LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
frietje
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jul 2011 18:23

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door frietje »

Ik ben gisteren gebeld, naar aanleiding van mijn c.v. dat op de nationalevacaturebank.nl staat, door een persoon van flp.
vandaag ben ik op gesprek geweest en kwam erachter wat flp is.
nu lees ik hier een hele hoop en wil graag laten weten wat mij verteld is;
ten eerste is het een verkapt piramidespel.
Dan is het goed om te weten dat deze persoon en, naar wat ik logisch beredeneer iedereen die bij flp werkzaam is, doet, is exact inspelen op wat ze denken dat je wil horen.
(ik heb overigens niks te drinken aangeboden gekregen, wat ik wel verwacht bij een serieus bedrijf en een gesprek van 1,5 uur)
als je dit niet in de gaten hebt word je met mooie beloftes inderdaad meegesleept.
wat er mij vertelt werd is dat ik binnen een jaar de titel van manager zou kunnen hebben en dan de eerstvolgende ''bedrijfsvakantie'' al mee kan gaan, gratis.
dit klinkt mij verdomd vreemd in de oren en ik heb meteen de associatie met een ''sekte''.
dit omdat de hele mentaliteit erom draait, dat je sociale leven en werkleven en priveleven, binnen dit bedrijf gaat vallen.
want, werd mij verteld, het is slim om je partner ook meteen bij te schrijven, dan kan die ook gratis mee op vakantie en je kinders ook.
en er zijn zoveel info-avonden en bedrijfspresentaties, die je ook bij moet wonen want dat is wel zo verstandig, dat je 5 dagen in de week bezet kunt zijn, als het er al geen 7 zijn.
even zien, en dan is er nog datgene wat er heel strategisch als laatste word verteld, en dat is dat je moet beginnen met twee pakketten producten ter waarde
van 849,-
Toen ik vertelde dat ik dat geld helemaal niet heb en daarom juist werkzoekende ben, maar wel de papieren zover kon invullen zonder de bestelling van dat belachelijke bedrag, dat later kon doen als ik het geld had en ze dan opsturen, vond ik het erg vreemd, nogmaals, dat hij geen enkel document mee wilde geven en ze snel en zorgvuldig opborg.
dit wekt onder andere ook sterk mijn achterdocht dat er iets niet in de haak is met dit bedrijf.
dan is er nog wat, misschien is mijn verhaal nu erg rommelig maar ik wil het er ook bij schrijven, deze persoon vertelde mij een erg persoonlijk verhaal en de conclusie was dat deze persoon bij dit bedrijf geaccepteerd word om wie het is, wat niet zo was in de eigen directe omgeving.
ook zinspeelde deze persoon erop dat dit bedrijf als het ware een soort van redding is geweest en dat het leven nu het hierom draait zoveel beter is.
als dat zo is is dat natuurlijk heerlijk, maar dit is voor mij nog een extra punt waardoor mijn kleine stemmetje nog harder ''sekte'' roept.
Ik wil ook dat het duidelijk is dat ik niet zomaar met deze termen gooi, en redelijke kennis van zaken over de praktijken en werkwijze van sekten heb.
ik stuur deze brief ook direct naar radar en ben benieuwd naar wat er van gaat komen.
groet mij.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

Waarom dit bericht in deze nauwelijks leesbare kleur plaatsen?

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

kuklos schreef:Waarom dit bericht in deze nauwelijks leesbare kleur plaatsen?
Ik zie het bericht niet in een 'nauwelijks leesbare kleur', maar gewoon in de standaardkleur van de reacties.. Desondanks heeft de reactie geen rare kleur nodig om het predicaat 'nauwelijks leesbaar' te verdienen..

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door trebelski »

Niels2010 schreef:
kuklos schreef:Waarom dit bericht in deze nauwelijks leesbare kleur plaatsen?
Ik zie het bericht niet in een 'nauwelijks leesbare kleur', maar gewoon in de standaardkleur van de reacties.. Desondanks heeft de reactie geen rare kleur nodig om het predicaat 'nauwelijks leesbaar' te verdienen..
Dat komt omdat de kleur door een melding is aangepast. Voor de rest kan ik er ook geen soep van maken.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

@ Trebelski:
trebelski schreef:Dat komt omdat de kleur door een melding is aangepast.
Ok, thanks voor de info!
trebelski schreef:Voor de rest kan ik er ook geen soep van maken.
Ik ook niet, maar ik ga er toch ook nog maar even inhoudelijk op in:

@ frietje:
frietje schreef:ten eerste is het een verkapt piramidespel.
Los van de vraag of we dat met je eens zijn of niet; waar baseer je dit op?
frietje schreef:Dan is het goed om te weten dat deze persoon en, naar wat ik logisch beredeneer iedereen die bij flp werkzaam is,
Zo makkelijk kun je dat toch zeker niet generaliseren?
frietje schreef:(ik heb overigens niks te drinken aangeboden gekregen, wat ik wel verwacht bij een serieus bedrijf en een gesprek van 1,5 uur)
Dat is wel vervelend inderdaad..
frietje schreef:dit klinkt mij vreemd in de oren en ik heb meteen de associatie met een ''sekte''.
Omdat ze je een gratis bedrijfsvakantie aanbieden? Vreemde perceptie van wat een sekte is dan..
frietje schreef:Ik wil ook dat het duidelijk is dat ik niet zomaar met deze termen gooi, en redelijke kennis van zaken over de praktijken en werkwijze van sekten heb.
En dat vraag ik me dan ook serieus af..
frietje schreef:even zien, en dan is er nog datgene wat er heel strategisch als laatste word verteld, en dat is dat je moet beginnen met twee pakketten producten ter waarde van 849,-
Zo, dan zijn ze wel wat duurder geworden! Ik dacht dat FLP rond de 400 lag?
frietje schreef:dit wekt onder andere ook sterk mijn achterdocht dat er iets niet in de haak is met dit bedrijf.
Dat je moest betalen om te mogen beginnen of iets anders?
frietje schreef:dan is er nog wat, misschien is mijn verhaal nu erg rommelig
Sorry, maar dat is het inderdaad.
frietje schreef:maar ik wil het er ook bij schrijven, deze persoon vertelde mij een erg persoonlijk verhaal en de conclusie was dat deze persoon bij dit bedrijf geaccepteerd word om wie het is, wat niet zo was in de eigen directe omgeving.
ook zinspeelde deze persoon erop dat dit bedrijf als het ware een soort van redding is geweest en dat het leven nu het hierom draait zoveel beter is.
Hoe maakt dat het verhaal minder rommelig?
frietje schreef:als dat zo is is dat natuurlijk heerlijk, maar dit is voor mij nog een extra punt waardoor mijn kleine stemmetje nog harder ''sekte'' roept.
Omdat iemand zich er goed binnen voelt?
frietje schreef:ik stuur deze brief ook direct naar radar en ben benieuwd naar wat er van gaat komen.
Als je exact deze brief gaat sturen, vrees ik dat ze er niet veel mee zullen doen. En dat kun je ze dan ook niet echt kwalijk nemen, toch?

cleooelc
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2011 17:40

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door cleooelc »

Ik ben zelf een gebruiker van de producten en een aantal vrienden en mijn partner "verkopen" deze producten.
Zelf was ik er zeer sceptisch over maar na gebruik en het verkopen (door mijn partner) van het eerste pakket ben ik er enthousiast over geworden.
Het is een extra inkomen naast je gewone baan, maar je kunt er ook je volledige inkomen van maken.

partner:
"Er wordt aanbevolen om een startpakket te kopen maar dit is niet verplicht.
Mocht je ermee stoppen binnen het eerste jaar dan kopen ze de producten terug.
De instap is laag en risicoloos."

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

cleooelc schreef:Ik ben zelf een gebruiker van de producten en een aantal vrienden en mijn partner "verkopen" deze producten.
Gebruikte u ze al voor uw partner ze ging verkopen, of bent u door uw partner met de producten in aanraking gekomen?
cleooelc schreef:Zelf was ik er zeer sceptisch over maar na gebruik en het verkopen (door mijn partner) van het eerste pakket ben ik er enthousiast over geworden. Het is een extra inkomen naast je gewone baan, maar je kunt er ook je volledige inkomen van maken.
Haalt uw partner er al een inkomen uit?
cleooelc schreef:partner:
"Er wordt aanbevolen om een startpakket te kopen maar dit is niet verplicht.
Is er dan ook een mogelijkheid om producten te gaan 'verkopen' als men zelf geen startpakket heeft gekocht?
cleooelc schreef:Mocht je ermee stoppen binnen het eerste jaar dan kopen ze de producten terug.
Welke voorwaarden zitten hier aan vast? In een ander topic hebben we daar al eens een discussie over gehad. Ik weet niet meer precies over welk bedrijf dat ging, maar het kwam er op neer dat de niet-goed-geld-terug-garantie alleen opging als men al enorm veel kosten had gemaakt (dus dan had men niet zoveel aan deze garantie).
cleooelc schreef:De instap is laag en risicoloos."
Hoe laag is deze instap dan? Ik heb verschillende bedragen voorbij horen komen; misschien kunt u ons vertellen hoeveel men dient te betalen en wat men daar voor terug krijgt?

frietje
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jul 2011 18:23

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door frietje »

Ik heb al geschreven dat ik mijn verhaal rommelig vond en het werd ook erg lang maar hier zijn een aantal dingen die verduidelijken hoe ik bij mijn verhaal kom.
Een piramidespel is een 'spel' waarbij deelnemers een inleg doen en tevens proberen anderen over te halen om mee te doen, waarna de inleg van de nieuwkomers als prijzengeld uitbetaald wordt aan bestaande deelnemers. Uitbetalingen zijn afhankelijk van het aantal (door de deelnemer) geworven nieuwkomers. Aan het ontvangen van dit prijzengeld ligt geen andere activiteit ten grondslag dan het werven van nieuwe deelnemers. Varianten zijn ponzifraude en matrices. Piramidespelen zijn in veel landen illegaal.
Met ponzifraude wordt de schijn gewekt van een zeer succesvolle belegging, waardoor steeds meer gegadigden worden aangetrokken: deelnemers wordt verzocht hun bijdrage in te leggen, waarbij hen ook hoge rendementen worden voorgespiegeld. In werkelijkheid wordt het ingelegde geld helemaal niet gebruikt om in productieve activiteiten te investeren. Vaak wordt beweerd dat men een revolutionaire beleggingsmethode heeft gevonden. De rendementen lijken aanvankelijk ook te worden gehaald en uitgekeerd, waarna meer mensen zich inschrijven. Ook hierbij worden echter de uitkeringen betaald met de bijdragen van nieuwkomers. Er werd namelijk ook verteld dat hoe meer mensen ik zou werven hoe meer ikzelf zou verdienen en hoe meer ik die persoon op zou leveren.
Een sekte is een groep mensen die, voornamelijk uit begeerte naar zuiverheid en met verabsolutering van een deelwaarheid, de solidariteit met het grote geheel van de groep verbreekt, en die deze breuk niet meer als smart ervaart.
Kenmerken van een sekte zijn:
inpalming
groepsvorming
Hiërarchie
Charismatische leider
Afzondering van de wereld
Uitverkiezing
Geslotenheid voor informatie
Irrationalisme van geloofsovertuigingen
Proselytisme : de mate waarin de leden van de groep intense pogingen aanwenden om nieuwe leden te werven.
De neiging tot perfectionisme
De neiging tot isolatie
De neiging tot anticipatie op de toekomst
De neiging tot verabsolutering van een deelwaarheid
De neiging tot ressentiment

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

frietje schreef:Ik heb al geschreven dat ik mijn verhaal rommelig vond en het werd ook erg lang maar hier zijn een aantal dingen die verduidelijken hoe ik bij mijn verhaal kom.
Een piramidespel is een 'spel' waarbij deelnemers een inleg doen en tevens proberen anderen over te halen om mee te doen, waarna de inleg van de nieuwkomers als prijzengeld uitbetaald wordt aan bestaande deelnemers. Uitbetalingen zijn afhankelijk van het aantal (door de deelnemer) geworven nieuwkomers. Aan het ontvangen van dit prijzengeld ligt geen andere activiteit ten grondslag dan het werven van nieuwe deelnemers. Varianten zijn ponzifraude en matrices. Piramidespelen zijn in veel landen illegaal.
Met ponzifraude wordt de schijn gewekt van een zeer succesvolle belegging, waardoor steeds meer gegadigden worden aangetrokken: deelnemers wordt verzocht hun bijdrage in te leggen, waarbij hen ook hoge rendementen worden voorgespiegeld. In werkelijkheid wordt het ingelegde geld helemaal niet gebruikt om in productieve activiteiten te investeren. Vaak wordt beweerd dat men een revolutionaire beleggingsmethode heeft gevonden. De rendementen lijken aanvankelijk ook te worden gehaald en uitgekeerd, waarna meer mensen zich inschrijven. Ook hierbij worden echter de uitkeringen betaald met de bijdragen van nieuwkomers.
We zijn hier bekend met de wikipediadefinitie van een piramidespel. Ponzifraude is overigens weer een beetje anders, aangezien de mensen daarbij niet weten dat de inkomsten worden gehaald uit de aanwas van nieuwe deelnemers..
frietje schreef:Er werd namelijk ook verteld dat hoe meer mensen ik zou werven hoe meer ikzelf zou verdienen en hoe meer ik die persoon op zou leveren.
Dat klopt, maar dat maakt het nog niet per se een piramidespel. De Hoge Raad der Nederland heeft een duidelijk onderscheid gemaakt tussen piramidespelen en MLM, min of meer op basis van de zin die ik vet heb gedrukt in de door u geciteerde wikipediadefinitie. Als men rechtstreeks verdient over de inleg van nieuwkomers, is het een piramidespel; als men verdient over de productverkoop van mensen die jij hebt aangeworven (en die die mensen hebben aangeworven, etc.), dan spreekt men van MLM (LJN: AR8424, Hoge Raad , 00607/04 E).
frietje schreef:Een sekte is een groep mensen die, voornamelijk uit begeerte naar zuiverheid en met verabsolutering van een deelwaarheid, de solidariteit met het grote geheel van de groep verbreekt, en die deze breuk niet meer als smart ervaart.
Kenmerken van een sekte zijn:
inpalming
groepsvorming
Hiërarchie
Charismatische leider
Afzondering van de wereld
Uitverkiezing
Geslotenheid voor informatie
Irrationalisme van geloofsovertuigingen
Proselytisme : de mate waarin de leden van de groep intense pogingen aanwenden om nieuwe leden te werven.
De neiging tot perfectionisme
De neiging tot isolatie
De neiging tot anticipatie op de toekomst
De neiging tot verabsolutering van een deelwaarheid
De neiging tot ressentiment
Opnieuw een wikipediadefinitie. Het is voor ons denk ik interessanter als u aangeeft welke punten u terugziet bij FLP? Op wat voor manier zou u FLP als een sekte willen betitelen?

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

Die kenmerken van een sekte zijn zo algemeen dat ik ze op zo ongeveer alles van toepassing kan laten zijn.

frietje
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jul 2011 18:23

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door frietje »

Goed ik heb nooit letterlijk gezegd dat het een sekte is, maar dat ik de associatie ermee heb en er bij mij de alarmbelletjes gaan rinkelen.
ik vind het een piramidespel omdat er wel degelijk geld word verdient over de inleg van nieuwkomers.
als ik niet iedere maand een pakket van dat bedrag zou inkopen dan kreeg die persoon zijn bonus niet en daarmee ik die van mij niet.
en hoe meer mensen ik werf hoe meer geld zij mij op zouden brengen.
hij probeerde mij in te palmen met mooie beloftes dat ik voor mijn twee kinderen rijbewijzen en auto's zou kunnen kopen, en met verhalen dat er mensen in nl zijn die honderden duizenden euro's per maand!! verdienen.
groepsvorming lijkt mij erg duidelijk met al die info-avonden en weekenden die je bij moet wonen omdat dat wel zo verstandig is.
en ook je partner meteen mee proberen te nemen zodat je privé ook nog eens daarin gesleept word.
daarmee vind ik dat je afgezonderd word van de wereld en ook omdat je iedereen die je tegenkomt in diezelfde wereld moet slepen.
de charismatische leider is duidelijk, die moet er zijn, en hiërarchie is er ook wel degelijk omdat in die folders die ik niet mee mocht nemen heel duidelijk te zien was dat de leider het rijkst is en zijn persoonlijk uitgekozen "volgelingen" alles mogen, zoals middagpauzes van twee uur om te kunnen golfen, want zij werken wel extreem hard dat ze dat nodig hebben, ik vind het bullsh*t omdat ik me wel kan indenken wie in deze wereld het hardst voor zijn geld moet werken.
geslotenheid voor info is mij ook duidelijk zoals ik al geschreven heb mocht ik geen enkele folder meenemen of het bestel formulier.
uitverkiezing is ook uitgelegd door deze persoon omdat er iedere zoveel tijd een meeting is met medailles voor degenen die bijzonder zouden zijn en waarin was mij niet duidelijk.
perfectionistisch kan ik zoen d.m.v. hoe het product aangesmeerd word, alsof het het beste in de wereld is en tegen alles helpt.
nou is aloe vera een plant met veelzijdige werking en voor verschillende toepassingen bruikbaar maar dus niet voor alles, dus dat vind ik niet helemaal waar en redelijk irrationeel en naïef als je dat geloofd.
zo kom ik bij mijn mening.
groeten

plexa
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mei 2011 14:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door plexa »

Ik vind het jammer dat er distributeurs zijn die deze, veel te mooie, beloftes op voorhand maken. Binnen 1 jaar naar manager, gratis vakanties..... enz.

Het is gewoon hard werken zoals elke andere baan maar wel zo dat je dan voor jezelf bezig bent en als je het goed doet dan word je er ook voor beloont. Maar dat gebeurt zeker niet zomaar. Als ik een gesprek heb met een potentionele distributeur dan wijs ik ze zeker op de mogelijkheden maar wij gaan bij begin wel van het haalbare uit.

Ik ben van stelling dat je mensen moet adviseren en niet dwingen of iets rooskleuriger maken dan het is. Misschien ben ik daardoor nog geen manager, en dat hoeft ook niet, als mijn klanten maar tevreden zijn. Dat is toch het belangrijkste?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door puma73 »

spam, bericht gemeld als ordinaire reclame dus in strijd met de gedragsregels.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

Astrid1971 schreef:bij franchise heeft men gemiddelt minimaal startkapitaal van 50.000 euro nodig om dit te kunnen beginnen.
Heb je een link die dit aantoont?
Astrid1971 schreef:Persoonlijk werk ik nu al 8 jaar met Forever concept en ben erg tevreden, mijn positie is Supervisor.
Hoeveel verdient een supervisor, na hoeveel jaar had je dit bereikt? En hoeveel tijd heb je hier totaal in geïnvesteerd?
Astrid1971 schreef:Ik liep al 7 jaar met krukken en door de werking van de producten loop ik nu zonder door dat deze mijn lichaam daar waar nodig de juiste ondersteuning biedt.
En dat is ook medisch bewezen? Die fantastische claim die een Nobelprijs waard is.
Astrid1971 schreef:of jij het zou kunnen ligt puur aan je doorzettingsvermogen en bereidheidt om te leren van mensen die dit al langer doen.
Ja, marktpotentie, kwaliteit van producten, marktverzadiging, prijs van producten, kortom alle normale marketingeisen tellen dus niet voor mlm?
Astrid1971 schreef:idealisme is dodelijk voor nieuwe starter
Ik neem aan dat je ook dit kan staven met een onderbouwing?
Astrid1971 schreef:Veel mensen vallen over het feit dat men geld moet investeren maar als je zelfst. ondernemer in wat dan ook wil worden
Mlm-ers zijn geen zelfstandig ondernemers, maar mensen die puur voor eigen risico verkopen.

bkn
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 okt 2010 16:12

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door bkn »

Voor wie eens meer wil weten kan zonder verplichting bij elke distributeur om voorlichting vragen mijn belangrijkste tip is hierbij, dat als het niet goed voeld of je twijfel hebt over de eerlijkheid of als iets te rooskleurig overkomt van een bedrijfsconcept of de betreffende gesprekspartner komt niet betrouwbaar over gewoon niet starten. Zoek ten alle tijde iemand die jou een goed gevoel geeft die je twijfels erkent en deze eerlijk met je bespreekt.
Astrid dit vind ik wel een goed plan maar dit is een consumentenforum misschien deze advertentie eens plaatsen bij uitzendbureaus en dergelijke instellingen.

Succes met de zaken.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

bkn schreef:Astrid dit vind ik wel een goed plan maar dit is een consumentenforum misschien deze advertentie eens plaatsen bij uitzendbureaus en dergelijke instellingen.
Want? Die mensen zijn op zoek naar een baan. Niet naar iets wat nog steeds onbewezen is, en bovendien voor eigen risico en bovendien niks oplevert.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

kuklos schreef:
bkn schreef:Astrid dit vind ik wel een goed plan maar dit is een consumentenforum misschien deze advertentie eens plaatsen bij uitzendbureaus en dergelijke instellingen.
Want? Die mensen zijn op zoek naar een baan. Niet naar iets wat nog steeds onbewezen is, en bovendien voor eigen risico en bovendien niks oplevert.
Is op zich natuurlijk wel een betere plaats dan hier, maar als men het zo onduidelijk formuleert als hier het geval was - en zoals het meestal het geval is met dergelijke advertenties - dan is het pure misleiding om dit op een vacaturesite te plaatsen.

plexa
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mei 2011 14:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door plexa »

Hallo,

Kan iemand mij trouwens vertellen de voor en nadelen van verschillende marketing soorten? Misschien zie ik het nl. verkeerd.

Zoals iedereen kan lezen ben ik enthousiast over MLM omdat ik het een duidelijke marketingstructuur vind. Zelf werk ik nog steeds in een commercieel bedrijf met een "normale" marketingstructuur maar daar zie ik echt wel zaken die ik graag anders zou willen zien.

Ik ben benbieuwd naar de reacties.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

plexa schreef:Kan iemand mij trouwens vertellen de voor en nadelen van verschillende marketing soorten? Misschien zie ik het nl. verkeerd.
Jouw vraag is zo algemeen dat ze niet te beantwoorden is.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door CSM »

Klassieke denkfout om te veronderstellen dat mensen die al maanden in een discussie participeren meer rechten hebben dan nieuwkomers.

Trebelski, wat is verder de relevantie van uw opmerking voor de discussie over mlm? Kunnen we s.v.p. weer on-topic gaan nu? Off-topic berichten kunnen worden gezien als trolling. En in het geval van Niels2000 zelfs als spam.

Gesloten