LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dit wordt een succes!!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Pruim »

to Jor, e.a.
Het is zo eenvoudig, Jor. Ik heb het envelopje niet voor JanDokie er opgezet.. En zo lang ik het exclusief kan houden, doe ik dat.
Dus jij wilt e-mail adressen verzamelen, en dan krijgen we heel misschien een of ander linkje? Ik wil ook graag weten met wie ik te maken heb voordat ik mijn e-mail adres ga geven. En een anonieme naam op een forum vind ik nou niet bepaald een aanrader om zomaar mijn e-mail aan bekend te maken.
En er is wel degelijk het een en ander op Google te vinden.
Fantastisch. Mogen we dan nu misschien weten met welke zoektermen we dat wondermiddeltje kunnen vinden? Valt namelijk niet mee om iets te vinden over een geweldig brandstofbesparings middeltje dat al in heel noord en zuid amerika een doorslaand succes is.
En sinds wanneer is dat eigenlijk een succes. Ik ben namelijk net een paar dagen terug vanuit Houston, Texas, maar daar heb ik echt niemand over een geweldig succesvol brandstofbesparend, uitsluitend via het geweldige MLM-principe verkrijgbaar middeltje gehoord. En dat terwijl toch iedereen distributeur zou willen worden met zo'n geweldige win-win kans.

Echter dit brandstofproduktl, is zo geweldig, en de vraag er naar is zo groot, dat de produktie het niet aan kan en daar wordt momenteel van alles aan gedaan. De distributie staat dan ook stil voor Europa.
Nogmaals, waarom wordt er dan zo geheimzinnig over gedaan? Geef gewoon de naam van het product en de TNO-nummers.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ik heb een enveloppe staan achter mijn nickname, stuur je me de link naar de TNO staat waar jou wondermiddel op staat beschreven?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

Een deelnemer aan deze discussie stuurde me per e-mail onderstaande: "MLM is momenteel big booming aan het worden in Europa. Dit in navolging van de VS. In Z.O Azie bestaatt 70% van de economie uit MLM."

Nou, als mlm zo big booming aan het worden is in Europa, waarom verschijnt er dan niets over in de media? Met een slabakkende economie zou je toch verwachten dat een big booming industrie zeker in het nieuws zou komen.

In navolging van de VS?! Daar bestaat het al pakweg 60 jaar onder de naam MLM of networkmarketing, is het nooit booming geweest en amper van de grond gekomen, ongeacht wat de mlm'ers mogen beweren. De absolute cijfers van bedrijven als Amway of Nikken zijn misschien wel indrukwekkend, maar vergeleken met andere industrieen vervallen ze in het niets. En als je hun omzet deelt door het aantal deelnemers, zie je dat ze bitter weinig verdienen. Maar goed, die discussie hebben we al gehad on de topic betreffende Amway.

En dan die laatste opmerking over MLM in Azie. 70% van de economie zou op mlm draaien!? :shock: Waar haalt die man het?? :roll:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

En waar blijft de link naar die TNO studie eigenlijk??

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Econometrist »

En ik ga er totaal niet ontwijkend mee om. Een ieder kan toch gebruik maken van het envelopje.
Zo, bij mij staat ook een envelopje. Graag ontvang ik een cc van de mail in antwoord op de voorgaande vraag.

Maar ik begin zo langzamerhand het vermoeden te krijgen dat het begint door te dringen dat het succes wel eens wat minder kan gaan worden dan gehoopt, en dat de business wel eens wat minder booming zou kunnen zijn dan wordt voorgesteld. Onze vastgoedman had al eerder de arena verlaten en nu lijkt ook lurreg niet zo happig meer om het concept te promoten. En verder lijkt de reservebank aan de mlm-kant alweer leeg te zijn.

Het is toch altijd weer frappant hoe een simpele vraag naar ondersteunende documenten waar de mlm vertegenwoordigers zélf over begonnen zijn de rust op het forum terug brengt als diezelfde vertegenwoordigers als een hazewind de nooduitgang opzoeken.
We hadden het al gezien bij de beursgang van eufony en novalusus, de start van agloco, en nu dus ook bij de pilletjes voor in de tank. Aan de naam van de onderneming zijn we nog niet eens toegekomen en het lijkt al de bietenbrug op te zijn gegaan. Als gevolg van het succes in de Amerika's, jaja...

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 21 Mei 2008 05:09 door Lurreg

to Jor, e.a.
Het is zo eenvoudig, Jor. Ik heb het envelopje niet voor JanDokie er opgezet..
Nu vooruit dan, ik heb je een emailadres gegeven en verwacht daar alle uitleg inclusief de links naar de TNO-rapporten.

Mvg jor.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Pruim »

Nou, al drie e-mail adressen, Nu moet het toch bekend kunnen worden om welk wondermiddel het gaat.

Lurreg
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 mei 2008 18:42

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Lurreg »

To Jor, ik kan geen e-mail van je vinden om uitleg te geven, maar op elke reaktie welke ik ontvang, stuur ik netjes antwoord en de links. Net zoals ik al links heb doorgegeven aan de mensen die dit forum volgen en gevolgd hebben Alleen daar heb ik niets meer van vernomen. Niet per mail of via dit forum. Jammer! Het zal toch wel indruk gemaakt hebben.

Tot zondag, want dan heb ik weer tijd en weet ik meer. Krijg iedere dag e-mails uit de VS met de nieuwste ontwikkelingen en naar het er uitziet is de pre launche toch over een paar weken.
gr. Lurreg

PS: Als ik het adres zou weten van je Horeca zaak, waarover je het gehad hebt, wil ik daar zeker een keer een bak koffie halen. Lijkt me reuze gezellig.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Econometrist »

maar op elke reaktie welke ik ontvang, stuur ik netjes antwoord en de links. Net zoals ik al links heb doorgegeven aan de mensen die dit forum volgen en gevolgd hebben
Nou, niet allemaal kan ik je vertellen. Ik ben er blijkbaar tussendoor geglipt, want ik heb niks van je mogen ontvangen. Maar ik ga ervan uit dat dat snel rechtgezet wordt.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

Krijg iedere dag e-mails uit de VS met de nieuwste ontwikkelingen en naar het er uitziet is de pre launche toch over een paar weken.
En ja hoor, weer een MLM die in pre launch zit. Zoals zovelen die hier de revue hebben gepaseerd, en waarvan je na een aantal maanden niets meer over hoort... :roll:

Wedden dat Jaap over een aantal weken, laat ons gokken zo ergens eind juni, zal melden dat de lancering in Europa weer maar eens is uitgesteld?!
... maar op elke reaktie welke ik ontvang, stuur ik netjes antwoord en de links. Net zoals ik al links heb doorgegeven aan de mensen die dit forum volgen en gevolgd hebben ...
Nou Jaap, ik heb nog niet ontvangen hoor. Wanneer stuur je mij die TNO links?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Dit soort verhalen verschijnen eens per jaar op dit forum. Daarna word het stil en dan begint het weer.Lees dit verhaal uit 2007 en je ziet ook daar een geweldig besparend produkt via mlm te verkrijgen.
Geplaatst op 13 Aug 2007 19:08 door rtbhietkamp


--------------------------------------------------------------------------------

Een tijd geleden gebruikt ik mpg-caps voor mijn auto. ik bespaar nu ruim 14% brandstof per tank. mijn auto loopt er ook veel beter op. Ook minder uitstoot. De garage waar ik mijn auto een onderhoudsbeurt liet doen was zeer verrast. ik hoef dus geen roetfilter!! Nu las ik ook dat ze E.P.A gekeurd zijn. Dus mijn garantie vervalt niet. En ik las dat ze ook gecontroleerd worden door FTC. Dus alles wat ze schrijven op hun site klopt. Daarbij las ik de vele test rapporten van zeer goede betrouwbare bedrijven. Dus ik besloot om ook in deze Business te stappen en verdien er nu aardig aan.
Waar blijven nu die links naar de oa TNO-rapporten? Ondanks je mooie woorden heeft nog niemand die ontvangen kennelijk. Je verwacht toch niet dat ik opnieuw een emailadres stuur? 1 waar spam op te verwachten is vind ik genoeg.En ja, dit zal wel HEEL iets nieuws zijn.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Na alle pogingen om bestaande auto's zuiniger te laten rijden blijkt er nu een product te zijn dat echt werkt. De MPG CAP.
Een pil die je in je benzinetank doet en die je een brandstofbesparing oplevert van minimaal 10%.
Een pil die niet alleen zorgt voor een betere verbranding maar tevens de motor beschermt, de prestaties met 30% verhoogt en zorgt voor schonere uitlaatgassen, 75% minder uitstoot. Kortom een pil die je brommer.auto, motor, boot, tractor en vrachtwagen zuiniger en milieuvriendelijker maakt.!

De pillen zijn inmiddels getest door de EPA, TUV en BOSCH en hebben een brandstofbesparing aangetoond van 10 - 15 %.!!!!!!!

FFI is een Amerikaanse organisatie die dit product op de markt brengt.Zij doen dit niet via de detailhandel maar via individuele distributeurs.
Door gebruik te maken van Netwerk-Marketing geven ze de individuele, onafhankelijke distributeurs de mogelijkheid om via verkoop van het product enerzijds en via het verwerven(sponsoren) van nieuwe distributeurs anderzijds een extra inkomen te verkrijgen.

Ik noem 4 redenen waarom het de moeite waard is om de site verder te bekijken en te overwegen om mee te doen.

1. Een ideaal en betaalbaar product met bewezen werking.
2. Een krachtig netwerksysteem met hoge winstmogelijkheden
3. Een degelijke organisatie met groeipotentie
4. Een lage per direct winstgevende investering
Met dank aan google.nl www.indah.myffi.biz

Pas op het geluid. Natuurlijk zal dit wel weer iets anders zijn maar de kreten en de verkoopmethode zijn gelijk.

Lurreg
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 mei 2008 18:42

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Lurreg »

to jor,
heb de site bekeken en ziet er goed uit. En wat nu? Ik wil hier instappen, zonder meer , Kan wel naar je toekomen als je wilt. Zie voorgaande mail.
Morgen kom ik met de laatste ontwikkelingen van ons produkt, want die ga ik er wel bij houden, net zoals die andere produkten die ik heb.
Dit is het forum,genaamd; Dit wordt een succes. En brandstof is een succes, nu het naar de 5dollar een gallon gaat lopen.
Ik wil dit ff kwijt: De garnalenvloot vaart nu momenteel om de 2 wkn. uit. Dit om brandstof uit te sparen. Een beetje kotter verbruikt €30.000 aan diesel per week. De vis wordt duur betaald.
Lurreg

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 24 Mei 2008 19:51 door Lurreg

to jor,
heb de site bekeken en ziet er goed uit. En wat nu? Ik wil hier instappen, zonder meer , Kan wel naar je toekomen als je wilt. Zie voorgaande mail.
Ik volg het even niet meer. Je ziet de site voor het eerst? Naar mij toe komen zit ik helaas echt niet op te wachten, ik gruwel van nodeloos geheimzinnig doen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 24 Mei 2008 19:51 door Lurreg
Ik wil dit ff kwijt: De garnalenvloot vaart nu momenteel om de 2 wkn. uit. Dit om brandstof uit te sparen. Een beetje kotter verbruikt €30.000 aan diesel per week. De vis wordt duur betaald.
Lurreg
En de garnalenvloot die internationaal actief is zou dan nog nooit gehoord heben van bv hun amerikaanse collega's welk voordeel er te behalen is? Deze vissers zijn echter veel te slim om in dit soort zogenaamde wondermiddeltjes te geloven.

Mvg Jor

Zonder verdere directe links van jou zijde over de TNO-rapporten is je info waardeloos en nog achterhaalt ook.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

En de garnalenvloot die internationaal actief is zou dan nog nooit gehoord heben van bv hun amerikaanse collega's welk voordeel er te behalen is?
Maar Jor toch, je hebt er niets van begrepen... Die garnaalvissers varen zover niet!! :lol:

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Pruim »

Lurreg,
Toevoegingen aan mijn brandstof deed ik 30 jaar geleden al. Schonere motor, minder verbruik, minder uitstoot.
Bewijs graag.
In China wordt het van overheidswege, in bepaalde gebiedsdelen al aan de brandstoffen toegevoegd bij de benzine pomp.
Bewijs graag.
Ik wees het forum er op dat er een MLM-bedrijf is waar de inroll voorlopig gratis is, alleen moet dat nog starten. Maar het heeft te maken met brandstoftoevoeging. 30% minder uitstoot, 5 tot 18 procent zuiniger rijden, te gebruiken in elke motor etc.
bewijzen graag dat er 30% minder uitstoot is enz.
Zo nu even een reaktie op de 32% van Jor. Er is geen sprake van 32% brandstofbesparing, maar van 30% emissie. De besparing is 8 tot 18% en met een TNO certificaat. alleen te verkrijgen via de distribiteur. Daar kan ik nix aan doen, Jor. Maar het werkt echt.
Ben nou toch wel erg geinteresseert in dat TNO certificaat.
Het is een TNO gecertificeerd produkt en het komt eind mei vrij voor de MLM.
Mooi man, een TNO gecertificeert product. Geef daar nou eens wat meer informatie over. Er is toch niets geheims aan een TNO certificering? Of is die certificering er stiekum toch niet?
Ik heb een envelop staan, zodat je me eventueel een mailtje kan sturen, dan kunnen we misschien telefonisch contacten, en de linken geven.
Dit forum is immers niet bestemt voor commerciele linken en bovendien eind deze maand komt het los.
Daarom is het even veiliger om er zeer zorgvuldig mee om te springen.
Je hebt nu al 3 e-mail adressen gehad, maar nog niemand daarvan heeft die links mogen ontvangen.
De besparing is 8 tot 18% en met een TNO certificaat.
En alweer beweer je dat. Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over dat TNO certificaat?
Ik heb al eerder vermeld via dit forum, dat ik een envelopje heb staan. Dan kan ik via e-mail de link geven van de site, want daar staat een Pps en daar kun je het nummer vinden van het TNO report. Ik ben niet degene die deze stelling gaat verdedigen. De Company heeft voor diverse raporten van TNO-onderzoeken duizenden euros betaald en dan mag je aannemen dat wanneer dit een en ander geplaatst wordt door een hele grote fabrikant, geen fake mag betekenen.
Zoals eerder gemeld, je hebt al 3 e-mailadressen gehad. Waarom hebben deze mensen dan nog steeds niet dat, inmiddels befaamde, nummer van dat TNO report?
En ik ga er totaal niet ontwijkend mee om. Een ieder kan toch gebruik maken van het envelopje.
Als je er niet ontwijkend mee om gaat, waarom geef je dan niet de gevraagde informatie?
Het TNO certificaat bevat registratie codes die gerelatifeerd zijn aan deze brandstof toevoeging en staan op het internet.
Waar dan?
Het een en ander zou eind mei op de markt moeten komen, maar door de enorme vraag naar dit produkt in Mexico, V.S. en Canada is zo groot, dat de produktie voor Europa stagneerd. Maar dat het komt staat vast.
Ik breng meer tijd in de VS rond dan in Nederland. Ondanks die énorme vraag daar, heb ik er nog niemand over gehoord. Over welke staten heb je het dan in de VS. Oh ja, in Canada (Montreal, Quebec, Three Rivers en Hamilton) heb ik ook nog niemand gehoord over dit geweldige product. Mexico weet ik niet, is een groot land natuurlijk, en ik ben alleen maar in Veracruz geweest het afgelopen jaar.
Google je even naar de certificaten van TNO.
Vervelend hè, dat gezeur over die TNO certificaten die nog niemand heeft kunnen vinden.
Het is zo eenvoudig, Jor. Ik heb het envelopje niet voor JanDokie er opgezet.. En zo lang ik het exclusief kan houden, doe ik dat.
Blijkbaar staat dat envelopje er wel voor JanDokie?
En er is wel degelijk het een en ander op Google te vinden.
Vertel,vertel. De zoektermen graag, die ik het beste kan gebruiken.
To Jor, ik kan geen e-mail van je vinden om uitleg te geven, maar op elke reaktie welke ik ontvang, stuur ik netjes antwoord en de links. Net zoals ik al links heb doorgegeven aan de mensen die dit forum volgen en gevolgd hebben Alleen daar heb ik niets meer van vernomen. Niet per mail of via dit forum. Jammer! Het zal toch wel indruk gemaakt hebben.
Je hebt het e-mailadres ondertussen van Jor, mlmangel en econometrist. En die hebben nog steeds die links niet. Dus wat je hier hebt geschreven komt niet echt geloofwaardig over.
nu het naar de 5dollar een gallon gaat lopen.
Wat voor gallons, engelse of amerikaanse? En wat hebben wij in Nederland met gallons te maken. We gebruiken het metrische stelsel hier, en dan hebben we het over liters.
Een beetje kotter verbruikt €30.000 aan diesel per week. De vis wordt duur betaald.
Een kotter verbruikt 30000 euro aan diesel in de week? Dan is zo'n kotter een heel stuk zuiniger geworden met de huidige brandstofprijzen. je krijgt voor 30000 euro toch de helft minder brandstof dan een jaar geleden.
Brandstof verbruik op een schip gaat in tonnen per dag en niet in een bedrag per week.
Maar ik wil je best wat info geven over de prijzen hoor. Gasolie (diesel) kostte een jaar geleden zo'n 550 dollar per ton, en nu ongeveer 1050 dollar per ton. Ik ben de nodige jaren werkzaam geweest in de scheepvaart, en zijdelings heb ik er nog veel mee te maken. En als er zo'n wondermiddeltje zou bestaan, dan zou het in de scheepvaart allang worden gebruikt. Want jij haalt wel een garnalenkottertje aan die een paar ton per dag verbruikt, maar wat te denken van de grote jongens die 110-130 ton per dag verstoken. Die zouden maar wat blij zijn met zulk een wondermiddeltje, waarmee ze zomaar tot 15% kunnen besparen, en dan nog de verminderde uitstoot, zodat de schepen zonder dure investeringen zomaar aan de seca-eisen kunnen voldoen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 23 Mei 2008 22:00 door Lurreg

To Jor, ik kan geen e-mail van je vinden om uitleg te geven, maar op elke reaktie welke ik ontvang, stuur ik netjes antwoord en de links. Net zoals ik al links heb doorgegeven aan de mensen die dit forum volgen .

Tot zondag, want dan heb ik weer tijd en weet ik meer. Krijg iedere dag e-mails uit de VS met de nieuwste ontwikkelingen en naar het er uitziet is de pre launche toch over een paar weken.
gr. Lurreg
De zondag kwam en ging zonder reactie.Het is duidelijk dat niet alleen ik maar ook de rest ondanks je belofte's geen relevante info of links hebben ontvangen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

VERNIEUWENDE KATALYTISCHE EN PETROCHEMISCHE TECHNOLOGIE WETENSCHAPPELIJK DOCUMENT , VOOR HET:


• REDUCEREN VAN OVERDADIGE UITSTOOT

• VERBETEREN VAN PRESTATIES

• REDUCEREN VAN BRANDSTOF GEBRUIK

• REDUCEREN VAN KLOPPEN, PINGELEN, EN NA-DIESELEN

• VERBETEREN VAN KLEPPEN SMERING

• REDUCEREN VAN KOOL EN VERLENGEN V/H GEBRUIK VAN DE BOUGIE

• VERBETEREN VAN VOCHTBESTENDIGHEID

• VERBETEREN VAN HET OCTAAN GEHALTE


De MPG-BOOST™ verbrandings katalysator technologie is ontwikkeld en bewezen tijdens 20 jaar grenspaal onderzoek en zo'n slordige 400 miljoen kilometers testrijden op snelwegen en in de stad.

MAXIMUM PRESTATIES met de katalysator technologie vind plaats omdat de MPG-BOOST™ gebruik maakt van een unieke verbrandingskatalysator, ontwikkeld in de ruimtetechnologie. Het wordt alleen teruggevonden in de MPG-BOOST™, en de katalysator verhoogt het bestaande gehalte waarin de brandstof met lucht vermengd wordt in de verbrandingskamer. Dit resulteert in een aanzienlijke toename van het verbrandingsgetal in de brandstof.

VERBETERDE PRESTATIES wordt bereikt door het verhoogde verbrandingsgehalte. Het proces intensiviseert de druk op de zuigers en verhoogt onmiddelijk de krachtopbrengst.

VERMINDERD BRANDSTOFGEBRUIK kan worden bereikt als de bestuurder het effect van de katalysator geen gebruik maakt van de toegenomen kracht. In wetenschappelijk gecontroleerde laboratoria als ook tijdens testritten op de snelweg in de stad werd een 7 to 14% blijvende verbetering vastgesteld op het gebruik van brandstof.
Een al 40 jaar oud fabeltje in een nieuw jasje. 14% minder brandstof in de stad en toch staan er geen rijen aan de winkel-kassa's om dit produkt aan te schaffen, nee het moet via mlm ( voor de fabels :wink: ). Lurreg reageert niet dus zal ik het maar doen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

Thanks Jor.

Wat een taalgebruik in dat document. Uit het Engels vertaalt door een automatisch vertaalprogramma? Overdadige uitstoot?! Reduceren van kool? Grenspaal onderzoek? :shock:

En dat zo'n zo'n pilletje het octaangehalte zou kunnen beinvloeden is natuurlijk je reinste onzin. Zonder kennis van zaken aan je brandstof sleutelen kan slecht aflopen voor je moter. Een benzine met een hoger octaangehalte gebruiken in je motor zal hem nl. niet sneller en beter laten lopen, tenzij je motor opgevoerd werd en hij onderandere een hogere compressieverhouding heeft gekregen.

Testrijden vindt plaats op afgesloten circuits, niet in steden of snelwegen. Wie haalt het in zijn hoofd om zoiets in een stad te gaan testen, waar geen enkele rit op hetzelfde traject hetzelfde is en je dus geen vergelijkbare metingen krijgt.

En ja hoor, weer komt de ruimtetechnologie claim om de hoek kijken. Voorspelbaar zijn die oplichters wel. Als je MLM'ers mag geloven hebben die astronauten van de NASA alles uitgevonden...

@Vastgoedhandelaar, aan welk pompstation zullen we afspreken?

Gesloten