LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
fredcom
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 sep 2011 14:29
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door fredcom »

Ralphflpzzp schreef:
fredcom schreef: Maar dat is ook precies waar ik voor wil waarschuwen, FLP is niks slechts maar het is ook geen gouden bergen zoals vertelt wordt.
En je hebt een net z`n grote kans als wanneer jij als een ander bedrijf zou starten starten.
Alleen helaas starten er veel zonder dat ze er over nadenken omdat het zo mooi wordt vertelt.
Deze mensen hebben in een andere markt ook geen kans.
En wederom waarom ik hier ben beginnen te schrijven is omdat ik mensen hier voor wil waarschuwen.
a. Je geeft toe dat FLP de zaak dus bedonderd met loze beloftes
b. Je geeft toe dat vele er met open ogen intrappen. (Jij dus ook!)
c. In elke andere branche is de kans op succes vele malen groter dan met FLP al is het alleen al omdat er géén loze beloftes worden gedaan!
d. IK heb me op dit forum aangemeld en ben gaan schrijven om mensen de ogen te openen met cijfers om aan te tonen dat het een grote leugen is. JIJ probeert dat alleen maar tegen te spreken maar komt niet met argumenten.
Vind je het heel erg als ik je vanaf nu negeer?
Zo werkt het als je het met woorden niet meer kunt halen. Zal ik nu wel de volgende zijn in je rijtje... Wedden? :mrgreen:

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

a. Je geeft toe dat FLP de zaak dus bedonderd met loze beloftes
b. Je geeft toe dat vele er met open ogen intrappen. (Jij dus ook!)
c. In elke andere branche is de kans op succes vele malen groter dan met FLP al is het alleen al omdat er géén loze beloftes worden gedaan!
d. IK heb me op dit forum aangemeld en ben gaan schrijven om mensen de ogen te openen met cijfers om aan te tonen dat het een grote leugen is. JIJ probeert dat alleen maar tegen te spreken maar komt niet met argumenten.
A.nee dat geef ik niet toe en ben ik ook niet met je eens.
Wat FLP vertelt is wat ik heb zien gebeuren in mijn directe omgeving.
Wat ik wel toe geef is dat dit een succes verhaal is en dat er genoeg zijn die dit nog lang niet redden>
Waar ik je wel in ondersteun is dat er ook groepen zijn die erg over drijven en bewust niet de 5-10 jaar nomen die nodig zijn om dit te berijken.
Maar weer dit is niet FLP maar dit zijn mensen die met flp werken en die alleen als doel hebben zoveel mogelijk mensen inschrijven en dat i echt niet de meerderheid.

B.En ja er trappen ook velen met open ogen in omdat ze alleen het geld zien en in sommige gevallen (zoals bij a.) niet op de nadelen worden gewezen
Maar ook omdat een deel niet nadenkt en gewoon tekent. En er is ook een deel die een bedrijf starten onder schat.

C.In elke branche licht de kans op succes vooral aan je zelf. Ook in MLM en al zeker bij FLP.
Als jij weet waar je aanbegint, zoals elke zakenmens zich zelf van moet overtuigen.
En je ziet kansen in MLM.
Je ziet kansen in het product en je begrijpt dat het bij deze producten draait om weder verkoop en niet om een snelle handel.
Dan heb je bij FLP zeker kans van slagen.
En ja als je de Mensen allemaal telt die op een meeting vol overgaven een handtekening zetten.
Dan wordt het slagingspercentage wel klein.

D.Ik vind het jammer dat je het zo ziet wand ik ben juist door jou verhalen er aan gaan denken om een bericht te gaan schrijven.
Omdat ik vond dat je op een goede manier en niet met alleen maar haat als onder toon mensen probeerde te vertellen dat ze moesten uit kijken.
En nogmaals ik vind ook dat ze moeten uit kijken wand de mensen die hier als een kip zonder kop in rennen hoop ik echt dat ze een nare ervaring gespaard kan blijven. Alleen ik ben het er niet mee eens om het hele systeem rond FLP als slecht te ervaren omdat er een paar het verpesten.
Al wil ik er ook gelijk bij zeggen dat ik wel vind dat die paar een veel te grote groep is, en zeker omdat die mensen zo opvallen omdat ze zo direct naar buiten treden.

Ik ga zo meteen jullie nog even op schijven hoe mijn laatste 6 jaar er uit hebben gezien zien om wat jij bij C tussen haakjes schrijft,ik weet niet waarom maar hoop dat jullie beeld over mij daar door veranderd al vrees ik het ergste.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

(C). Wat je bij c schreef (jij dus)
Nee ik ben begonnen al heel lang geleden om in mijn praktijk de mogelijkheid te geven om gemasseerd te worden met een product van FLP wat een succes was.
De klanten, en echt niet elke hoor, maar de klanten die wilden betalen voor de extra kwaliteit die ze kregen waren heel erg tevreden.
Nadat ik 2 jaar via een distributeur van FLP de producten aan mijn klanten verkocht, voor thuis gebruik ben ik direct gaan samen werken met FLP.
Na 1 Jaar van product training en verder niets doen met FLP behalve verkoop aan mijn klanten zakte het werk in, mijn praktijk werd veel minder bezocht.
Tot mijn verbazing bleven de vaste klanten wel terug komen voor FLP producten. Na een 6 maanden werd het allemaal krap en ben ik gaan kijken of het sponsoren (inschrijven) wat voor mij was. Ik ben bij div. groepen geweest en ik was heel erg onder de indruk van de agressie die jullie ook allemaal omschrijven. En dat bedoel ik negatief.
En ik vond niet dat dit bij het product paste, Deze agersie was echt niet overal maar ik heb besloten dat ik dat niet wilde.

Nu begonnen zonder dat ik er voor vroeg ca 2,5 jaar geleden mensen te vragen hoe ze met FLP konden gaan werken.
En ik ben samen met hun naar een manager gegaan in mijn up line die heel vriendelijk en product gericht is.
Hij heeft mij maar ook de mensen die ik heb ingeschreven op een goede manier geholpen.
Ik heb niet veel mensen in mijn down-line maar die zijn heel erg gemotiveerd omdat ze achter het product staan.
En dit komt omdat ze de producten zelf gebruikten.

Op dit moment doe ik veel aan verkoop ik heb nu 12 vasten klanten die bij mij trouw heel veel producten halen.
En eerlijk gezegd geven ze meer uit aan producten als wat ik op een training ooit gehoord heb.
Maar dat is niet vanaf de eerste dag hoor ze zijn ook begonnen met 1 tampasta.
Ik heb nog 16 vaste klanten die ook elke maand terug komen.
En dan heb ik nog een wisselend klanten bestand van mensen die op markten waar ik sta bij mij inkopen.
Dit is echt niet dat ik hier alleen van kan rond komen hoor.
Maar ik doe 1 markt in de week ca 10 uur/ week.
(waarbij ik ook eigen ander producten verkoop die mijn hoofd assortiment zijn en da FLP producten bijproduct zijn,
tel daarom 4uurtje wat in verhouding hoog is.)
En nog ca. 1 workshop per 2 weken (is 2 uur dus) 1uur /week.
Dan heb ik 1 training die ik nu volg per maand (=ca 4 uur) dus ook 1 uur per week.
En ik besteed ca.2 uur per week aan boekhouding inkoop levering en dat soort dingen.
Dat is nu bij elkaar ca. 8 uur per week aan FLP.

Wat ik ook belangrijk vind om te delen is dat ik nu 3 maanden thuis zit doorziekte en ik geen verkoop meer heb kunnen doen.
Maar mijn FLP klanten komen wel hun producten halen of ik laat ze bezorgen. De andere handel is nagenoeg helemaal ingestort.
En de FLP producten zorgen wel dat ik de rekeningen nog kan betalen wand de kosten van het hele bedrijf gaan gewoon door.

Wat ik al zei ik moet ook hard werken voor de kost maar ik heb het echt niet slecht.
En ben zeker niet hopeloos en zielig.

Ik hoop dat Julie begrijpen en (misschien voor sommige moeilijk) geloven dat ik ook een hekel heb aan de praktijken die in het MLM voorkomen.
en ik wil net als jullie mensen hiervoor waarschuwen.
Alleen denk ik iets anders over het bedrijf FLP en de producten van FLP.
En er zijn zeker ook goede kanten aan het verhaal.

kuklos
Berichten: 9763
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

@ralphflpzzp, je cijfers kloppen niet.
Eerst heb je 12 mensen die regelmatig bij je kopen, dan weer 16, hoeveel heb je er nu? Wat is de omzet per klant (vaste klant) per maand gemiddeld?

En hoeveel uur besteed je nu aan FLP? 10 + 2 + 2/2 + 4/4 + 2 = 18 uur; geen 8.
18 uur per week is bijna een halve baan. Levert je dat ook een half inkomen op, laten we zeggen de helft van modaal?

Na hoeveel jaar zat je op dit aantal klanten?

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

kuklos schreef:@ralphflpzzp, je cijfers kloppen niet.
Eerst heb je 12 mensen die regelmatig bij je kopen, dan weer 16, hoeveel heb je er nu? Wat is de omzet per klant (vaste klant) per maand gemiddeld?

En hoeveel uur besteed je nu aan FLP? 10 + 2 + 2/2 + 4/4 + 2 = 18 uur; geen 8.
18 uur per week is bijna een halve baan. Levert je dat ook een half inkomen op, laten we zeggen de helft van modaal?

Na hoeveel jaar zat je op dit aantal klanten?
12 vaste en trouwe kopers dus.(of 16..whatever, het is toch allemaal gelogen)
Die kopen allemaal een potje in het half jaar, want meer valt er niet te smeren.. :roll:
Of nee, het zal wel de "tussenhandel" zijn, die kopen groot in natuurlijk... :mrgreen:

kuklos
Berichten: 9763
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

We gaan rekenen. Ik krijg er zin in.
Voor een modaal inkomen heb je 1.500 per maand nodig. Laten we uitgaan van 16 vaste klanten voor Ralph. En laten we er van uitgaan dat deze 75% van zijn omzet verzorgen. Dan komt dus 25% van de klanten die hij op de markt ontmoet en andere niet vaste klanten.
75% van 1.500 1.125 euro. Als die 16 klanten deze omzet moeten verzorgen is dit ongeveer 70 euro per maand. Maar dan hebben we het enkel over omzet. Dat is 11 tubes tandpasta per maand. Valt best mee, ..... voor een weeshuis.
Doch fredcom heeft ons al laten zien dat hier 25% winstmarge in zit. Wat voor Ralph is als flp distributeur. Met 25% winstmarge betekent dit dat de omzet 4x hoger moet zijn. Waarmee een klant dus 280 euro per maand aan wellness producten moet aanschaffen om Ralph een modaal inkomen te bezorgen.
Nogmaals, niet heel erg veel. .... Voor een weeshuis.

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

kuklos schreef:@ralphflpzzp, je cijfers kloppen niet.
Eerst heb je 12 mensen die regelmatig bij je kopen, dan weer 16, hoeveel heb je er nu? Wat is de omzet per klant (vaste klant) per maand gemiddeld?

En hoeveel uur besteed je nu aan FLP? 10 + 2 + 2/2 + 4/4 + 2 = 18 uur; geen 8.
18 uur per week is bijna een halve baan. Levert je dat ook een half inkomen op, laten we zeggen de helft van modaal?

Na hoeveel jaar zat je op dit aantal klanten?
Lees nog eens goed aub.
Ik heb de klanten uit gesplitst in hele goede en goede vasten klanten.
Samen 28 vast klanten waar ik niks voor hoef te doen als producten te bestellen en bellen dat ze er zijn.
En daarnaast nog wisselende klanten hier kunnen ook vaste klanten tussen zitten.
Maar heb hier geen gegevens van per klant en kan dus niet in zien of ze elke week kopen of dat ze nooit meer terug komen
En ik kan daar wel mijn menig overgeven maar dat kan ik niet met cijfers onderbouwen.

Ik ga nogmaals niks zeggen over bedragen.

En ik heb de uren op geschreven en deze terug geteld per week en deze opgetelt in uren per week. maar ik zal et nog eens doen.
markt 10/w, effectief voor flp 4/w
works. 4/m 1/w
training 4/m 1/w
rest 2/w 2/w
is een uurtje of 8 per week en dit is grof weg een gemiddelde wat ik aan FLP besteet, voor ik daar weer commentaar op krijg.


Staat ook in het bericht maar ff snel.
Ik werk nu 6 jaar met FLP producten.
Ik ben nu dik 3 jaar zelf direct met FLP bezig.
Waarvan 1 jaar alleen training en minimale verkoop.
En ik ben nu dik 1 jaar echt actief met verkoop bezig buiten mijn praktijk om (Dus markten en Workshops).

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

kuklos schreef:.
Heb jij je zelf ooit verdiept in de producten die FLP aanbied?
Enig idee wat je allemaal in je dagelijks leven aan producten kunt vervangen door FLP producten. Mits je dat natuurlijk zou willen.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

kuklos schreef:We gaan rekenen. Ik krijg er zin in.
Voor een modaal inkomen heb je 1.500 per maand nodig. Laten we uitgaan van 16 vaste klanten voor Ralph. En laten we er van uitgaan dat deze 75% van zijn omzet verzorgen. Dan komt dus 25% van de klanten die hij op de markt ontmoet en andere niet vaste klanten.
75% van 1.500 1.125 euro. Als die 16 klanten deze omzet moeten verzorgen is dit ongeveer 70 euro per maand. Maar dan hebben we het enkel over omzet. Dat is 11 tubes tandpasta per maand. Valt best mee, ..... voor een weeshuis.
Doch fredcom heeft ons al laten zien dat hier 25% winstmarge in zit. Wat voor Ralph is als flp distributeur. Met 25% winstmarge betekent dit dat de omzet 4x hoger moet zijn. Waarmee een klant dus 280 euro per maand aan wellness producten moet aanschaffen om Ralph een modaal inkomen te bezorgen.
Nogmaals, niet heel erg veel. .... Voor een weeshuis.
Dat hele idee van "verkopen" stuit me tegen de borst..volgens mij zijn er meer verkopers als klanten..
Bovendien begrijp ik niet dat een particuliertje klant zou worden van Ralf.
Die zooi is al stervensduur plus de vette winstmarges er bovenop..als je dan nog 12 zogenaamde tevreden klanten overhoudt is dat best knap.. :roll: Bovendien zijn dan ook de inkomsten nihil, die paar potjes zetten geen zoden aan de dijk.

Levert Ralfje dan aan de tussenhandel?
Jaaaaahaa, dat was wel de bedoeling, maar zelfs dat lukt (bijna) niet meer...logisch ook..naar mijn mening is er meer tussenhandel als echte (gebruikers) klantjes.
HET kenmerk van een piramidespel overigens...je inkomsten zijn afhankelijk van de resultaten van anderen.

kuklos
Berichten: 9763
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

Ralphflpzzp schreef:Lees nog eens goed aub.
Ik heb de klanten uit gesplitst in hele goede en goede vasten klanten.
Samen 28 vast klanten waar ik niks voor hoef te doen als producten te bestellen en bellen dat ze er zijn.
Dat had je dan goed onduidelijk en onleesbaar opgeschreven.
Ralphflpzzp schreef:Maar heb hier geen gegevens van per klant en kan dus niet in zien of ze elke week kopen of dat ze nooit meer terug komen
Hoe kan je dan weten dat je 28 vaste klanten hebt? Als je niet kan zien of ze elke week kopen of na 1x nooit meer terugkomen.
Ralphflpzzp schreef:Ik ga nogmaals niks zeggen over bedragen.
Waarmee jouw verhaal dus nul komma niks duidelijkheid verschaft zoals je pretendeert hier te komen doen. Klanten aantallen lijkt leuk, maar als er geen inkomsten bekend zijn is de informatie van nul waarde.
Ralphflpzzp schreef:Ik werk nu 6 jaar met FLP producten.
Ik ben nu dik 3 jaar zelf direct met FLP bezig.
Waarvan 1 jaar alleen training en minimale verkoop.
En ik ben nu dik 1 jaar echt actief met verkoop bezig buiten mijn praktijk om (Dus markten en Workshops).
Wat wil 6 jaar werken met flp producten zeggen? Dat jij ze niet verkocht maar wel gebruikte?
En je bent nu zelf 3 jaar bezig. 1 jaar minimaal, 1 jaar echt actief, en dan missen we nog een jaar.
Moet ik je eerste jaar interpreteren als enkel trainingen volgen, maar niet verkopen?

Zelfs met afwezigheid van omzet/inkomstencijfers vind ik het geen aantrekkelijk verhaal. 28 klanten. Na 3 jaar, veel trainingen gevolgd, winstmarge slechts 25%, wat het inkomen van de flp distributeur is; tandpasta kost €9,50; energiedrankjes €2,95 per blikje (zoveel betaal ik in een kroeg nog niet eens).
Met 9,5 miljoen enthousiaste medewerkers een omzet van 3,5 miljard euro behalen. Ik weet het niet hoor, maar ik zie niets wat rechtvaardigt om in te stappen en ook te gaan voor die kans. Kans tussen aanhalingstekens welteverstaan.

kuklos
Berichten: 9763
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

Ralphflpzzp schreef:Heb jij je zelf ooit verdiept in de producten die FLP aanbied?
Enig idee wat je allemaal in je dagelijks leven aan producten kunt vervangen door FLP producten. Mits je dat natuurlijk zou willen.
Geef dan eens een opsomming van de producten die we in het dagelijks leven het meest gebruiken. Met de prijs erbij graag.
En laten we zeggen, 10 producten, om het niet al teveel werk voor je te maken. Of neem anders de 10 meest verkochte flp producten.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Jolijn »

fredcom schreef:
Ralphflpzzp schreef:
Vind je het heel erg als ik je vanaf nu negeer?
Zo werkt het als je het met woorden niet meer kunt halen. Zal ik nu wel de volgende zijn in je rijtje... Wedden?
Zou het er aan kunnen liggen welke woorden gebruikt worden?

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

kuklos schreef: En laten we zeggen, 10 producten, om het niet al teveel werk voor je te maken. Of neem anders de 10 meest verkochte flp producten.
Werk?
Ralf heeft daar toch geen werk aan? :mrgreen:
Een paar keer op een knop drukken en voila..het is weer geregeld, de produkten staan weer klaar voor de "klanten".
Kost geen moeite, maar je hebt er wel de inkomsten van. :?:

O geef mij ook zo n baantje..de klanten komen vanzelf naar je toe.
Hoe? Dat leer je natuurlijk alleen met de training en het mooiste is.. :arrow: ook al betalen ze ver boven de marktprijs van het produkt, het blijven "trouwe" klanten. :roll:

De hamvraag is natuurlijk...hoe krijg je je klantenkring zover dat de concurentie voorgoed buiten spel wordt gezet ondanks dat het produkt veel te duur is.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Is dat onderdeel van een training? Klanten zijn toch ook niet gek? Wie gaat er nou 12 euro betalen voor een tube tandpasta?
Is in mijn ogen onverkoopbaar.

kuklos
Berichten: 9763
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

Geen 12 euro, maar €9,50. Nog steeds veel.
Ik zoek online naar wat tandpasta prijzen en zelfs Colgate Total (een van de betere en duurdere tandpasta's) kost veel minder.
Bij drogisterij.net kost een 3 pack van dit merk minder dan 8 euro.

Ook zijn er een paar zeer dure tandpasta's, meestal Aloe Vera based, en die zijn wel zo duur als de versie van flp. Maar of die nu echt zoveel beter zijn dat de prijs gerechtvaardigd is?
Indien iemand op die vraag ja als antwoord geeft, geef dan ook gelijk de onderbouwing.

fredcom
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 sep 2011 14:29
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door fredcom »

Hi, hi, ik blijf lachen met die gast ehhh Ralf.

Het blijft een onduidelijk verhaal en vage getallen die nog steeds te raden overlaten. Maar ja... Als je hoog van de toren blaast val je ook hard als de wind tegen zit. :mrgreen:

STEL dat al die vaste klanten van ralf ieder voor zich wéér 28 klanten hebben.
Dan hebben we 28 x 28 = 784 klanten. Ieder koopt voor zeg 25 euro per maand. is totaal 19600 euro OMZET. 25% winstmarge = 4900 euro per maand wat ze met 29 man mogen verdelen. (Je weet wel, die 28 klanten van Ralf en Ralf zelf)
Wauw. Hebben ze ieder toch maar mooi 168,96 bruto winst.

Kortom... Leuk centje om 2x per maand je tank vol te gooien en naar een training te gaan!

kuklos
Berichten: 9763
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

Hoho, of je daar én een training én tweemaal je tank volgooien van kan betalen is nog maar de vraag.
Als ik zie wat voor koekblikken rijden op de weg met mlm reclame dan moet het lukken. Maar als ze werkelijk rijden in de auto's die ze op presentaties laten zien (dure bolides zoals Ferrari's dus) dan is het natuurlijk niet mogelijk.

fredcom
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 sep 2011 14:29
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door fredcom »

kuklos schreef:Hoho, of je daar én een training én tweemaal je tank volgooien van kan betalen is nog maar de vraag.
Als ik zie wat voor koekblikken rijden op de weg met mlm reclame dan moet het lukken. Maar als ze werkelijk rijden in de auto's die ze op presentaties laten zien (dure bolides zoals Ferrari's dus) dan is het natuurlijk niet mogelijk.
HAHAHHAAHHA !!! Die met die ferrari's GEVEN de trainingen en krijgen er DIK voor betaald om die sukkels in die koekblikken een avondvullende voorstelling te geven.

Vreemd eigenlijk, dat er met 3000 distributeurs in NL, niet méér ferarri's op de weg liggen.... je ziet ze nog steeds maar zelden..... :mrgreen:

Ralphflpzzp
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 okt 2011 15:33

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ralphflpzzp »

Sorry Kuklos dat ik weer onduidelijk ben geweest ??

"Ik heb de klanten uit gesplitst in hele goede en goede vasten klanten.
Samen 28 vast klanten waar ik niks voor hoef te doen als producten te bestellen en bellen dat ze er zijn.
En daarnaast nog wisselende klanten hier kunnen ook vaste klanten tussen zitten.
Maar heb hier geen gegevens van per klant en kan dus niet in zien of ze elke week kopen of dat ze nooit meer terug komen
En ik kan daar wel mijn menig overgeven maar dat kan ik niet met cijfers onderbouwen."

Je zult dat woordje daarnaast wel over het hoofd gezien hebben
Denk dat de 2de quite ook duidelijk is maar voor de zekerheid.
Dit is de groep mensen die op de markt kopen, hiervan hou ik geen namen en adres gegevens bij (op sommige na die dit op prijs stellen).

Kun je voor mij eens een blikje red bull google voor je over de prijs van FAB begint.

Dat jij de dit geen kans vind prima dat is perfect voor jou dan moet je ook niet beginnen aan FLP. Ik zie ze wel en ik begin en nu de vruchten van te plukken.
Maar waar het mij om gaat is dat mensen moeten uitkijken voor ze in MLM stappen.
ipv als 2 personen die alle bij een andere mening hebben over de kansen die MLM en FLp hebben samen te werken om mensen te waarschuwen.
Zit je alleen te drammen over mijn verkoop cijfers.
En of ik nu een beetje geld of veel geld verdien Met FLP dit is niet waarom ik begonnen ben op dit Forum te antwoorden.
De enige die hier serieus over praat is Fredcom ondanks dat hij ook fel tegen FLP is volgens mij.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

kuklos schreef:
Ook zijn er een paar zeer dure tandpasta's, meestal Aloe Vera based, en die zijn wel zo duur als de versie van flp. Maar of die nu echt zoveel beter zijn dat de prijs gerechtvaardigd is?
Indien iemand op die vraag ja als antwoord geeft, geef dan ook gelijk de onderbouwing.
Ben van mening dat de goedkoopste tandpasta net zo goed is (kan zijn) als elk ander (duurdere) tandpasta.
Bewijzen is lastiger, alhoewel ik me nog vaag een test herinner waar dat ooit werd aangetoond.
Het is het verkoop-piramide systeem die er voor zorgt dat alle produkten zo waanzinnig duur zijn.

Gesloten