LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
ShadowMozes
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2007 21:40

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door ShadowMozes »

Ik vraag me toch ook meerdere dingen af.
FLP biedt een persoon zonder enige ervaring/diploma's een baan aan als manager.
Ik heb dit bedrijf zelf benaderd omdat er een uitbetaling stond van wel te verstaan E50.000 p/j!! Wie spreekt dat nou niet aan? toch?
Ik ben zelf in twijfel wat betreft het mlm concept. Het concept is niets mis mee, maar hoe de mensen het uitvoeren.
Elk principe is natuurlijk anders en elk bedrijf heeft zijn eigen regels en wetten. Maar zodra gespeculeerd word over eventuele inleg qua geld, sta ik al op mijn teentjes. Zoals eerder ook al aangegeven is in deze discussie: Zodra je zelf moet betalen voor je werk, moet er een addertje onder het gras schuilen.
Ik kan wel begrijpen waarom ze dit doen....het kan namelijk zijn om te kijken of je zogezegd wel credietwaardig bent. En als je ernaar mocht vragen noemen ze dit een ïnvestering in jezelf" daar komt het feitelijk op neer.
Ik heb nogal mijn twijfels hierover, ook wat betreft diplomering en kwalificaties.
Ik twijfel niet aan mijn eigen kunnen, maar wil niet degene zijn die een slecht product aanbied.
Ik heb aanstaande maandag een gesprek met iemand van FLP.
Ik ben benieuwd wat hij vind over de bevindingen die ik op deze forum heb mogen opdoen.
Ik wil namelijk niet weer zo'n Hammburg Mannheimer cyclus!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Mozes, vraag ze om wetenschappelijk bewijs van de werking van Aloë Vera plant in hun producten. Hun antwoord zal je zeker helpen. En je ervaring kan je later, indien je dat wenst, hier met ons delen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Ik vraag me toch ook meerdere dingen af.
FLP biedt een persoon zonder enige ervaring/diploma's een baan aan als manager.
Dit klinkt al bizar.....
Staat dat er echt zo???
Ik ben zelf in twijfel wat betreft het mlm concept. Het concept is niets mis mee, maar hoe de mensen het uitvoeren.
Hoewel je misschien weinig weet van mlm..., weet je dat schijnbaar wel goed!!!
Spijker op zijn kop!!!
Elk principe is natuurlijk anders en elk bedrijf heeft zijn eigen regels en wetten. Maar zodra gespeculeerd word over eventuele inleg qua geld, sta ik al op mijn teentjes.

Hèèè??? Is dat mogelijk bij FLP???
Ik heb het bedrijf nooit onderzocht, maar mijn indruk was dat dat niet kon, bij FLP!!
Zoals eerder ook al aangegeven is in deze discussie: Zodra je zelf moet betalen voor je werk, moet er een addertje onder het gras schuilen.
Ik kan wel begrijpen waarom ze dit doen....het kan namelijk zijn om te kijken of je zogezegd wel credietwaardig bent. En als je ernaar mocht vragen noemen ze dit een ïnvestering in jezelf" daar komt het feitelijk op neer.
wat versta je onder "zelf betalen voor je werk"...?
Een franchisenemer moet óók betalen om gebruik te maken van een "formule" en de formule naam en uitstraling.....
Ik heb nogal mijn twijfels hierover, ook wat betreft diplomering en kwalificaties.
Stellen ze dan eisen??????
Ik twijfel niet aan mijn eigen kunnen, maar wil niet degene zijn die een slecht product aanbied.
Onderzoeken, mijn beste, onderzoeken....
Mijn assortiment is het niet, maar we zijn niet allemaal hetzelfde...!
(Kijk hier maar op dit forum!!
Ik ben bijvoorbeeld superintelligent... maar er zijn er hier!!!...:lol: )
Ik heb aanstaande maandag een gesprek met iemand van FLP.
Ik ben benieuwd wat hij vind over de bevindingen die ik op deze forum heb mogen opdoen.
Houdt ons op de hoogte, wil je???
Ik wil namelijk niet weer zo'n Hammburg Mannheimer cyclus!

Vertel....!Ik heb nog niks negatiefs gehoord wat realistisch was....! 8)

Succes, SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Mozes, vraag ze om wetenschappelijk bewijs van de werking van Aloë Vera plant in hun producten. Hun antwoord zal je zeker helpen. En je ervaring kan je later, indien je dat wenst, hier met ons delen.
Zit toch niet te zeuren, dwaas....
Ga je ook wetenschappelijk onderzoek vragen over het wasmiddel dat je thuis gebruikt??????

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Zit toch niet te zeuren, dwaas....
Ga je ook wetenschappelijk onderzoek vragen over het wasmiddel dat je thuis gebruikt??????
Hoever wil jij de plank misslaan?
Op de faculteit chemische technologie in Twente werd hier veel onderzoek naar gedaan en hingen en allerlei "posters" (sorry weet geen beter woord) van de werking, nieuwe molecuulstructuren etc.

ShadowMozes
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2007 21:40

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door ShadowMozes »

Beste mensen (vooral so be it)
Ik twijfel zeker niet in jouw superieure hersen capaciteit. Ik ben hier niet om bekritiseerd te worden of overrompeld te worden door jouw uber intilligente gedragsvertoning. Ik zit hier juist op dit forum om te bekijken wat het beste zou zijn. Ik ziet hier (gelukkig) nog niet met schulden maar het komt er zeker aan. Ben iemand die zelf research doet wat betreft aankomende werkgevers. Net zoals Hamburg mannheimer met hun mooie golden-60 plan maar daarvoor ben ik hier nu niet. Ik ben hier juist om meer informatie te verscharen over FLP omdat ik nogal weinig weet/ te horen krijg wat betreft deze organisatie. Hamburg mannheimer werkte ongeveer hetzelfde maar met hele verschillende producten. Ik vind het maar bedplassers als je het mij vraagt. Ik probeer hier een toekomst op te bouwen voor mijzelf en dit komt aardig in de buurt(qua inkomsten) Ik krijg weinig antwoorden van en over FLP zelf. Ik ga maandag dit gesprek aan met die persoon en vragen natuurlijk naar zijn bevindingen en wat betreft de beloftes die bij deze persoon zijn gemaakt om het "mooie"verhaal te verifieren.
Vooralsnog mijn excuses so be it, bedoelde het niet verkeerd maar probeer antwoorden te krijgen op mijn vragen en ieder ander te vragen naar zijn/haar ervaring wat betreft mlm en FLP.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Op de faculteit chemische technologie in Twente werd hier veel onderzoek naar gedaan en hingen en allerlei "posters" (sorry weet geen beter woord) van de werking, nieuwe molecuulstructuren etc.
Ja... en er is geen huisvrouw die zich dáár ook maar een reet van aan trekt!

Hun eigen ervaring vinden ze belangrijker!!!!!

Je bent toch niet goed snik als je voor alles wat je koopt eerst een onderzoek wil....?

SBI

ShadowMozes
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2007 21:40

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door ShadowMozes »

Gaan we het hier nu hebben over wasmiddelconcentraat? Of gaan we het hier nu hebben over de orde van de dag? Zit hier nog steeds met vragen over FLP/mlm.
:shock: :?:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Pedon......... :oops:

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Mozes, in de net uitgekomen EOS van juli/augustus (p.68-74), die nu in de krantewinkel ligt, staat een artikel over voedingssupplementen en aloë vera, gebruikt in een aantal producten van FLP. In dit artikel kan je o.a. lezen:

"Wetenschap en politiek zijn niet erg gelukkig met de heersende rage van voedingssupplementen en waarschuwen met nadruk voor het fenomeen. Sinds enkele jaren probeert men het enthousiasme van de vaak onwetende consumenten en de wettelijke speelruimte van de soms oneerlijke producenten in te perken en te reglementeren. Maar veel heeft het voorlopig niet uitgehaald. Intussen zwelt de markt en is er verwarring alom."

"Er wordt bijzonder veel beweerd en nog veel meer geloofd in de supplementenhoek. Een van de meest bezongen planten is aloë vera, een vetplant die niet alleen wordt aangewend in de cosmetica, maar ook goed zou zijn om tal van ziekten en lichamelijke ongemakken te bestrijden: herpes, psoriasis, kanker, diabetes, aids, brandwonden, enzovoort. Maar, zegt Wageningen Universiteit, alleen bij verstopping is er voldoende wetenschappelijk bewijs dat aloë vera ook echt helpt. De rest is speculatie. En dat echt helpen bij verstopping is ook nog relatief. Aloë vera wordt immers al lang niet meer gebruikt omdat er veel betere laxeermiddelen op de markt zijn, en het risico bestaat dat aloë vera bij veelvuldig gebruik darmkanker veroorzaakt."

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Had blijkbaar een vrolijke posting van je gemist, Mozes...... 8)

Beste mensen (vooral so be it)
Ik twijfel zeker niet in jouw superieure hersen capaciteit. Ik ben hier niet om bekritiseerd te worden of overrompeld te worden door jouw uber intilligente gedragsvertoning.
Wat heb jij als kritiek opgevat?
Ik zit hier juist op dit forum om te bekijken wat het beste zou zijn. Ik ziet hier (gelukkig) nog niet met schulden maar het komt er zeker aan.

Ben je OP ZOEK naar schulden??????
Ben iemand die zelf research doet wat betreft aankomende werkgevers. Net zoals Hamburg mannheimer met hun mooie golden-60 plan maar daarvoor ben ik hier nu niet.

Het was maar een vraag...., wist niet dat je boos zou worden.....
Ik krijg weinig antwoorden van en over FLP zelf. Ik ga maandag dit gesprek aan met die persoon en vragen natuurlijk naar zijn bevindingen en wat betreft de beloftes die bij deze persoon zijn gemaakt om het "mooie"verhaal te verifieren.
Als ik je "hoor" praten over "het mooie verhaal".... vermoed ik dat je er met de verkeerde instelling heen gaan.....
Die indruk geef je in elk geval wel, met je aanhalingstekens!!!
Vooralsnog mijn excuses so be it, bedoelde het niet verkeerd maar probeer antwoorden te krijgen op mijn vragen en ieder ander te vragen naar zijn/haar ervaring wat betreft mlm en FLP.
Succes gewenst......
Inderdaad info halen bij "de slager" wanneer je er over denkt "slager" te worden.
En dat samen met gezond verstand..., dan kom je een héél eind.....

So be it

ShadowMozes
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2007 21:40

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door ShadowMozes »

Kijk so be it,
Ik bedoel dit met zere ernst, en ik ben zoals je zegt niet OP ZOEK naar schulden maar werk mijn ballen er zowat af om dit te kunnen bekostigen wat ik nu heb. Alles word steeds duurder en werk per project en het is maar te hopen dat het project ook nog voldoende geld oplevert.
Ik werk hiernaast ook als helpdesk medewerker en zelfs dit hebben ze maar voor een paar uur. Overal maar telkens een part-time job en ik word er knetter van. Mensen vertellen me dan ook telkens om een uitkering aan te vragen maar ik vertik het! Het werken geeft mij een goed gevoel wanneer ik thuiskom, dan dat ik de belastingcenten ontvang van WEL hardwerkende mensen.
Ik ben hier juist gekomen om te kijken of hier nog mensen zijn die mij wat wijzer kunnen maken in dit hele aspect en ik verwacht natuurlijk dat hier wel met respect om zou worden gegaan. Blijkbaar heb ik me vergist so be it. Je hebt hele mooie woordspelingen en het lijkt alsof je het erg naar je zin hebt hier op deze forum om mensen belachelijk te maken omdat ik hier geen kennis van heb wat betreft FLP/mlm. Dat schijnt je blijkbaar een intens gevoel te geven. Je mag me corrigeren if you like,
maar vooralsnog wil ik hier duidelijk maken dat ik hier kom met een vraag en vraag op een nette manier of ik hier antwoord op kan krijgen misschien. Nja...ik denk dat ik nu wel klaar ben ja :wink:

ShadowMozes
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2007 21:40

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door ShadowMozes »

P.S. Je zit hier te lullen alsof je hier op een chatsite zit so be it.
Alles goed voor de rest met je sociale omgang?

:twisted:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Wat heb ik nou weer gedaan???
Pittig snel op je tenen getrapt hè???
Zitten je panty's te strak of zo???

Zal je verhaal even doornemen........

Kijk so be it,
Ik bedoel dit met zere ernst, en ik ben zoals je zegt niet OP ZOEK naar schulden maar werk mijn ballen er zowat af om dit te kunnen bekostigen wat ik nu heb. Alles word steeds duurder en werk per project en het is maar te hopen dat het project ook nog voldoende geld oplevert.
Ik werk hiernaast ook als helpdesk medewerker en zelfs dit hebben ze maar voor een paar uur. Overal maar telkens een part-time job en ik word er knetter van. Mensen vertellen me dan ook telkens om een uitkering aan te vragen maar ik vertik het! Het werken geeft mij een goed gevoel wanneer ik thuiskom, dan dat ik de belastingcenten ontvang van WEL hardwerkende mensen.
En ik was ook serieus!!!!! Eikel!!!
e hebt hele mooie woordspelingen en het lijkt alsof je het erg naar je zin hebt hier op deze forum om mensen belachelijk te maken omdat ik hier geen kennis van heb wat betreft FLP/mlm. Dat schijnt je blijkbaar een intens gevoel te geven.
Nee. Het is helemaal mijn bedoeling niet!!!
Je mag me corrigeren if you like,
maar vooralsnog wil ik hier duidelijk maken dat ik hier kom met een vraag en vraag op een nette manier of ik hier antwoord op kan krijgen misschien. Nja...ik denk dat ik nu wel klaar ben ja
Ik ben in elk geval klaar met jou, gifkop!!!

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

En ik MEENDE het, dat ik je succes wenste..........

Nu kan je van mij de RamBam krijgen..........:roll:

(Nog niet gevonden wat dat nu precies is!!! :lol: )

SBI

ShadowMozes
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2007 21:40

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door ShadowMozes »

Hahahaha....en ik ben snel op mijn teentjes getrapt? je kent me niet eens en noemt me nu al een eikel? Je weet zelf ook dat dat een teken is van onmacht dat je nu begint te schelden.

Zoals eerder aangegeven beste so be it, heb ik al aangegeven dat ik geen verkeerde bedoelingen heb whatsoever....maar dat ik juist antwoorden probeer te vinden op mijn vragen, word onderhand moe van al dat geblaat.(dan spreek ik alleen voor mezelf dan he)

Ik heb ook nooit gevraagd om specifiek jouw hulp, maar meer in hulp algemeen. dus voel je niet te snel aangevallen want dat doe ik al :wink: .

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Je weet zelf ook dat dat een teken is van onmacht dat je nu begint te schelden.
Nee.
Ik noem mezelf óók wel eens een eikel...........

En jij ging voor niks te keer!

SBI 8)

ShadowMozes
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2007 21:40

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door ShadowMozes »

Ok goedemorgen so be it.
Ik ging niet tekeer ik raakte gefrustreerd omdat er een deadline aankomt wat betreft FLP en ik wil zoveel mogelijk te weten komen over dit soort praktijken.

Jij zit mensen constant te quoten i.p.v. er zelf een antwoord op te geven.
Dat vind ik jammer. Als ik hier was om dom te lullen(doe ik nogal vaak :roll: ) zat ik wel in 1 of andere chatsite.
Ik ben hier om informatie te vergaren.
Niets meer.....niets minder...en het is zeker een teken van onmacht wanneer je iemand uitscheld. Probeer het eens op de vriendelijke tour.
Bereik je veel meer mee.
:wink:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Je doet maar, jongen....
Als dat je kijk op dingen is dan wens ik je wel veel suc6, maar ik heb er een hard hoofd in.....

SBI
(Je mag me quoten...... :lol: )

ShadowMozes
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2007 21:40

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door ShadowMozes »

Je doet maar, jongen....
Als dat je kijk op dingen is dan wens ik je wel veel suc6, maar ik heb er een hard hoofd in.....

Dat heb je zeker so be it.
Ik zeg altijd...je krijgt wat je geeft.
Met mijn manier van doen heb ik goede vrienden, een leuke meid, en wat heb jij? sarcasme tot en met :lol:
nouja...als schelden geen teken is van onmacht...krijg je van mij een freebee......bedplasser. :lol:

Gesloten