LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door CSM »

Niels2010 schreef: Causale relatie in deze: oude buurvrouw is duur telefoonabonnement aangesmeerd = MLM-ers smeren oude vrouwtjes te dure abonnementen aan. Helder.
Ja vond ik ook. Moet wel zeggen... ze dementeert nogal, dus u moet haar verhalen wel met een flinke korrel zout nemen.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door CSM »

Niels2010 schreef: U reageerde op de discussie over dat bedrijf. Dat is daarmee het onderwerp van de discussie.
Nee hoor, ik reageerde op een vraag van HW007 over het uitschakelen van het geweten. Leest u het anders nog even rustig terug. Antileugens begon uit het niets over het bedrijf Euphony te spreken. Ik heb nog nooit van dat bedrijf gehoord, laat staan dat ik hen zou kunnen of willen belasteren.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

CSM schreef:
Niels2010 schreef: U reageerde op de discussie over dat bedrijf. Dat is daarmee het onderwerp van de discussie.
Nee hoor, ik reageerde op een vraag van HW007 over het uitschakelen van het geweten. Leest u het anders nog even rustig terug. Antileugens begon uit het niets over het bedrijf Euphony te spreken. Ik heb nog nooit van dat bedrijf gehoord, laat staan dat ik hen zou kunnen of willen belasteren.
Waarom begint u dan over die telefoonabonnementen? En wie duwen die dan volgens u bij mensen door de strot?

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

Wat ik hier allemaal lees is allemaal off-topic.

Wat me wel opvalt is dat dat oude buurvrouwtje benadeeld werd door haar eigen neef.

Ik denk dat dit niets te maken heeft met MLM, maar met een neef die ongeduldig is in afwachting van zijn erfenis.

Overigens hoor ik over Aloë Vera via FLP niets negatiefs.

Kritiek op een instap franchise fee is loze kritiek. Het betreft een paar honderd euro. Mensen nemen jobs aan, werken een maand lang voor niets in afwachting van salaris. Ze schieten graag €2000 voor en doen moeilijk over €300 die in korte termijn is terugverdiend, althans als je een goede sponsor hebt die je op de juiste weg zet.

Kijk eens tijdens de feestdagen wat mensen uitgeven aan gezondheids en cosmetica kadootjes. Er is vraag naar producten en de prijs is niet eens in het geding.

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door WillemV »

HW007 schreef:Wat me wel opvalt is dat dat oude buurvrouwtje benadeeld werd door haar eigen neef.

Ik denk dat dit niets te maken heeft met MLM, maar met een neef die ongeduldig is in afwachting van zijn erfenis.
Dat vind ik nogal vergezocht en uiterst suggestief. Bovendien 'slinkt' het vermogen van deze tante juist door de 'actie' van de neef. Waardoor de verwachte erfenis uiteindelijk dus lager uit zal vallen. Het enige belang wat dan overblijft uit deze actie van de neef is dan de 'MLM' verdienste. Deze tante zou meteen deze neef moeten onterven. Bah.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

Juist WillemV

Deze neef is dus niet het voorbeeld hoe MLM werkt.

Als één personeelslid van zijn baas steelt, zijn dus alle werknemrs dieven.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door CSM »

Niels2010 schreef:Waarom begint u dan over die telefoonabonnementen?
Omdat mijn buurvrouw me onlangs dat verhaal vertelde.
Niels2010 schreef:En wie duwen die dan volgens u bij mensen door de strot?
Dat had ik toch al gezegd? Haar neef en het MLM bedrijf waarvoor hij werkt.

Wacht, ik ga later vandaag bij haar koffie drinken, en dan vraag ik even hoe dat bedrijf heet.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

@ CSM

CSM vertelt aan ons.
De buurvrouw van 80 vertelde aan CSM.
De neef van de buurvrouw duwde een telefoon abonnement door de strot.

Wat is de bedoeling CSM ?

Om met een via via via verhaal in het FLP topic aan te tonen dat wellicht een enkele MLM-distributeur van FLP "en passant" onder mom van FLP een Euphony overeenkomst opdrong, om vervolgens MLM als slecht te betitelen, en daarmee alle MLM distributeurs in slecht daglicht te plaatsen ?

Net als enkele anderen wil je de lezers gewoon foppen met vage oncontroleerbare verhalen.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Om met een via via via verhaal in het FLP topic aan te tonen dat wellicht een enkele MLM-distributeur van FLP "en passant" onder mom van FLP een Euphony overeenkomst opdrong, om vervolgens MLM als slecht te betitelen, en daarmee alle MLM distributeurs in slecht daglicht te plaatsen ?
CSM heeft Euphony nooit genoemd. Dat maak jij ervan HW007. En jij zegt zelf dat Euphony de goedkoppste is, dus het zou niet eens Euphony kunnen zijn.
HW007 schreef:Net als enkele anderen wil je de lezers gewoon foppen met vage oncontroleerbare verhalen.
Opnieuw deze beschuldiging. Wanneer komt het bewijs ervoor nu?

angel1978
Berichten: 10945
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door angel1978 »

Net als enkele anderen wil je de lezers gewoon foppen met vage oncontroleerbare verhalen.
dat was toch meer JOUW ding ?

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Kuklos

Als je wat over Euphony wilt vermelden doe dat dan in het Euphony Benelux topic en niet hier.

Geldt ook voor mezelf en anderen.

Mijn excuus daarvoor.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Als je wat over Euphony wilt vermelden doe dat dan in het Euphony Benelux topic en niet hier.
Jij hebt het over Euphony, ik niet. Maar goed, pas je berichten aan, dan doe ik dat ook.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door CSM »

HW007 schreef:@ CSM
Net als enkele anderen wil je de lezers gewoon foppen met vage oncontroleerbare verhalen.
Wat beweert u nu eigenlijk, dat er op het Radar forum alleen plaats is voor wetenschappelijk doorwrochte argumentatie? Voor schrijnende verhalen uit de praktijk, hoe anekdotisch ook, is geen plaats?

Dan kunnen we 99,99% van de topics wel meteen sluiten.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Tja, als een voorstander met dergelijke argumentatie komt....

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

Kom dan ook met waar gebeurde schrijnende verhalen uit de praktijk CSM. Dan kunnen we daar samen een oplossing voor vinden, in plaats van elkaars teksten na te pluizen om een slakje te vinden om zout op te leggen.

Aangaande Aloë Vera producten van FLP hoor ik alleen goede verhalen. Maar ik ben dan ook resultaat gericht, en niet zo een van hoe mooi alles wel niet zou kunnen zijn als...

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door CSM »

HW007 schreef:Kom dan ook met waar gebeurde schrijnende verhalen uit de praktijk CSM.
Wie heeft er met mijn buurvrouw gesproken, u of ik?
HW007 schreef:Dan kunnen we daar samen een oplossing voor vinden, in plaats van elkaars teksten na te pluizen om een slakje te vinden om zout op te leggen.
Het was uw kompaan antileugens die mij van laster betichtte, hoewel hij zelf over het bedrijf Euphony begonnen was.

Maar goed, streep eronder. Ik waardeer uw poging om de discussie weer on-topic te brengen. Mijn buurvrouw is zelf ook zeer te spreken over de Aloë Vera gezichtscreme, hoewel ze die dus via haar neef afneemt en niet via FLP. Ze zei dat ze op de dansavond voor senioren veel complimenten krijgt van de heren.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

@ CSM

Wat ik bemerk is dat de producten van de lang bestaande "MLM bedrijven" kwaliteits producten zijn. Ik denk dat FLP en andere MLM bedrijven hun producten exclusief op de markt willen brengen om ze te beschermen tegen kopiëren en concurrentie. Daarnaast blijft de marketing kostprijs laag door MLM distributie.

De kwaliteit van de FLP producten is naar ik heb horen zeggen van beter nivo dan producten die via drogist en supermakt verkrijgbaar zijn. Mensen die ouder worden, net als uw buurvrouw, hechten over het algemeen zeer veel waarde aan kwaliteit en kwaliteit van leven.

Antileugens is geen compaan van mij. Ik weet hoe hij er uit ziet, maar heb nog niet zijn hand geschud. Hij is zelf verantwoordelijk voor wat hij schrijft.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

Dat er veel producten op de markt zijn is juist.

De meesten mensen kiezer ervoor om hun geld kwalitatief uit te geven tegen een gunstige prijs.

Over smaak kun je twisten. Het feit dat er vraag is naar de FLP producten, bewijst al dat men er tevreden over is, inclusief de prijs.

De één koop FLP Aloë Vera , de ander koopt glycerine.
De één koopt een Mercedes en de ander een Nissan Note.

Allemaal goede producten, voor ieder wat wils.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten