LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Econometrist »

Nee, ik ken hem ook niet goed en heb maar één boek van hem gelezen!
Weet wél dat hij als één van de grote zakengoeroes wordt beschouwd....!
Kijk, dat is precies wat ik al dacht. Nog nooit had je van de goede man gehoord totdat hij door jouw secteleiders werd opgetrommeld om de motivatiekar te trekken. En hoppa, de propagandamachine ontwikkelt het plan en stelt de man aan jullie voor die je altijd al had willen zijn, en alle ibo's vinden hem op slag geweldig. Geen flauw benul welke functies in welke bedrijven hij heeft geleid, geen idee hoeveel ondernemingen hij gered of juist op de fles geholpen heeft, of laat staan hoe zijn verdere CV er uit ziet. Maar HIJ is de goeroe, HIJ zal het toch wel weten?
Alle ibo's kopen braaf zijn boekje, de goede man moet immers toch ook eten, nietwaar? En huppekee, op naar de forums met deze nieuwe naam strooien. Hebben wij ook onze Donald Trump.

En S., jij miste de sectarische persoonsverheerlijking bij mlm? Je ziet, je wordt op je wenken bediend...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Kijk, dat is precies wat ik al dacht. Nog nooit had je van de goede man gehoord totdat hij door jouw secteleiders werd opgetrommeld om de motivatiekar te trekken. En hoppa, de propagandamachine ontwikkelt het plan en stelt de man aan jullie voor die je altijd al had willen zijn, en alle ibo's vinden hem op slag geweldig. Geen flauw benul welke functies in welke bedrijven hij heeft geleid, geen idee hoeveel ondernemingen hij gered of juist op de fles geholpen heeft, of laat staan hoe zijn verdere CV er uit ziet. Maar HIJ is de goeroe, HIJ zal het toch wel weten?
Alle ibo's kopen braaf zijn boekje, de goede man moet immers toch ook eten, nietwaar? En huppekee, op naar de forums met deze nieuwe naam strooien. Hebben wij ook onze Donald Trump.
Kunnen wij het helpen dat de man die in het reguliere zakenleven opgehemeld wordt....., zoveel gezond verstand heeft dat hij positief t.o. mlm staat....!?!?
En S., jij miste de sectarische persoonsverheerlijking bij mlm? Je ziet, je wordt op je wenken bediend...
Nou..., wanneer je ook maar een beetje zakelijk bent, S..., dan weet je dat S. Covey de goeroe is voor het zakenleven! :wink:
En Eco en M kunnen dit weten... Een vriendje van hen op een ander forum is er helemaal gek mee.... Zo'n beetje van hun gelijke "niveau"...:oops:


Snap dit hele verhaal dan ook weer niet, maar de vriendelijkheid in een berichtje van hem blijkt gewwoon weer vals te zijn.... :lol:

So be it :?

riddertje
Berichten: 20
Lid geworden op: 25 aug 2007 12:59

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door riddertje »

Dat geneuzel was mijn bedoeling niet dus terug naar de eerste die iets vroeg. Daar gaf ik antwoord op. Verder doe ik aan deze onzin van wat mensen die te veel tijd hebben niet meer meer.

Gegroet en leuter maar wat verder met niets zeggende prietpraat.

Maar jezelf serieus genomen worden zou ik niet verwachten.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Econometrist »

Kunnen wij het helpen dat de man die in het reguliere zakenleven opgehemeld wordt.....,
Heb jij daar een voorbeeld van, waar hij in het reguliere zakenleven 'opgehemeld' wordt? Heb je überhaupt een voorbeeld van waar hij door een beoefenaar van het reguliere zakenleven wordt genoemd? Of bestaat er in het reguliere zakenleven zoiets als de 'Covey-methode' voor iets dat zijn belang in het zakenleven reflecteert?

Welnee sukkel! Die Covey is door de propaganda machine van jouw clubje ingehuurd en dat 'ophemelen' wordt vakkundig bij jullie tussen de oren geprent om dit, in combinatie met het inhuren bij jullie secte, voldoende cachet te geven en zodoende de schaapjes weer een handvat te bieden om jezelf, ook buiten je beperkte sectarische omgeving om, geweldig te kunnen vinden.

Het werkt dan ook alleen bij de 3,6 miljoen sekteleden. Ik persoonlijk had nog nooit van de goede man gehoord zoals ik al eerder aangegeven heb. En jij ook niet. De persoonsverheerlijking die door de propagandamachine wordt toegepast is daarmee een drietrapsraket:
1- zoek een kopstuk uit het bedrijfsleven die ongetwijfeld vanuit bedrijfskundig oogpunt zijn sporen heeft verdiend én zich laat inhuren
2- vertel de schaapjes vaak genoeg in de brainwashsessies dat dit dé man is die al sinds mensenheugenis door het reguliere bedrijfsleven wordt aanbeden
3- zet de goede man vervolgens in ter motivatie van de schaapjes om ze binnenboord te houden en ze weer iets te geven om mee de boer op te gaan.

Voor de goede orde, de man is ongetwijfeld altijd goed in zijn werk geweest. Maar qua bekendheid is het geen Ford, Iacocca of Gates. Hij hoort thuis in het rijte CEO's van Intel, IBM, GM, Exxon. Allemaal zeer bekwame mensen, maar vrijwel niemand die niet ingevoerd is in de specifieke business kent de namen. De taak van de propagandamachine is om een inhuurbare persoon uit het tweede rijtje een naam en de aandacht te geven waarmee de suggestie wordt gewekt dat hij thuis hoort in het eerste rijtje. En uiteraard is het altijd weer dezelfde die regelrecht in elke truc tippelt die uit de koker van de amwaypropagandisten komt!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Heb jij daar een voorbeeld van, waar hij in het reguliere zakenleven 'opgehemeld' wordt? Heb je überhaupt een voorbeeld van waar hij door een beoefenaar van het reguliere zakenleven wordt genoemd? Of bestaat er in het reguliere zakenleven zoiets als de 'Covey-methode' voor iets dat zijn belang in het zakenleven reflecteert?
Ben je een sukkel dan!!!!

Oh, dus nu stelt Covey ook niks meer vcoor....
Hij is ook bij ons op de loonlijst?? :lol:
Welnee sukkel! Die Covey is door de propaganda machine van jouw clubje ingehuurd en dat 'ophemelen' wordt vakkundig bij jullie tussen de oren geprent om dit, in combinatie met het inhuren bij jullie secte, voldoende cachet te geven en zodoende de schaapjes weer een handvat te bieden om jezelf, ook buiten je beperkte sectarische omgeving om, geweldig te kunnen vinden.
Ok..., andere sukkel..., dus mlm heeft S. Covey gecreeerd??? :rol:
Ik persoonlijk had nog nooit van de goede man gehoord zoals ik al eerder aangegeven heb.

Daar sta ik niet verbaasd over.... Je hebt ook niks te maken met het zakenleven....
En jij ook niet.
Jawel. Maar er zijn wel meer bekende mensen die jij niet kent.......
De persoonsverheerlijking die door de propagandamachine wordt toegepast is daarmee een drietrapsraket:
1- zoek een kopstuk uit het bedrijfsleven die ongetwijfeld vanuit bedrijfskundig oogpunt zijn sporen heeft verdiend én zich laat inhuren
2- vertel de schaapjes vaak genoeg in de brainwashsessies dat dit dé man is die al sinds mensenheugenis door het reguliere bedrijfsleven wordt aanbeden
3- zet de goede man vervolgens in ter motivatie van de schaapjes om ze binnenboord te houden en ze weer iets te geven om mee de boer op te gaan.
Gaat-ie lekker? Schrijf het maar van je af, jongen.....
Voor de goede orde, de man is ongetwijfeld altijd goed in zijn werk geweest. Maar qua bekendheid is het geen Ford, Iacocca of Gates. Hij hoort thuis in het rijte CEO's van Intel, IBM, GM, Exxon.
Nee..., maar hoe zou jij dat moeten weten aan je lopende band???
Allemaal zeer bekwame mensen, maar vrijwel niemand die niet ingevoerd is in de specifieke business kent de namen.
Fout..., maar dat zal je nooit toegeven.
Covey is één van de toppers in het reguliere zakenleven..., zo'n beetje samen met W. Buffett. (Sorry..., ook hij is niet vies van mlm....! Ook nooit gehoord van Warren Buffett zeker??:wink:)
De taak van de propagandamachine is om een inhuurbare persoon uit het tweede rijtje een naam en de aandacht te geven waarmee de suggestie wordt gewekt dat hij thuis hoort in het eerste rijtje. En uiteraard is het altijd weer dezelfde die regelrecht in elke truc tippelt die uit de koker van de amwaypropagandisten komt!
Juist..., je hebt er geen idee van hoever wij zijn geinfiltreerd in het reguliere zakenleven.....
Dat is ook de reden dat jij zulke figuren niet kent......
Je hebt helemaal niks met zaken doen...:lol:

Fijne dag jongen... en maak je nou niet nog meer belachelijk...!

So be it

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Heb jij daar een voorbeeld van, waar hij in het reguliere zakenleven 'opgehemeld' wordt? Heb je überhaupt een voorbeeld van waar hij door een beoefenaar van het reguliere zakenleven wordt genoemd? Of bestaat er in het reguliere zakenleven zoiets als de 'Covey-methode' voor iets dat zijn belang in het zakenleven reflecteert?
Sobeit, ga je deze vragen nog beantwoorden of blijf je ook hier om de hete brij heendraaien?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Je bent door de mand gevallen, knulletje.....



Zalk eens even wat commentaren van managers (sites) voor je zoeken, wanneer ik nog tijd maak voor dat zooitje van jullie.... :wink:

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

http://www.managementboek.nl/zoeken.asp ... it=zoek%21

http://www.floor.nl/management/covey.html

Covey: veel cases uit eigen gezin
Stephen R. Covey, gevierd managementgoeroe en vader van negen kinderen, gaat er eens breed voor staan.
http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=62433

Ik denk dat Covey populair is omdat hij mensen een aantal levenswijsheden aanreikt en deze op een aantrekkelijke wijze uitlegt.
http://www.twynstraguddeblog.nl/rudykor ... e_ess.html

Lees in het komende nummer van Sales Management over de centrale boodschap van een topper onder de managementdenkers: Stephen R. Covey. Op het Nationaal Salescongres van donderdag 11 oktober in de Philharmonie Haarlem is Covey exclusief in Nederland en Sales Management geeft hierop een voorbeschouwing.
http://www.salesonline.nl/home.php?nodeid=3

Nog géén 5 minuten Googlen....

Ik heb nog nóóit iemand een "loser" genoemd, Maarschalk..., maar, Maarschalk, JIJ bent een LOSER!!!

En... So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

En dan tóch nog bij ons op de loonlijst????

Whoooooeeeeeiiiiihaaaaa!!!!!! :lol:

So be it... en JIJ mag me "Jan" noemen...!
Heb je liever op je flikker van deze "jan"..., dan van mij???
Slik je nu je woorden in????
LEF? of LAF????

Kom nou eens met REDELIJKE argumenten aan.... en je hebt in mij een médestander!!! 8)

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Eindelijk, je komt aan met bewijs.
Voor de rest, jij vindt geen enkel argument redelijk.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Sommige zaken ZIJN niet te "bewijzen".......

Neem nu het dwaze verzoek van Malle Walter om voorbeelden van omzetten en uitbetalingen.....
Het is niet goed genoeg dat ik van 100 man een afgerond gemiddelde neem....
Nee, Pietje 115, 52 en Kareltje 373,99 enz. enz. en dan daar over bij die en die 15% en bij die en die 6%...... terwijl die 15%-er over zijn downline weer er 40 heeft... waarvan er één 223,76 omzet heeft en die ander heeft weer zoveel omzet..... en percentage zus en percentage zo.....

Jullie snappen niet eens het verschil tussen bonus OVER een bedrag en een bonus VAN een bedrag... en dan denken jullie een praktijkgeval te kunnen doorgronden...? Tuuttuut... twiettwiet...... :roll:

Het is uitgebreid op een simpele manier uitgelegd en als DAT al te moeilijk was...! Ho maar dan!!!

Fijne avond verder.... So be it

En verder zullen de commentaren wel weer komen dat ik "nooit" wat zinnigs vertel... Gewoon beter opletten, mensen.... :wink:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wat reeel zou zijn is dat je eens vertelt hoeveel jij per mand verdient. Elke keer wel schermen met hoeveel een mlm wel niet kan verdienen als hij een groot netwerk heeft, maar jij zit niet in die categorie.
Net als 99,99% van als je mlm vriendjes.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Élke mand..., of zómáár een mand......?

SBI...., (Wat een hansworsten....! :roll: )

mrtelecom

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Net als 99,99% van als je mlm vriendjes.
Weer zo'n ongefundeerde opmerking waar niemand over schijnt te vallen maar die wel een waarmee M zichzelf neer tracht te zetten als iemand die weet waar hij over praat.

En is iemand dom genoeg om wel zijn inkomen neer te zetten dan wordt dat meteen betwijfeld of als uitzondering neer gezet (daarbij geheel voorbij gaand aan de stelling die al keer op keer door de voorstanders is neergezet dat het voor de meesten om een bijverdienste met weinig activiteiten gaat. Tja, wie zijn degenen die keer op keer willen dat het om het grote geld gaat? Juist, diegenen die beweren dat dat haast niet mogelijk is. Talk about a selffullfilling prphecy ;) )


En wie is degene die beweerd gestudeerd te hebben maar daarvoor geen bewijs levert (maar natuurlijk wel door zijn opmerkingen laat zien dat dit haast onmogelijk is)

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Rene, nu ben je al een behoorlijke tijd keer op keer off topic aan het posten. Zelf beweer je dat dit is omdat je het incorrecte gedrag van mensen aan de kaak wil stellen. Maar echt geloof ik daar niet in.
Nu hebben we al meerdere keren sobeit horen schermen met de gigantische verdiensten die er zijn als je een enorm netwerk hebt, maar daar hoor ik je niet over. Ook hoor ik je niet als jij beweert dat ik je belasterd heb, maar dit nooit bewijst. En ook hoor ik je niet als sobeit beweert dat Walter heeft gezegd dat hij een veel groter bedrag verdiende dan wat Walter werkelijk heeft gezegd. Noch hoor ik je als sobeit roept dat o.a. Unilever vele rechtszaken tegen zich heeft gekregen, maar dit niet bewijst. (De reden dat ik het een leugen noem)
En ook hoor ik je niet als ray weer eens pitcht hier.
Laten we dus zeggen dat je niet erg geloofwaardig bent.

mrtelecom

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Off topic?! Let jij eigenlijk ooit wel eens op je eigen posts?! Of eigenlijk is het antwoord daar wel duidelijk op: Je post zo verschrikkelijk vaak dat je echt onmogelijk nog de tijd hebt om te kijken of je eigen posts soms op jezelf slaan. Maar geloof me (of in jouw typische theoriedenkwijze, het IS zo), vrijwel elke aanval van jou op iemand anders slaat zeker zo veel op jezelf. En dat maak je ook onmiddelijk duidelijk door niet inhoudelijk te reageren op mijn post maar onmiddelijk met een eigen aanval off-topic te gaan. Hahaha.

Sommige bewijzen hoef je niet te leveren. Bijvoorbeeld het verhaal van unilever is gewoon ff intikken in google en je hebt je bewijs. Of je verhaal dat je heel regelmatig aanhaalt dat E een jaarrekening moet deponeren: Een telefoontje naar de KVK en je hebt het bewijs dat a.: het niet waar is wat je beweert (jij maakt de stelling maar die bewijs je niet) en b.: je duidelijk niet de expert bent die je voor probeert te doen.

Ik heb jou eerlijk gezegd nog nergens bewijs van zien leveren. Wel heel wat stellingen en je standaard truc van het verhaaltje omdraaien (iets waar je een bloedhekel aan hebt als het richting jou gebeurt maar wat vrijwel altijd inderdaad gedaan kan worden).

Maar ik ben blij dat je onmiddelijk reageert want het is duidelijk dat je je aangesproken voelt. Niet weer met "bewijzen" van onze bewezen oplichter uit Tilburg komen he. Al zal dat me niet verbazen met jouw normen en waarden. Grappig overigens dat je nu keer op keer terugkomt op je 'laster'verhaal omdat je weet dat je post niet meer terug te halen is. Opvallend is dat een aantal anderen die hier lang rondlopen het zich overigens ook herinneren EN dat je hierover door het forum op de vingers bent getikt. Je hebt toch echt de schijn tegen.

Nee joh, begin me niet over ethiek, daar ben jij niet de aangewezen persoon voor. En je truucje van de aanval is de beste verdediging???? Ieder mens die je al iets langer mee maakt kijkt zo langzamerhand door je truucjes heen!!!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En nu lieg jij dus ook al. Ik ben niet op mijn vingers getikt en er is nooit bewijs van geleverd dat ik je belasterd heb.

Daarbijkomend, tik maar in in Google is geen bewijs voor een stelling dat o.a. Unilever ook voor een dergelijk vergrijp als Amway is veroordeeld. Op die manier kan je alles wel afdoen.

Volgende punt: ik reageer als ik wil reageren rene.

Ray-Dorco
Berichten: 715
Lid geworden op: 25 feb 2006 19:34

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Ray-Dorco »

En ook hoor ik je niet als ray weer eens pitcht hier.
Wat versta jij dan precies onder pitchen? Ik gebruik nergens linkjes naar mijn eigen AGLOCO site of mijn blog of mijn aanmeldlink.

En waarom blijf je anderen bij hun werkelijke naam noemen terwijl je zelf onder je narcistische nickname door het leven gaat?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Lief zijn voor elkaar mensen....! :wink:
Nu hebben we al meerdere keren sobeit horen schermen met de gigantische verdiensten die er zijn als je een enorm netwerk hebt,
Jullie beweren dat er geen reet verdiend wordt in mlm (en dán krijg je billenkoek)... en dan ben IK aan het "schermen" met hoge verdiensten als ik je beweringen logenstraf??? :?

waarom vertik je het eigenlijk de structuur van beloningsstelsels te onderzoeken? Ben je bang dat je moet toegeven DAT er veel verdient kán worden met mlm?? ook door iemand die een jaar of twee geleden is begonnen?
DAT het mogelijk is, in een vloek en een zucht, méér te verdienen dat velen in je "upline"...?

Je laat het echt lijken op een fobie.

Ga er nu maar van uit dat ik ALTIJD de waarheid spreek, maar dat ik me wél kan vergissen, zoals met de "bevindingen van de FTC"...:lol:)

En de geintjes van de "verdraaiingen", zijn ZÓ overduidelijk... dat IK er alleen maar om kan lachen...... :wink:

So be it

mrtelecom

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Gut, M, dus als ik jouw manier van bewijslast verzamelen (tik maar in op Google) gebruik is het ineens geen bewijs?! En sorry hoor, iedereen die hier al een tijdje meedraait weet dat jij verdomd gepikeerd was dat je door de beheerder op de vingers getikt werd!!

Want het was allemaal onterecht en uiteindelijk mocht je weer terugkomen nadat je plechtig beloofd had niet meer iemand met naam en toenaam te noemen vanuit je heerlijke anoniemiteit (weer zo'n bewijs van je ethisch bewustzijn).

Zal ik dan ff de bewijslast van je laster geven?
Nou mrtelecom, waarom jij bent mislukt in Australie en als echte ondernemer ook nooit een succes zal worden laat je nu wel heel duidelijk zien.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=669008#669008

En er zijn er nog wel meer maar ik heb niet echt zin om keer op keer jouw leugens te ontmaskeren terwijl je zelf te lui bent om van je reet af te komen. Wel grappig om een uitspraak van je te horen dat jouw baas mensen die lanterfanteren eruit knikkert terwijl het overduidelijk is dat je eigenlijk niks anders doet dus klaarblijkelijk wel in staat bent om je baas te belazeren.

Gesloten