LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
walterwhite
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jun 2014 12:46

Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door walterwhite »

Via deze weg wil ik eventuele aankomende werknemers behoeden bij het bedrijf Secure Plus / Secure Sales / Secure Lease / Secure Corporate / Elite Groep of Promotie Company te gaan werken, dit omdat het puur een vorm is van multilevelmarketing, ook al roepen ze vanaf het begin af aan al dat het daar absoluut niks mee te maken heeft.

Als je er komt werken krijg je eerst een 'opleiding' van 10 dagen waarin je 20 sales moet behalen om een vergoeding te krijgen voor je reiskosten, benzinekosten e.d. Nadat je deze 10 dagen hebt voltooid, krijg je een contract aangeboden van Secure Plus / Secure Sales / Secure Corporate voor 3 maanden, waarvan 1 maand proeftijd. Na deze 3 maanden krijg je opnieuw een contract aangeboden voor 3 maanden, wederom met een proeftijd van 1 maand. Als je hier naar vraagt wordt er gezegd dat er niks wordt gedaan met die proeftijd en dat je na dit contract een jaarcontract aangeboden krijgt. Het tegendeel is echter waar. Na deze 3 maanden komt er spontaan een ander bedrijf van dhr [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] om de hoek kijken, genaamd Elite Groep Limited BV. Met als excuus dat Secure Plus een groothandel is en dat daar niet veel mensen voor mogen werken, dus dat je daarom naar Elite Groep wordt overgeplaatst. En u raad het al, geen vast of jaarcontract, maar weer een contract voor 3 maanden, met uiteraard weer diezelfde maand proeftijd. Als je hier niet mee akkoord gaat stellen ze voor om dan op payroll basis te komen werken, maar dat doen de meesten natuurlijk liever niet, dus tekenen het contract alsnog.

Als dit contract tegen zijn eind loopt, komen ze ineens met een 'beter' voorstel, namelijk dat ze de salarissen via een groot bedrijf genaamd Stafflease de betalingen gaan laten doen, zodat je iedere maand netjes op tijd je geld krijgt (iets dat vanaf het begin dat je er komt werken een zwaar probleem schijnt te zijn, je moet er altijd zelf achteraan, omdat er nóóit op tijd wordt betaald). Ze zeggen dan dat dit bijna hetzelfde contract is als je al had, alleen dan 'eerlijker' voor de werknemer. Nou het tegendeel is waar, je werkt meer dan 40 uur per week, loopt de longen uit je lijf, om vervolgens nog geen 1000,- op je rekening gestort te krijgen!

deel1/2
Laatst gewijzigd door walterwhite op 14 aug 2015 18:26, 7 keer totaal gewijzigd.

walterwhite
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jun 2014 12:46

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door walterwhite »

De werkwijze is als volgt;
Je begint er als trainee (10 daagse periode)
Vervolgen wordt je junior account manager (bij 40 sales of meer)
Daarna wordt je senior account manager (bij het behalen van 60 sales in 1 maand)
De bedoeling is dat je zelf mensen aanbrengt, want de mooiste belofte die er wordt gedaan is dat als je 3 mensen onder je hebt, je na het behalen van je 3 wekelijkse target (60 sales met 4 man per week) je je eigen kantoor aan kunt sturen!
NOT! Er is nog nooit iemand manager geworden, alleen 2 managers die er al werken, waarvan niemand weet hoe ze het geworden zijn. Telkens als je denkt voldoende mensen te hebben om voor je 'management' te gaan, verdwijnen ze als sneeuw voor de zon. Als reden wordt aangegeven dat ze de boel hebben opgelicht, of nog mooier.. Dat ze even vakantie hebben opgenomen.

Niks is minder waar, deze inmiddels ex collega's krijgen gewoon niet betaald en kiezen dan maar eieren voor hun geld, omdat ze weten dat het toch niet gaat komen.

Verschillende mensen zijn hier nu al door gedupeerd, maar er is niemand die er iets aan doet, daarom wordt het hoog tijd dat van deze pure vorm van oplichting iets gedaan wordt! In 2008 en 2009 is hier ook al een forum over geplaatst, toen werkte [persoonsgegevens verwijderd] nog als het bedrijf Young Powers met als opdrachtgever NUON.

De huidige opdrachtgever is UPC / Ziggo Zakelijk, ook al worden er vanaf het begin af aan 'hele mooie' dingen beloofd die er aan zitten te komen, alleen niemand heeft er ooit iets van gezien. Dit blijven ze ook bij iedere meeting herhalen, dat er prachtige kansen aan zitten te komen, maar het blijft toch echt bij UPC / Ziggo Zakelijk.

Toen afgelopen maand het vakantiegeld uitbetaald moest gaan worden, werd er op 4 mei medegedeeld dat per 1 Mei de UPC Business / Ziggo Zakelijk klanten nog maar als halve sale werden gerekend en je dus alleen als volle sales werd gezien als het een nieuwe klant betrof (bijv KPN). Je raadt het al.. Zo'n beetje iedereen had naar aanleiding van deze halvering ineens nog maar recht op 750,- bruto ipv 1500,- bruto. Dit terwijl je wel gewoon meer dan 40 uur per week hebt gewerkt en dus recht zou moeten hebben op het minimum loon voor 40 uur per week.

Echter is er tot op heden bij zeer veel (ex) collega's NIKS betaald met als geweldige reden dat er iets mis is gegaan bij het grote bedrijf Stafflease, dat helemaal geen groot bedrijf is, maar in werkelijkheid een eenmanszaak gerund door [persoonsgegevens verwijderd]. Dit is alleen maar gedaan om mensen een soort van zekerheid te geven dat je nu echt op tijd betaald krijgt, omdat hij de betalingen uit handen heeft gegeven. Als je hier naar vraagt bij de 2 managers, weten zij nergens vanaf, zij zitten tenslotte in het complot.

Tot zo ver even in een notendop het verhaal over Secure Plus / Elite Groep / Secure Sales / Secure Corporate / Promotie Company [bedrijfsgegevens verwijderd].

Mensen wees gewaarschuwd, dit is [ongefundeerde bewering verwijderd] in de slechtste vorm!!

Met vriendelijke groet,

Walter White

Deel 1/2
Laatst gewijzigd door Radar op 07 okt 2015 11:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen, bedrijfsgegevens en persoonsgegevens verwijderd

kuklos
Berichten: 9763
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door kuklos »

Dit is dus geen mlm. Ik zie meer een soort van cold calling/op straat mensen proberen te werven.

walterwhite
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jun 2014 12:46

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door walterwhite »

Jawel, het staat hier niet heel uitgebreid beschreven, maar hoe meer sales je schrijft en hoe meer mensen je aanbrengt, des te voordeliger zou het voor jezelf (moeten) zijn.

henkrebel
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2014 18:55

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door henkrebel »

Ook ik ben werkzaam geweest bij secure plus en heb een hoop problemen meegemaakt.

Bij het aannemen van nieuw personeel wordt hen de mooiste verhalen verteld. Wie wil nou niet een auto van de zaak? Of zelf een eigen kantoor runnen en in korte periode doorgroeien tot manager? En wie wil niet mooie bonussen verdienen?

Nou geloof mij maar in die tijd dat ik er heb gewerkt heb ik elke week van deze mooie verhalen gehoord tijdens meetings maar er nooit wat van gezien of gemerkt!

Auto van de zaak
Een auto van de zaak, geweldig natuurlijk? Dus niet! Elke maand krijg je € 200 vergoed voor je benzine kosten die je maakt voor je zakelijke kilometers. Wanneer je elke maand meer dan € 200,-euro tankt heb je pech gehad en kan je het dus mooi uit eigen zak betalen!

Contracten
Elke werknemer had een drie maanden contract vanuit Secure Plus die bij goed presenteren telkens word verlengd. Uiteindelijk werden diverse collega's na meerdere verleningen overgezet naar een andere BV om om zo geen vaste aanstelling te hoeven geven en ook om meer geld te verdienen. Van een vast maandsalaris werd er overgestapt op een ''payroll systeem'' waarbij je krijgt uitbetaald naar je prestaties al werk je 40 uur per week en loop je de longen uit je lijf.

Uitbetalen
Wanneer de vakantie eraan komt en er vakantie geld betaald moet worden en voor de ex-collega’s die al vertrokken zijn een eindafrekening moet komen is meneer ineens niet bereikbaar en naar het buitenland toe. Na meedere keren te mailen en sms’en zou het geld voor een bepaalde datum op mijn rekening staan, maar nee zoals verwacht kan je er weer zelf achteraan en tot op heden nog niets gezien.

Ook zijn diverse Collega’s verdwenen uit het niets en werd ons verteld dat ze met verlof waren of vakantie aan het vieren waren. Deze collega’s zagen wij alleen nooit meer terug.

Via deze weg wil ook ik laten zien dat dit geen zuivere koek is en dat iedereen goed nadenkt voor ze met dit (aan het begin zo mooi lijkende) organisatie in zee gaan.

Vriendelijke groet, Henk Rebel

mike jansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2014 10:03

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door mike jansen »

Ook ik ben hier werkzaam geweest. Het is een heel slecht bedrijf, de bloftes klinken trouwens wel heeeeel mooi. Jammer dat er alleen niks van waar word gemaakt. Dan was ik manager geweest en een mooie auto gereden en heel veel geld verdient. Ik heb altijd hard gewerkt bij dit belachelijke bedrijf, dat is niet erg maar dan moet je er ook zeker na betaald krijgen. Secureplus/elitegroep is geen goede naam voor het bedrijf, [ongefundeerde bewering verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 07 okt 2015 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

JordyMutter
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2014 10:04

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door JordyMutter »

Ook ik ben één van de gedupeerde van dit bedrijf.
In dienst gekomen met hele mooie beloftes, dienstauto, telefoon van de zaak, doorgroei mogelijkheden naar manager.
Daar is niets van terecht gekomen. Als er veranderingen waren hoorde je dit altijd achteraf. Dit bedrijf hanteert zijn eigen voorwaarden en overtreedt de wettelijke regels regelmatig.
Salaris betalen gebeurde nooit op tijd. Om maar niet te spreken over het bijhouden van je verlofdagen. Klopte nooit. Vergaderingen waren in je eigentijd en de uren krijg je niet doorbetaald.
Mijn advies is niet solliciteren bij dit bedrijf. Er zijn meerdere bedrijven die in dezelfde markt opereren en die wel goed om gaan met hun personeel. En ik kan het weten.

Rob Ford
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2014 08:39

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door Rob Ford »

Nou ik vind dit ook echt niet kunnen hoor, ik ben benieuwd hoe lang ze het zo uit kunnen houden.

Rob Ford
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2014 08:39

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door Rob Ford »

Encore, heb jij ook voor dit bedrijf gewerkt?

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door encore »

Natuurlijk niet. Iik ben wel bekend met de bedrijfsvorm. Ik keur het af, en officieel mag het ook niet in Nederland. Maar omdat er belasting wordt betaald en het administratief redelijk klopt kan het ...raar he?

rcrd
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2014 15:23

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door rcrd »

Beste mensen,

De heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] Elite group/ Secure plus is niet te vertrouwen.

3 jaar geleden een overeenkomst mee afgesloten om als onderaannemer voor de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] donateurs te werven voor een goed doel.Na 4 maanden een fatsoenlijke samenwerking te hebben gehad houd meneer vervolgens volledige facturen in. De uitspraak in de rechtbank ( maart 2014) was vanzelfsprekend in ons voordeel en meneer moet nog 4 maanden aan donateurs uitbetalen.

De schuld loopt inmiddels al over de 10.000 euro en meneer geef geen gehoor aan de uitspraak van de rechtbank. Vervolgens sluit hij het bedrijf in rijswijk (Elite group LTD) en opent hij een nieuw bedrijf ( Secure plus ) in Vlaardingen. Aangezien de LTD niet prive aansprakelijk kan worden gehouden heb ik dus momenteel geen mogelijkheden volgens het Nederlands rechtssysteem om het bedrag op meneer te verhalen. '' Een betrouwbare zakenpartner''
Wat is er juridisch nog mogelijk voor mij?
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jun 2014 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

hatseflats
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2014 18:38

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door hatseflats »

Laat ik beginnen met jullie te bedanken dat jullie hier een topic van hebben gemaakt. Door dit topic heb ik mijzelf kunnen 'redden' van een -eventuele- slechte ervaring.

Hier mijn verhaal om zo nog meer -eventuele- gedupeerden te voorkomen.
Deze organisatie werkt niet alleen onder de naam Secure Plus, maar ook onder de naam Secure Sales. Nadat ik wat rond had gezocht op de naam Secure (Sales) kwam ik op dit forum, waardoor ik verder ging zoeken naar de naam Secure Plus en zag dat het adres overeenkwam van deze twee bedrijven, evenals het logo.

Ik werd door iemand van het bedrijf benaderd die een leuke vacature had: commercieel medewerker buitendienst.
Het klonk heel mooi. Een week later stuurde ik mijn motivatiebrief en CV.
2 dagen nadat ik deze verstuurd had werd ik via de e-mail benaderd dat ik terug kon bellen om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek. Niet te flauw kon ik de dag erna meteen op gesprek komen.

Er waren een aantal dingen die mij opvielen waardoor ik mijn twijfels had.

1. Ik kreeg een e-mail van de heer X met dat ik hem kon terugbellen om een afspraak te maken. Toen ik belde was meneer X zogenaamd op vakantie. Let op: dit was een half uur nadat ik de e-mail ontvangen had. Ik vroeg aan de telefoon hoe het mogelijk was dat ik dan een e-mail van hem zou ontvangen? In een professioneel bedrijf lijkt het mij dat je niet zomaar met iemand anders zijn e-mail aan de slag gaat, toch? Het meisje aan de telefoon zei dat ze het van de desbetreffende persoon het overnam.

2. Toen ik aan kwam lopen zag ik een man buiten staan, zwarte blouse, roken, constant aan het telefoneren. Ik liep naar binnen en wachtte rustig af. Twee keer kwam de man binnen lopen en zei dat hij er zo aan kwam. Na 20 min. gewacht te hebben (ik was ruim op tijd) kwam hij weer naar binnen lopen, ik stond op en wou hem een hand geven maar hij liep rechtstreeks naar zijn kamer. Pas toen we in zijn kamer waren gaf hij een hand. Persoonlijk vind ik dit erg vreemd, meestal schud je meteen een hand als je elkaar ziet, toch? (Misschien ben ik nu iets te overdreven bezig, maar ik vond het wel vreemd).

3. Het gesprek ging met name over het bedrijf en de vragen die ik had over het bedrijf (hoeveel mensen werken er, hoe wordt de koude acquisitie gedaan (bellen/deur-tot-deur etc.). Van de 36 minuten die ik daar binnen was, werd er +- 30 minuten over het bedrijf verteld.
O.a. dat je heel snel kon doorgroeien naar manager, auto van de zaak, belkostenvergoeding, bonussen, incentives etc. We hebben kort mijn ervaringen besproken, hooguit 2 minuten.
Er werd niet naar mijn kwaliteiten gevraagd. Vreemd! Want als je toekomstig managers aanneemt, wil je toch wel zeker weten dat je de beste in huis hebt?! Toch?

4. De werkwijze
Daarnaast vertelde deze persoon dat de werkwijze, zoals walterwhite al aangeeft, als volgt is:
Dag 1: Sales training
Dag 2: producttraining

Als deze twee dagen zouden bevallen, zou je aansluitend een 10 dagen field visit doen met een manager.Tijdens de 10 dagen krijg je op basis van je prestaties uitbetaald.

Na de 10 dagen wordt je aangenomen op basis van een payroll contract. Deze payroll contracten duren maximaal 78 weken. Hij vertelde mij, dat als je het goed doet, je na een maand al een contract van het bedrijf zelf kan krijgen. Hij noemde een voorbeeld van mensen die er een half jaar werken al doorgegroeid zijn tot manager en hun eigen rayon zijn begonnen. Of zelfs al binnen een maand en hun eigen (lease) auto hebben.

Erg apart dat je zo snel kan doorgroeien.
Te bedenken dat ik nog geen kaas heb gegeten van de markt en dan binnen een korte periode al manager kan zijn.. Vreemd! Daarnaast moet je behoorlijk vertrouwen in je mensen hebben om hun zo snel al zo'n functie toe te wijzen. Ik, startende op de arbeidsmarkt en dan zo snel doorgroeien..? Hier had ik mijn vraagtekens bij.

Maar ach, wat had ik te verliezen? Toch?

Deel 1/2
Laatst gewijzigd door hatseflats op 01 aug 2014 06:43, 2 keer totaal gewijzigd.

hatseflats
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2014 18:38

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door hatseflats »

5. Het bedrijf groeit.
De man met wie ik het gesprek had wist me te vertellen dat ze flink aan het groeien zijn, van 40 naar 120 man (!). Ze hadden toch zeker 6 nieuwe managers nodig (en ja, mijn ogen begonnen te glunderen, want ik zag mijn kansen positief in, nogmaals: wat had ik te verliezen?).
Maar ik vond het alsnog erg apart.

6. Je kon overigens ook merken dat de man die het gesprek afnam niet erg ervaren was. Werd snel afgeleid door geluiden in de ruimte en moest even luisteren wie dat er binnen was. Zoals ik al eerder aangaf werd er niet naar mijn kwaliteiten gekeken. Prima, ik ben ook niet erg ervaren en ik ben ook een starter op de arbeidsmarkt, maar als ik zo alles bij elkaar optel... :?: :?:

7. Ik werd direct uitgenodigd voor de training (moet er niet eerst een selectie zijn?!?!).
Geen selectie nee, want de beste die blijven na de 10 dagen wel hangen.

Enerzijds vond ik het erg vreemd allemaal, anderzijds dacht ik; f*** it! Ik ga geld verdienen en ik haal al mijn gladde verkooppraatjes uit de kast om zo die 20 sales te scoren. Want ja, je bent starter, dus alle ervaring is mooi meegenomen dacht ik! :D

Toch nog eerst even op het internet gekeken en toen zag ik jullie (recente) reacties.

Dus ik ga mij niet wagen aan Secure Plus of Secure Sales of Elite Groep of hoe het ook mag heten. Ik hoop hierbij mijzelf en anderen -de hoogstwaarschijnlijk- slechte ervaringen te besparen!

Deel 2/2

De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door De Econometrist »

Wel doctor Wattson, hartverwarmend dat het jou zo goed gaat, en dat al na 3 maanden. Tsjonge, wat fijn! En dan die andere jongens, die al na 9 maanden manager worden, in één woord geweldig!!

Aan de andere kant... het zijn wél altijd de verse starters die hier komen verkondigen hoe geweldig het allemaal wel niet is. En dan ook altijd de oncontroleerbare succes-stories van anderen aanhalen, en nóóit die van zichzelf. Maar na verloop van tijd hoor je die niet meer. Ik zie hier nou nooit eens iemand voorbij komen die het zélf al 5 jaar doet. Misschien is het om de vraag niet te hoeven beantwoorden waarom ZIJ dan geen eigen kantoor hebben, want dat is in de regel natuurlijk wel het geval.

Maar kort en goed, Wattson, wat heb jij nou al voor inkomen opgebouwd? En zien we jou over een half jaartje terug om ons hier te komen uitlachen als jij manager wordt? Of zien we jou hier nog twee, drie berichtjes posten om vervolgens voorgoed te verdwijnen? Dicht me geen helderziende gaven toe als ik nu al vertel dat het dit laatste wordt...

walterwhite
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jun 2014 12:46

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door walterwhite »

Dat jullie bang zijn voor negatieve reacties is logisch. Echter is het wel heel erg triest dat jullie nu zelf in persoon gaan reageren, of hier 1 van de loopjongetjes laten reageren op dit onderwerp, zegt eigenlijk heel erg veel over dit 'bedrijf'.

Dat ze nu wel iemand MOESTEN aanstellen als 'manager' is natuurlijk logisch na de grote leegloop en negatieve reacties op dit forum. Er moet tenslotte wel (veel) geld verdient worden.

Maar mensen met een beetje hersens kijken gelukkig wel door deze kansloze reactie heen, die snappen zelf ook wel dat dit door het bedrijf zelf geplaatst is! Er wordt niet voor niets zoveel gereageerd door allemaal verschillende partijen, ook al van een paar jaar terug.

Dus houd aub de eer aan jullie zelf en reageer (laat iemand) hier zelf niet meer op.

BVD.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 sep 2014 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens en ongepaste uitingen verwijderd

De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door De Econometrist »

Mklavertje schreef: Mklavertje

Berichten: 1
Geregistreerd: 17 sep 2014 12:20
Hoppa, weer zo'n blijmakende successtory!!
In de bak met ééndagsvliegen ermee..

NEXT!!!

therealway
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2014 12:53

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door therealway »

Ik heb er ook gewerkt en telkens mooie verhalen gehoord. Geloof er niets van dat er nu ineens 50 medewerkers lopen en er ineens managers zijn (enkele weken terug waren die er immers niet, en dan is het wel heel snel gegaan, bijna onmogelijk). Het is gewoon een apart bedrijf die lekker veel geld verdiend achter de rug om van de medewerkers (met een *** salaris). De berichten hierboven komen gewoon vanuit het management team omdat ze bang zijn voor negatieve publiciteit. En er kan gezegd worden ken de eigenaar al 5 jaar? kijk even op een ander forum hier op radar, daar wordt deze meneer 3 jaar geleden ook al omschreven.

al met al veel geschreeuw, maar weinig wol.

therealway
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2014 12:53

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door therealway »

En dan nog even iets. Iemand hierboven had het erover dat twee mensen 9 maanden terug en 7 maanden terug in dienst waren gekomen en promotie hadden gemaakt. Dit is dus 100% niet waar, want er werkt van de oude garde vrijwel niemand meer dus 9 maanden kan het niet zijn, leugens.

Een tweede wat mij opvalt is dat er wordt gezegd er is iemand manager geworden van [bedrijfsgegevens verwijderd], terwijl een op hun website wordt gesproken dat ze binnenkort pas [bedrijfsgegevens verwijderd]

Ik geloof er allemaal vrij weinig meer van, 50 medewerkers en ze groeien nog. Toen ik er werkte vielen er elke week 3 a 4 mensen af en god mag weten waar die heen waren!
Laatst gewijzigd door Radar op 07 okt 2015 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bedrijfsgegevens verwijderd

danielvandenbergh
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2014 19:54

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door danielvandenbergh »

Beste mensen

Mijn naam is Daniel van den Bergh en ik werk nu sinds januari voor Secure, ik ben geen manager wel train ik nieuwe mensen en ik heb het prima naar m 'n zin. Ik heb gehoord over de berichten in dit forum.

Wat me opvalt is dat ik de meeste niet van naam ken en de aan de datums te zien zou ik toch de meeste van jullie moet kennen of getrained hebben dus beetje jammer dat iedereen hier met synoniemen werkt.

Voor zover ik weet is er niemand met ruzie vertrokken, wel zijn er mensen die het opgegeven hebben of iets beters gevonden hebben of het werk gewoon te moeilijk vonden(scoren).

Het is spijtig dat sommige mensen het nodig vinden om het via dit forum onmogelijk te maken voor mensen zo als ik om wel wat te kunnen bereiken omdat het bedrijf volgens hun niet mag groeien en alle toekomstige sollicitanten gewaarschuwd moeten worden om niet met Secure te gaan werken.

Als ik met een van jullie heb gewerkt dan hoor ik dit graag, want hoe raar dit misschien ook klinkt voor sommige van jullie ,ik heb het echt heel erg naar m'n zin en ga iedere dag met plezier naar mn werk en heb de grootste lol de hele dag met m'n collega's en vind het jammer dat jullie het niet los kunnen laten, en ons gewoon lekker "dom" en "naïef" laat zijn.

Groetjes

Daniel

walterwhite
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jun 2014 12:46

Re: Secure Plus / Secure Corporte / Promotie Company

Ongelezen bericht door walterwhite »

Beste mensen, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze weer eens van naam zijn veranderd. Ik hoef u niet uit te leggen waarom, maar ze handelen nu onder de naam Secure Corporate. Dus bij deze, mocht u van plan zijn bij een bedrijf dat Secure Corporate te gaan werken of solliciteren... Niet! Doen! Eigenlijk is het makkelijk te herkennen... Heeft het bedrijf het woord Secure in hun naam en wordt er bij je sollicitatie al beloofd dat je héél snel manager kan worden en dat jij zó goed bent? Bij voorbaat al niet doen. Wees gewaarschuwd, allemaal veel te mooi om waar te zijn, ze zijn niet voor niets nu weer van naam veranderd naar Secure Corporate!

Gesloten