LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beginnen met MLM.

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Mario Van Mooter
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:40

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Samme,
van mijnentwege heel veel sukses en laat u door niemand uw droom stelen. Goed?

samme
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 nov 2006 23:45

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door samme »

Dank je wel Mario, dat is lief van je, dat die man van mijn vriendin cardioloog is, was even om aan te geven dat het ook zeker geen domme mensen zijn die er aan meedoen en om aan te geven dat als een cardioloog die producten goed vindt (namelijk ook voedingssuplementen e.d.) dat het wel goed zal zijn.
Die vriendin die boven mijn vriendin zit in de pyramide, want de vorm blijft pyramide maar heeft helaas een negatieve ondertoon door foute pyramides, had een bedrag van 51.000 euro binnen gekregen in één maand en een normale maand zit tussen de 10 en 20.000 euro.
Dat bedoelde ik met vijf cijfers.
Maar de mensen die negatief erover zijn zullen dat ook wel blijven en dat begrijp ik ook wel want ik was het ook maar kan het addertje (nog?) niet vinden en daarom denk ik dat ik het er gewoon op ga wagen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door mlmangel »

@Samme, via onderstaande link kan je het verslag lezen van een persoon die via haar dokter met WIN in contact is gekomen:
http://www.mlmwatch.org/01General/cummiskey.html

Het volledige verhaal, wel in het Duits, kan je lezen via: http://www.mlm-beobachter.de/mlm/unethicalsell.htm

En ook op dit forum kan je terecht voor info: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=7673&start=0)

Die informatie zal je hopelijk helpen je een mening te vormen betreffende WIN.

samme
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 nov 2006 23:45

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door samme »

Hallo,

Bedankt voor de reacties, weer genoeg om me aan het twijfelen te brengen, misschien is het goed dat mijn vriend de boel ook niet vertrouwt maar ik merk het woensdagavond in Hoofddorp wel wat je moet investeren en wat dan de kansen zijn op het "terug"verdienen.
Die Mario is zeker een rare, haha wel grappig ja die so be it!

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door joopataa »

Beste samme, Ik ben in principe een tegenstander van MLM omdat er zoveel grootspraak en overdrijving bij te pas komt. Maar wie weet als jij daar zelf naar toegaat kom je tot een ander idee en wie ben ik dan om te zeggen nee. Hou goed in de gaten de bedragen die het kost en of het in verhouding met de verdiensten is.Kijk en luister en laat het dan rustig bezinken, Teken op die avond liever nog niets en pas als jij jezelf hebt overtuigt dat het wat voor je is,( het kan heel veel tijd kosten). Neem dan een beslissing en of dat nu voor of tegen is , Ga ervoor! Veel succes Joopataa

Ps, En ja, Als ik Mario zo bezig zie verlang ik stiekem naar SBI die in ieder geval duidelijk is, of dat nu bevalt of niet. :o

Las net nog even een Quote van luCha.....11 Grote kans dat je je baan kwijt bent als je ziek bent..
-10 Geen vast uurloon
-9 Werktijden van 70 uur
-8 Dat "Be positive ****"
-7 Bond
-6 Het 'eventuele' "contract"!!!
-5 Belasting in engelse maten
-4 Kmop...Door2door?..
-3 Manipulatie..
-2 **** or be fucked (not knowing your being fucked)
-1 Carriere maken....TOTDAT DE BOM VALT...Maar dan wel bij een echt bedrijf
Aan jou om de voordelen te zoeken op de prensentieavond..

jan jansen============
Berichten: 204
Lid geworden op: 09 sep 2006 02:31

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

@ samme

Ik adviseer je om heel ver van win-ltd vandaan te blijven, sterker nog, ik adviseer je zelfs om niet naar hoofddorp te gaan.
Het is namelijk echt zonde van je tijd.
op dit forum is een draadje te vinden over win-ltd onder het onderwerp pyramidespelen.
Daar zul je lezen dat zelfs hardcore mlmers de methodes van win-ltd afkeuren en het afraden om met hen in zee te gaan.
ook kun je hier ooggetuige verslagen lezen van mensen (waaronder ikzelf) ,die meetings van win (LOSE!!) hebben bijgewoond.

Verder wil ik me bij joopataa aansluiten door te zeggen dat ook ik liever SBI hier zie terugkeren, ookal is hij soms wat ongenuanceerd, dan dat ik dat geraaskal van Mario moet lezen.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door E-nergetix »

@samme,

Neem het advies van de mensen op dit forum ten harte.

ik ben zelf een MLM'er in hart en nieren, maar wat WIN doet is mijns inziens nog illegaler als illegaal..

Het gaat ze alleen maar om poppetjes te verzamelen die "dom" genoeg zijn om veel geld te "investeren". de rest interesseert hun niet..

De mensen van WIN zijn de verspreiders van de leugen dat aan harvard MLM onderwezen wordt.. (Dit gebeurt wel aan de Fachhochschule in Hasloch Duitsland als onderdeel van een marketing les)

Een andere leugen van WIN is dat omdat ze in de PDR staan - een boekwerk voor Amerikaanse artsen - hun produkten de beste zijn...
Er zijn genoeg MLM-bedrijven die hun produkten in de PDR hebben staan..

Om je geld te sparen maak aub de rit naar Hoofddorp niet. als je daar bent geweest loop je met dit gezicht :cry: ipv :lol:

samme
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 nov 2006 23:45

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door samme »

Haha ik zei gister toevallig nog bij die bijeenkomst dat ze wel jehovas leken en volgens mij is Mario er ook zo één. Ik snap wel dat mensen zo enthousiast zijn dat ze hun "passie"willen verkondigen maar ik snap ook wel dat het vaak verkeerd overkomt bij mensen, opdringerig en daar moet je wat in dimmen Mario.
Ik heb me gister wonderwel toch ingeschreven bij dat WIN gebeuren om het zelf eens te proberen, ik heb vanwege de netwerken die ik al heb toch behoorlijk wat potentieel, ik was enthousiast over het concept. De producten zeggen me persoonlijk niet veel maar ik zie het wel veel om me heen dus toch trend producten (zoals de visolie).
Ik betaal 192 euro voor de winkelwebsite, die 5000 ga ik (nog lang) niet investeren maar kan me voorstellen dat mensen die dat geld wel hebben zoals mijn voorgangster dat wel doen zodat ze meer kans op winst hebben. Ik kijk wel hoe het loopt, ben in ieder geval best enthousiast erover.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Samme,

Gefeliciteerd of gecondoleerd met je beslissing... !?!?

Ik ben benieuwd hoe het je vergaat binnen het WIN systeem het komende jaar...

Zullen we afspreken dat we op 30.11.2007 nog eens hier samenkomen en eens kijken hoe het dan staat met de zaken?

Veel succes...

samme
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 nov 2006 23:45

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door samme »

Ja dat is goed dan ben ik gewoon even een proefkonijntje, denk wel dat de één wellicht meer succes erin kan hebben dan een ander.

Mario Van Mooter
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:40

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Samme,
veel succes met je nieuwe zaak.

samme
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 nov 2006 23:45

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door samme »

dank je Mario

jan jansen============
Berichten: 204
Lid geworden op: 09 sep 2006 02:31

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

@samme

Erg jammer dat je met die oplichters in zee bent gegaan, wees in ieder geval voorzichtig met je inleg, voor je het weet zit je er voor duizenden euro's in.

samme
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 nov 2006 23:45

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door samme »

Hai jan,

Dank je wel voor de waarschuwing maar die duizenden euros hebben we nog geen eens en mijn vriend is wel zo slim om niet in het rood te gaan staan voor zoiets. Ik wil alleen eens kijken wat er uit dat multi-levellen komt en al doe ik het een jaartje of twee, ik merk snel genoeg als ik er alleen maar geld aan kwijt raak maar ben uberhaupt niet van plan er zelf geld in te brengen. Heb gelukkig ook net een nieuwe "normale" baan dus wat zekerheid is wel fijn.

Groetjes Sammy

Mario Van Mooter
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:40

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Ik ben zelf wel al twaalf jaar aangesloten in Amway en ik ben er wel content van.

Mario Van Mooter
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:40

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

En door contacten met mijn Amway uit te bouwen, ben ik ook [/b]mijn Euphony tegengekomen en ik vind het leuk om het besef te hebben dat het beide over mijn business gaat.
Niet van de bank, niet van de staat!
Enkel en alleen van mij.
En ik doe er mee wat ik wil.

Het ligt er maar aan van hoe dat U het allemaal bekijkt. :D
Daag!

P.S. Nog vragen?

Mario Van Mooter
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:40

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Goedeavond,
dames en heren, ik ben aan het overwegen om naast mijn andere MLM activiteit er ook Euphony bij te nemen, zijn er soms hier die eventueel wat tips hebben, die me een eindje op weg zouden kunnen helpen?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

@ Mario,
zijn er soms hier die eventueel wat tips hebben, die me een eindje op weg zouden kunnen helpen?
Ja.
Ik weet zeker dat je je business beter bouwt, wanneer je hier weg blijft.
Erg veel succes gewenst.

SBI
(God zij met je!)

Mario Van Mooter
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:40

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

So be it,
bedankt. Heb jij een probleem met mij ofzo?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

bedankt. Heb jij een probleem met mij ofzo?
Helemaal niet....., maar ik denk dat je business wat harder "grows" wanneer je wat meer in je bijbel leest en wat minder vertegenwoordigd bent op dit forum.

Je hebt niemand, denk ik, nog aan het denken gezet over mlm.
Alleen maar over Mario........ :wink:

Gedenk mij maar in je gebeden.
De mensen hier, weten dat wanneer het over Radarforumleden gaat..... ik je gebeden broodnodig heb om mentaal gezond te blijven! 8)

SBI

Gesloten