LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] smsmiljonairs

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

smsmiljonairs

Ongelezen bericht door Pruim »

Ik heb nu de ultieme manier gevonden om stinkend rijk te worden.
Een duur sms-abonnement met een mlm-structuur.

Het volgende wordt mij belooft op de website:
Veel geld verdienen
Eerlijke verdiensten
Geen tijd investering
Geen geld investering
Rijk worden
En dit alles bij: www.smsmiljonairs.nl

Geen geld investering staat er. Oftewel je krijgt elke week een sms-je die je 0,70 euro kost. is maar 2,80 euro per maand.
Hmmm, ik las toch echt: geen geld investering.

Om geld te verdienen moet je mensen aanmelden. Dan krijg je 15 cent per aangemeld persoon, per bericht dat die persoon ontvangt.
Van mensen op de 2de en 3de laag in je netwerk krijg je 5 cent.

Even rekenen geeft:
Het kost je geen geld investering a 2,80 euro/maand
Om 20 cent te verdienen hoef je maar 20 mensen in je eerste laag te hebben. Als je geen 20 mensen in je eerste laag kunt krijgen, dan moet je wel heel veel mensen in je 2de en 3de laag hebben om aan je 20 cent winst te komen.


Dit is het voor mij, ik ga rijk worden met geen geld investering, gratis geld verdienen met mijn mobiele telefoon.

Volgens mij hebben we hier weer eens met een rasecht, ouderwets pyramidespelletje te maken.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: smsmiljonairs

Ongelezen bericht door jor »

Hoe werkt het?
SMSMiljonairs is een informatiedienst. U meld zich aan door "GELD AAN " (+eventueel referentienummer) te SMS-en naar 4414. Het aanmelden kost € 0,70. Dit bedrag wordt automatisch van uw beltegoed of abonnement afgeschreven. U ontvangt als abonnee van de SMSMiljonairs informatiedienst informatie over miljonairs en informatie die voor toekomstige miljonairs interessant kan zijn.

MLM Beloningsstructuur
SMSMiljonairs werkt via de Netwerkmarketing of Multi-level marketing (MLM) methode. Dat betekent dat u automatisch wederverkoper/distributeur bent van de SMSMiljonairs informatiedienst. Wij stimuleren alle leden om nieuwe leden aan te dragen. We hopen dat uw familie, vrienden, collega’s en kennissen ook lid worden van de SMSMiljonairs informatiedienst. U kunt het ze persoonlijk vragen of u kunt ze een sms of e-mail sturen.
En bij die 70 cent blijft het natuurlijk niet, er staat duidelijk dat je info ( dure sms'jes) gaat ontvangen om je op de hoogte te houden. NOOIT je mobiele nummer geven want eraf geraken kon wel eens heel moeilijk worden.

Mvg Jor.

Ronald1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2009 20:18

Re: smsmiljonairs

Ongelezen bericht door Ronald1968 »

Beste mensen,

Ik ben al een half jaar lid van http://www.smsmiljonairs.net/?aff_id=1827 en het werkt prefect ik krijg nu elke maand netjes betaald en wat zeker niet waar is is dat je er nooit meer vanaf komt, een vrien van mij ging op Aruba wonen en na een smsje was hij er vanaf, dus mensen voordat je begind te gillen over iets probeer het eerst eens zelf want er zijn veel mensen de op deze manier hun brood verdienen en door dit soort vooroordelen gaat dus alles stuk.

Groeten Ronald

[email protected]

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: smsmiljonairs

Ongelezen bericht door jor »

Zo fijn dat jij ons wil laten delen in je winst. :lol:
Ik spreek maar even voor mezelf, ik geef nogmaals NOOIT mijn mobiele nummer aan dit soort ongein.

De informatiedienst
De SMSMiljonairs informatiedienst stuurt u één keer per week een SMS bericht met informatie die voor u als (aankomend) miljonair interessant kan zijn. Dit kost u € 0,70 per ontvangen bericht. U ontvangt maximaal één bericht per week. Maandelijks kost het ontvangen van de berichten u dus maximaal 4 x € 0,70 = € 2,80 euro abonnementsgeld. U hoeft met de informatie die u ontvangt niets te doen. De informatie is enkel bedoeld om u te informeren over interessante zaken uit de Miljonairs wereld. Door uw interesses in te vullen bij uw profiel op www.SMSMiljonairs.*** kunnen de berichten nog beter worden afgestemd op uw persoonlijke behoeften.

Abonnementen Provisie
Naast het feit dat er hele interessante informatie in de SMS staat is er nog een belangrijk voordeel: Tegen die tijd dat u informatie per SMS ontvangt heeft u waarschijnlijk al een aantal vrienden of bekenden een abonnement laten afsluiten. Zij gaan er voor zorgen dat u geld gaat verdienen.
Ook zij ontvangen namelijk een SMS met Miljonairsinformatie. Al uw vrienden direct onder u (niveau 1) en uw vrienden hun vrienden (niveau 2,3,5, en 10) die een SMS ontvangen betalen allen € 0,70 abonnementsgeld per ontvangen bericht. Aangezien u die abonnementen direct of indirect hebt verkocht wordt u daarvoor beloond. Voor elk betaalde abonnement op niveau 1,2,3,5 en 10 van uw netwerk ontvangt u € 0,05 provisie.
Als u dus provisie ontvangt van meer dan 14 mensen, dan ontvangt u zoveel provisie dat uw abonnement per saldo niets kost. U verdient er zelfs aan. En dat is waar het om draait. Zo gaat u geld verdienen. reken met de calculator uit hoeveel u kunt verdienen.

Vanaf dan gaat het als een lopend vuurtje. U meldt met regelmaat nieuwe mensen aan, maar de mensen onder u melden ook steeds weer mensen aan. En nieuwe mensen melden ook snel nieuwe mensen aan. Ook zij willen zo snel mogelijk 14 mensen in hun netwerk onder zich hebben om geld te gaan verdienen. En dat is gunstig voor u! U kunt de mensen onder u zelfs helpen. Als u veel mensen kent hoeft u deze natuurlijk niet direct onder u te plaatsen. Door ze zich aan te laten melden met het referentienummer van mensen onder u verdient u wekelijks aan abonnement commissies evenveel, maar stimuleert u de mensen onder u enorm.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: smsmiljonairs

Ongelezen bericht door jor »

En bij de pagina van de oprichter ontbreken de mooie auto's en huizen natuurlijk niet. Zelf is hij allang miljonair maar hij wil zo graag dat u dat ook word. :D
SMSmiljonairs.net. Beroepshalve ben ik een professor in de economie, persoonlijk een multimiljonair.

Ik ben rechtdoorzee en ik loop graag op de zaken vooruit. Dus als ik u vertel dat u gemakkelijk een automatisch inkomen kunt verwerven met behulp van mijn insider technieken, dan vertel ik u de waarheid. Sterker nog, zodra u de pagina's op deze website hebt doorgelezen kunt u direct thuis aan de slag met gratis geld verdienen en rijk worden.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: smsmiljonairs

Ongelezen bericht door antileugens »

Absoluut een piramidespel maar gezien de kosten vrij onschuldig.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: smsmiljonairs

Ongelezen bericht door jor »

Grappig, zelfs om de algemene voorwaarden zijn achter een Login + mobiel nummer verscholen.
SMSMiljonairs.nl "Verdien snel veel geld met je mobiele telefoon"
LEDEN LOGIN
Mobiel Nummer:

Wachtwoord:

Verdien gratis geld en word snel rijk met smsmiljonairs.
Makkelijk geld verdienen en snel rijk worden is mogelijk met alleen je mobiele telefoon. SMSMiljonairs biedt je extra inkomsten door parttime vanuit huis te werken op tijden dat het jouw uitkomt.
zelfstandig verkopers die een eigen zaak willen starten.

<Onafhankelijk verkoper gezocht die freelance de smsmiljonairs informatiedienst willen verkopen.>
De laatste zin lezende weet ik niet of dit wel zo onschuldig is. Misleiding is ook niet echt fijn ( al kost het dan niet heel veel geld ).Maar goed, voor de rest zijn we het eens.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: smsmiljonairs

Ongelezen bericht door kuklos »

Frappant om te zien dat de mensen die hun steun uitspreken voor dit soort troep nooit in staat zijn correct Nederlands te schrijven.

Gesloten