LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
brokkel
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2011 13:11

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door brokkel »

@HW007 Dus het aantal lagen is eindig. Hoeveel lagen zijn er dan mogelijk.
En ja ik weet de een zal alleen voor zichzelf kopen en de ander zal een breed netwerk onder zich opbouwen (als dat praktisch nog mogelijk is tenminste) maar je mag van mij van de gemiddelden van jouw Euphony uitgaan. Dus wat ze jou als aantal adviseren om aan nieuwe consultanten te werven.

Hoeveel lagen zijn er dan mogelijk?

Al die andere kreten die je roept zijn letterlijk gebakken lucht.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Brokkel

De dingen die ik schrijf zijn niet als gebakken lucht bedoeld, dan had ik me die tijd en moeite kunnen besparen. Bovendien betreft het hier FLP en geen Euphony.
Het downline verhaal is voldoende bekend. Voor mijn eigen team kies ik alleen de kanjers. Mensen over de streep trekken doe ik niet. Je blijft er aan trekken en ik kan mijn tijd beter besteden. Het vinden van kanjers is moeilijk, want ze zijn schaars.

Bevestig svp dat je inderdaad meent dat ik gebakken lucht schrijf, dan kan ik me in het vervolg de tijd en moeite besparen op jou te reageren.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.

brokkel
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2011 13:11

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door brokkel »

Gebakken lucht: iets wat iemand zegt of doet die overdrijft. (the free dictionary)

Je verkoopt dus gebakken lucht want je komt met overdreven kreten zoals "ik wil alleen kanjers in mijn team", want dat begrip kan je nogal erg oprekken. Of je opmerkingen over 24 uur. Allemaal natuurlijk waar maar hebben totaal niets te maken met mijn vraag of de beperkingen van de markt waar ik het over heb en dus een overdrijving die los staat van de vraag. Dus ook weer gebakken lucht.

Nu graag een concreet antwoord op mijn vraag, hoeveel distributeurs zijn er fysiek mogelijk totdat de markt verzadigt is. Je mag van de meest gunstige berekeningen uitgaan van mij. (dus 100miljoen abbonnementen en 5 euro provisie per maand per abbonement).

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

Omdat dit FLP is, zal ik de vraag in een ander topic beantwoorden, waar abonnementen van toepassing zijn.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Ralphflpzzp schreef:
Niels2010 schreef:
Ralphflpzzp schreef:Er is genoeg om over te waarschuwen rond om FLP en MLM maar er slaan er hier diverse heel erg door.
Waarschuwt u (als insider) dan eens voor de werkelijke gevaren van FLP en MLM!
Niels dat is wel mijn bedoeling.
MLM wordt door veel mensen gebruikt om geld te verdienen over de rug van een ander maar daar is systeem het niet voor bedoelt.
Het kan een hele eerlijke manier van werken zijn maar……
Op het moment dat iemand zegt dat het makkelijk gaat om je aan boord te trekken en je trapt daar in dan zijn er maar weinig die het redden.
Wil je geld verdienen zul je heel hard moeten werken en ook dingen doen die je niet leuk vind.
Alles wat jij bij je baas niet zou willen doen en wat nu door iemand anders word gedaan moet je hier zelf doen.
En na 2 uur werken een sigaret roken dat valt niet onder werk tijd zoals dat nu wel het geval is in loondienst.
Het is niet zo mooi als sommige (veel) zeggen maar dat kan het in sommige (enkelen) gevallen wel zijn en of jij daarbij hoord dat kun je alleen zelf uitmaken en bewijzen.
Dus als ik het goed begrijp is de waarschuwing: 'pas op voor foute distributeurs'. Akkoord, bedankt voor de uitleg. Ik heb hier wel enkele vragen over, als u het niet erg vindt:

- Waarom doen deze distributeurs foute dingen? Welk voordelen behalen zij als iemand 'aan boord getrokken wordt'?

- Hoe weet een 'onnozele' consument die nog nooit van MLM heeft gehoord, wie een goede en een foute distributeur is? Komt uw waarschuwing daar óók aan? Is het bedrijf ook tegen de foute distributeurs en hun handelswijzen? Wat doen zij hier dan aan? En zou het niet veel beter zijn als zij hier dan óók voor zouden waarschuwen?

MAXIEM

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Aan de RadarRedactie,

Ik kan me niet geheel aan de indruk onttrekken, dat ook dit draadje uit 2007 smacht naar de shredder.

Maxiem.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Niels

De consument heeft geen last van MLM. De consument koopt een product dat voldoet aan alle keurings eisen.

Dat er concurrerende producten zijn weet de consument ook. De keus is dan ook bewust. Of het nu geactiveerd is door een distributeur of een reclamefolder. Het is de eigen keus van de klant.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

HW007 schreef:@ Niels

De consument heeft geen last van MLM. De consument koopt een product dat voldoet aan alle keurings eisen.
De consument is één deze niet alleen altijd een potentiële klant, maar ook altijd een potentiële nieuwe distributeur.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Iedereen is potentieel.

Als mensen niet open staan voor verandering/verbetering zijn ze ook geen potentieel.

Iemand die overweegt distributeur te worden zou ook van baan wisselen als ze daar een beter idee over hadden.

Velen zien nog steeds dat het gras bij de buren groener is.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Nogmaals: mijn enige punt was dat u dacht dat ik met consumenten enkel en alleen potentiële klanten bedoelde, waar ik u er op wil wijzen dat de mensen die voor MLM als 'inkomstenbron' worden benaderd, net zo goed consumenten zijn.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

CSM schreef:Mijn ouwe buurvrouwtje is vorige week in het ziekenhuis opgenomen, enkele uren nadat ze Aloë Vera gezichtscreme had gebruikt.
Is er aangetoond dat dit kwam door de Aloë Vera gezichtscreme?

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

Waarom plaats jij het bericht dan? Het heeft niets te maken met het onderwerp of Aloë Vera, maar zet zonder extra uitleg, die notabene gevraagd moest worden, wel Aloë Vera in een kwaad daglicht.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

CSM, jouw bericht hoort niet in deze discussie thuis. Je probeert met valse argumenten Aloë Vera in een kwaad daglicht te stellen. Jammer. De feiten spreken voor zich en zijn voldoende.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door newmikey »

CSM schreef:
kuklos schreef:
CSM schreef:Mijn ouwe buurvrouwtje is vorige week in het ziekenhuis opgenomen, enkele uren nadat ze Aloë Vera gezichtscreme had gebruikt.
Is er aangetoond dat dit kwam door de Aloë Vera gezichtscreme?
Nee. Ze gleed uit en brak haar heup.
:lol: :twisted:

Exact dezelfde logica als de voorstanders , complimenten!

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door CSM »

newmikey schreef:Exact dezelfde logica als de voorstanders , complimenten!
Ha, gelukkig iemand op dit forum die subtiele ironie kan waarderen.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door trebelski »

http://www.mlmwatch.org/01General/misre ... tions.html

Voor degene die nu ( na de val van Herbalife in België ) nog steeds denken dat er via MLM veel geld te verdienen is bovenstaande link om wat zaken eens zonder (gekleurde) mlm-bril te zien.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

trebelski schreef:http://www.mlmwatch.org/01General/misre ... tions.html

Voor degene die nu ( na de val van Herbalife in België ) nog steeds denken dat er via MLM veel geld te verdienen is bovenstaande link om wat zaken eens zonder (gekleurde) mlm-bril te zien.
Wat deze meneer schrijft is gekleurd van de "piramide" teksten. Jammer en daardoor niet objectief. Hoe moet ik nu zonder gekleurde MLM bril een gekleurde tekst over MLM begrijpen ?

Het verhaal van Tim Sales daartegenover is veel en veel duidelijker.
Net als je bij elke bezigheid je best met doen om meer te verdienen, is dit bij MLM ook zo, behalve dat het vak op school niet gedoceerd is en dat je daarom helaas voor jezelf het wiel moet uitvinden of luisteren naar mensen die dat wie inmiddels uitvonden. MLM is overigens niet voor iedereen, maar het zal ook duidelijk zijn dat slechts enkelen uit het niet-MLM bedrijfsleven slechts een directie salaris verdienen en dat de rest met deze crisistijd van de ene salaris ontvangst naar de andere toe leeft. MLM kan dus een aanvulling zijn in barre tijden, mits je open-minded bent voor hoe het werkt.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:MLM kan dus een aanvulling zijn in barre tijden, mits je open-minded bent voor hoe het werkt.
En je hebt al gesteld dat iedereen die geen klant is van mlm of zelfs mlm-t niet open-minded is, dus .....

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
HW007 schreef:MLM kan dus een aanvulling zijn in barre tijden, mits je open-minded bent voor hoe het werkt.
En je hebt al gesteld dat iedereen die geen klant is van mlm of zelfs mlm-t niet open-minded is, dus .....
Gaan we door met valse getuigenis, als je woorden op zijn Kuklos ? Ook in crossposting ?

Ik praat over dezelfde diensten tegen lagere prijs. Ik noem in die context geen MLM, maar de prijs van een dienst, ongeacht of die wel of niet via MLM op de markt gebracht wordt.

Misschien ben je wel gewoon aan het uitlokken. Zeg het maar, of citeer exact wat ik schrijf, inplaats van jouw eigen gecreëerde conclusies waar niemand wat aan heeft in verband met onjuistheid.
Laatst gewijzigd door HW007 op 17 jan 2012 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten