LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Forever living products

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door kuklos »

@isabel1, welke unversiteit? Welke opleiding? En bij welke vakken zijn deze modules opgenomen?

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door Isabel1 »

Mijn zoon studeert fiscale economie aan de Erasmus (Rotterdam dus), ik durf je nu niet te zeggen in welk vak hij dat precies geleerd heeft, maar ik kan het vragen als hij weer terug is (maandag, hij is weekendje met vrienden op stap)

Maar het is dus niet zo dat hij opgeleid wordt om zelf mlm-er te worden, het gaat erom dat hij in staat is fiscaal op internationaal niveau te kunnen doorberekenen wat dit soort mlm zaken betekenen voor de economie en in staat is belasting stelsels te vergelijken en te interpreteren.

Toen ik het hem vroeg vond ik het eigenlijk heel logisch dat ze dat ook moeten leren, dat moeten ze dus ook voor andere soorten praktijken (verschillen tussen stichtingen fiscaal en internationaal, bv's corporaties etc, dus waarom niet voor mlm)

Ik zal het vanavond ook even vragen aan de andere 2 zoons (die studeren daar ook, maar een andere economische richting), wellicht hebben zij het ook wel bij vakken gehad. (nog even en ik heb 3 economen)

Isabel

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door kuklos »

@Isabel1, dank dat je het wil vragen. Enorme dank.

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door Isabel1 »

ik kan je inmiddels (volgens zoon 1, die net binnenloopt) vertellen dat ze er bij econometrie nooit iets over gehad hebben. Maar we wachten zoon 2 dus nog af (zoon 3 doet ook econometrie)

Isabel

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door Isabel1 »

Ik was te snel, zoon 1 stelt dat bij fiscale economie het hoort bij het vak

- integratie fiscale economie
- finance

maar dat het verder ook door de vakken heen loopt omdat studenten simpelweg bekend moeten zijn met de constructie. Je kunt er ook nog je scriptie over schrijven.

Hier zou je dat moeten kunnen nalezen wat die vakken inhouden: http://www.eur.nl/ese/bachelor/fiscale_ ... programma/

als je dan op het vak klikt kun je zien wat het inhoud.

als je meer info wilt, dan wachten we even tot maandag,

isabel

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door kuklos »

@Isabel1, nogmaals enorm bedankt. Ik weet dat het bij Technische Bedrijfskunde niet wordt besproken.

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door Isabel1 »

maar wat ik wel nog even duidelijk wil maken: ik bedoel dus niet te zeggen dat de universiteit mlm aan zit te prijzen ofzo. Want dat is dus niet het geval, het gaat gewoon om kennis te hebben over de constructies.

Mijn zoon (die zich verschrok van mijn vraag omdat hij bang was dat ik opeens iets wilde met mlm, wat niet zo is) stelde het heel simpel voor zijn niet zo economisch onderlegde moeder:

1. Als eerst moet betalen om te dan pas te kunnen werken is er iets mis.
2. Als je met zo weinig uren werk zoveel geld kunt verdienen ben je a) een oplichter b) een crimineel of c) had je al heel veel geld en kun je goede investeringen doen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door Jolijn »

werkmetplezier schreef:Netwerkmarketing is niets meer en minder dan een distributievorm waarbij dure tussenschakels worden weggelaten.
Example: Nike laat een loopschoen maken kostprijs € 8,- een exporteur-importeur-detailhandel-dure reclame kostprijs consument €100,- Het product is van fabricage tot aan eindgebruiker onveranderd gebleven behalve de is de prijs opgelopen door de tussenschakeld die er ook aan moetn verdienen. Niks mis mee.

Bij netwerkmarketing vertegenwoordigt een distributeur alle tussenschakels waarmee het bedrijf 75-80% aan kosten uitspaart. Deze 75% wordt uitbetaald aan de distributeurs middels een "eerlijk" en 'ethisch' verdeelplan. I

Bij netwerkmarketing is de kostprijs voor de consument nog steeds €100?

Ik snap je voorbeeld eigenlijk niet zo goed.
Dit exporteur-importeur-detailhandel-dure reclame wordt vervangen door MLM distributeurs?
Voor de consument maakt het niets uit.
I.p.v. een MLM distributeur te zijn ( en zo een gedeelte van die 75-80%) te krijgen, zou je ook in de import/detailhandel/reclame kunnen werken.

Wat is het eerlijke en ethische verdeelplan?

Belle681
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2013 14:05

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door Belle681 »

Hi,
Ik ben net werkloos geworden en werd telefonisch gecontacteerd door FLP (een distributeur denk ik). Ik kreeg geen info via de telefoon maar wel een email met een filmpje van 30min die mij moest overtuigen van het systeem.
Ik wist meteen dat dit MLM was en dus niets voor mij. Vervolgens telefoon met argumenten om mijn NEEN, geen interesse, in een JA WOUW te willen omtoveren .... maar het bleef dus NEEN

Zoals een voorganger zei:
Als je eerst moet investeren .... is dit niet kosher
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat ook!

Helaas zijn er zeker genoeg mensen die op die manier benadert worden en het proberen en hun investering er niet uithalen. Wie een vast inkomen nodig heeft kan hier beter zijn pollen van laten.

Je bent namelijk zelfstandige en dus ook verantwoordelijk voor ALLES
Telefoon, verzekeringen, belastingen, auto, internet, reclame, huisvesting etc

Versta me niet verkeerd, al wie hier wel zijn leven goed mee kan bekostigen wens ik proficiat.

Ik wil enkel die waarschuwen, die er met een roze bril aan beginnen omdat hen veel beloofd wordt, ze veel complimenten krijgen en hen het gevoel gegeven wordt dat ze onmisbaar zijn.

Groetjes

Pantokrato
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2013 16:04

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door Pantokrato »

Dag allemaal,

In de eerste week van augustus heb ik mijn CV geupload op de nieuwe jobsite: jobbird.com.
Via deze jobsite hebben MLM'ers me al drie keer benaderd voor hun praktijken. Ze doen altijd uiterst geheimzinnig over datgene wat ze aanbieden. Altijd kunnen ze het beter face2face uitleggen.

Vanmiddag nog gebeld door een kerel. Uitnodiging ontvangen om naar een informatiebijeenkomst te gaan. Het gaat over FLP en hun Aloë Vera producten. De supermarkten, drogisten, etc. liggen al vol van AV-producten. Hoezo valt er via MLM nog wat mee te verdienen.

De zoon van Isabel heeft het heel goed uitgelegd. Als je eerst moet betalen, voordat je gaat verdienen dan is er iets fishy aan de hand.

Ik ga denk ik wel naar die bijeenkomst toe voor de gezelligheid.....

Madeleine1955
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 aug 2013 07:40

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door Madeleine1955 »

pff, weer iemand die wanhopig is! Lieve schat, iedereen die een gewone baan heeft en voldoende inkomen, zal hier nooit intrappen. Maar jij bent het ultime slachtoffer. Het wordt zo mooi voorgesteld maar inderdaad, je moet producten afnemen die uiteindelijk niet verkoopbaar zijn omdat ze te duur zijn. Nee, jij gaat zieltjes winnen, binnen jouw vrienden en familie.

Wat mij al 10 jaar facineerd is het feit dat jij niet weet welke zg dealers in jouw buurt wonen, dat wordt nooit openbaar gemaakt. Het kan jouw buurvrouw zijn, jouw overbuurvrouw of iemand in jouw familie zijn. Ze kunnen lullen over franchice: is hetzelfdelde. Nee, je zult nooit 5 C1000 of +marks in één straat zien. Maar jij zult nooit weten of jouw buurvrouwen in MLM zitten.

Verdienen? Nee, zeker niet. Jij vist in een beperkte vijver, familie, vrienden. En na 5 maanden hebben zij de "producten" gekocht en hebben het wel gezien. En wie denk jij te kunnen benaderen? De straat heeft jouw buurvrouw al gedaan.

willempie0909
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 nov 2013 17:23

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door willempie0909 »

Deze mail kreeg mijn schoonbroertje en na het nodige zoekwerk ben ik hier dus uitgekomen. ook had hij al contact gehad met de beste man en kon hij naar een bijeenkomst in urmond of genk toe gaan. ik kreeg meteen bij het horen van het bericht dat hij een teamleider kon worde nen 2000 tot 4000 euro kon verdienen een raar gevoel en dus ook gaan googlen.

niks geloven van deze praatjes het is een grote scam gewoon. het mooie is in zijn cv staat niks met een achtergrond binnen de detailhandel of weet ik wat hij zou moeten doen voor een product aan de man te moeten brengen.



Geachte kandidaat,


Je CV op jobbird.com heeft onze interesse gewekt.
HensensBizz Benelux is van wegen de internationale omzetgroei van zijn Internationale partner verantwoordelijk voor het creëren van afzetgebieden binnen de Benelux.
Derhalve zijn we opzoek naar mensen in de Sales en Retail in de Sport, Welzijns en Health sector, en daarnaast ook op zoek naar ambitieuze ondernemende collega`s, met jouw kwaliteiten, die een geheel nieuw team gaan opzetten om de harde groei, de laatste 3 jaar gemiddeld 20% per jaar, op te kunnen vangen.
Je gaat je als teamleider/manager bezig houden met het werven, selecteren, opleiden en coachen van nieuwe startende ondernemers. Uiteraard wordt je opleiding, voor zover noodzakelijk, volledig door het bedrijf verzorgt en betaald, zodat jij jouw werkzaamheden met kennis en ervaring goed kunt uitvoeren.

Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende kans, dan willen wij je graag uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.

Voor het maken van een afspraak of voor meer informatie kun je contact opnemen met Harrie Henssen.
Bel: 06 1283 0199, of stuur een mail naar [email protected]

Wij horen graag van je.

Met vriendelijke groet,

zaagmans1
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2014 09:40

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door zaagmans1 »

willempie0909 schreef:Deze mail kreeg mijn schoonbroertje en na het nodige zoekwerk ben ik hier dus uitgekomen. ook had hij al contact gehad met de beste man en kon hij naar een bijeenkomst in urmond of genk toe gaan. ik kreeg meteen bij het horen van het bericht dat hij een teamleider kon worde nen 2000 tot 4000 euro kon verdienen een raar gevoel en dus ook gaan googlen.

niks geloven van deze praatjes het is een grote scam gewoon. het mooie is in zijn cv staat niks met een achtergrond binnen de detailhandel of weet ik wat hij zou moeten doen voor een product aan de man te moeten brengen.



Geachte kandidaat,


Je CV op jobbird.com heeft onze interesse gewekt.
HensensBizz Benelux is van wegen de internationale omzetgroei van zijn Internationale partner verantwoordelijk voor het creëren van afzetgebieden binnen de Benelux.
Derhalve zijn we opzoek naar mensen in de Sales en Retail in de Sport, Welzijns en Health sector, en daarnaast ook op zoek naar ambitieuze ondernemende collega`s, met jouw kwaliteiten, die een geheel nieuw team gaan opzetten om de harde groei, de laatste 3 jaar gemiddeld 20% per jaar, op te kunnen vangen.
Je gaat je als teamleider/manager bezig houden met het werven, selecteren, opleiden en coachen van nieuwe startende ondernemers. Uiteraard wordt je opleiding, voor zover noodzakelijk, volledig door het bedrijf verzorgt en betaald, zodat jij jouw werkzaamheden met kennis en ervaring goed kunt uitvoeren.

Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende kans, dan willen wij je graag uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.

Voor het maken van een afspraak of voor meer informatie kun je contact opnemen met Harrie Henssen.
Bel: 06 1283 0199, of stuur een mail naar [email protected]

Wij horen graag van je.

Met vriendelijke groet,
Ik registreer bijna nooit voor iets, maar als het over oplichterij gaat doe ik alle moeite. Daarom quote ik ook je hele tekst. Ik had mijzelf ingeschreven op Indeed en kreeg gelijk dit emailtje.

Ik ga proberen zoveel mogelijk info te achterhalen. Ik heb hem gevraagd: Zo'n mooi aanbod en professioneel, maar geen professionele website? Vertel eens wat meer?

Tastoes
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2014 20:09

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door Tastoes »

Wat ik me zo afvraag is, waarom zijn de producten zo Duur en help het wel echt??!
En als het zo goed is wat wordt beweerd, waarom ligt het dan niet in de winkel?
En is het wel zo goed?
Ik zou graag ervaringen willen horen en dan niet van de mensen die dit verkopen want die zeggen dat ze zich helemaal geweldig is en dat ze zich fantastisch voelen!!!
Komt dit echt door het product of door het snel verdiende Geld??

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door Maypole »

Tastoes schreef: Komt dit echt door het product of door het snel verdiende Geld??
MLM producten werken niet. Mensen geloven daar slechts in omdat ze de illusie ervaren dat ze er rijk van kunnen worden. Zouden de producten namelijk wel werken, dan zouden ze wel in de gewone winkel liggen.

Daar is ook studie naar gedaan:
http://www.aitse.org/no-your-mlm-doesnt-work/

Dat artikel schrijft onder andere over een bepaald bedrijf dat een tot dusver redelijk onbekend en onbenullig drankje verkocht. Het drankje had geen medische of geneeskundige eigenschappen. Op gegeven moment besloot dat bedrijf dat het drankje verkocht moest worden via MLM systemen. Vrij kort daarna bleek dat drankje opeens alle ziektes die je maar kan verzinnen te genezen. Van kanker tot aids. Huidkanker? Smeer wat van het drankje op je huid en je geneest van kanker!

Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen dat al die claims onzin zijn. Al die claims waren verzonnen door de MLM distributeurs in de hoop dat dat het verkopen van het onbenullige drankje makkelijker maakte.

Zo werkt het met alle MLM producten. Dat is namelijk hoe MLM werkt.

Berekop
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2014 01:04

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door Berekop »

Ooit was ik lid van de Mormoonse kerk. Toen ik daar was uitgeschreven kwam ik in contact met Forever Living. Ook ik werd supervisor door het kopen van een starterspakket van Fl 700,-. Op een van de eerste bijeenkomsten kreeg ik het gevoel in een Mormoonse kerkbijeenkomst te zitten. De positiviteit en zoetsappigheid dropen er van af. Toen ik daar lachend een opmerking over maakte, vertelde een andere kritische deelnemer dat de oprichter van Forever Living de mormoon Rex Maughan is.
Die is er in ieder geval schathemeltjerijk van geworden.
FLP is een typisch gevalletje MLM, wat in mijn ogen gelijk staat aan een piramidespel. Ik heb indertijd mijn upline er van verdacht dikke bankleningen te hebben gesloten om te kunnen 'overtuigen' met dikke auto's en grote huizen. Uiteraard is daar geen enkele basis voor, maar toch.....

DKwint
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2014 22:22

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door DKwint »

Beste ForeverWhat,

ik heb een vraag heb je nu daadwerkelijk een keer onderzocht? Iedereen maakt zelf beslissing of dit willen gaan doen. als ze willen doen kunnen we het de mensen leren.


Mocht toch meer willen weten? Kijk dan even naar het onderstaande links.
we zijn in 2013 genomineerd voor de succesfactor
Van meer dan 200 bedrijven in de top 10 gekomen.
http://www.desuccesfactor.com/desuccesf ... -show-2013

Daarnaast is er nog een filmpje gemaakt
http://www.youtube.com/watch?v=HHYSZ8BunTE.

Forever living products is een eerlijk bedrijf en we moeten hard werken. Het is niet voor iedereen weg gelegd. Ja ik vindt het een geweldig bedrijf om mee samen te werken. Sommige mensen wil blijven werken zoals ze nu doen. Dat is ook prima. Wij gaan ook geen andere beroepen zwart maken. Dus wij zouden fijn vinden als mensen het gewoon echt onderzoeken.
Niet meteen bevooroordeeld zijn. In bedrijfleven heb je in ander branches ook bedrijven waar iemand persoonlijk geen zaken meer wil doen. Dat kan allerlei reden hebben

Hoop je zo toch een hebben laten zien dat het een eerlijk bedrijf is.
fijn weekend

DKwint
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2014 22:22

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door DKwint »

Berekop schreef:Ooit was ik lid van de Mormoonse kerk. Toen ik daar was uitgeschreven kwam ik in contact met Forever Living. Ook ik werd supervisor door het kopen van een starterspakket van Fl 700,-. Op een van de eerste bijeenkomsten kreeg ik het gevoel in een Mormoonse kerkbijeenkomst te zitten. De positiviteit en zoetsappigheid dropen er van af. Toen ik daar lachend een opmerking over maakte, vertelde een andere kritische deelnemer dat de oprichter van Forever Living de mormoon Rex Maughan is.
Die is er in ieder geval schathemeltjerijk van geworden.
FLP is een typisch gevalletje MLM, wat in mijn ogen gelijk staat aan een piramidespel. Ik heb indertijd mijn upline er van verdacht dikke bankleningen te hebben gesloten om te kunnen 'overtuigen' met dikke auto's en grote huizen. Uiteraard is daar geen enkele basis voor, maar toch.....
Hoi berekop

misschien het vergelijk even laten zien van pirmade spel en gewoon piramide constructie zo als elk groot bedrijf ken in Nederland. o.a KPN, Philips en zo nog meer

Is netwerkmarketing een snel-rijk-methode? Is het een piramide?
De kritiek
“NWM is gewoon een piramidesysteem en ze moeten dat verbieden. Er worden een paar mensen rijk aan de top ten koste van vele mensen aan de bodem van de piramide.”

“Het is niet voor niets dat er rechtszaken zijn geweest tegen netwerkmarketing. Ze houden zich misschien nog net aan de wet maar ondertussen kloppen ze het geld uit je zakken.”

De eigenlijke vraag
Is netwerkmarketing hetzelfde als een piramide?
Is het legaal en ethisch verantwoord om aan netwerkmarketing mee te doen?
Loop ik het risico om (veel) geld kwijt te raken?
Kan ik er snel (veel) geld mee verdienen?
Belangrijke verschillen
Netwerkmarketing is volkomen legaal, een piramidesysteem absoluut niet.
Bij netwerkmarketing gaat het om omzet met echte producten, bij een piramide gaat het om inschrijfgeld zonder producten.
Tussen deze twee uitersten bestaat een groot grijs gebied. Laten we beide uitersten eens beter bekijken. Je zult dan zelf ontdekken waar de verschillen zitten en waar voor jou de grens ligt.

meer over lezen ga dan naar http://www.dkwint.nl/piramide.

Ja de Eigenaar heeft als geloof de Normoonse kerk. Dat is zijn KEUZE. Nee Hij was al rijk door ontroerend goed wereld waar hij eerst in het gewerkt. Ja hij is een geweldige man. Die andere gezondheid technisch en financieel kan helpen met zijn bedachten MLM plan.

De reden dat collega op houden me reageren is dat wij jullie alle feiten en alles kunnen laten zien en laten lezen. maar jullie toch de waarheid niet willen onderzoeken voor als dat het daadwerkelijk een mening en oordeel klaar staat!. Ja er mensen die na het doen van MLM tot de conculsie zijn gekomen dit niet bij hun past. Dat de manier van HARD werken niet bij hun past en liever bij een baas blijven werken. Dat is prima.

Wij gaan ander bedrijven en branche ook niet zwart maken. De manier van werken is legaal en eerlijk
Maar als mensen het niet willen is dat ook prima.

Fijn weekend en fantasch geweldig jaar!

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door kuklos »

DKwint schreef:Mocht toch meer willen weten? Kijk dan even naar het onderstaande links.
we zijn in 2013 genomineerd voor de succesfactor
Oooh fijn, weer zo'n beïnvloedbare populariteitsverkiezing.
DKwint schreef:Daarnaast is er nog een filmpje gemaakt
En uiteraard ontbreekt het YouTube filmpje ook niet.
DKwint schreef:Dus wij zouden fijn vinden als mensen het gewoon echt onderzoeken.
Vertaling: je mag niet negatief zijn, want dan heb je het niet onderzocht. En wat je dan al helemaal niet hebt gedaan is een juichfilmpje op YouTube bekeken.
DKwint schreef:misschien het vergelijk even laten zien van pirmade spel en gewoon piramide constructie zo als elk groot bedrijf ken in Nederland. o.a KPN, Philips en zo nog meer
Gelukkige, hebben we die leugen ook weer. Waarom een leugen? Bij een mlm systeem doen alle mensen exact hetzelfde. Bij een regulier bedrijf heeft iedereen een andere functie.

DKwint schreef:De reden dat collega op houden me reageren is dat wij jullie alle feiten en alles kunnen laten zien en laten lezen. maar jullie toch de waarheid niet willen onderzoeken voor als dat het daadwerkelijk een mening en oordeel klaar staat!.
En hierbij de bevestiging dat je niet negatief mag zijn, want dan heb je het niet onderzocht. :roll:
DKwint schreef:Wij gaan ander bedrijven en branche ook niet zwart maken.
Zwart maken zou impliceren dat er dingen zijn gezegd die niet kloppen. Welke dingen zijn dat en waarom kloppen ze niet?
DKwint schreef: De manier van werken is legaal en eerlijk
Legaal: Ja. Eerlijk: Nee.

Zomaar even
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2014 18:31

Re: Ervaringen met Forever living products

Ongelezen bericht door Zomaar even »

Ik heb een website gebouwd voor iemand die ook voor deze MLM`er verkoopt. Nu komen zij ook nog eens dat hij zijn website weg moet halen en alleen zijn domeinnaam mag door linken naar je raad het al, de nieuwe website die door FLP aan hem wordt verhuurd!

Mooi he, ze doen dus nu ook de website`s voor deze individuen en ja de visitekaartjes, posters, banners, vlaggen wat je maar nodig denkt? te hebben alles voor een mooi Amerikaans prijsje.....

Dus voor alle webmasters die klanten hebben die FLP verkopen, daag inkomsten die zijn voortaan voor FLP! En de lokale drukker kan ook inpakken want die is deze klanten ook kwijt!

Dat is dus MLM? Alles naar jezelf toe halen waar ook maar 1€ aan te verdienen is? Ja dat is het.

Het zijn geen oplichters dat niet, echter zijn het de meelopers van dit product die denken er ook zelf een dikke sportauto aan over te houden, die overigens volgens mij alleen maar toekomen aan de nogal behoorlijk zware, kalende aloe man. die dus wel poen heeft omdat iedereen zijn pakjes koopt!
Daar wil natuurlijk iedereen wel mee op de foto, want ja hij is rijk?

Het zijn de mensen die denken dat je met een paar uurtjes per week rijk wordt en ja als je maar genoeg cc verkoopt krijg je echt een weekendje naar het buitenland cadeau!

Dus ja het is echt, echter zo eenvoudig is het allemaal natuurlijk niet, de mensen die hier eerder vol lof hebben gereageerd met HBO….zijn natuurlijk directe aanhangers van de slimmeriken in Baarn!

Zo kom je ook positief op forums als deze terecht heel HBO of was het nu MLM, any ways het is en blijft gewoon een bedrijf dat over de ruggen van andere individuen miljoenen verdiend. (Lees Punt).

Ow ja, werken de producten ook? Het verschilt per persoon of (hond) of (Paard)……….. met water kun je ook heel veel: koken over je heen gooien je er in wassen je kunt het drinken ga maar door. Zolang iets niet giftig is kun je er van alles mee, toch?

Mijn conclusie is:
ga werken bij een werkgever en doe lekker je ding, echter zullen er altijd mensen blijven die inderdaad de loterij winnen of een heel mooi kraslot kopen bij de lokale sigarenboer en ja dat is geen oplichting en echt waar en onderbouwd en bewezen! :mrgreen:

Gesloten