden met PlanB4You. Stuur ze eens een mail en vraag wat ze met PlanB4You doen of wat ze er van vinden. Unilever bijvoorbeeld verklaart al dat ze op geen enkele manier een samenwerking hebben met PlanB4You. De advertenties van PlanB4You zijn nep en zijn alleen bedoelt om de schijn op te houden dat het geen ponzischema is.
Heb ik wel eens geld op kunnen nemen zodat ik het echt in handen heb gehad? Ja, van Oktober 2013 tot op heden.
Probeer dat nu eens. Kan je lachen als een boer met kiespijn, want uitbetalen doet PlanB4You niet meer. Het geld is op omdat er te weinig nieuwe leden bij komen en omdat er te veel geld opgenomen wordt.

tessalara
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2014 16:31

Re: planb4you.eu

Ongelezen bericht door tessalara »

Even voor alle duidelijkheid, ik heb dus quitte gespeeld en mijn inleg heb ik er al uitgehaald maar nu wacht ik dus al een tijd op de volgende uitbetaling. een nadeel van mijn deelname heb ik dus al niet meer.

Gesloten