LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitschrijven bij doTERRA

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Marihu
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mar 2018 15:16

Uitschrijven bij doTERRA

Ongelezen bericht door Marihu »

Mijn vriendin is gestart met doTERRA, etherische olie. Ze wil er nu mee stoppen. Maar het is onvindbaar hoe ze zich uit kan schrijven. Omdat het piramide-achtig werkt zie ik dat er inmiddels een heel aantal mensen onder haar account staan. Die heeft zij er niet onder gezet, maar degene die haar erin heeft getrokken. Het voelt al met al niet heel fris. (Daar zit een luchtje aan, zou ik bijna zeggen). Ze heeft er inmiddels al 1300 euro aan uitgegeven, die ze helemaal niet kon missen, dus ik wil haar helpen er zo snel mogelijk uit te komen.
Iemand hier ervaringen mee?
Laatst gewijzigd door Radar op 11 mar 2018 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

stofzuigertje

Re: Uitschrijven bij doTERRA

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

wie het nog meer gebruiken, gewoon die onzin negeren en soms staan er niet bestaande onder om groter te lijken.

gewoon opzeggen en niets meer betalen.
Als ze niet duidelijk op de site aangeven hoe je kunt stoppen deugde de site niet en gewoon opzeggen en alle latere retour afzender...

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Uitschrijven bij doTERRA

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan bestelt ze daar toch gewoon niets meer? Al die piramide praktijken, super dure onzin.

juliomariner
Berichten: 4780
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Uitschrijven bij doTERRA

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik denk dat we binnen nu en 3 dagen een one topic wonder kunnen verwachten die helemaal positief over dit bedrijf is en dat het zeker geen pyramide spel is komt beweren

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Uitschrijven bij doTERRA

Ongelezen bericht door Brainless »

Niks meer bestellen en nergens meer op reageren.
Het account (om te bestellen enz) verloopt automatisch na een jaar.

liefdeisdeweg
Berichten: 183
Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28

Re: Uitschrijven bij doTERRA

Ongelezen bericht door liefdeisdeweg »

Hoe gaat het nu? Ik heb een presentatie bij gewoond. Voor alle kwalen is er een oplossing en het zou fantastisch werken.....

De oliën zouden niet duur zijn omdat je anders het geld kwijt zou zijn aan de farmaceutische industrie.

De proef exemplaren ruiken wel erg lekker en krachtig.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Uitschrijven bij doTERRA

Ongelezen bericht door kuklos »

TS zal hier niet meer meelezen valt zo te vermoeden:

Gebruikersnaam:
Marihu
Lid geworden op:
11 mar 2018 15:16
Laatst actief:
27 mei 2018 11:41
Aantal berichten:
1 |

Hans Weteren
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2018 00:24

Re: Uitschrijven bij doTERRA

Ongelezen bericht door Hans Weteren »

Spijtig dat ze geld uitgeeft aan iets wat ze eigenlijk niet zou kunnen veroorloven. Doterra heeft echter helemaal geen vereiste afname.....geen verplichte bestellingen, niks. Als ze ervoor gekozen heeft om een maandelijkse bestelling aan te maken en dat wil ze niet meer kan ze die gewoon niet betalen of een mailtje sturen naar klantenservice. Niet ingewikkeld. :) Wordt de account vanzelf inactief (uitgeschreven).

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Uitschrijven bij doTERRA

Ongelezen bericht door kuklos »

The Finance Guy heeft ook DoTERRA geanalyseerd.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Uitschrijven bij doTERRA

Ongelezen bericht door Moneyman »

En de conclusie daar is duidelijk.
De enige reden waarom je lid zou moeten worden van doTERRA, is als je al meer dan $100 per maand uitgeeft aan hun producten en ze aan anderen wilt aanbevelen. Zelfs als dit het geval is, wilt u misschien eens kijken naar wat andere merken aanrekenen voor dezelfde essentiële oliën. Je zou kunnen vinden dat je geld kunt besparen door van merk te wisselen.

Als uw enige motivatie om lid te worden van doTERRA is om extra geld te verdienen, dan denken wij dat u andere opties moet overwegen alvorens verder te gaan. Uit onze berekeningen bleek dat minder dan 0,5% van alle doTERRA-aanhangers voldoende commissie genereren om een voltijds inkomen te vervangen.

Zoals bij de meeste MLM-bedrijven is het mogelijk om geld te verdienen met doTERRA, maar het is zeer onwaarschijnlijk. Als u de vaardigheden hebt om geld te verdienen met doTERRA, dan geloven wij dat u meer geld zou verdienen door deze vaardigheden toe te passen om uw eigen bedrijf te starten.

Gesloten