LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euphony: ervaringen van mensen?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

newmikey schreef:
yekki77 schreef: Mike als jij eens goed leest dan zie je dat ik ook VOIP verkoop. Ik doe niet alleen Euphony.
Als ik goed lees op je eigen website zeg jij over VOIP:
"Voordeel : Erg flexibel , grote besparing gesprekskosten
Nadeel : Bij storing internet verbinding geen telefoon"

en over vaste telefonie:
"Voordeel : Altijd bereikbaar en de beste kwaliteit
Nadeel : Beperkt flexibel"

En waarom iemand VOIP moet "verkopen" terwijl er gewoon direct accounts met professionele aanbieders kunnen worden afgesloten is mij een raadsel.

PS: Ik stel het ABSOLUUT NIET op prijs om via mijn professionele netwerk benaderd te worden door jou en heb je bericht daar dan ook gemeld als spam.

PS2: Als je nog eens een "professioneel" coachingsfilmpje op YouTube plaatst, raadt ik je aan eventueel brabblende kleine kindjes op de achtergrond NIET mee op te nemen als je verder poogt een zakelijke omgeving na te bootsen. Verder zijn weidse armgebaren naar de rest van je "kantoor" als je het hebt over "wij" of "collega's" in de meervoudsvorm overtuigender als je je niet verspreekt en eerst "ik" zeg. Zelfs het weidse armgebaar is in de context van het aanwezige schattige kinderstemmetje niet afdoende om een professionele kantoorsfeer te suggereren. Meer special effects gebruiken en je komt er wel!

Vond het ook wel komisch dat je nadrukkelijk zegt "wij werken samen met KPN en GreenChoice" zonder daarbij het woord "Euphony" ook zelfs maar één keer te laten vallen. Bij mij komt spontaan het woord "misleiding" op en de manier waarop je voordoet hoe je met "warm calls" familie en vrienden erin kan luizen zijn echt te walgelijk voor woorden.

Voor wie het filmpje ook eens wil bekijken: PB'tje en ik stuur je de link.
Mike, ik had verwacht dat mijn uitnodiging op Linkedin wel met een vleugje humor werd ontvangen. Blijkbaar ben je net zo nors en belegen als je eruit ziet. Allereerst is dat mijn kantoor niet, maar mijn zolderkamer. Ik ben een mens met kinderen en dieren. Mijn kantoor ziet er wel wat strakker uit.

Wordt ik nou weer beschuldigd van misleiding!!!! (het was een virtueel gesprek ..lol)
Leuk dat we hebben kennis gemaakt!! Laten we het nu vooral weer zakelijk houden.

yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

yekki77 schreef:
newmikey schreef:
yekki77 schreef:Waarom bel jij thuis met vaste lijn i.p.v. voip ?
??? Wat heeft dat er nu mee te maken? Voor jouw info: ik bel niet met een vaste lijn. Waarom verkoop jij vaste lijnen i.p.v. VOIP?
Mike als jij eens goed leest dan zie je dat ik ook VOIP verkoop. Ik doe niet alleen Euphony.
Ik dacht dat jij van het kabel internet was en van het goedkope bellen. Je liegt gewoon glashard!!!!
Je hebt meerdere keren verkondigd dat Kabel superieur is en dat jij voor kwaliteit gaat. Je geeft aan niet te bellen met de vastelijn!!!
Telegraafjournalistiek ik neem je niet meer serieus.(alles voor de lezer)
Active Service: DSL, PSTN Volgens mij maak je gewoon gebruik van de vastelijn en ADSL internet!!! Moet ik nog verder gaan. Nee, we laten het hierbij.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door kuklos »

yekki77 schreef:Je liegt gewoon glashard!!!!
..............
Telegraafjournalistiek ik neem je niet meer serieus.
Aaah, daar hebben we die dubbele moraal van jou weer. Als iets over jou gezegd wordt hard naar de moderator rennen en daarna gewoon hetzelfde zeggen over iemand anders.

Waarom zouden we jou nog serieus nemen?

hondjekees

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door hondjekees »

kuklos schreef:
yekki77 schreef:Je liegt gewoon glashard!!!!
..............
Telegraafjournalistiek ik neem je niet meer serieus.
Aaah, daar hebben we die dubbele moraal van jou weer. Als iets over jou gezegd wordt hard naar de moderator rennen en daarna gewoon hetzelfde zeggen over iemand anders.

Waarom zouden we jou nog serieus nemen?
Waarom kat jij altijd iedereen af.....woef

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door newmikey »

yekki77 schreef: Ik dacht dat jij van het kabel internet was en van het goedkope bellen. Je liegt gewoon glashard!!!!
Je hebt meerdere keren verkondigd dat Kabel superieur is en dat jij voor kwaliteit gaat. Je geeft aan niet te bellen met de vastelijn!!!

...Moet ik nog verder gaan. Nee, we laten het hierbij.
Dat zou ik maar doen, ja want je maakt jezelf nu echt belachelijk. Hoe kan jij nu communicatieprodukten verkopen als je géén idee hebt wat de produkten (en die van anderen) precies inhouden? Nee ik heb geen vaste lijn en ja ik heb kabel en op de kabel belt men met VOIP via het kabelmodem. Als dat volslagen nieuw voor je is dan spijt me dat voor je en voor je potentiele klanten.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door trail46 »

Is het niet veel beter te stoppen met reageren op yekki77 ? Hij krijgt nu al heel wat pagina''s de kans zijn reclame-zooi te verspreiden onder het motto '' Negatieve aandacht is ook aandacht'' en daar geven wij hem ongewild een platforum voor. Euphony is Nederland een klein visje en zal dat zeker ook blijven zolang figuren als bv yekki77 op deze wijze het bedrijf profileren. :arrow: http://www.klacht.nl/euphony/

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door newmikey »

trail46 schreef:Is het niet veel beter te stoppen met reageren op yekki77 ? Hij krijgt nu al heel wat pagina''s de kans zijn reclame-zooi te verspreiden onder het motto '' Negatieve aandacht is ook aandacht'' en daar geven wij hem ongewild een platforum voor. Euphony is Nederland een klein visje en zal dat zeker ook blijven zolang figuren als bv yekki77 op deze wijze het bedrijf profileren. :arrow: http://www.klacht.nl/euphony/
Ik vond deze op klacht.nl wel leuk:

"er is een medewerker van euphony aan de deur gekomen met een pakket van internet comfort pakket en hij geeft aan dat de abbonnements kosten 40.95 zijn waar je later achter komt wanneer ze het van je rekening afhalen dat het 57.95 is"

Laat dat verschil nu precies €18.90 zijn en wáár hebben we dat ook alweer eerder gehoord? Oh, ja, de lijnhuur die stelselmatig verzwegen wordt. :lol: :twisted: :mrgreen:

yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

newmikey schreef:
trail46 schreef:Is het niet veel beter te stoppen met reageren op yekki77 ? Hij krijgt nu al heel wat pagina''s de kans zijn reclame-zooi te verspreiden onder het motto '' Negatieve aandacht is ook aandacht'' en daar geven wij hem ongewild een platforum voor. Euphony is Nederland een klein visje en zal dat zeker ook blijven zolang figuren als bv yekki77 op deze wijze het bedrijf profileren. :arrow: http://www.klacht.nl/euphony/
Ik vond deze op klacht.nl wel leuk:

"er is een medewerker van euphony aan de deur gekomen met een pakket van internet comfort pakket en hij geeft aan dat de abbonnements kosten 40.95 zijn waar je later achter komt wanneer ze het van je rekening afhalen dat het 57.95 is"

Laat dat verschil nu precies €18.90 zijn en wáár hebben we dat ook alweer eerder gehoord? Oh, ja, de lijnhuur die stelselmatig verzwegen wordt. :lol: :twisted: :mrgreen:
Continue telegraafjournalistiek. Doe je huiswerk nou eens goed. Bij een 3-1 pakket zit nooit lijnhuur. want het is namelijk VOIP. Ik ken de individuele situatie niet van deze klacht, maar ik denk dat het volgende is. De kosten voor het comfortpakket zijn trouwens 46,95. De eerste factuur is altijd hoger door een gebroken maand en een maand vooruit. De eerste volgende factuur is dan gewoon 46,95

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door trail46 »

yekki77 schreef: Continue telegraafjournalistiek. Doe je huiswerk nou eens goed.
Er zit niets anders op dan Euphony Nederland op de hoogte te stellen van dit topic door middel van een rechtstreekse link.Ik weet dat reclame/spam maken ( ook sluiks) is bij hun uit ten boze en dat gebeurd hier steeds opnieuw. En voor je nu gaat janken over 1 en ander verwijs ik je naar je eigen reacties waarin je verteld zaken bij de moderator te hebben gemeld, dus bij deze een koekje van eigen deeg.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door newmikey »

yekki77 schreef: Continue telegraafjournalistiek. Doe je huiswerk nou eens goed. Bij een 3-1 pakket zit nooit lijnhuur. want het is namelijk VOIP.
Kun je nu ook nog communiceren zonder iemand anders onzinbenamingen toe te kennen of wordt dat te ingewikkeld?

De man zegt letterlijk dat hij een vaste lijn bij het pakket heeft gekregen, je kent het geval niet maar weet wel dat hij géén vaste lijn heeft? Hou toch op joh, je zakt steeds dieper in het drijfzand...

"Mijn klacht is dat ze heel wat anders aangeven en beloven dan dat ze kunnen leveren er is een medewerker van euphony aan de deur gekomen met een pakket van internet comfort pakket en hij geeft aan dat de abbonnements kosten 40.95 zijn waar je later achter komt wanneer ze het van je rekening afhalen dat het 57.95 is hij geeft aan dat je een pakket krijgt met mobiel bellen vaste lijn televisie en internet allemaal inbegrepen in de 40.95 abbonnements kosten zijn"

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door dhc »

Mike, ik had verwacht dat mijn uitnodiging op Linkedin wel met een vleugje humor werd ontvangen. Blijkbaar ben je net zo nors en belegen als je eruit ziet. Allereerst is dat mijn kantoor niet, maar mijn zolderkamer. Ik ben een mens met kinderen en dieren. Mijn kantoor ziet er wel wat strakker uit.

Wordt ik nou weer beschuldigd van misleiding!!!! (het was een virtueel gesprek ..lol)
Leuk dat we hebben kennis gemaakt!! Laten we het nu vooral weer zakelijk houden.
Heb het filmpje bekeken...triest voor iemand die pretendeert een salesman te zijn! En het dus niet kunnen opbrengen dit filmpje op zolder op te nemen, het amateurisme druipt er van af...
Ook even die andere salesfilmpjes van ons ikoon bekeken. Gestoord, al die gespeelde vrolijkheid.Als je toch zo je poen moet verdienen..

En dat privé bericht mbt Linkedin: gewoon schofterig, niks humor! Triest schepsel...

yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

newmikey schreef:
yekki77 schreef: Continue telegraafjournalistiek. Doe je huiswerk nou eens goed. Bij een 3-1 pakket zit nooit lijnhuur. want het is namelijk VOIP.
Kun je nu ook nog communiceren zonder iemand anders onzinbenamingen toe te kennen of wordt dat te ingewikkeld?

De man zegt letterlijk dat hij een vaste lijn bij het pakket heeft gekregen, je kent het geval niet maar weet wel dat hij géén vaste lijn heeft? Hou toch op joh, je zakt steeds dieper in het drijfzand...

"Mijn klacht is dat ze heel wat anders aangeven en beloven dan dat ze kunnen leveren er is een medewerker van euphony aan de deur gekomen met een pakket van internet comfort pakket en hij geeft aan dat de abbonnements kosten 40.95 zijn waar je later achter komt wanneer ze het van je rekening afhalen dat het 57.95 is hij geeft aan dat je een pakket krijgt met mobiel bellen vaste lijn televisie en internet allemaal inbegrepen in de 40.95 abbonnements kosten zijn"
We hebben hier te maken met een klant en noemt VOIP ook vaak vaste lijn. Euphony heeft deze klant al benaderd op mijn verzoek.

yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

dhc schreef:
Mike, ik had verwacht dat mijn uitnodiging op Linkedin wel met een vleugje humor werd ontvangen. Blijkbaar ben je net zo nors en belegen als je eruit ziet. Allereerst is dat mijn kantoor niet, maar mijn zolderkamer. Ik ben een mens met kinderen en dieren. Mijn kantoor ziet er wel wat strakker uit.

Wordt ik nou weer beschuldigd van misleiding!!!! (het was een virtueel gesprek ..lol)
Leuk dat we hebben kennis gemaakt!! Laten we het nu vooral weer zakelijk houden.
Heb het filmpje bekeken...triest voor iemand die pretendeert een salesman te zijn! En het dus niet kunnen opbrengen dit filmpje op zolder op te nemen, het amateurisme druipt er van af...
Ook even die andere salesfilmpjes van ons ikoon bekeken. Gestoord, al die gespeelde vrolijkheid.Als je toch zo je poen moet verdienen..

En dat privé bericht mbt Linkedin: gewoon schofterig, niks humor! Triest schepsel...
Het is geen professioneel opgenomen filmpje, maar het is een filmpje voor een aantal collega's.
Misschien had ik toch een professioneel team moeten inhuren voor mijn collega's. Niks gespeelde vrolijkheid maar mijn leven wat zich op youtube bevindt. Prachtig gezin met mooie kinderen en dito vrouw. Die plezier heeft in zijn werk!!! Zullen we nu weer zakelijk worden mannen!!!

yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

yekki77 schreef:
dhc schreef:
Mike, ik had verwacht dat mijn uitnodiging op Linkedin wel met een vleugje humor werd ontvangen. Blijkbaar ben je net zo nors en belegen als je eruit ziet. Allereerst is dat mijn kantoor niet, maar mijn zolderkamer. Ik ben een mens met kinderen en dieren. Mijn kantoor ziet er wel wat strakker uit.

Wordt ik nou weer beschuldigd van misleiding!!!! (het was een virtueel gesprek ..lol)
Leuk dat we hebben kennis gemaakt!! Laten we het nu vooral weer zakelijk houden.
Heb het filmpje bekeken...triest voor iemand die pretendeert een salesman te zijn! En het dus niet kunnen opbrengen dit filmpje op zolder op te nemen, het amateurisme druipt er van af...
Ook even die andere salesfilmpjes van ons ikoon bekeken. Gestoord, al die gespeelde vrolijkheid.Als je toch zo je poen moet verdienen..

En dat privé bericht mbt Linkedin: gewoon schofterig, niks humor! Triest schepsel...
Het is geen professioneel opgenomen filmpje, maar het is een filmpje voor een aantal collega's.
Misschien had ik toch een professioneel team moeten inhuren voor mijn collega's. Niks gespeelde vrolijkheid maar mijn leven wat zich op youtube bevindt. Prachtig gezin met mooie kinderen en dito vrouw. Die plezier heeft in zijn werk!!! Zullen we nu weer zakelijk worden mannen!!!
Ik had hem uitgenodigd als vriend bij Linkedin. Gewoon een vriendelijk gebaar nadat we zoveel communiceren met elkaar. Zo worden we toch een "soort" vrienden. Maar in het dagelijks leven net zo agressief en vijandig als op het forum blijkt!!! Wat blijkt!!! hij wil niks te maken hebben met het uitschot van de maatschappij.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door newmikey »

yekki77 schreef:Wat blijkt!!! hij wil niks te maken hebben met het uitschot van de maatschappij.
Gek toch? Grappig dat jij jezelf zo omschrijft. Het is je misschien ontgaan omdat je jezelf op zoveel sociale netwerken plempt in de hoop slachtoffers te vinden maar LinkedIn is géén babbel- en vriendenclubje maar een netwerk voor professionals.

LinkedIn zegt dat zelf zo: "Our mission is simple: connect the world's professionals to make them more productive and successful."

Jij bent a)géén professional en b)géén persoon die mij produktiever of sucesvoller kan maken

Cold calling mag misschien bij Euphony acceptabel zijn, bij LinkedIn staat in de "do's and don'ts" (waar je mee akkoord bent gegaan) dat je toezegt dat niet te doen:
B. Don’t undertake the following:
Harass, abuse or harm another person, including sending unwelcomed communications to others using LinkedIn;
Invite people you do not know to join your network;

Gesloten