LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Com Humans?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Picca2020
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2020 08:54

Ervaringen met Com Humans?

Ongelezen bericht door Picca2020 »

Een familielid wil zich inschrijven bij comhumans.com. [commerciële link door moderator verwijderd] Ik maak me daar zorgen over. De kosten om lid te worden van dit platform zijn € 30 per maand (en daar komen nog kosten bij als je meer pakketten wilt afnemen). Voor die € 30 krijg je toegang tot e-books over geld besparen, video's etc. ('een pakket t.w.v. €777!') Daarnaast kun je voor ongeveer € 20 extra per jaar AMbassador worden, waarbij je dan geld gaat verdienen over nieuwe leden die je werft. Het komt bij mij allemaal nogal onbetrouwbaar over, vooral omdat er op de website (overigens moeilijk vindbaar) zeer weinig concrete informatie staat.

Ik gun mijn familielid alles, maar ben bang dat hij hierop gaat leeglopen. Ik snap dat hij meer geld zou willen overhouden aan het eind van de maand. Maar hij leeft noodgedwongen al heel zuinig en ik denk niet hij dankzij de bespaartips ineens heel veel geld overhoudt. Ik vermoed dat veel van de bespaartips gratis online te vinden zijn en dat het verdienmodel niet echt geld gaat opleveren (Je moet 3 mensen aanleveren om € 4 te 'verdienen' per maand). Heb al veel vragen gesteld maar dat heeft weinig effect. Wat zijn jullie ervaringen met Com Humans?
Laatst gewijzigd door Radar op 25 mar 2020 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: commerciële link door moderator verwijderd

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaringen met Com Humans?

Ongelezen bericht door kuklos »

Het klinkt meer als oplichting dan mlm, maar verder inderdaad ver van weg blijven. Als dit zo geweldig zou zijn, waarom worden we dan niet overspoeld in de reguliere media met berichten hierover?
Het rendement op deze investering is natuurlijk fantastisch, €360 betalen en €777 besparen. Als hun claims waar zouden zijn en dat zijn ze niet. Die schimmigheid zou ook al voldoende moeten zeggen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ervaringen met Com Humans?

Ongelezen bericht door berndv »

Picca2020 schreef:
25 mar 2020 09:22
Voor die € 30 krijg je toegang tot e-books over geld besparen, video's
ik kan zonder lidmaatschap in ieder geval al 1 tip geven om minimaal 360 euro per jaar te besparen :lol:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ervaringen met Com Humans?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik weet absoluut zeker al 1 persoon die er wel veel geld mee verdiende....

Alleen zal die oprichter (oplichter) hier nooit reageren en uitleggen hoe hij erg snel rijk is geworden door
sukkels die in sprookjes geloven.

En als je al geld verdiende, heb je meestal minder vrienden... deze Piramide kan niet, als ik hier 100 mensen verzamelde
en die gaan ook 100 mensen verzamelen zit je op 100x100= 10.000 personen, de volgend stap is dan ook 100x en dus 1.000.000.
Verder kan ik nooit komen want de andere 16 miljoen geloven mijn zeker nooit...
Meld deze persoon dat hij alle familie zal kwijt raken want niemand wil contant of gezeur voor deze onzin.

johnnymijs
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2020 00:20

Re: Ervaringen met Com Humans?

Ongelezen bericht door johnnymijs »

Ten eerste kan er tot aan deze maand nog geen ervaring met Comhumans zijn geweest, aangezien het nog niet live was. Mijn advies is, neem zeker een kijkje want het is de moeite meer dan waard. Vind jij ergens een platform waar je zoveel training kunt krijgen EN daarbij nog eens kunt verdienen aan je eigen uitgaven? Meer dan 4000 bedrijven zijn aangesloten die jou gelijk cashback geven op je uitgaven rechtstreeks in de online shop van jouw keuze. Interessant? En nee, de maandelijkse bedragen zijn niet juist zoals hier beschreven.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Ervaringen met Com Humans?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

johnnymijs schreef:
05 jun 2020 00:28
Ten eerste kan er tot aan deze maand nog geen ervaring met Comhumans zijn geweest, aangezien het nog niet live was. Mijn advies is, neem zeker een kijkje want het is de moeite meer dan waard. Vind jij ergens een platform waar je zoveel training kunt krijgen EN daarbij nog eens kunt verdienen aan je eigen uitgaven? Meer dan 4000 bedrijven zijn aangesloten die jou gelijk cashback geven op je uitgaven rechtstreeks in de online shop van jouw keuze. Interessant? En nee, de maandelijkse bedragen zijn niet juist zoals hier beschreven.
Okay - apart.

Waarop zijn die 'reviews' dan gebaseerd?
Dan moeten die wel nep zijn - als er geen ervaring kan zijn geweest tot aan deze maand...

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaringen met Com Humans?

Ongelezen bericht door kuklos »

johnnymijs schreef:
05 jun 2020 00:28
Vind jij ergens een platform waar je zoveel training kunt krijgen
Coursera, Udemy, edX, om er maar een paar te noemen.
johnnymijs schreef:
05 jun 2020 00:28
EN daarbij nog eens kunt verdienen aan je eigen uitgaven?
Je kan nooit geld verdienen aan je eigen uitgaven. Zodra je geld terugkrijgt noem je het korting.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ervaringen met Com Humans?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik kan tegen €0,00 U ook 4000 bedrijven noemen voor korting en geld terug.

Van maandag tot woensdag , Lidl bananen €0,89 per Kg... en dat x aantal winkels in Nederland.
Op naar volgende winkel en zo haal ik moeiteloos die 4000 of nog meer!

Net als mensen doorsturen naar gaslicht.com voor korting.... zo zijn er vele broodje Aap kortingen mogelijk.
Maar €30,- betalen elke maand voor een voordeeltje?
Ik geloof niet in sprookjes, daar is de Efteling voor.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ervaringen met Com Humans?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik heb johnnymijs gemeld als verdacht, lijkt reclame voor zijn bij KVK Alkmaar geregistreerde bedrijf....

MLMtroep
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2020 17:18

Re: Ervaringen met Com Humans?

Ongelezen bericht door MLMtroep »

johnnymijs schreef:
05 jun 2020 00:28
Ten eerste kan er tot aan deze maand nog geen ervaring met Comhumans zijn geweest, aangezien het nog niet live was.
Dat is grappig, in 2013 werd dat ook al gemeld! Toen zouden ze ook al 'bijna live' zijn en vonden volgelingen van deze sekte ook al dat er geen ervaring kon zijn want het bestond nog niet. Dat je er al wel voor moest betalen en dat je er zelfs al mee kon verdienen dat lieten ze dan even achterwege.

Comhumans is een piramidespel dat om de paar jaar weer opnieuw opgestart wordt door steeds weer dezelfde mensen. Ze nemen blijkbaar niet eens de moeite om de naam te veranderen, zo makkelijk trappen mensen blijkbaar in dit soort praktijken. Comhumans was actief omstreeks 2012-2013, waarna alles offline ging toen de piramide blijkbaar klapte. In 2015 gingen ze weer online, om korte tijd later weer te verdwijnen. Blijkbaar ze weer geld nodig en zijn ze nu opnieuw weer online gegaan om zieltjes te werven.

De bedoeling bij Com Humans is dat je geld inlegt. Zogenaamd onder het mom dat je 'e-books' of 'cursussen' krijgt. Stuk voor stuk nutteloos materiaal welke gewoon vrij verkrijgbaar is. Niemand die lid is van Comhumans bekijkt dat materiaal ook daadwerkelijk. Die boeken en cursussen zijn namelijk slechts de dekmantel voor het piramidespel. Je krijgt namelijk direct geld als je andere mensen lid maakt van Com Humans. Die mensen moeten ook weer mensen werven, et cetera.

Als je je omgeving te vriend wilt houden dan ga je niet mee in dit soort praktijken. Ze gaan je namelijk aansporen om je vrienden en familie ook lid te maken, waardoor je relaties stuk gaan.

Gesloten