LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beginnen met MLM.

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

Hoe zit de structuur in elkaar?
Verstandige beslissing van je.......
Had ik niet verwacht! Dan kun je tenminste mensen terecht om hun oren meppen. Kan het je van harte aanbevelen.
Helaas kan ik je niet helpen....

Maak even een afspraak met één van de distr. van bijv.........

Laat je even weten wat je er van vindt?

So be it....

Het meest bizarre van dit hele verhaal is nog dat onze standpunten helemaal niet zo ver van elkaar liggen, maar er komt natuurlijk een gevoel van trots bij kijken..... :wink:
Volgens mij weet je donders hoe de structuur in elkaar steekt.
De details zijn wat minder opvallend, maar de grote lijn van een gestaffelde beloning is je natuurlijk wel bekend.
Daar is het simpele principe dat iedereen betaald krijgt naar zijn omzet.... dus de omzet van de één zit in de omzet van de ander.... dus de beloning van de één zit ook in de beloning van de ander....
Alleen splitst tegenwoordig de computer nog vóór uitbetaling de bedragen en krijgt iedereen het op de rekening gestort.

Ook de standpunten van "verkoop" aan klanten en of aan jezelf zullen niet ver uit elkaar liggen.....
De "actieve" distr. bestelt maandelijks voor € 50, 60 80 bij zichzelf, al naar gelang de grote van zijn gezin en /of bestedingspatroon ivm wat luxere artikelen....

Wanneer je een tijdje bezig bent, kun je met goed fatsoen niet voorkómen dat een aantal mensen "klant" bij je worden. IK vind de producten ECHT goed, maar je moet niet verwACHTEN DAT IEDEREEN OOK ZO ENTHOUSIAST IS OVER ELK ARTIKEL WAAR JE DAT zelf OVER BENT.
hET ZIJN GEEN TOVERMIDDELEN. (SORRY VOOR DE HOOFDL. mIJN headset leg op de CapsLock....). Gewoon goede prod. voor een goede prijs.
Mensen die daar serieus onderzoek naar doen, zullen dat beamen.
5 mensen die voor drie tientjes bij je bestellen per maand, zorgt er voor dat als iedereen dat gaat doen, je een leuk omzetje krijgt met 50 man!

De Boeken en Tapes?
Ja, er wordt wel veel aandacht aan besteed, maar zoals de oprichter van een mlm bedrijf het zegt:
"Als dat nou echt zo zaligmakend is, waarom poppen er dan niet maandelijks honderd "diamanten"' uit de organisaties....?"
En hij kan daar boos over worden, hoor!
Vandaar ook de nieuwe regel bij hen, sinds 2 jaar, dat maar een bepaald percentage besteed mag worden aan dergelijke materialen.

Verder beseffen jullie donders goed dat je elk dubbeltje maar één keer kunt uitgeven!
Gratis maaltijden verstrekken op meetings, drankjes, kermisatrakties???
Maak je geen illusies... De koek is al mooi verdeeld! :lol:
In de loop van bijna 50 jaar zijn er alleen nog maar beloningen BIJ gekomen!
Nooit er van afgehaald!

Prettige avond, SBI

jan jansen============
Berichten: 204
Lid geworden op: 09 sep 2006 02:31

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

So be it


Geplaatst op 28 Jun 2006 13:48 door So be it


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo, mlm-buster-angel,

Quote:
mrtelecom, een vriendin van mij zit al drie jaar bij Nikken, en heeft er tot nu niets aan verdiend, ondanks haar inzet en gedrevenheid.

Vraag dan eens aan haar WAAROM zij zo hardnekkig volhoud!
Ga ZELF niks verzinnen, maar vraag het haar!
Quote:
leuk trouwens dat je impliciet MLM als niet regulier bestempelt -

WAT is er "leuk" aan?
Quote:
met een reguliere baan wordt je vanaf de eerste dag betaald. En als je geluk hebt krijg je vanaf de eerste dag een auto, gezondheidszorgverzekering, pensioensparen, laptop, gsm en tankkaart bovenop. Je krijgt vakantiedagen en wordt betaald als je ziek bent.

Ik zal het doorgeven aan iedere ondernemer die ik ken.....
Hardstikke gestoord zijn ze.....!
Quote:
Een pak beter dan wat eender welke MLM biedt.

En veel cassieres bij AH hebben niet zoveel lol in hun werk, werken veel langere uren en groeien persoonlijk helemaal niet meer.
Quote:
En natuurlijk proberen sommige MLM'ers hun producten door onze strot te duwen, omdat ze stilaan het hopeloze van hun situatie inzien.

Lekkere vriendinnen heb jij.....
Quote:
geeft trouwens duidelijk aan dat het bij MLM draait om het vinden van nieuwe distributeurs, niet om het verkopen van de producten.

Bij telecom mlm krijg je inderdaad ook betaald voor het werven van anderen(die klanten aanbrengen), maar bij reguliere, producten mlm dus, krijg je alleen betaald over veroorzaakte omzet.
Quote:
In godsnaam, waarom zou ieder weldenkende verkoper concurentie inhuren?!

In Godsnaam.... denk nu even na!
Je bent ondernemer. Werkt alleen.
Je zaakt wordt groter.... Je redt het niet meer, qua tijd.....
WAT doe je?
Ga je 2 computers er bij kopen? 4 Wagens leasen? 2 Nette pakken er bij kopen? Wat vaker uit eten? Een badkamer er bij bouwen?
?? ?? ??
Ja, ja, je weet het wel!
MENSEN aantrekken! Verbazingwekkende oplossing, nietwaar?
Quote:
Eender welk bedrijf laat slechts een beperkt aantal verkopers aka distributeurs toe in een bepaalde regio. Bij MLM kunnen het er blijkbaar niet genoeg zijn.

Juist. Om het de mensen niet moeilijk te maken.
Er is hier al véél gesproken over "concurrentie".
Waarom hebben de critici alleen last van die concurrentie en mlm-ers niet? Het je nooit afgevraagd?

Nou, in Godsnaam, eerst even NAdenken voor je "feiten"vermeld, mlmengel.

So be it
En is die hier op radar vermeldde anti-mlm website van jezelf?


Wees nu gewoons eens eerlijk,mlm is voor 80% zieltjes winnen en voor 20% verkoop (waarvan een groot gedeelte aan jezelf).

That's it

jan jansen============
Berichten: 204
Lid geworden op: 09 sep 2006 02:31

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

@ mlm angel,

Er zijn mensen die werken moeten, hè!

Ik vermoed dat érg veel van die 20 vermeldingen al lang en breed hier zijn behandeld, maar zeker weten doe ik dat niet en heb ook geen tijd dat uit te zoeken.

Plaats je opmerkingen gewoon één voor één en kantel het werk niet op ons af!
En wanneer je NIET met dezelfde kul aankomt zoals:De bovenste verdient het meest, verzadigingslariekoek e.d..... dan krijg je best wel van iemand antwoord.

Suc6
So be it

Gut gut ,moet een succesvolles lmer als jij nog werken dan?
Ik ga er tenminste vanuit dat je dat bent, anders kan ik die honderden post van jou echt niet verklaren.

Succes met je geindoctrineerde geest.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

Ha, JJ,
Gut gut ,moet een succesvolles lmer als jij nog werken dan?
Ik ga er tenminste vanuit dat je dat bent, anders kan ik die honderden post van jou echt niet verklaren.

Succes met je geindoctrineerde geest.
Je geeft even een voorbeeld hoe mlm-ers op anderen schelden en anderen omlaag proberen te halen...., neem ik aan? :wink:

En voortaan even goed
quoten
, want IK vind je andere posting "onleesbaar"....

SBI

mevrouw-ik
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2006 09:56

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door mevrouw-ik »

nou voor sommige mensen hier bij deze heb ik mijn bericht weggehaald..beetje flauw dat er zo op gereageerd word...had gewoon zelf even een reactie gegeven en ik heb het dus maar weer weggehaald omdat t bepaalde mensen dus irriteert...kwam hier trouwens via google.....nooit door gehad hoe en wat alleen iemand die geld wou verdienen met niks doen nouja t is mij wel gelukt ben blij dat ik nog een beetje naiefiteit in me had heeft me toch nog aardig wat opgeleverd...maar ja t is weg gehaald en zoek maar een ander onderwerp waar je kan klagen...veel succes
Laatst gewijzigd door mevrouw-ik op 26 nov 2006 15:25, 3 keer totaal gewijzigd.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Walter van V »

hmm ziet er uit als een ouderwets pyramidespelletje, en dus wettelijk verboden....

Heeft verder niets maar dan ook niets met mlm te maken en hoort hier dus niet thuis!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

Heeft verder niets maar dan ook niets met mlm te maken en hoort hier dus niet thuis!
Gut....., meid..... :shock: , dan zijn mijn eerdere inspanningen dus tóch niet voor niets geweest........

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door joopataa »

Mevrouw -ik Dacht ik doe het in het weekend dan is er toch niemand bij de tros die deze rotzooi ( want dat is het ) eraf gooit voor maandagmorgen.En ook voor mij geld, Dit heeft helemaal niks met mlm te maken en is gewoon een ordinair piramidespelletje. Niets meer of minder dan dat. Dus mv ik, Lekker opzouten met die zooi en in ieder geval doe ik voor de zekerheid een mailtje naar de tros om deze rommel weg te halen. 8)

PIRAMIDESPEL,DUS NOG VERBODEN OOK EN ZEKER OP DIT FORUM.
SPEEL MEE EN JE WEET IN IEDER GEVAL DAT JE JE GELD KWIJT BENT!!!!!!!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door jor »

Duidelijk voor de goedgelovige en daar zijn er niet veel van in dit topic.
Een ouwe oplichterstruc.

Jor.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

Duidelijk voor de goedgelovigen en daar zijn er niet veel van in dit topic.
Dus meer iets enkel en alleen voor jezelf en Joop, de mlmScammer en misschien nóg een paar?

Maar wat is dan wél mlm? Toch ook gewoon oplichting?
Wat maakt het dan uit. Alléén de "bovenste" verdient wat! :roll:


SBI
(Prettig weekend. Had wel ff zin in een vlouwwekulletje......)

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door jor »

Quote van sbi,,, Maar wat is dan wél mlm? Toch ook gewoon oplichting?
Wat maakt het dan uit. Alléén de "bovenste" verdient wat,,




Jij zal het wel het beste weten. :D

Mario Van Mooter
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:40

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Hallo,
mag ik een beetje mee aan gedachten wisselen wat betreft dit bepaald onderwerp?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door jor »

Natuurlijk, laat maar eens wat horen.

Mario Van Mooter
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:40

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Dames en heren,
in welk jaar is Amway gesticht en wie waren de opstarters van dit programma?

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door joopataa »

Aha, een vraagspelletje!! Nu Mario,Geef het antwoord zelf maar eens voor deze keer want dat weten we echt niet. www.google.nl of natuurlijk voor de fijnproevers www.amway.startkabel.nl en zie , al je antwoorden. Of speel ik nu vals?
http://members.lycos.nl/mlmwaarheid/lf9.htm

Mario Van Mooter
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:40

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Tja, het leven is als een pijp kaneel. Alez je hebt allemaal gelijk, he?
MLM is een corrupt systeem en aan de top geraken is enkele voor degene die chance hebben, he? Zijt ge nu content?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door jor »

Quote van michaelj, ...Door mijn aangeboren talent als verkoper heb ik nog een redelijk salaris verdient, maar ik was een uitzondering. Er is zo'n topsales lijst elke week en iedereen die buiten de top 5 valt heeft gewoon slecht verdient.
+++++++++++++++++++++



Zo te zien heb je ongewild gelijk. bedankt voor je ( fijne ) bijdrage.
Mag je morgen weer op internet ? of word het de speeltuin?

Mario Van Mooter
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:40

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Jor, Jij bent degene die beter de speeltuin op gaat, jij bent gewoon jaloers op andermans sukses. Je kan er gewoon niet tegen dat er iets is dat beter werkt dan dat van u waarschijnlijk. Iedereen mag de top bereiken van mij en mijn MLM systeem is gebaseerd op "Ambitie en de wil om te werken, op de juiste plaats, op de juiste tijd en met de juiste activiteit.

samme
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 nov 2006 23:45

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door samme »

Hallo, ben me aan het orienteren om te gaan ondernemen in WIN.
Werk al zes jaar in de buitendienst verkoop en het klinkt aantrekkelijk genoeg om zelf eens wat te "ondernemen".
Een goeie vriendin doet het nou 5 maanden en vindt het erg leuk om te doen, regelmatig productenpartys, wijnproeverijen, erg gezellig.
Je betaald eenmalig 120 euro voor je eigen website winkeltje en daarna is het gewoon een combinatie van netwerken en je producten verkopen. Er is zoveel negativiteit over, ws door mensen met slechte ervaringen maar het is toch gewoon een soort winkeltje, zie het probleem niet zo. Inversteringen mogen maar hoeven niet en voor de seminars en trainingen e.d. hoef je helemaal niet te betalen, dat is bij WIN gewoon gratis. Boven die vriendin van me doen die mensen het al een jaar of drie en die krijgen echt bedragen met vijf cijfers per maand.
Denk wel dat je er commercieel voor moet zijn en tegen negativiteit moet kunnen. IK ga woensdag naar een bedrijfspresentatie in Hoofddorp en misschien doe ik het dan wel niet maar voor nu klinkt het goed en ik heb zelfs al 1 collega en een vriendin die het ook wel wat lijkt. Wat heb je te verliezen dan die 120 euro en het zijn erg goede producten ook nog. Die man van mijn vriendin is cardioloog dus die kan het weten.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door jor »

Veel plezier dan op de bedrijfpresentatie en doe de groeten aan de man van je vriend, je weet wel die cardioloog, ( weet niet wat dat met mlm te maken heeft maar goed ). 5 cijfers oei.... €0.5555.- zijn ook 5 cijfers hoor.

Gesloten