LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Crypto 300 Club: trap er niet in

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Bitcoinsaltcoinsnl
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2018 12:17

Crypto 300 Club: trap er niet in

Ongelezen bericht door Bitcoinsaltcoinsnl »

Hoi iedereen,

Ik lees de laatste tijd in veel groepen op Facebook, Telegram en Twitter dat mensen investeren in "Crypto 300 Club". Mensen krijgen commissie als andere mensen lid worden via hun referal/affiliate/partner link. Na nader onderzoek blijkt het een grote scam. Betalingen worden niet gedaan door opbrengsten van hun "crypto traders", maar door de inleg van nieuwe leden.

[Tekst verwijderd]

Hun teamfoto is zelfs gestolen van een Braziliaans bedrijf. Pas dus goed op en trap er niet in! Ook al beloven bekenden je gouden bergen. Het is een grote ponzi scam. Ik ben blij dat ik hier niet inzit. Zit je er wel in, ga dan zo snel mogelijk weg! Het lijkt erg op Bitconnect (een ponzi waarmee zelfs veel BN'ers veel geld hebben verloren). Ook Opgelicht!? heeft hier aandacht aan besteed.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 dec 2018 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link met onvoldoende inhoudelijke relevantie

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Crypto 300 Club: trap er niet in

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Zoals u zegt, het staat op feestboek, het zal dus wel waar zijn. Zo lang mensen dat nog denken is het waarschuwen onnodig. Daarbij, mensen gaan ook achteraf pas kijken wat ze gedaan hebben. Met de woorden gratis, korting en snel geld krijgen schakelt het denkvermogen uit.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Crypto 300 Club: trap er niet in

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Beetje minder op die zogenaamde sociale media zitten wil ook nog wel helpen. Lees een boek.

Ivo.w
Berichten: 1754
Lid geworden op: 18 feb 2018 12:07

Re: Crypto 300 Club: trap er niet in

Ongelezen bericht door Ivo.w »

Als een bedrijf met jouw geld héél makkelijk héél veel meer geld kan creëren voor jou, dan is dat in 99,99% van de gevallen te mooi om waar te zijn.

Immers: iemand die weet hoe hij uitzonderlijk hoge rendementen kan halen op korte termijn, zal daarvoor toch vooral zijn eigen vermogen inzetten? In plaats van zijn eigen vermogen uit te geven aan uitgebreide reclamecampagnes om zogenaamd iedereen mee te laten profiteren.

Dat laatste, iedereen mee laten profiteren, is trouwens volstrekt onmogelijk. Daar waar mensen winsten boeken, zien altijd anderen hun vermogen slinken. Dat hoeft niet slecht te zijn, immers meestal staat er een product tegenover. In ruil voor 2 euro 50 van mijn vermogen krijg ik een heerlijk brood van de bakker en kan ik mijn honger stillen. Alleen in geval van bijzondere rendementen op 'de gouden belegging' moet je je afvragen waar de winst vandaan komt.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Crypto 300 Club: trap er niet in

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik heb het wel eens aan een "propagandist" gevraagd aan de hand van een soort Venn-diagram, een cirkel met daarin wat stippen. De cirkel is de wereld van het spel (daar ging het om), met alle regels en voorwaarden. De stippen zijn de deelnemers die geld inleggen.
Hoe kunnen alle deelnemers dan geld verdienen? Wat de een wint, verliest de ander. Het kan dus niet.

Het antwoord van de propagandist was overigens heel grappig: Dat verhaal van jou snap ik niet en het klopt ook niet, want het kan wel. Kijk maar, hier staat het.

Toen restte mij niets anders dan mijn kaas te laten rusten.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Crypto 300 Club: trap er niet in

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik ga voor sprookjes wel naar de Efteling, ook niet goedkoopste maar beter dan deze onzin.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Crypto 300 Club: trap er niet in

Ongelezen bericht door Revoked »

Bitcoinsaltcoins schreef:Ik lees de laatste tijd in veel groepen op Facebook, Telegram en Twitter dat mensen investeren in "Crypto 300 Club". ...
Grappig. Ik zie dat nergens. En zeker niet op Telegram. Blijkbaar blijft u rondhangen in de contreien waar u juist voor waarschuwt. Apart.

Gesloten