LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] definitie MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door mlmangel »

When you do a bit of research, you will never be in danger of losing lots of money.
Hier ben ik het volledig mee eens, heb je interesse in MLM, ga op onderzoek uit, het kost je niets, en kan je een hoop geld schelen!
Nee. Je vindt het gewoon oplichting.
Dat is mijn mening. Aan anderen raad ik aan op onderzoek te gaan, en de volledige thread hier te lezen, en dan zelf hun besluit te nemen betreffende MLM.
Wanneer ik aan honderd mensen vraag of ze betaald worden naar wat ze waard zijn, beginnen 99 mensen te glimlachen!!!
Ja natuurlijk, niemand is tevreden met zijn loon, iedereen wilt meer.

Trouwens, het is verbazend dat je, daar waar ik je gelijk geef, je er toch nog op terugkomt, en op de koop toe mijn woorden verdraaid! Onbegrijpelijk :roll:

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door Henrice »

Ben je het wel met me eens dat ook vaak de meest bizarre argumenten worden aangevoerd TEGEN mlm
De soep wordt nooit zo heet gegeten als opgediend.

De hele discusie rond mlm heeft wel wat bizars en de objectiviteit is vaak ver te zoeken.
Soms heeft het wat weg van de discussie of iedere moslim een potentiele terrorist is.

De stelling dat iedere mlm er een oplichter is , is net zo ver gezocht als dat iedere fabrieksarbeider een zielige , domme loonslaaf is die wordt uitgebuit.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door mlmangel »

De stelling dat iedere mlm er een oplichter is , is net zo ver gezocht als dat iedere fabrieksarbeider een zielige , domme loonslaaf is die wordt uitgebuit.
Hier ben ik het volledig mee eens, niet elke mlm'er is een oplichter, een klein aantal slechts. De anderen zijn slachtoffers...


sobeit, je poging me ongeloofwaardig te maken door voortdurend te beweren dat ik lieg, misleid en dergelijk, is zo doorzichtig dat het ongeloofwaardig is. Trouwens, eenieder die dit forum leest, kan zelf bepalen wat ze over mlm of mij denken. Daar hebben ze jou echt niet voor nodig. En ook over jou kunne ze zich dan een beeld vormen; Welk, dat laat ik aan hen over, dat ga ik niet bepalen. Best kan iedereen dit zelf onderzoeken, als ze al interesse hebben...

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door Henrice »

De anderen zijn slachtoffers...
Zo zou ik dat kunnen zien.

Als ik er van uit ga dat deze slachtoffers niet wisbekwaam , onderontwikkeld, verstandelijk gehandicapt of anders niet helemaal snugger zijn.

Die zijn er natuurlijk wel maar ga ze dat maar eens vertellen.

Ik probeer mlm niet anders te zien dan de b.v. de autohandelarenbranche of de verkoper van waterbedden.

Deze slachtoffers zijn vaak mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is.

Het blijft een lastige opgave om een verkoper zijn gehaaidheid te verwijten en een consument zijn domheid.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door So be it »

Hier ben ik het volledig mee eens, niet elke mlm'er is een oplichter, een klein aantal slechts. De anderen zijn slachtoffers...
En hier ben ik het dan weer volkomen mee eens! :lol:
De anderen zijn inderdaad slachtoffer van de scammers die het enthousiasme stelen van mensen die héél even ...., misschien een mogelijkheid zagen te onsnappen aan een bestaan zonder interessante carrieremogelijkheden....! :cry:

mlmscammer, je poging je te verweren tegen de terechte beschuldighing dat je liegt, misleidt en dergelijk, is zo doorzichtig dat het ongeloofwaardig is. Trouwens, eenieder die dit forum leest, kan zelf bepalen wat ze over mlm of over jou denken. Daar hebben ze jou echt niet voor nodig. En ook over jou mij ze zich dan een beeld vormen; Welk, dat laat ik aan hen over, dat ga ik niet bepalen. Best kan iedereen dit zelf onderzoeken, als ze al interesse hebben...

Succes....
En als jij stopt met generaliseren, houd ik er mee op je terug je hoek in te knuffelen! :D

So be it
(Je was vergeten te spammen,
Leugens en bedrog op www.mlmangel.nl.......)

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door mlmangel »

Wat is MLM?
Het succes van netwerkmarketing ligt in een combinatie van een aantal factoren. Het is niet realistisch om te denken dat je met netwerkmarketing snel rijk kunt worden. Het is gewoon hard werken.

In beginsel zijn je inkomsten laag, door te bouwen aan een netwerk van zowel klanten als medewerkers kun je een passief inkomen opbouwen. Dit passieve inkomen kan snel groeien, in diverse presentaties wordt dat nogal eens aangedikt alsof iedereen met netwerkmarketing rijk kan worden.

Natuurlijk..het kan, maar in de praktijk zijn het slechts een paar enkelingen die er echt rijk mee zijn geworden.
BRON: http://mlm.adviseert.nl/

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Het klopt toch wat er staat?

Voor mij is dat de definitie van MLM...

Kan jij het eerlijker neerzetten?

Prettig weekend. Ik ga onderweg naar Mainz voor een lekker weekend nieuwe collectie, show, dans, entertainment etc...

Alex van Breemen

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door S. »

Goedenmorgen :D,

Ik had eerder deze 'definitie' uit de info weten te peuren:
MLM is een soort besloten inkoop/verkoop groep,
waarbij winst maken met verkoop voorop staat,
en een ieder de vrijheid heeft om binnen een opzegtermijn
kosteloos lidmaatschap op te zeggen.
Instapgelden moeten in verhouding staan met het
te verkopen product en reële haalbare winst.
Want zo'n definitie moet toch ook omschrijven waar het nu precies om gaat?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door So be it »

mlmscammer,
Natuurlijk..het kan, maar in de praktijk zijn het slechts een paar enkelingen die er echt rijk mee zijn geworden.
BRON: http://mlm.adviseert.nl/
Misschien net zoveel (5%) als in het normale leven?
En de rest verdient dan helemaal NIKS? :roll: An me hoela! :wink:

Pleeg dan éérst maar eens een keer serieus onderzoek, en Han helemaal!

So be it

Mario Van Mooter
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:40

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Hey
:oops: Ik mis jullie wel hoor, mag ik er terug bij. Ik zal braaf zijn.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door jor »

Natuurlijk mag dat Mario, Welkom terug zal ik maar zeggen. :wink:

Jor.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door So be it »

In je bed gepiest, Jor... of ben je zo vroeg gaan vissen???

SBI:lol:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door Maarschalk »

jve/sobeit, als je nu echt niks zinnigs te melden hebt, hou dan gewoon je smoel.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door So be it »

jve/sobeit, als je nu echt niks zinnigs te melden hebt, hou dan gewoon je smoel.
Bespeur ik enige irritatie, Pien????

Volg je eigen raad eens op en speel niet alleen maar op de man, Pien.....!

So be it......

(Denk nou gewoon eens na, man.....
Ik weet dat we je tot wanhoop drijven, maar mlm-ers zijn zéér vergevingsgezind hoor!!!
Per slot van rekening moeten we het hebben van mensen zoals jij, toch?
De wat "zwakkeren" in onze maatschappij??:wink:)

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ach SBI, je opmerking was niet relevant, en op de man gespeeld. Je zet er dan wel een smiley achter, maar humor was het zeker niet.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door So be it »

Ach SBI, je opmerking was gewoon niet relevant.
Klopt.
Het was een grapje, richting Jor....
Maar dat had je niet door???

En relevant?

Sinds wanneer vinden jou vriendjes dat belangrijk???

Ik vind jou een klein ettertje, maar jij probeert tenminste nog met iets aan te komen wat jij "ter zake" vindt....

SBI :wink:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door mlmangel »

Jij vindt het grappig, de rest vind het een wansmakelijke, op de man gespeelde opmerking. Gewoon zielig dat jij dat soort humor leuk vindt. Ga toch nog wat supplementen slijten aan de buurvrouw, heeft ze ook iets aan haar oude dag. Hoewel, het arme mens, zit ze met een leurder opgezet.

Ene, ik vind je geen etter, gewoon een ordinaire loser die mensen oplicht. Nog een fijne dag, meneer deur-aan-deur verkoper ...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door So be it »

Jij vindt het grappig, de rest vind het een wansmakelijke, op de man gespeelde opmerking. Gewoon zielig dat jij dat soort humor leuk vindt. Ga toch nog wat supplementen slijten aan de buurvrouw, heeft ze ook iets aan haar oude dag. Hoewel, het arme mens, zit ze met een leurder opgezet.

Ene, ik vind je geen etter, gewoon een ordinaire loser die mensen oplicht. Nog een fijne dag, meneer deur-aan-deur verkoper ...
Hmmmmm, eigenlijk zou Jor moeten beslissen of hij het een grapje vond......
IK in elk geval wel..... Om 05,00 uur posten??? Best wel kans dat hij ging vissen.....:lol:

Fijne dag, scammer.....

SBI

Mijn buurvrouw is 26 jaar..... :shock: Oude dag?? Tuuttuut.....

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 07 Okt 2007 13:42 door So be it


--------------------------------------------------------------------------------


Hmmmmm, eigenlijk zou Jor moeten beslissen of hij het een grapje vond......
IK in elk geval wel..... Om 05,00 uur posten??? Best wel kans dat hij ging vissen
Ik ben door het vroegere horecaleven inderdaad altijd een tikje vroeg op. En ik vond het niet erg. :wink:

Jor.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: definitie MLM

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ok, achteraf bekeken was die opmerking niet echt grof. Maar wel typisch SBI dat hij met een totaal irrelvante opmerking komt, én op de man speelt, terwijl iemand gewoon terug komt "piepen" op het forum.

Gesloten