LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] flutbedrijf

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mrtelecom

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Och och och, daar hebben we hem weer met zijn gezeur over de helpdesk. Ik dacht dat dat opgeklaard was en dat het duidelijk was dat Euphony GEEN dure helpdesk had. Ach dat geheugen toch.

Ej jorretje, jouw insinuerende handelingen spreken boekdelen.

En vanaf nu; geen reacties meer van mij in dit topic. Ik speel jullie achterbakse spelletjes niet mee.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door jor »

Ik en ik denk de anderen hier ook hadden echt niet anders verwacht, een topic zelf openen en er vervolgens niet meer in reageren is precies jou stijl.

Jor.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mlmangel »

... dacht dat dat opgeklaard was en dat het duidelijk was dat Euphony GEEN dure helpdesk had. Ach dat geheugen toch.
Juist, maar het is NIET dankzij jou dat we dit vernamen. Want laat dit duidelijk zijn, mrtelecom, JIJ kwam met het artikel af waarin gesteld werd dat Euphony een dure helpdesk had. En JIJ omschreef dat als een positief artikel. :roll: :oops:

mrtelecom

Re: flutbedrijf

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ach, omdat je weer een leugen verteld. Het was niet omdat ik dat niet zei maar omdat jij het van mij niet wilde geloven.

Het aloude spreekwoord "Zoals de waard is, vertrouwd..." is weereens van toepassing.

Gesloten