LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dorco groep/ Vergers adviseurs

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mrtelecom

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Je mag wat mij betreft zelf je regels opstellen over wanneer je je een expert wilt noemen maar hanteer die regels dan wel consequent.

Ik vind je in elk geval geen expert gezien het grote aantal onnozele uitspraken dat je over MLM doet.

En tja, de politie houdt me inderdaad op de hoogte. Raar maar waar. Maar goed, ook op dat gebied weet jij het uiteraard beter.

Gek toch dat je er alweer een ander onderwerp bij moet halen (de beursgang). Ach, en jullie hebben het daar zo moeilijk mee dat ik sterk betwijfel of dat onderwerp de prullebak ingaat. Dat gaat pas gebeuren zodra blijkt dat jullie ook daar de plank misslaan. Even wachten dus nog.

Maar ja, jullie willen natuurlijk graag dat Euphony nu naar de beurs gaat want anders word de waarde van het bedrijf een ander punt waar jullie het moeilijk mee krijgen.

Je moet er toch eens aan denken om stand-up comedian te worden, dan doe je tenminste nog iets waar je goed in bent.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Geweldig zeg.....

Op dit forum is het nivo ook al niet boven dat van een stoeptegel uit gestegen...

De meest onzinnige, beledigende, op de man spelende, niet op het thema berustende taal wordt hier gebezigd om maar niet uit de toon te moeten vallen of maar iets te moeten melden....

Volwassenheid is bij de meesten ook ver te zoeken, gezien hun reacties op bepaalde mensen....

Mensen, houd je bij het thema... misschien wordt het dan nog een leuke discussie voor iedereen....

Up the Irons!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door So be it »

@ Mr Energetix.

So be it.

So be it. LOL

Max Möller
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jun 2006 21:15

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Max Möller »

Beste MLM en anti MLM'ers,

Volgens mij kunnen de MLM'ers zich beter bezig houden met het uitbreiden van de voor hen zo belangrijke downline inplaats van eindeloos te reageren op stellingen die zo helder en uitgekauwd zijn. Uren zijn jullie hiermee zoet, je wint er niets mee, het aloude verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Denk gewoon aan SW, SW, SW... NEXT, oftewel Some Will, Some Won't, So What..... NEXT.

Voor de anti MLM'ers, maar natuurlijk klopt er veel niet, zijn de zogenaamde Miljonairs uit het verleden vertrokken en doen vaak wat ze vroeger al deden: hun oude werkzaamheden. Ik kan er zo een paar noemen uit NSA uit begin jaren negentig allen toppositie en loaded: Alex McPhail; nu een power speaker; David Hunt (heeft MLM boek geschreven): zit nu in autosport sponsoring; Ron Brand: onvindbaar; Derek & Vivienne Ross: onvindbaar maar zeker geen MLM meer.

Ikzelf heb in 1992 mijn MLM business gehad: heb veel geleerd: Doorzettingsvermogen, "Will to succeed", Geloof in eigen kunnen, Uit je comfort zone komen en aan de slag.

Heb nu mijn eigen bedrijf en moet eerlijk zeggen dat ik mijn MLM tijd als leuk, spannend, leerzaam en uitdagend vond.

Voor de MLM'ers nog een tip: als mensen aan je vragen wat je al verdiend hebt met je business kan je zeggen: "Als ik je het zou vertellen, je zou het niet geloven...". Ik laat aan jullie over wat je daarbij zelf denkt,.....maar... werkt altijd.

Veel succes en geniet van het ondernemerschap.

Max Möller

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door So be it »

@ Max,

Prettige zaken, Max,

So be it

mrtelecom

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Bovendien, wat zou het je moeten interesseren wat die ander verdient? Het gaat er toch om wat JIJ er uit kunt halen.
Er zijn advocaten die net boven het uitkeringsniveau zweven; is er daarom geen droog brood in de advocatuur te verdienen?!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mlmangel »

mrtelecom, in tegenstelling tot het grootste deel van de advocaten verdienen het grootste deel van de MLM distributeurs geen cent.

Voldoende reden voor elke persoon met gezond verstand om niet in MLM te stappen.

MLM Buster

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Er zijn advocaten die net boven het uitkeringsniveau zweven; is er daarom geen droog brood in de advocatuur te verdienen?!
Ik sluit me aan bij mlm angel.
Maar ik heb wel een idee welke advocaten dat zijn.

mrtelecom

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mrtelecom »

De reacties zitten weer bomvol aannames en hebben dus geen enkele waarde tenzij die aannames eerst bewezen worden wat ik nog niet heb zien gebeuren.

Een feit: Veel van de tegenstanders hebben opleiding gehad in een vakgebied waar ze niet in aan de bak konden komen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mlmangel »

mrtelecom,

Jou aanname is fout, ik werk in het vakgebied waarvoor ik gestudeerd heb.

Onze aannames zijn al ten overvloede bewzen in deze en andere threads.

Heb jij voor MLM gestudeerd?

mrtelecom

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Nee, mijn aanname is NIET fout. Voor het overgrote deel van de tegenstanders is het waar en dat zei ik ook.

En ja, ik heb netwerkmarketing gestudeerd.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mlmangel »

Zo, jij hebt netwerkmarketing gestudeerd? En aan welke inrichting?

mrtelecom

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Gutgut, weer een belediging.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mlmangel »

Hoezo belediging, ik vraag je waar je netwerkmarketing hebt gestudeerd, wat is daar nu beledigend aan?

Aan welke inrichting heb je netwerkmarketing gestudeerd? Waar?

mrtelecom

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Studeren doe je niet aan een inrichting.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Studeren doe je niet aan een inrichting.
Nee dat doe je aan een universiteit. We zijn dus weer terug bij de aloude leugen, mlm wordt onderwezen aan de universiteit.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mlmangel »

Inrichting, instelling, school, hogeschool, universiteit, what's in a name, wees niet zo gauw op je teentjes getrapt, geef aub antwoord op de vraag, ipv ze te ontwijken, of kunnen we er weer maar eens vanuit gaan dat je weer met ongefundeerde uitspraken afkomt? Als je A zegt, ...

Dus, aan welke instelling heb je netwerkmarketing gestudeerd?

mrtelecom

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Niet aan een instelling; ik zit momenteel in een programma dat meer dan 10.000 Eurietjes kost. Prive-opleiding.

Ray-Dorco
Berichten: 715
Lid geworden op: 25 feb 2006 19:34

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Ray-Dorco »

Heren,

de kracht van netwerkmarketing, MITS in een goed concept waarbij niemand geschaad kan worden, is gratis te leren op het internet.

http://cde.explorefreedom.com/en/detect ... cf4=&xcf5=

Stop hierna dat gekissebis en ga aan de slag!

Ray

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door student26 »

Een feit: Veel van de tegenstanders hebben opleiding gehad in een vakgebied waar ze niet in aan de bak konden komen.
Onderbouw jouw "feit" eens?

Gesloten