LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dit wordt een succes!!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Vastgoedhandelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 nov 2007 15:10

Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Vastgoedhandelaar »

Ondanks ik niet met een mlm bedrijf werk, vind ik mlm toch een bijzondere tak van sport.
Grappig om de eindeloze discussies te lezen over wel goed/niet goed.
Mlm : je bent voor of je bent tegen.

Ook ík wordt ( gelukkig) vaak benaderd door mensen die met een mlm bedrijf werken. Ik laat ze altijd hun verhaal doen, je weet nooit of er iets leuks tussen zit....
En dat leuks hoorde ik vorige week.

Op dit moment worden er voorbereidingen getroffen voor het lanceren van een mlm bedrijf dat als produkt brandstof heeft.
De korting is aanzienlijk ; 15 tot 32%. En dan praat ik niet over een pilletje in de tank, maar gewoon harde korting aan de kassa!


Kijk....dat vind ik nou leuk!
Inmiddels heb ik contact gehad met de eigenaren en ik kan maar 1 ding zeggen : Dit wordt een succes!

Nooit gedacht dat ik ooit nog een keer in mlm zou belanden.....

Wordt vervolgd......

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Econometrist »

Dat klinkt goed!
Moeten ze wel aan de rijksweg zitten waar mijn tank (bijna) leeg is natuurlijk. Hoe pakken ze dat aan? Gaan ze tankstations bijbouwen of gaan ze met jerrycans bij de bestaande stations staan, of op de parkeerplaatsen soms? Kan ik er met mijn multi tankcard terecht?

Vastgoedhandelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 nov 2007 15:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Vastgoedhandelaar »

Haha..., ja dat zou wat zijn zeg! Paar studenten met jerrycans op de vluchtstrook....

Er zit een grote partij achter. Je kan er met alle tankpasjes of bankpasjes terecht. De filosofie is om de brandstofprijzen gewoon weer op standje normaal te krijgen.
De tankende klant hoeft niet eerst een speciale pas te kopen. Het bedrijf is ervan overtuigd dat de klantenstroom toch wel komt én blijft.

Het is nog een lange weg, maar ik blijf het volgen.....

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 01 Mei 2008 21:00 door Vastgoedhandelaar

Ondanks ik niet met een mlm bedrijf werk, vind ik mlm toch een bijzondere tak van sport.


Op dit moment worden er voorbereidingen getroffen voor het lanceren van een mlm bedrijf dat als produkt brandstof heeft.
De korting is aanzienlijk ; 15 tot 32%. En dan praat ik niet over een pilletje in de tank, maar gewoon harde korting aan de kassa!


Kijk....dat vind ik nou leuk!
Inmiddels heb ik contact gehad met de eigenaren en ik kan maar 1 ding zeggen : Dit wordt een succes!

Nooit gedacht dat ik ooit nog een keer in mlm zou belanden.....
Dromen zijn bedrog. Stuur het maar aan de afdeling fantasische verhalen van mlm.

Vastgoedhandelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 nov 2007 15:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Vastgoedhandelaar »

jor jongen, bedankt voor de tip. Ik heb het verhaal doorgestuurd.... :shock:

badip
Berichten: 58
Lid geworden op: 26 mar 2008 15:42

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door badip »

jongen jongen val jij even goed door de mand , kom er nou maar gewoon voor uit dat je in mlm aktief bent , meneer de vastgoed handelaar . het is toch niet erg om in mlm te zitten.

een koffie mlm is er ook al een binnen kort ook een met erotische artikelen .

misschien wordt je dan wat serieuzer genomen .

Vastgoedhandelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 nov 2007 15:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Vastgoedhandelaar »

Wat is nou eigenlijk jouw probleem?
Moet een mlm-er zich schamen ofzo?
Je trekt te snel conclusies en dat maakt jou tot een mlm-er die elk bedrijf liever ziet gaan dan komen!
Het lijkt wel of je Vemma produkten hebt gebruikt :twisted:

Vergeet niet dat bijna elk forum nep is :shock:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

@ Vastgoedhandelaar,

Te snel een conclusie trekken over weer een nieuwe mlm toko? 99,99% kans van niet, het is weer een manier om mensen op te lichten. En het speelt handig in op stijging van de brandstoprijzen.

Als het echt zo fantastisch zou zijn was het al breed uitgesmeerd in de media. Laten we over een jaar afspreken, als deze toko een succes is trakteer ik je op een volle autotank.

Vastgoedhandelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 nov 2007 15:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Vastgoedhandelaar »

Alvast bedankt 8)

Wordt ondanks de korting toch een aardig rekeningetje.....
Een CLS is een zuiplap :shock:

badip
Berichten: 58
Lid geworden op: 26 mar 2008 15:42

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door badip »

Is het forum nep of sommige mensen die zich anders voordoen , een tank blift een tank of je nou een cls rijd of een golf .

Misschien kun je er wat vemma in gieten , er zijn er al zoveel geweest met fuel savers etc zijn bijna ook altijd binaire systemen daar herken je ze vaak aan . ze verkopen puur de droom en laten zich daar grof voor betalen .
MLM angel hij weet niet beter .

Lurreg
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 mei 2008 18:42

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Lurreg »

Vol aandacht volg ik dit Forum en ik ben het met de vastgoedhandelaar eens. Er komt eind mei een nieuwe MLM . Toevoegingen aan mijn brandstof deed ik 30 jaar geleden al. Schonere motor, minder verbruik, minder uitstoot. Maar het milieu gebeuren was toen niet aan de orde en de brandstofprijzen maakte het ook niet zo interesant. In China wordt het van overheidswege, in bepaalde gebiedsdelen al aan de brandstoffen toegevoegd bij de benzine pomp. In Nederland komt eind mei de toevoegingen, welke alleen via de distribiteur aan te schaffen is. Een klein tipje: Het werkt echt en de MLM ook. Binnenkort zijn de advertenties te volgen in de div. autorubrieken. Ik werk nu zo`n 15 jaar als distribiteur in 9 verchillende MLM-branches en reken mezelf tot een MLM-Junk. Hou het in de gaten.

badip
Berichten: 58
Lid geworden op: 26 mar 2008 15:42

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door badip »

Beetje erg toevallig , of jullie zijn een en de zelfde persoon of je bent een upline die op deze manier mensen willen overtuigen , een tweede FFI ik weet niet of mensen daarop zitten te wachten .

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 05 Mei 2008 18:18 door Lurreg

Vol aandacht volg ik dit Forum en ik ben het met de vastgoedhandelaar eens. Er komt eind mei een nieuwe MLM . Toevoegingen aan mijn brandstof deed ik 30 jaar geleden al. Schonere motor, minder verbruik, minder uitstoot.
Dat jij je toen in de maling liet nemen kan ik nog ergens begrijpen( nog geen internet enz ) maar 30 jaar later dezelfde fout?, en dan ook nog icm met mlm. Gedoemd de zoveelste mislukking.15 jaar en 9 mlm-bedrijven verder en nog niet het grote geld, schaam je.

Lurreg
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 mei 2008 18:42

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Lurreg »

Beste badip, als je goed gekeken hebt dan zie je in ieder geval geen link tussen mij en de vastgoedhandelaar. Alleen omdat ik het met hem eens ben? Je kunt mij mailen als je dat wilt en als je dat niet doet, hou op met je vooroordelen want hier is niemand bij gediend.
Jij kunt geen tegendeel beargumenteren,
Wil je wat verdienen? Dan is hier je kans.

Lurreg
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 mei 2008 18:42

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Lurreg »

Best Jor.Hoe weet je dat.? Hebben ze geluld?

Vastgoedhandelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 nov 2007 15:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Vastgoedhandelaar »

[quote]Dat jij je toen in de maling liet nemen kan ik nog ergens begrijpen( nog geen internet enz ) maar 30 jaar later dezelfde fout?, en dan ook nog icm met mlm. Gedoemd de zoveelste mislukking.15 jaar en 9 mlm-bedrijven verder en nog niet het grote geld, schaam je.

______________________________________

Wat een vreemde conclusie.
Joop vd E is allang binnen, maar werk nog elke dag als een 'gek' !
Geld is niet een doelstelling in mlm. Om dat te snappen moet je 0,001% kennis hebben van ondernemersschap. Omdat jij dat helaas mist, begrijp je dat niet.....

Lurreg
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 mei 2008 18:42

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Lurreg »

Ik wil aangeven met deze 9 MLM bedrijven dat er via de MLM eerlijk geld te verdienen is, omdat ik laatst een pyramide tegenkwam welke gepleegd moest worden met PayPal. Ik reageerde er toen op en dat werd niet in dank afgenomen. Je moet dan 5 of 6 euro storten en de ketting kan dan beginnen. Maar dat soort dingen vind ik niet goed, want je riskeert een direkte veroodeling van 2 en een half jaar. Ik wees toen op een paar MLM bedrijven zoals ACN, Agel, SynergyV3, Ethos, Vemma. Maar die bedrijven willen een inroll van een paar honderd tot duizend euro.

Ik wees het forum er op dat er een MLM-bedrijf is waar de inroll voorlopig gratis is, alleen moet dat nog starten. Maar het heeft te maken met brandstoftoevoeging. 30% minder uitstoot, 5 tot 18 procent zuiniger rijden, te gebruiken in elke motor etc.

Hoe kan het eenvoudiger? Laten besparen ( €350 ongeveer op 1300 ltr.) en zelf geld maken.
Degene hoeven dan niet met laakbare pyramidesystemen een risico te lopen, maar gewoon 50 leads te benaderen zonder risico van twee een half jaar spinhuis, maar in een booming circus te scoren. Dit met betrekking op de als maar stijgende brandstofprijzen, waarin de auto centraal staat, moet dat te doen zijn voor iedere MLMer. Zelfs MLMers die tot de 95% uitstappers behoren, kunnen dit.

Nu mogen de sceptici eens laten weten hoe ze dit vinden in plaats aanvallen te plegen op mijn MLM en finacieel verleden.

Dank je wel Vastgoedhandelaar, je hebt het bij het rechte end, maar dit wordt een echt succes!!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 06 Mei 2008 15:57 door Vastgoedhandelaar

Wat een vreemde conclusie.
Geld is niet een doelstelling in mlm. Om dat te snappen moet je 0,001% kennis hebben van ondernemersschap. Omdat jij dat helaas mist, begrijp je dat niet.....
Over je eerste opmerking kan ik kort zijn, als geld niet de bedoeling is wat dan wel??
De tweede opmerking is nog vreemder. Kan je mij dan? ik heb 32 jaar een horecabedrijf gehad en dat was prima in orde en word nu door mijn zoons geleid en dan kom jij tot de conclusie dat omdat ik niet in mlm geloof 0.001% kennis van ondernemerschap heb, knap hoor.Over het onderwerp ( waar daar gaat het natuurlijk om ) kan ik ook kort zijn, als het mogelijk was om tot 32% te besparen op brandstof had de industrie echt allang gereageerd en mlm niet nodig gehad om dit produkt aan de man/vrouw te brengen.Het beste bewijs dat het een idee van niks is ligt in het gebruik van mlm om het te verkopen.Misschien moet je eens proberen om inhoudelijk te reageren inplaats van op de man te spelen ( Heel normaal in mlm ) als het niet lukt is het hun schuld en zijn het losers.
Mvg Jor.

Lurreg
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 mei 2008 18:42

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Lurreg »

Sorry dat ik reageer i.p.v. De vastgoedhandelaar, maar aan eeen zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zal hij ook wel reageren.
Eerst wil ik voorop stellen dat ik totaal geen connecties heb met onderhavige.
Ten 2e wil ik stellen dat zonder een man als Jor er op dit forum er geen reet aan zou zijn. Want een accu werkt alleen als er een plus en een min pool opzit.
Jor is een man van mijn hart, omdat ik gemaakt ben in een kroeg, ben geboren in een kroeg , heb er 25 jaar in gewerkt, doe nu niks meer, alleen een beetje koken en party`s, je weet wel. Dus wat dat aangaat kan ik met Jor door 1 deur. En dat vind ik ook erg leuk.
Zo nu even een reaktie op de 32% van Jor. Er is geen sprake van 32% brandstofbesparing, maar van 30% emissie. De besparing is 8 tot 18% en met een TNO certificaat. alleen te verkrijgen via de distribiteur. Daar kan ik nix aan doen, Jor. Maar het werkt echt.
Ook de MLM.
Logies als je een produkt aan kan bieden waar je, en geld op kan verdienen en je klanten op kunnen besparen, dan moet de MLM werken of je wilt of niet. Ik denk dat deze MLM geen "losers " kan tegenkomen. En dat met het mooiste comp.plan wat ik ooit heb gezien.

Wat betreft de industrie? Dit is een industrie. Zowel de MLM als wel de Olie en de branstoftoevoegingen. Maar je bedoelt waarschijnlijk o.a. de V-Power van Shell? Nu, die zit ook in mijn tank en ik moet bekennen dat alleen de literprijs 10 cnt hoger ligt, maar niet zuiniger in gebruik is. Wel toen ik er onze toevoeging bij deed.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Ik vind het leuk om te lezen over jou horecaervaring/leven en op dat punt heb ik geen problemen natuurlijk. Anders word het met mlm, een korte tijd terug heb ik mlm zelf uitgeprobeerd, niet omdat ik geld echt nodig had( wel lekker uiteraard )en het liep uit op een fiasco. 20 uur per week bezig zijn voor een opbrengst waar de krantenjongen zijn bed niet uitkomt is aan mij niet besteed.In de jaren 1950/1960 had je het dure SLICK50, het beloofde van alles maar de werkelheid was minder. In de link een stukje over dit wondermiddel.Ik zal je het voordeel van de twijfel geven over jullie toevoeging maar door de verkoop via de mlm-methode is het ongeloofwaardig in mijn ogen althans. Eeen echt goed werkend produkt op dit gebied vliegt de schappen uit bij elke retailer en verkoopt zichzelf.

http://www.heartbeatforum.nl/viewtopic.php?t=13909

http://www.xs4all.nl/~chris/slick50.html

Tientallen malen duurder per liter en veel mooie woorden. :idea:


Mvg Jor.
Voordat je nu vraagt welke mlm hier een stukje over de ( soms heftige ) discussie over het onderwerp.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=405

Gesloten