LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
fredcom
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 sep 2011 14:29
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door fredcom »

seconds-out schreef:Het met hand en tand verdedigen van een onnodig duur smeerseltje heeft twee redenen> er wordt "tussenhandel" gezocht die ook zo stom is om erin te stinken en het is het goedpraten van eigen handelen.
Want geloof me, als de zaakjes goed gaan, heeft niemand een "verkoper" nodig.

Klanten die het spul moeten gebruiken zijn in de minderheid, iedereen die eenmaal gevangen zit in het systeem, is op zoek naar "nieuwe verkopers" :arrow: dat beperkt de schade nog enigzins.. :lol:
Deze kandidaat verdient 100 punten! :mrgreen: :mrgreen:

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

kuklos schreef:@ralphflpzzp, ik vraag me af of het nog nut heeft jou te vertellen waar ik wil dat je op reageert. Mijn vraag was en is duidelijk. Het geciteerde stukje van fredcom was helder. De winstpercentages bij FLP zijn onvoldoende voor een fatsoenlijk inkomen, zeker als je deze afzet tegen de totale omzet van FLP en het aantal distributeurs.

Verder meld je in je eerste reactie (op fredcom) al hoe jij iets ervaart. Terwijl er regels zullen zijn die werkelijk weer geven hoe het zit. Als jij hier vragen wil beantwoorden aangaande FLP, pak dan die regels erbij en geef op basis daarvan antwoord.
Hij rekent zelf voor dat 1,7 niet slecht is maar ookniet goed. ben het daar mee eens. maar wat ik anders zie is dat ik een keer moeite doe om een klant het product te leren kennen en hij daarna elke keer weer de tandpasta komt halen zonder dat ik er werk voor hoef te doen. Ik verkoop ook producten waar ik een winst marge van 3.6 op heb maar die verkoop ik 1 keer aan 1 klant en daar doen ze de rest van hun leven mee. er zijn ook produycten die ik tegen minder winst verkoop. dus ik kan hier best mee leven.
Wat ik ook wil verduidelijken de marge 1,7 is een gemiddelde dit is ook afhangkelijk van de positie die je hebt wat weer afhangkelijk is van je inkoop. dus iemand die alleen zelf gebruikt zal minder marge hebben als iemand die elke maand voor €2000,- omzet

Verder als ik het dus goed begrijp wil jij weten over de regel geving van het beeindigen van de samen werking inzage terug geven van de producten.

Zoals ik als zij is dit wat ik weet dat de regels zijn en ik heb ook zelf ervaren dat deze regels in de praktijk worden toegepast.

Uit het samenwerkingsregelement. op pagina 5.
Restitutie- en terugkoopprocedure voor distributeurs:
3.6 a. Forever koopt alle onverkochte, verkoopbare Forever-producten terug, die binnen de afgelopen twaalf (12)
maanden werden aangekocht, van elke Forever-distributeur die zijn Forever-distributeurschap beëindigt.
Een dergelijke terugkoop vindt plaats nadat de beëindigende distributeur aan Forever (aangetekend)
een schriftelijke mededeling heeft gedaan van zijn voornemen om zijn Forever-distributeurschap te
beëindigen en afstand doet van alle rechten en privileges in verband hiermee. De beëindigende
distributeur dient een Product Retour Formulier in te vullen en alle producten waarvoor terugbetaling
wordt aangevraagd aan Forever te retourneren, samen met het aankoopbewijs. Als een beëindigende
distributeur een Touch of Forever of een andere combinatiebox retourneert die niet compleet is, zal het
retourbedrag worden berekend alsof er een complete combinatiebox geretourneerd zou zijn, waarna de
groothandelswaarde van de ontbrekende producten in mindering wordt gebracht op het retourbedrag.
Na verificatie van de feiten, ontvangt de distributeur een terugbetaling van Forever ten bedrage van de
kosten die de distributeur heeft gemaakt voor aankoop van de geretourneerde producten, minus de
door hen persoonlijk ontvangen bonussen uit de oorspronkelijke aankoop en de kosten voor afhandeling
en verzending en eventuele andere van toepassing zijnde vereffeningen. Na aftrek van kosten of
schade als gevolg van eventueel nadelig gedrag van de beëindigde distributeur, verwijdert Forever de
distributeur uit het Forever Marketingplan en schuift zijn of haar volledige downline-organisatie direct
onder de sponsor van de beëindigende distributeur in de huidige volgorde.

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

fredcom schreef:Ralf,

We kunnen lang om de brei heendraaien, maar dat zal geen effect hebben.
Geef eens simpel aan, wat bijvoorbeeld JOU netto winst is per maand via FLP én hoeveel uur je daaraan besteedt om dat te behouden. Hoelang werk je al met FLP?
Ik ga hier niet vertellen wat mijn omzet of winsten zijn.
Of ik nu niets verdien of dat ik 100.000 euro verdien dat vertel ik nog niet aan mijn moeder.
Maar ik wil je wel in het kort vertellen hoe lang ik met FLP werk en waarom.
Al is het maar om je te laten zien dat er ook andere mensen werken als geld wolven.
En dat jullie misschien begrijpen waarom ik denk dat ik niet (meer) als een kip zonder kop rond ren.

Maar goed het is natuurlijk wel de vraag of dit zin heeft wand.
Tot nu toe krijg ik niet echt het gevoel dat er veel mensen zijn die op mijn ervaringen zitten te wachten.
Of men denkt dat ik ze voor lieg of zo ik weet het niet.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

kuklos schreef:Ik zit te denken aan het stuk waarin de omzet/kosten/winst geanalyseerd wordt. Het stuk waarmee duidelijk wordt dat de kans op succes nagenoeg nul is.
Sorry Kuklos ik had dit bericht over het hoofd gezien vandaar dat ik nogmaals vroeg om waar wil je dat ik op reageer. Nu snap ik ook je laatste reactie.

Ik ben niet van mening dat de kans op succes 0 is.

Hoeveel zzp`s starten er per jaar op en hoeveel stoppen er weer per jaar?
Hoeveel van deze zijn 5 jaar later nog actief.
Hoeveel zzp`s halen naar 10 jaar de top en hebben een bedrijf wat stabiel draait?
De kans dat je dat leukt is ook 0

En dat werkt bij MLM het zelfde.
Alleen omdat er bij MLM de instap veel makkelijker is als een bedrijf starten.
Zijn er veel meer mensen die hier in stappen en niet weten wat ze gaan doen.
Dus is het aantal wat het niet red vele male groter.
Ik ken de aantalen niet maar ik denk dat er verhoudings gewijs weinig verschil in zit.

Wat wel anders is de mensen die stoppen met MLM en zeker bij FLP hebben geen mega schult zoals dit vaak wel het geval is bij het starten van een onderneming.

Natuurlijk zijn er ook mensen die met FLP starten die voor capitalen uitgeven om op testarten.
Websites bouwen, Boekhoudprogramma`s, brief papier drukken, en weet ik wat meer.
Maar dit is niet nodig en heeft niets te maken met wat FLP je aanreikt.
Dit is wat mensen zelf doen.

Als je echt zakelijk wilt verkopen dan begin je met een start pakket hier zitten alles in wat je nodig hebt om op een goede manier van start te gaan.
En dat kost je niks je betaalt alleen de producten.

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

seconds-out schreef:
Ralphflpzzp schreef:
Maar goed het is natuurlijk wel de vraag of dit zin heeft wand.
Tot nu toe krijg ik niet echt het gevoel dat er veel mensen zijn die op mijn ervaringen zitten te wachten.
Of men denkt dat ik ze voor lieg of zo ik weet het niet.
Ik wel!
Je liegt alles bij elkaar, maar je moet wel, anders raak je je smeerseltjes nooit meer kwijt.
Plus de mogelijke provisies natuurlijk, als het jou lukt om een ander zo gek te krijgen om er ook geld in te steken.

Volgens mij ben je knap wanhopig nu.
Krijg namelijk steeds meer het idee, dat het toch een piramide-systeem is waarbij jij te "laat" bent ingestapt. De hele markt is al verdeeld en verzadigd.
En ja, als ik niks zou verdienen zou ik het ook niet zeggen... :mrgreen:
Maar je zou wel stoer doen als je geld verdiend. haha.
Zit dus waarschijnlijk niks zakelijks in je.
Iemand die echt zakelijk geintereseerd is praat daar niet over.

Mensen alleen op scheppen over wat ze verdienen zijn vaak mensen die alleen snel geld willen verdienen om uit de ****** komen, of mensen die snel rijk willen worden over de rug van een ander.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

Ralphflpzzp schreef:Tot nu toe krijg ik niet echt het gevoel dat er veel mensen zijn die op mijn ervaringen zitten te wachten.
Of men denkt dat ik ze voor lieg of zo ik weet het niet.
Jouw ervaringen zijn weinig waard als er geen melding is van verdiensten en van tijdsbesteding.
Wat echter meer het geval is, is dat jouw teksten tot nu toe zo algemeen zijn dat ze weinig tot niets toevoegen. En als je dan een keer op iets specifieks kan ingaan (zoals de cijfers die fredcom presenteerde), dan doe je dat niet. Of weer dusdanig algemeen dat het opnieuw niets toevoegt.

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

fredcom schreef:
seconds-out schreef:Het met hand en tand verdedigen van een onnodig duur smeerseltje heeft twee redenen> er wordt "tussenhandel" gezocht die ook zo stom is om erin te stinken en het is het goedpraten van eigen handelen.
Want geloof me, als de zaakjes goed gaan, heeft niemand een "verkoper" nodig.

Klanten die het spul moeten gebruiken zijn in de minderheid, iedereen die eenmaal gevangen zit in het systeem, is op zoek naar "nieuwe verkopers" :arrow: dat beperkt de schade nog enigzins.. :lol:

Deze kandidaat verdient 100 punten! :mrgreen: :mrgreen:

Dus een bedrijf wat winkels zoekt om hun product te verkopen doen dat om de schade te beperken ??
En het is raar dat je als ondernemer je markt probeert te vergroten ??

En deze uitspraak is 1000 punten waard.

Sorry hoor je begint geen bedrijf om op de bank tv te kijken en niks te doen je wilt geld verdien. Als jullie nu zeggen dat er mensen zijn binne MLM die dit op een verkeerde manier doen, geef ik je gelijk. maar er zijn genoeg mensen die dit op een goede nette manier doen.

Dit slaat nergens op.

En even voor de duidelijkheid bij FLP zoek je geen tussenhandel iedere zelfstandige doet direct hadel met FLP en er gaat niks via je up line.
FLP rekent op zijn beurt af met je up line mits ze aktief zijn.
FLP is een van de weinigen die dit zo doet.
En dat staat ook in dat zelfde boekje wat iemand voor hij een zakelijke overeenkomst aan gaat door neemt. en wat aan deze reactie te horen niet gedaan is door "seconds-out" die wel denkt te weten hoe het werkt.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

Verwijderd.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 okt 2011 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Beledigen.

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

kuklos schreef:
Ralphflpzzp schreef:Tot nu toe krijg ik niet echt het gevoel dat er veel mensen zijn die op mijn ervaringen zitten te wachten.
Of men denkt dat ik ze voor lieg of zo ik weet het niet.
Jouw ervaringen zijn weinig waard als er geen melding is van verdiensten en van tijdsbesteding.
Wat echter meer het geval is, is dat jouw teksten tot nu toe zo algemeen zijn dat ze weinig tot niets toevoegen. En als je dan een keer op iets specifieks kan ingaan (zoals de cijfers die fredcom presenteerde), dan doe je dat niet. Of weer dusdanig algemeen dat het opnieuw niets toevoegt.
Ik kan niet specifiek in gaan op cijfers omdat dit voor iedereen anders zal zijn.
Er zijn zoveel mogelijkheden binnen FLP met elk zijn eigen verdiensten als ik die allemaal moet gaan voorrekenen ben ik een week bezig en daar bij ben ik niet een annalist zo als fredcom.

Als we dit vergelijken met een normaal bedrijf dan kun doe je als distributeur alle werkzaamheden doen die een bedrijf doet wat een bedrijf inkoopt en direct aan de klant levert. alles van administratie tot transport tot training intern. alles en jij wilt nu dat ik elk aspect ga voorrekenen.

Ik wil best mijn situatie vertellen met aantal klanten uren enz. dan kun je dat in het model van fredcom zetten en dan kun je ook zien wat ik in theorie moet verdienen. Maar ik kan je nu al zeggen dat dit niet klopt omdat ik in mijn positie hoger zit als de % die daar worden gebruikt en mijn downlijn niet zo groot is als in het model omdat ik me vooral met directe verkoop bezig hou.

Maar dat willen jullie blijkbaar niet zelf doe, jullie willen getallen zien en als ik die zou opschrijven geloof je het toch niet. als ik je het zou laten zien door mijn jaar afrekening dan komt het antwoord dit is weer z`n succes verhaal. en de rest dan.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

@ralphflpzzp, laat maar. Ik heb al gezegd dat algemene schrijfsels niks toevoegen en toch is dat het enige wat je te bieden hebt. Laat dus maar. Ik haak af in de discussie hier. Totdat er wel iets nuttigs komt.

fredcom
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 sep 2011 14:29
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door fredcom »

Citaat van de FLP Website:

Uw toekomst start hier
Wat zou u doen met meer vrije tijd? Beginnen aan een nieuwe hobby? Meer betrokken raken bij uw omgeving? De wereld ontdekken?

Forever is een bijzonder bedrijf ontwikkeld om mensen zoals u te geven wat u verdient en deuren te openen naar een toekomst die u zich altijd al gewenst heeft, zonder risicovolle investeringen en mooie praatjes. Combineer uw passie met ons bewezen concept en u zult meer bereiken dan u ooit voor mogelijk hield.
* Tijd voor echt belangrijke dingen
* Meer ruimte in uw maandelijks budget
* Geld voor een gedegen opleiding voor uw kinderen
* Een comfortabel pensioen
* Een passief inkomen dat u later aan uw kinderen nalaten
* Anderen helpen een waardevoller leven te leiden

Ons unieke business concept maakt dat allemaal mogelijk door u de gelegenheid te bieden uw eigen busniess vanuit huis op te starten zonder risicovolle investeringen. U ontvangt een goed inkomen, u kunt ongelooflijke bonussen verdienen en u stelt uw eigen financiële toekomst veilig als onderdeel van een gemeenschap die iets goeds doet voor haar omgeving. En uw inkomstenpotentieel is ongelimiteerd. Hoe harder u werkt, hoe meer u verdient. Geen salaris limiet en geen diploma vereisten. Over welke andere baan kunt u dit zeggen?

Als u wilt weten hoe Forever u meer vrije tijd kan geven, financiële onafhankelijkheid, een betere toekomst voor uw familie? Dan bent u bij ons aan het juiste adres!

-------------------------
Een paar tegenargumenten:

Tijd voor belangrijkere dingen, gaat de eerste 10 jaar zeker niet lukken
Meer ruimte in je budget? Wanneer? Over 10 jaar?
Een comfortabele pensioen? Ja, als je mega verdient en het ZELF wegzet, want FLP gaat dat niet VOOR mij doen.
Passief inkomen? Je zult eraan moet blijven trekken. Voor niets gaat de zon op, in elke business, tenzij je tot de miljonairs behoort. (Hoeveel binnen FLP?? 10 of 20 misschien?)

ALLEMAAL gelul in de ruimte wat in de praktijk nog niet 1 op de 100.000 zal redden. Van de 100.000 startende ondernemers zijn er duizenden die naar 10 jaar nog steeds bestaan!!!

Cijfers!
Ik schaam me er niet voor om toe te geven dat ik nog hard moet werken om mijn toko draaiende te houden; elke dag weer, 7 dagen per week en in principe 24 uur per dag. Nee, ik heb geen dikke auto en al helemaal geen tijd om op vakantie te gaan of ziek te zijn. Wil dat op termijn zeker wel anders zien, maar met FLP weet ik zeker dat het niet zal gaan werken.

Het zijn allemaal mooie praatjes die kant nog wal raken en héél veel mensen op gruwelijk slinkse manier om de tuin leiden. Van de 9,5 miljoen medewerkers binnen FLP worden er 9.499.900 bedonderd. Die kopen allemaal één doos van 50 euro, gaan die ZELF proberen en kunnen de rommel niet meer terug geven.

50 x 9,5 miljoen = 475 miljoen omzet voor FLP!!!!

Pffffffff.... Geloof dat ik ook wat vaseline in een nieuw potje pers en er FLB op zet. (Firma Lust en Bedrog!)

Laat mij maar Dildo's verkopen. Oké mond op mond reclame ligt daarbij wat gevoeliger, maar tevreden klanten zijn gegarandeerd. :mrgreen:

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

Ralphflpzzp schreef:
kuklos schreef:
Ralphflpzzp schreef:Tot nu toe krijg ik niet echt het gevoel dat er veel mensen zijn die op mijn ervaringen zitten te wachten.
Of men denkt dat ik ze voor lieg of zo ik weet het niet.
Ik kan niet specifiek in gaan op cijfers omdat dit voor iedereen anders zal zijn.
Er zijn zoveel mogelijkheden binnen FLP met elk zijn eigen verdiensten als ik die allemaal moet gaan voorrekenen ben ik een week bezig en daar bij ben ik niet een annalist zo als fredcom.
Eigenlijk ben en weet je niks.
Ik wel.
Je bent erin gestonken :lol: je zit tot aan je nek in het spelletje. het piramidespelletje dus..die de hele (fictieve) bende van smeerseltjes proberen door te schuiven van A naar B.. Waarbij A en B dezelfden zijn, alleen A staat "hoger" want eerder ingestapt...
Zelf ben je niet slim genoeg om dat in de gaten te hebben, behalve dat jij nu wel merkt dat je smeerseltjes aan niemand (meer) te slijten zijn.

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

seconds-out schreef:
Ralphflpzzp schreef:
Maar je zou wel stoer doen als je geld verdiend. haha.
Zit dus waarschijnlijk niks zakelijks in je.
Iemand die echt zakelijk geintereseerd is praat daar niet over.

Mensen alleen op scheppen over wat ze verdienen zijn vaak mensen die alleen snel geld willen verdienen om uit de **** te komen, of mensen die snel rijk willen word :lol: en over de rug van een ander.
Tjonge jonge , wat een kleuterreactie! :twisted:
Eigenlijk zou ik daar niet eens op in moeten gaan, maar goed ..1 keertje voor de meelezers dan.

Allereerst is er GEEN enkele reden om persoonlijk te worden en dan je argument :lol: Omdat ik je verhaaltje doorprik zou ik GEEN zakenman zijn??? :evil:
Hoe verzin je het?? :lol: Een goeie zakenman bekijkt juist WEL vantevoren alle risico s en praat enof communiceert juist WEL!!
Bovendien zit je je zelf tegen te spreken op een hele doorzichtige manier, mensen die WEL geld zouden verdienen zijn vaak opscheppers en nog meer van dat bla bla gereutel.
Daarmee geef je dus aan dat je zelf weinig of niks verdient..

Daarom zit jij nu met een berg smeerseltjes en hoge schulden, want laten we wel zijn :arrow: Je lijkt me niet a te snugger gezien je schrijfsels op dit forum.
Jij was een makkelijk slachtoffer en nu zit je op dit forum je frustraties te uiten op een hele zielige en kinderachtige manier.
Het is niet persoonlijk bedoeld. Mijn excuses als ik zo ben overgekomen.

Lees eens goed, een zakelijk ingesteld persoon verdiept zich heel goed dat is ook wat ik schijf en iedereen aanbeveel voor ze beginnen kijk goed rond.

En weer lees eens goed, ik heb niet gezegd dat mensen die wel geld verdienen opscheppers zijn.
Ik schrijf mensen die veel geld verdienen en daar over opscheppen zijn vaak mensen die…
Ik ken geen mensen die het gemaakt hebben in de MLM of in de gewone zakelijk markt die op scheppen over hun inkomsten.
Waarom denk je dat de Quote 500 bestaat.

Daarnaast denk ik dat jij de gene bent die dom praat (en dit is wel persoonlijk bedoeld) en nu al een vooroordeel heeft over mij en die ook duidelijk uitspringt.
Door dingen over mij te suggereren waar je geen weet van hebt.
En als ik je aanbied om je mijn verhaal over mij en FLP eerlijk te vertellen.
Kom je bijvoorbaad al met dat het niks waard is omdat ik geen bedragen opschrijf.
Maar als een ander vertelt dat hij belazert is dan sta je gelijk te springen en te klappen.
Laat je z`n persoon ook vertellen wat hij geïnvesteerd heeft, waar aan en hoe hij dat geld allemaal kwijt is geraakt?

Ik moet je wel gelijk geven dit is een zinloze discussie en ik zal, zoals ik net al heb aan gegeven alleen nog proberen directe vragen over FLP, waar mensen mee zitten te beantwoorden.
Dit zal ik met alle eerlijkheid doen en waar ik kan zal ik dit onderbouwen met regelgeving van uit FLP.
Als mensen twijfelen aan mijn eerlijkheid vraag dan aub niets.
Nogmaals ik ben hier niet om iemand iets aan te smeren maar om mensen die serieus vragen hebben over FLP er bij te helpen en te waarschuwen over de gevaren die MLM heeft.
Net zoals jullie dat doen. En dit na een meeting meegemaakt te hebben.
En ik dat doe na 3jaar bijna 4 zelf ervaren te hebben en dat is niet altijd positief geweest hoor, ik heb ook op het punt gestaan om te stoppen.

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

fredcom schreef:Het zijn allemaal mooie praatjes die kant nog wal raken en héél veel mensen op gruwelijk slinkse manier om de tuin leiden. Van de 9,5 miljoen medewerkers binnen FLP worden er 9.499.900 bedonderd. Die kopen allemaal één doos van 50 euro, gaan die ZELF proberen en kunnen de rommel niet meer terug geven.
Grappig ik citeer je net een stuk uit het samenwerkingsreglement en je zegt nu dat je de producten als zakelijke partner niet kunt terug geven en voor het geval je het over de gebruiker hebt zal ik nog een stuk citeren blijkbaar bestaat daar nog onduidelijkheid over..

Uit samenwerkingsreglement pagina 4
Retail Customers:
3.3 Retail Customers wordt 100% producttevredenheid gegarandeerd. Binnen dertig (30) dagen na de aankoopdatum
kan een Retail Customer (a) een nieuw, vervangend product ontvangen voor een product dat
gebreken vertoont; of (b) de aankoop annuleren, het product retour zenden en een volledige restitutie
ontvangen. In alle gevallen dient hiervan op correcte wijze mededeling te worden gedaan en is een
bewijs van de aankoopdatum en het tijdig retour zenden van het product vereist, in te leveren bij de
aankoopbron. Forever behoudt zich het recht voor om herhaaldelijke retourzendingen te weigeren.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

Verwijderd.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 okt 2011 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Beledigen.

fredcom
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 sep 2011 14:29
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door fredcom »

Lees eens goed, een zakelijk ingesteld persoon verdiept zich heel goed dat is ook wat ik schijf en iedereen aanbeveel voor ze beginnen kijk goed rond.
Juist omdat ik goed uitkijk met wie of wat ik in zee ga, daarom juist zeker niet met FLP.
Ga je met FLP in zee, dan heb je je huiswerk onvolledig gedaan, zie je alleen de dollar tekens die ze je voorhouden.

Na mijn bezoek aan de distributeur en nadat ik wist waarover het ging was mijn éérste gang naar de PC om te zoeken op FLP. Zo ben ik o.a. op dit forum beland en zag de 36 pagina's welles nietes, gedraai en gekonkel. Wat ik hier NIET zag waren cijfers. Die geeft FLP zelf en die zeggen mij voldoende.

Het internet barst van de negatieve meldingen en reacties over FLP. Je moet wel héél erg dom zijn, om zakelijk met zo'n sekte in zee te gaan.

En wat betreft je laatste reactie op mijn post: Het enige wat je goed kunt, is teksten kopiëren uit een overeenkomst van FLP. ZELF de zaak beargumenteren lukt je niet. Als mensen mij wat vragen over mijn zaak, heb ik ZELF een antwoordt en hoef ik er geen geschriften van andere bij te halen.

Ook ik denk dat je er alles aan doet om je handel te verdedigen en kunt het niet verkroppen dat er mensen zijn die het spel doorzien waar jij WEL met open ogen in bent getuind.
Je bent het sprekende voorbeeld van al die vele duizenden, tienduizenden die net al jij door FLP in de mangel zijn genomen en dat pas bemerkte toen het te laat was. Pompen of verzuipen is dan de enige pijler waarop je business stoelt.
Als mensen hun zaakje zó verdedigen zoals jij dat doet, is mijn achterdocht altijd: "Wat heeft die te verbergen?"

Eigenlijk héél zielig om te zien, dat je zelf niet in de gaten hebt aan het kortste eind te trekken.

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

seconds-out schreef: [Belediging verwijderd door de Moderator]
bedankt voor je medeleven :D

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

fredcom schreef:
En wat betreft je laatste reactie op mijn post: Het enige wat je goed kunt, is teksten kopiëren uit een overeenkomst van FLP. ZELF de zaak beargumenteren lukt je niet. Als mensen mij wat vragen over mijn zaak, heb ik ZELF een antwoordt en hoef ik er geen geschriften van andere bij te halen.
Nu kan ik het fout hebben maar jij was toch degene die vroeg om regelgeving in deze. En nu koppieer ik je deze zoals je vraagt en je zegt me dat ik me er achter verschuil.

Wat verwacht je dan van me eerst vraag je mijn mening omdat ik FLP anders ervaar als de meeste ervaringen die ik hier lees, die geef ik.
Dan zeg je dat mijn mening een welles nietes verhaal is zoals al jaren wordt gevoerd hier en vraag je om regels, die geef ik je.
En als je dan feiten op tafel gooit over producten die je niet kunt terug geven en ik laat je weer zien dat je dat wel kunt dan heb ben ik zielig.

En zoals je in een ander bericht schrijft moet ook ik kei hard werken voor mijn inkomen en voor de simpele dingen die je in je leven hebt .
Nu hoef ik dat gelukkig maar 6 dagen in de week en maar 22uur maar nog is dat eigenlijk te veel.
Maar dat is ook precies waar ik voor wil waarschuwen, FLP is niks slechts maar het is ook geen gouden bergen zoals vertelt wordt.
En je hebt een net z`n grote kans als wanneer jij als een ander bedrijf zou starten starten.
Alleen helaas starten er veel zonder dat ze er over nadenken omdat het zo mooi wordt vertelt.
Deze mensen hebben in een andere markt ook geen kans.
En wederom waarom ik hier ben beginnen te schrijven is omdat ik mensen hier voor wil waarschuwen.

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

Verwijderd.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 okt 2011 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reactie op een verwijderd bericht.

Gesloten