LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Ikke

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Ikke »

Uh ik wil nog zeggend dat FTC nog steeds door gaat in Amsterdam en ik graag er van af wil zijn

Ben al 2000 euro kwijt :(


werken die telefoon nummers nog steeds?

Brokkie

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Brokkie »

Helaas kun je je niet meer aanmelden voor een eventuele schadevergoeding aangezien dhr. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] al is veroordeeld (en inmiddels in hoger beroep is gegaan). Dit had je dus een jaar eerder moeten doen. Wel kun je het misschien nog proberen via een civiele procedure. Meer informatie daarover kun je vinden bij een advocaat of een bureau voor rechtshulp. Succes.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jan 2015 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: persoonsgegevens verwijderd

FTC

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door FTC »

Ik ben sinds enkele maanden lid van FTC. en ik weet niet wat ik van al die verhalen moet denken. Is het nou illegaal of niet?
De politie doet niks terwijl ze weten waar de bijeenkomsten worden gehouden. Wat zegt dat?
Ik heb mijn geld er nog niet uit maar was wel van plan om succes te hebben.

Martin

Re: uitzending 5 nov. 2001 (piramide spelen)

Ongelezen bericht door Martin »

Ik ben op zoek naar reacties van mensen die mee hebben gedaan of nog doen aan het MLM marketingsysteem waarmee ANC werkt. Gaarne zowel positieve als negatieve reacties.

Bedrijven die de werving doen zijn cmi, cmi-network, img, imgnetwork, tele energie, moerstaal en soortgelijken. Vaak word er geheimzinnig gedaan door middel van bepaalde inlogcodes op internetpagina's. Gaarne zo snel mogelijk reactie.

Met vriendelijke groet,

Martin

Gesloten