LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beginnen met MLM.

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Walter van V »

Links hoort ge zeggen: Er is nog een stuk maand over op het einde van mijn inkomen.
Rechts hoort ge zeggen: Het maakt niet uit hoe lang dat de maand nog duurt, geld is er altijd.
ach dit is ook politiek (en demagogie) waar u nu zelf aan doet.... Ken mensen genoeg die links stemmen en aardig zeker zijn van riant inkomen (werkzaam in o.a. bankwezen..) Ook linkse politici draaien de hand niet om voor nogal kapitalistische uitspattingen.
En als keerzijde zijn er behoorlijk wat rechtsstemmers die geen euro hebben om de k^&* te krabben...

Als uw kennis over politiek en politici niet verder gaat dan bovenstaand, tja dan snap ik dat u een hekel heeft aan politiek en politici...
Overigens: ik heb zelf ook een hekel aan politiek..maar dat heeft een andere reden...

Zo ook heb ik een hekel aan al te godsdienstigen... Veel oorlogen met alle gevolgen van dien zijn gevoerd uit naam van God of Allah....
Daarnaast vind ik de wijze waarop mn de roomskatholieken vroeger met de gelovigen omgingen ronduit stuitend (en zeer kapitalistisch..bv aflaten verkopen..) zie ook maar wat er allemaal van gebouwd is, te beginnen bij het Vaticaan. Een al al rijkdom en pracht en praal, uiterlijk vertoon, ipv de arme onderdanen te helpen...

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door mlmangel »

Heb trouwens nog geen tegengas gehoord over de hoeveelheid véélverdieners in een mlmbedrijf en de hoeveelheid in élk willekeurig regulier bedrijf.....?
Nou, als er bij reguliere bedrijven evenveel veelverdieners zijn als bij mlm organisaties, ben je beter af bij een reguliere organisatie, daar heb je tenminste extralegale voordelen, pensioen, zekerheid van werkloosheidsvergoeding als je ontslagen wordt, zelfs een ontslagpremie. Dat heb je allemaal niet bij mlm. Op de koop toe moet je bij mlm organisaties vele uren kloppen, incl. weekends, wat bevestigd is door mlm'ers op dit forum. Dan ben je toch beter af bij een regulier bedrijf waar je beschermt ben door een CAO en/of vakbond, allerlei voordelen hebt en 35 à 40 uur werkt. En voor overuren wordt je betaald. Akkoord, je verdiend geen miljoenen, maar je hebt wel zekerheid. En die heb je niet bij MLM.

Trouwens, de hoeveelheid veelverdieners in een MLM organisatie is lager dan eender welk regulier bedrijf. Kijk maar naar VW Vorst (België), de ontslagen arbeiders lopen weg met een ontslagvergoeding waar MLM'ers slechts van kunnen dromen!
.... niet in staat bewijzen aan te voeren dat mlm niet deugd, mlm oplichting is, de producten allemaal te duur zijn, en er grote financiele slachtoffers vallen door reguliere mlm.
Dit is op dit en andere fora al uitgebreid bewezen. Een aantal daarvan kan je terugvinden via: http://www.angelfire.com/planet/mlmpage

Mario Van Mooter
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:40

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Links hoort ge zeggen: Er is nog een stuk maand over op het einde van mijn inkomen.
Rechts hoort ge zeggen: Het maakt niet uit hoe lang dat de maand nog duurt, geld is er altijd.

Walter, ik laat u en iedereen vrij in me te bschuldigen van dat ik zelfbeklag doe, maar ik doe hier mee geen zelfbeklag. Ik ben zelf al te vaak met de neus op de feiten gedrukt hiermee. Iedereen mag voor mijn part voor een baas blijven werken. Hou je baan aan bemoei je voor de rest met je eigen zaken. Wat me wel opvalt is de uren die zelfs ik heb moeten steken in een bedrijf dat niet van mij is en wat komt er in de plaats "Stank voor dank."

Nu nog eens even een vraagje of twee eigenlijk:

1; Waarom zou men gaan werken om geld te verdienen, terwijl als je het niet in de wegstaat tenminste het geld naar mij en u tracht toe te rollen?
2; Waarom bijv: Je eigen tevreden stellen met enkele druiven per maand, terwijl je met een druif naast een wijngaard staat? Wetende van jezelf dat je die keus hebt.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door mlmangel »

Mensen die hun eigen oordeel van een product niet vertrouwen zijn niet volwassen!!!
Juist, ik heb via via de producten van Nikken gebruikt, ze hebben niet de werking die Nikken beweerd dat ze hebben omwille van de magneten en andere hocus pocus die erin verwerkt zit. Oplichterij is het, niets meer!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

Nou, als er bij reguliere bedrijven evenveel veelverdieners zijn als bij mlm organisaties, ben je beter af bij een reguliere organisatie, daar heb je tenminste extralegale voordelen, pensioen, zekerheid van werkloosheidsvergoeding als je ontslagen wordt, zelfs een ontslagpremie. Dat heb je allemaal niet bij mlm.

Af en toe kun je toch van die vreemde conclusies trekken, Spammer....... :roll:
Op de koop toe moet je bij mlm organisaties vele uren kloppen, incl. weekends, wat bevestigd is door mlm'ers op dit forum. Dan ben je toch beter af bij een regulier bedrijf waar je beschermt ben door een CAO en/of vakbond, allerlei voordelen hebt en 35 à 40 uur werkt. En voor overuren wordt je betaald. Akkoord, je verdiend geen miljoenen, maar je hebt wel zekerheid. En die heb je niet bij MLM.
Wat een oeverloos duf verhaal man....
DIT is voor de meesten de realiteit:

DIEGENEN onder ons die nu voor anderen werken hebben een beperkte kans om invloed uit te oefenen in kwesties zoals:
-de zekerheid van het hebben van een baan
-de mogelijkheid voor verdere groei van inkomen
-het vooruitzicht op werk op meer gevorderde leeftijd
-de inkomsten na pensionering enzovoorts.

Deze kwesties worden niet door óns bepaald maar door onze werkgever, de vakbond of de regering.
In deze gevallen zijn wij als werknemer niet meester over onze eigen financiële toekomst.
Indirect bepalen buitenstaande factoren zelfs vaak hoeláng we op vakantie mogen en zelfs waarhéén we op vakantie mogen!
-Is het niet vaak zo dat het salaris de bestemming bepaalt en de werkgever de lengte van de vakantie?
-En wie bepaalt in feite hoe laat de wekker moet aflopen op werkdagen……?
-En heeft men echt beseft dat bij de beroepskeuze automatisch ook een bepaalde levensstijl en inkomen hoort?
-En als we met pensioen gaan, kunnen we dan écht doen en laten wat we willen?

Wij kunnen niet verwachten financiële zekerheid te verkrijgen, laat staan financiële onafhankelijkheid, zolang we uitsluitend steunen op het inkomen verkregen door het werken voor ánderen.

(VOOR diegenen onder ons die nu als zelfstandige werken is het probleem in menig opzicht nog veel groter.
De vaardigheden die nodig zijn om als zelfstandige te werken worden niet onderwezen op school.)

Er zit maar één ding op…., wanneer je méér UIT het leven wil halen….
zul je er éérst meer IN moeten stoppen!!!!
Trouwen
s, de hoeveelheid veelverdieners in een MLM organisatie is lager dan eender welk regulier bedrijf.
Klets toch niet zo stom uit je nek, man...... :shock:
Kijk maar naar VW Vorst (België), de ontslagen arbeiders lopen weg met een ontslagvergoeding waar MLM'ers slechts van kunnen dromen!
Daar werken dus ook zo'n 4.000 man die iets van 2 ton per jaar verdienen?
Laat je nakijken...... :lol:
Dit is op dit en andere fora al uitgebreid bewezen. Een aantal daarvan kan je terugvinden via: http://www.wateenkul.com/planet/mlmpage
Er is nog nooit wat "bewezen" tegen mlm en al helemaal niet op die baggersite van je!

Je kunt je beter er eens een keer in verdiepen ipv verhaaltjes over te nemen....

SBI

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

http://www.mlmwatch.org voor de waarheid en niets dan de waarheid.

Gesloten